G: Mitä puolia miehissä inhoatte/pidätte epäviehättävinä?

  • Viestiketjun aloittaja Maiya
  • Ensimmäinen viesti
!!!!
[QUOTE="mies";28426343]Eikö tuo ole vähän teini? Vaikea nähdä mikä sytyttää, ei vaikuta näin miehen näkökulmasta "munakkaalta" mieheltä.[/QUOTE]

Ei ole. Vaan aivan ihana!
 
Hmmm..
[QUOTE="mies";28426343]Eikö tuo ole vähän teini? Vaikea nähdä mikä sytyttää, ei vaikuta näin miehen näkökulmasta "munakkaalta" mieheltä.[/QUOTE]

Eikö tuo OLE just se muotti...? Ehkä muottiin ahtaminen ei olekaan se juttu vaan oma tapa ajatella miehekkydestä. Naisilla on samaa vikaa:)
 
"mies"
Nyt yrität itse ahtaa miehiä muottiin.
En mielestäni, lähinnä hämmästelen naisten makua. Minäkään en pidä yläkouluikäisen teinitytön näköisistä naisista - mutta nainen saa silti olla yläkouluikäisen teinitytön näköinen, se ei esim. ole lesbomaista. Esteettiset arvostelmat ovat lievempi juttu kuin muottiin ahtaminen, koska muotti on valmis paketti, jonka kaikki osat pitää olla tietyssä järjestyksessä.
 
"Sanna"
[QUOTE="mies";28426346]Lue sinä ensiksi viestisi, joka oli olkiukko minun positiostani :)[/QUOTE]

Juuri tällainen jankkaaminen ja kyvyttömyys tunnustaa/tunnistaa omia virheitään ovat erittäin vastenmielisiä piirteitä miehessä.
 
Peyote
[QUOTE="mies";28426379]En mielestäni, lähinnä hämmästelen naisten makua. Minäkään en pidä yläkouluikäisen teinitytön näköisistä naisista - mutta nainen saa silti olla yläkouluikäisen teinitytön näköinen, se ei esim. ole lesbomaista. Esteettiset arvostelmat ovat lievempi juttu kuin muottiin ahtaminen, koska muotti on valmis paketti, jonka kaikki osat pitää olla tietyssä järjestyksessä.[/QUOTE]


Niin mut kato, monet naisetkaan ei nyt näytä tykkäävän lihaksista miehellä, samaten kun et itse pidä yläkouluikäisen teinitytön näköisistä naisista. :) Ei kai siinä sen kummempaa.
 
"mies"
[QUOTE="Sanna";28426381]Juuri tällainen jankkaaminen ja kyvyttömyys tunnustaa/tunnistaa omia virheitään ovat erittäin vastenmielisiä piirteitä miehessä.[/QUOTE]

Tunnustaisin/tunnistaisin, jos väitteesi olisi sisäisesti ristiriidaton. Olisi hölmöä vaatia päätäni vadille, ellen myönnä jotain, jota en ole tehnyt.
 
"Sanna"
[QUOTE="mies";28426379]En mielestäni, lähinnä hämmästelen naisten makua. [/QUOTE]

Mitä hämmästeltävää siinä on, että ihmisillä on erilaisia makuja ja mieltymyksiä? Luulisi sinunkin jo tajunneen, että itse kuulut omien mieltymystesi suhteen marginaaliryhmään.
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä