G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mammaliii
Olen.. tietoisesti ja yhdestä en tänä päivänäkään ole varma..

Enkä häpeä tekojani, enkä kadu. Jos mieheni joskus pettää/pettäisi minua en olisi tälle naiselle vihainen asiasta, koska eihän hän ole minua pettänyt.. ja jos yksi ei lähde miehen matkaan, joka halua pettää, tekee sen varmasti joku toinen, joten jos itse on puutteessa niinkuin toinenkin, niin mikäs siinä sitten. Joskus täytyy ajatella itseään, ei jokaista kissan kummin kaimaa voi aina ajatella, sen verran itserakas olen ollut.
 
vieras
Olen. Miehen vaimo oli sillähetkellä synnyttämässä. Ja kyllä,nyt vuosien jälkeen on tullut morkkis asiasta. Silloin en sen kummemmin miettinyt,mutta nyt kun on oma perhe ja lapset,niin asian ajattelee ihan toisin. Tyhmä ja inhottava akka olin :( Joskus tekisi mieli käydä tunnustamassa tuolle naiselle, mutta en halua rikkoa heidän perhettään tuon idioottimaisuuden takia.
 
se ainoa oikea
No ET TIETEENKÄÄN TUNNUSTA!!!
Et voi rikkoa sitä perhettä enää enempää.
Vaimolle voisi tulla siitä vaikka vuosia kestävä masennus ja lapset siinä eniten kärsisi, jos heidän äitinsä masentuisi.
isä tuskin lapsistaan välittää, kun ei edes synnyttävästä vaimostaan välittänyt. :(
 
wieras
Olen. Olimme molemmat varattuja, mutta erosimme molemmat puolisoistamme ja rupesimme seurustelemaan.. Mutta aika huonolta pohjaltahan tuo suhde lähti eikä sitten kyllä kestänytkään paria vuotta kauempaa..
 
Teelikamentten
No en, eikä tulisi pieneen mieleenkään. Eikä olis tullut silloinkaan kun olin sinkku. Mulla vaan on sen verran empatiaa ja hyväntahtoisuutta ihan tuntemattomiakin ihmisiä kohtaan etten voisi.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja wieras:
Olen. Olimme molemmat varattuja, mutta erosimme molemmat puolisoistamme ja rupesimme seurustelemaan.. Mutta aika huonolta pohjaltahan tuo suhde lähti eikä sitten kyllä kestänytkään paria vuotta kauempaa..
Eikös täällä joillain palstalaisilla ole tältä pohjalta ihan pidempikin suhde lähtenyt käyntiin?
 
joo
olen, mutta tää mies ei ollut koskaan "oikeasti" varattu.. muuten en ole, arvostan ihmisten parisuhteita sen verran, enkä haluaisi sitä paskaa kellekään naiselle vaikka mua ei olekaan petetty enkä voi tietää miltä se tuntuu.. tai siis onhan mua voitu pettää, mutta en ainakaan ole ollut tietoinen asiasta.
 
...
en.. kun tietää toisen olevan varattu, lopahtaa mielenkiinto samantien.. en voi kunnioittaa sellaista ihmistä ja en myöskään mennä sänkyynkään.

kunnioitan muiden suhteita ja jos mies haluaa välttämättä pettää, tehkööt sen sitten jonkun muun kanssa, mutta ei minun..
 

Yhteistyössä