G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
en tietoisesti, sain tietää vuoden n. vuoden kestäneen säännöllisen sekstailun jälkeen ( kun homma oli jo ohi) että miehellä kihlattu ja perhe.. Tekee joskus vieläkin pahaa nähdä tämä "onnellinen" perhe, jos törmätään samaan kauppaan...
 
mie
Itse olin sinkku, kun olin varatun kanssa, joten olen sitä mieltä että jos mies vonkaa niin ei ole mun asia miettiä sen vaimoa ja lasta. Kyllä mulle sinkku tyttönä seksi kelpasi.
 
Neiti18
Olen kyllä. Haluaisin myös tehdä sen uudestaankin tämän saman ihmisen kanssa, mutta nyt en enää tiedäkkään pitäisikö minun (en epäröi tämän keskustelun pohjalta kylläkään). Olen kyllä toisaalta sitä mieltä että se on miehen oma asia ja jos hän pystyy pitämään sen salassa, niin se voi olla jopa hyväksi hänen suhteelleen. Tiedän että ei ole hänen ensimmäinen kerta, ja vaikka minä en olisi halunnut olla hänen kanssaan, niin joku muu olisi varmasti halunnut. Mutta pitäisikö minun nyt silti olla hyvä ihminen ja olla olematta se ns. mahdollinen suhteen rikkoja. Minulle se kaikki on vain harmitonta hauskanpitoa....
 
Itsenäinen
Olen sinkku ja on välillä ollut miesystäviä jotka ovat olleet avio/avoliitossa. Ihan kätevä asetelma kun eivät jää liian pitkäksi aikaa nurkkiin pyörimään :D.
 
"inkku"
En enkä harrastais. Tai no, varmaksi ei tietty ikinä voi mennä sanomaan, mut en usko että sellaiseen sortuisin. Olis musta halventavaa muakin kohtaan.
Samaa mieltä, kun tietoisesti on varatun miehen kanssa, laittaa itsensä tulilinjalle, on vain ajan kysymys milloin miehen puoliso saa asiasta tietää. Ihmisten moraali ja empatia on kuitenkin pääosin petetyn puolella, niin miksi laittaa itsensä siihen tilanteeseen että on julma ja tunteeton toinen nainen ja katsoa samalla kun mies on rakastamansa naisen kanssa (jos on:)
Ja jos omaa itsetuntoa parantaa se että on varatun miehen kanssa ja vähät välittää miehen puolison tunteista, olisi syytä hakeutua hoitoon. Naisten narsistisuus tässä kohtaa on todella julmaa. Toki mies on ratkaisunsa tehnyt kun pettää, mutta alkoholi ym. voi olla tuon hairahduksen taustalla, mikä ei asiasta tietenkään tee anteeksiannettavaa, mutta hitusen ymmärrettävämpää.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen;23497074:
Olen sinkku ja on välillä ollut miesystäviä jotka ovat olleet avio/avoliitossa. Ihan kätevä asetelma kun eivät jää liian pitkäksi aikaa nurkkiin pyörimään :D.
Meinaatko joskus saada hyvän parisuhteen ku ite olet tollanen. sairasta!
 
Itsenäinen
[QUOTE="vieras";23497129]Meinaatko joskus saada hyvän parisuhteen ku ite olet tollanen. sairasta![/QUOTE]

Tällä hetkellä viihdyn sinkkuna mutta onhan minulla tarpeita, siis haluan seksiä ja seuraa leffaan ym. Siihen tehtävään varatut miehet ovat ihan hyviä. :D
 
"ulla"
Ei jaksanut lukea kaikkea, mitä tänne oli kirjoitettu, mutta oli ihan hyviä mielipiteitä. Eli olen samaa mieltä kuin ne, jotka sanoo, että ei miehen pettäminen ole heidän omallatunnollaan. Näinhän se on! Itse olen valitettavan periaatteellinen, enkä ole varatun miehen kanssa ollut. Mutta toisaalta vanhemmiten onnettoman harvoin joku mies saa mut haluamaan seksiä, joten jos joku mies saa mut innostumaan tätä nykyä, niin en kyllä kysy että bytheway, ootkohan varattu.
Kyllä ne miehetkin on aikuisia ja kantakoon itse vastuunsa seksisuhteistaan!
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Itsenäinen;23497192:
Tällä hetkellä viihdyn sinkkuna mutta onhan minulla tarpeita, siis haluan seksiä ja seuraa leffaan ym. Siihen tehtävään varatut miehet ovat ihan hyviä. :D
Eli sun tarpeet menee toisten elämän edelle ja sua ei kiinnosta miltä siitä naisesta tuntuu, vaikka mies onkin ihan paska ku tekee noin? Itsetuntos taitaa olla ihan nollassa kun haluat toisille kärsimystä ja vaikeuksia vaikka itse viihdytkin sinkkuna. Varmaan seuraa irtoais muualtakin entä varatuista miehistä. Tarkastele huvikses mistä syystä Suomessa eniten tehdään henkirikoksia:)
 
Itsenäinen
[QUOTE="vieras";23497232]Eli sun tarpeet menee toisten elämän edelle ja sua ei kiinnosta miltä siitä naisesta tuntuu, vaikka mies onkin ihan paska ku tekee noin? Itsetuntos taitaa olla ihan nollassa kun haluat toisille kärsimystä ja vaikeuksia vaikka itse viihdytkin sinkkuna. Varmaan seuraa irtoais muualtakin entä varatuista miehistä. Tarkastele huvikses mistä syystä Suomessa eniten tehdään henkirikoksia:)[/QUOTE]

En minä aiheuta mitään kärsimyksiä, jos mies haluaa pettää niin se on sitten hänen asiansa. Vapaat miehet ovat siinä mielessä ongelmallisia että jäävät helposti roikkumaan enkä nyt kaipaa sellaista.
 

Yhteistyössä