G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Kuinka kapea lantio sulla sitten on? Alle 90 senttiä vai?
Siinä se jossain pyörii (vyötäröni on 84 cm, rinnanympärykseni 115 cm). Klassisen maskuliini lantio ei ole kovin leveä sivulle päin miehillä toisin kuin naisilla (sydänmuoto).

Nykyistä joidenkin naisten "poikapeppumuotia" ei ole luultavasti ollut vuosisatoihin, ainakaan keskiajan jälkeen, lännessä. Toki kiinnostava keskustelun kannalta.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28426576]Siinä se jossain pyörii (vyötäröni on 84 cm, rinnanympärykseni 115 cm). Klassisen maskuliini lantio ei ole kovin leveä sivulle päin miehillä toisin kuin naisilla (sydänmuoto).

Nykyistä joidenkin naisten "poikapeppumuotia" ei ole luultavasti ollut vuosisatoihin, ainakaan keskiajan jälkeen, lännessä. Toki kiinnostava keskustelun kannalta.[/QUOTE]

Et siis oikeasti tiedä. Et ole mitannut. Luultavasti se on leveämpi kuin Marilyn Monroella oli.
 
"Tuomas"
Makuja on monia. En tiedä miksi on olemassa joitakin yleisiä muka faktoja, jollaisista kaikki pitävät. Ihan paskapuhetta.

Minä olen aina tykännyt pyöreistä naisista. En tarkoita mitään jenkkiläskejä, mutta naisella saa todellakin olla mistä ottaa kiinni. Ainut mikä on vähän "off" on jos vyötäröllä on liikaa ylimääräistä, mutta esim. peppu, reidet, pohkeet, rinnat jne voivat olla isot. Etenkin tissit.
Sitten sellainen vaalea pitkä kihara tukka ja isot silmät ja herttainen hymy niin avot.
 
Mä en oo ikinä tajunnut oikein puvun viehätystä. Juhlissa ihan kiva, mutta puvunhousut on minusta hieman inhottavat. Jotenkin tulee semmonen ihme isäukkofiilis noista pukumiehistä. Semmonen "enosaatehdäkäsillämitään"-vaikutelma. Anteeksi. Tiiän olevani yksin tän mielipiteen kanssa.
Tuskin olet, onhan tässäkin ketjussa jo moni maininnut duunarivaatteet ja rennon tyylin.

Ai tässä yks ihanuus lisää =)

 
Peyote
Tuskin olet, onhan tässäkin ketjussa jo moni maininnut duunarivaatteet ja rennon tyylin.

Ai tässä yks ihanuus lisää =)

Tää on muuten oikeesti jokseenkin kiva, vaikkei ole mikään lihaskimppu. Ei siklti voimattomankaan näköinen vaan aika jäntevä. Vartalo muistuttaa kyllä hassusti omaa 13 vuotiasta. :D Varsamainen. Isot kädet vaan roikkuu sivuilla.
 
"mies"
[QUOTE="Sanna";28426572]Heikkoutesi paistavat teksteistäsi. Et vain voi myöntää sitä, minkä kaikki muut näkevät.[/QUOTE]

No niinpä tietysti. Tekstini tulkinnoista syntyy oikeita päätelmiä minusta ja kaikkien syyttävä sormi on nyt minun kurjan yllä.
 
Arvon naiset: Jos teidän miesmaku vaihtelee noin paljon: mahakkaasta nallekarhusta ja pitkästä isostalihaskimpusta aina hoikkaan poikamaiseen pukumieheen, niin miksi ette usko koskaan, että miehilläkin on erilaisia makuja? Eikö tämä todista sen, että varmasti myös vastakkaisen sukupuolen naisihanne vaihtelee, eikä ole olemassa mitään naistyyppiä joista mieheT tykkää.
 
Arvon naiset: Jos teidän miesmaku vaihtelee noin paljon: mahakkaasta nallekarhusta ja pitkästä isostalihaskimpusta aina hoikkaan poikamaiseen pukumieheen, niin miksi ette usko koskaan, että miehilläkin on erilaisia makuja? Eikö tämä todista sen, että varmasti myös vastakkaisen sukupuolen naisihanne vaihtelee, eikä ole olemassa mitään naistyyppiä joista mieheT tykkää.
Kyllä minä tämän uskon :)
 
Arvon naiset: Jos teidän miesmaku vaihtelee noin paljon: mahakkaasta nallekarhusta ja pitkästä isostalihaskimpusta aina hoikkaan poikamaiseen pukumieheen, niin miksi ette usko koskaan, että miehilläkin on erilaisia makuja? Eikö tämä todista sen, että varmasti myös vastakkaisen sukupuolen naisihanne vaihtelee, eikä ole olemassa mitään naistyyppiä joista mieheT tykkää.
Arvon Sami: en minä niin uskokaan :D
 
Keittiönoita
[QUOTE="mies";28426576]Siinä se jossain pyörii (vyötäröni on 84 cm, rinnanympärykseni 115 cm). Klassisen maskuliini lantio ei ole kovin leveä sivulle päin miehillä toisin kuin naisilla (sydänmuoto).

Nykyistä joidenkin naisten "poikapeppumuotia" ei ole luultavasti ollut vuosisatoihin, ainakaan keskiajan jälkeen, lännessä. Toki kiinnostava keskustelun kannalta.[/QUOTE]
Ulkonäön suhteen en ole kriittinen, tärkeämpää on miehen pään sisältö sekä käytos, mutta rinnanympärys saisi miehellä olla pienempi kuin minulla. Tuo 115 cm kuullostaa aika paljolta, ellet sitten ole yli 190 cm pitkä.
 
fra
[QUOTE="Nisu";28426540]Mulle taas ne duunarivaatteet olisi totaalinen turn off, vaikka olisi kuinka kuuma mies. Pidän älykkäistä miehistä ja pukumiehet ovat heikkous. Pukeutumisesta pitää ¨jotenkin näkyä se äly ja koulutus.[/QUOTE]

Meinaatko että äly tulee aina kouluja käymällä? Mä itse työskentelen korkeasti koulutettujen "älykköjen" keskellä. Ja kotoa todellakin löytyy se duunari mies =) Ihminen voi opettautua muutoinkin kuin koulussa. Mieheni on kiinnostunut todella monikantaisista asioista ja lukee todella paljon. Silti hän nauttii eniten käsillä tekemisestä - ja siitä että kun oikeasti itse joudut jotain tekemään, on sinun kyettävä miettimään miten asia oikeasti toimii. Ei pelkästää teoriassa.

Hänellä on kaltaisiaan kavereita ja minua suutututtaa toisinaan tämä streotypioiminen. Omalla alallani olen huomannut että kovin harva oppinut ja sivistynyt taitaa mitään käytänössä ja osoittaa "älyttömyyden" siinä kohtaa. Mikä sitten on älykyyden mitta? sitä voipi kysyä useammankin kerjan. Kirjatiptoudella tämä maailma ei kuitenkaan pyöri.

Kuhan heitin, kannattaa miettiä mitä se älykyys oikeasti on ;) ja miten kummallisissa ympyröissä sitä saattaakaan esiintyä.
 
nohh
Kyllä Khal Drogo kelpaisi, josta Peyote laittoi kuvan. :p Mutta siihen liittyy myös se maskeeraus yms. herkku pakkaus sellaisena kokonaisuutena.

Muita ihannemiehiäni mm. Ville Valo, Alexander Skargård, Channing Tatum. Hyvin erilaisia keskenään. Kaikki ihania.



Liian bodatuista (=kehonrakentajat) en tykkää enkä ylipainoisista.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28426677:
Ulkonäön suhteen en ole kriittinen, tärkeämpää on miehen pään sisältö sekä käytos, mutta rinnanympärys saisi miehellä olla pienempi kuin minulla. Tuo 115 cm kuullostaa aika paljolta, ellet sitten ole yli 190 cm pitkä.
Itseasiassa ei se niin suurelta näytä. Helpost ihan keskiverrolla miehellä on yli sadan se. Ilman kehonrakennusta tai mitään. Ison kuuloinen mitta vaan. Miehellä voi lantiokin olla helposti reilusti yli sadan, näyttämättä oikeesti yhtään fläsöltä tai isolta.
 
Keittiönoita
Itseasiassa ei se niin suurelta näytä. Helpost ihan keskiverrolla miehellä on yli sadan se. Ilman kehonrakennusta tai mitään. Ison kuuloinen mitta vaan. Miehellä voi lantiokin olla helposti reilusti yli sadan, näyttämättä oikeesti yhtään fläsöltä tai isolta.
Kun mietin miehiä, joiden kanssa olen ollut ja joiden rinnanympärys on ollut pienempi kuin omani, niin tuo 115 cm kuullostaa heihin nähden aika suurelta. Tulee mieleen joku bodarityyppi.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28426705]Pituus 187, rinnannympärys 105, vyötärö 81, lantio 94. Marilyn oli166/91/58/94.[/QUOTE]
lantio mitataan sitten isoimmasta kohdasta. :) Eli ei yleensä siitä luiden päältä vaan alempaa.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28426706:
Kun mietin miehiä, joiden kanssa olen ollut ja joiden rinnanympärys on ollut pienempi kuin omani, niin tuo 115 cm kuullostaa heihin nähden aika suurelta. Tulee mieleen joku bodarityyppi.
No tiiän yhdellä aika lyhyellä miehellä 120. Musta se ei oo mikään oudon näköinen. Vaatteet päällä ainakin ihan normaalin näköinen mies. Se kyllä on semmonen bodari, mutta mun mielestä sopusuhtainen.
 
Semmoinen täysin löysä kroppa, ei lihaksen lihasta vaan pelkkää pehmeetä, en tykkää. Mieluummin vaikka mahaa, mutta kropasta ja ryhdistä näkee, että joskus on jotain liikuntaa harrastettu.

Pukumiehet on ihania! :p Mutta pitää kyllä olla hyvin istuva ja dyylikäs puku.

Luonteenpiirteitä, niitä vastenmielisiä siis, en jaksa luetella, ne on ne samat kuin varmaan aika monella muullakin.
 

Yhteistyössä