G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Olen.

Itse olin sinkku, joten mitäpä asia mulle kuuluu, jos toinen haluaa puolisoaan pettää.
Onpas moraaliton ja itsekäs asenne. Muista, että pettämisestä kärsii puolison lisäksi myös miehen mahd. lapset.
Olen kanssasi samaa mieltä siinä, että mies teki väärin, mutta minä en pettänyt ketään, joten asia ei ole minun vastuullani.
Sinä kuitenkin autoit pettämisessä.
Mutta vastuu on silti vain ja ainoastaan miehen. Hän se petti puolisoaan, en minä.
 
vieras
Jos harrastaa seksiä varatun ihmisen kanssa, hyväksyy pettämisen, joten turha valittaa, jos teitä itseänne joskus petetään. Varattuun sekaantuva oikein auttaa toista pettämään :x
 
Sanna
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö teillä ollut sillä hetkellä tai jälkeenpäin lainkaan morkkista?
No ei ole .Tietoisesti harrastettu seksiä ja nautittu sen hetken toisistamme. Thats it !
ja sun ukkoskin taitaa tuolla jossakin nautiskella jostain ihanasta naisesta mutta thats it!!!
 
greyer
Olen muutaman kerran kahden eri miehen kanssa. Molemmat olleet varattuja ja niin itsekkin. Morkkis oli aina pari päivää jälkikäteen, mutta meni ohi. Noista tapauksista on jo aikaa ja oma silloinen suhde ei ollu viel ollenkaan vakava. Kyse oli pelkästään seksistä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Olen.

Itse olin sinkku, joten mitäpä asia mulle kuuluu, jos toinen haluaa puolisoaan pettää.
Onpas moraaliton ja itsekäs asenne. Muista, että pettämisestä kärsii puolison lisäksi myös miehen mahd. lapset.
Olen kanssasi samaa mieltä siinä, että mies teki väärin, mutta minä en pettänyt ketään, joten asia ei ole minun vastuullani.
Sinä kuitenkin autoit pettämisessä.
Mutta vastuu on silti vain ja ainoastaan miehen. Hän se petti puolisoaan, en minä.

Mutta sinäkin loukkasit tämän miehen puolisoa. Vaikka et tätä ihmistä tuntisi, on hänkin ihminen, jolla on tunteet. Mä en voisi tehdä sellaista kenellekään, en tutulle, en tuntemattomalle.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö teillä ollut sillä hetkellä tai jälkeenpäin lainkaan morkkista?
no en mä siitä mitenkään ylpeä ole, mutta se oli silloin. Nyt perhelllisenä kyllä ajattelen vähän eri tavalla. Silloin ajattelin vaan, että asia ei kuulu mulle. Kyllä vastuuta oli toki mullakin, mut tämä mies päätti loukata omaa puolisoaan. Mä loukkasin ja alensin vaan itteeni.
 
Tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö teillä ollut sillä hetkellä tai jälkeenpäin lainkaan morkkista?
No ei ole .Tietoisesti harrastettu seksiä ja nautittu sen hetken toisistamme. Thats it !
ja sun ukkoskin taitaa tuolla jossakin nautiskella jostain ihanasta naisesta mutta thats it!!!
Se on sit voi voi.. Tai oikeestaan ihan jees..Kunhan nauttii!!!
 
sanna
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö teillä ollut sillä hetkellä tai jälkeenpäin lainkaan morkkista?
No ei ole .Tietoisesti harrastettu seksiä ja nautittu sen hetken toisistamme. Thats it !
ja sun ukkoskin taitaa tuolla jossakin nautiskella jostain ihanasta naisesta mutta thats it!!!
Se on sit voi voi.. Tai oikeestaan ihan jees..Kunhan nauttii!!!
Näin on!!!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Olen kerran 17-vuotiaana ja opin kyllä kerrasta. Itseäni on petetty aikanaan enkä todellakaan halua sitä paskaa fiilistä olla aiheuttamassa kenellekään, en edes pahimmalle vihamiehelleni!
Ihana juttu, että edes joku myöntää tehneensä väärin ja osaa katua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Muista, että pettämisestä kärsii puolison lisäksi myös miehen mahd. lapset.
Ei kärsi, jos ei saa tietää. Julmaa, mutta totta.

Mun tapauksissa kyse oli lapsettomista, kihloissa olevista miehistä, jotka elivät etäsuhteissa - toisen kihlattu Englannissa, toisen toisella puolella maata (ja tällä parilla ei ollut seksiä ennen avioliittoa, en tosin tiiä miten se tähän liittyy mutta ehkä jotenkin :D ). Eikä kumpikaan kertonut että on varattu, vaikka tiesin sen silti.

Ajatus naimisissa olevan isukin kanssa olemisesta ei kiehtonut sinkkuaikoina, nyt kiehtoo (oma mies :) ).
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
kyllä, peräti kerran, vuosia sitten itse olin vapaa, joten ei morkkista

Sähän olet sanonut, ettet ole harrastanut yhden illan juttuja..kehittyikö sinulle tuon miehen kanssa siis suhde?
kyllä kehittyi, kuinkas muuten, eli vein toisen naisen miehen, eikä kaduttanut yhtään silloin, nykyään joskus miettii että toisinkin olisi voinut toimia

 
pp
en ole, mutta ihan vaan mieleen tuli sellanen, että jos oma suhde on seksuaalisesti tosi huono tai ihminen erittäin aktiivinen seksuaalisesti niin vaikuttaisiko se näihin "pettämisiin" ?
Jos siis yksinkertasesti panettaa niin paljo, että ei pysty vastustaan kiusausta ku sopiva sattuu kohdalle.. halut vie?
 
AnniHelena71harmaana
Olen, kerran, en ole siitä mitenkään ylpeä. Tapasin miehen ollessani vaelluksella (ei siis mikään tavallinen baarisekoilu, sillä olimme lähestulkoon selvin päin). Hänellä oli sormus mutta emme siinä vaiheessa puhuneet mitään parisuhteistamme (itse olin sinkku). Toki olin tietoinen että hän oli todennäköisesti varattu mutta erämaassa oli jotain sellaista taikaa että se vaan vei mennessään, meillä synkkasi niin tavattoman hyvin ja oli hauskaa että vielä tänä päivänäkin muistelen tuota reissua lämmöllä (vaikka sinänäs juttu ei moraalisesti oikein ollutkaan)... Hän soitti minulle myöhemmin ja olisi halunnut tavata uudelleen mutta en halunnut ruveta suhteeseen varatun kanssa, onneksi hän asui kaukana niin ei tullut sn suurempaa houkutusta. Todennäköisesti hänen kihlattunsa ei koskaan saanut tietää asiasta. Sittemmin minua itseäni on petetty enkä missään tapauksessa lähtisi enää varatun matkaan.
 

Yhteistyössä