G: onko sinut raiskattu,missä ja minkä ikäinen olit?

  • Viestiketjun aloittaja huhuu
  • Ensimmäinen viesti
:'( :hug: kaikille. Pahin pelkoni että raiskatuksi tulen. mutta meilummin minä kuin jumpi kumpi tytöistäni.

Hirveää että lapsille on monille tapahtunut.Kamlaa. Ehkä aikuisena sen pystyy jotenkin käsittämään,muta tuhoaa varmaan lapsen kehityksestä jotain. rikkoo lapsen. Voi niin kovasti toivon ja rukoile ettei lapsilleni kävisi mitään tai muillekkaan lapsille.

Ehdottomasti pitäisi saada raiskauksiin isommat rankaistukset,varsinkin niihin jotka kohdistuvat lapsiin.
 
miina
Ihan oma kihlattu, supi suomalainen. Ravintola illan päätteeksi,en ollut itse humalassa.
Väkisin makaamisen seurauksena tulin raskaaksi,lapsen synnyttyä erosin. Kehtasi vielä ruikutus kirjeessään mainita että lapsi on meidän "rakkauden hedelmä"
Lasta rakastan yli kaiken ja en muistele menneitä...
 
Kahdesti ollut läheltä piti tilanne;

Eka kerran teininä, ennen kun olin ees neitsyyttäni menettänyt.. Pikkuhiprakassa olin ja yks selvinpäin ollut itteäni vanhempi jätkä yritti..

ja toka kerran 23 vuotiaana Kreikan reissulla, paikallinen "rattopoika" joka baarissa minua vahtasi koko illan, seurasi minua hotellille ja siinä rantsulla hotellin lähellä alkoi "jututtaa" ja sit menikin jo kopeloimiseksi ja kähminnäksi. Huutamisella pelastuin.
 
Kirjoitan harmaana
koska minut moni tuntee tällä palstalla... hölmöä sinänsä hävetä koska itse olen se uhri.

Tuttavan mies raiskasi, syy oli ettei oma vaimo anna! Tämä tapahtui omassa kotonani.. mies meni kyllä tapauksen jälkeen oksentamaan joten ei ilmeisesti kovin kivalta tuntunut hänestäkään loppujen lopuksi. En tehnyt ilmoitusta koska pelkäsin että menee välit poikki tämän tuttavani kanssa. Jälkikäteen ajateltuna luulen että se vaimo olisi ollut minun puolellani. Ero heille tuli myöhemmin.

Kahdesti on lisäksi yritetty. Toisessa liftasin kyytiin, kotiin en päässytkään suoraan vaan erään retkeilyalueen kautta. Onneksi mies tuli järkiinsä.. kaverit sitä yritti painostaa, kannustivat ja vislasivat teltan ulkopuolella!!! Ja toinen kerta oli festareilla, tappelin silloin vastaan ja pääsin livistämään.

 
annukka
Kerran on yritetty,mutta jäi onneksi pelkäksi yritykseksi.Tuttu kaveri oli,mutta ei onnekseni tiennyt karate-taitojani(5v aloittanut,tapahtumahetkellä olin 17v)
Nosti pahoinpitelysyytten,mut oli onneksi tapaukselle todistaja ja jätkä sai tuomion,omani meni nurin itsepuolustuksena.
 
harmailija
Ei varmaan olisi mennyt raiskauksena poliisille. Olin 17v tapailin yhtä poikaa, jonka kanssa tutustuimme eräällä leirintä alueella pyörimme sillä paikkakunnalla muutenkin koko kesän. Olimme tulleet ystävieni kanssa taas samalle paikkakunnalle. Tämän pojan kanssa olivat tiet erkaantuneet jo aikaisemmin, koska hänen juttunsa olivat mielestäni kummallisia. Hän vaikutti hirveän omistushaluiselta. Vaikka juttu oli ihan "pussailu" tasolla mielestäni. Sinä iltanan sitten törmäsin siihen poikaan, olin vähän humalassa. Hän alkoi tarjota, ja erkaannuimme muusta porukasta. Kaikki alkoi harmittomalla pussailulla ja halailulla. Sitten poika vei minut syrjempään, ja muuttui aivan toisenlaiseksi. Hän mm. heitti minut maahan, ja oli todella kovakourainen. Jäi mustelmia ympäri kehoa. Ja se inhottava katse, niinkuin millään ei olisi väliä. Työnsin häntä kauemmaksi, ja sanoin että sattuu mutta hän ei välittänyt. Muutenkin poika oli roteva, harrasti jääkiekkoa. En voinut tehdä mitään, ja lamaannuin täysin. Se oli ahdistava kokemus, ja jätti jälkensä. Vasta tavattua mieheni olen osannut alkaa arvostaa itseäni.
 
"Tuntematon"
Minä olin juhannuksena ihan tolkuttomassa kunnossa ku viina maistu niin hyvin mutta sitten menin kaveriporukasta hetkeksi pois rauhassa kävelemään pellon. Reunalla kunne joku vanha mummo tai pappa raiskas tai ainakin koitti en muista siitä tilanteesta mitään mutta olin niin säikähtäny olin siis alasti että lähdin metsään piiloon ja minun kaverini näkivät minut mutta olin kuitenkin niin pelästynyt tapahtuneesta että juoksin heitä karkuuun..... Aamulla menin hakemaan mun tavaroita siitä raiskaajan pihasta onneks se ri tunnistanut mua niin valehtelin hänelle minun nimeni ja paikka kunnan sanoin että nämä ovat minun kaverin vaatteet että jäi kuulemma jotenkin tänne. No sitten se koitti selittää että hänet raiskattii yöllä näin
Hänen ilmeestään että hän valehtelee ja nyt olen kotona turvassa en uskalla soittaa poliiseja hänen perään
 
njoo
Olin noin8v, sukulais poika raiskas,kiristettiin väkivallalla ja puhui että tämä kaikki on minun syytä ymsonneksi itse tajusin noin 13 veenä että ehkä se ei ollutkaan minunsyytä,15vuotiaana kerroin asiasta ensinmäisen kerran, ja myöhemminsitten psygiatrilla,asia ei ikinä mennyt poliisille tai mtn
 
pikkukaupungintyttö
Tämä on jo vanha ketju, mutta kuitenkin. Olin 12. Kesällä illalla kaupungilla olin ja yhtäkkiä arviolta 25 vuotias mies hyppäsi eteeni ja otti veitsen esiin. Uhkasi tappaa, jos huudan apua. Muutaman viillon sain käteeni muutenkin ja hän näytti oikein nauttivan siitäkin tuskan tuottamisesta. Ikuiset arvet jäi niin käsivarteen kuin mieleenkin. Edelleen tulee todella usein asia mieleen esim. Seksin jälkeen. En koskaan tehnyt ilmoitusta ja vasta 6 vuotta myöhemmin yhdelle ihmiselle myönsin asian, kun kysyi. (Oli silloin poikaystäväni, joten varmaan huomasi sen jotenkin) Silloin itsekin vasta tajusin etten ole asiasta todellakaan yli päässyt.
 
vie ras
On. Olin 23v ja omaan sänkyyn raiskattiin. Olin tarjonnut yöpaikan miehelle, joka oli baari-illan päätteeksi eksynyt ystävistään. Tää mies asui 300km päässä ja oli "mun" paikkakunnalla polttareissa.
Raiskaus sattui aamulla kun oltiin molemmat jo selvinpäin.

En tehnyt ilmoitusta.
Olin juuri eronnut kahdeksan vuoden parisuhteesta ja ex oli niiden vuosien aikana saanut taottua päähäni että olen huono ihminen, mitätön paska, ja ansaitsen kaiken paskan mitä tielleni osuu. Siinä uskossa kuvittelin, että olin tuonkin ansainnut.
 
pahoillaanpaljon
Oon tosi pahoillani teidän kaikkien puolesta. Teistä kukaan ei saisi kantaa syyllisyyttä minkään takia. Mä olen tehnyt kaiken ns. Tyhmän mitä tekin eli noussut tuntemattoman kyytiin, liftannut, lähtenyt jonku kämpille, oikaissut puiston läpi, oon jopa riehunut useemmankin kerran ulkomailla yksin ja kaatokännissä ja pahin mitä mulle on käynyt, on että mut on ryöstetty. Teillä on vaan käynyt superpaljon huonompi tuuri :(

Mä laitan mun lapset krav maga- kursseille.

Miehet on hirveitä.
 
anonymius
vanha ketju.. olin 19 vuotiaalla kaverilla yötä jonka oon tuntenu 2 vuotta ja itse oon 15.. en ois ikinä uskonu... eka se vaa hiplaili mua ja en uskaltanu sanoo mitää ku se hieroskeli itseään muhun.... huusin pää punasena että mä nukun nyt... yöllä heräsin ja tajusin olevani raiskauksen kohteena mutta esitin nukkuvaa koska en uskaltanut tehdä mitään... en ois koskaan uskonu... en mä onneks neitsyt ollut... kauheelta ja huoralta musta tuntuu kunn se antoi mulle vielä rahaakin siitä... tapahtui muutama päivä sitten.
 
vierailija
On raiskattu 12 vuotiaana ihan suomessa ja suomalainen valkoihoinen teki. Vei neitsyyden ja sai vuotamaan 4 päivää. Ja olin niin tiukka että meni vaan 1 sormi. Helevetti sitä kivun määrää. Ei auttanut itku ja huuto
 
vähemmän lutkailua kiitos
Minussa oikeasti kuohuu viha... Aivan järkyttävä ja sanoinkuvaamaton viha. Voin ihan fyysisesti todella pahoin. Joskus vihaan maailmaa ja niitä mätämunia, joita tänne on siunaantunut. \|O Pakko mennä pois, ennen kuin saan jonkun kohtauksen ja huudan.
Valitettavasti ne mätämunat vaan tuntuu olevan niin ihanan jännittäviä, että usein innoissaan ja känneissään lähdetään niiden kanssa säätämään ties mitä.
 
vierailija
Siitä on muutama vuosi aikaa, olin 28v., asuin Itä-Suomessa.
Oli syysilta ja olin lähtenyt lenkille. Tapahtuma alkoi vähän syrjäisemmällä kevyenliikenteenväylällä, jonka ympärillä oli metsikköä ja jonkinlaista puistoaluetta. Vastaan tuli mies, lähti seuraamaan. Kävin juoksemaan mutta tuo mies sai minut kiinni hyvin lyhyen matkan jälkeen. Kaatoi maahan, käsi suun eteen ja nosti ylös. Löi kerran ja pökerryin maahan. Seuraava muistikuva on kun se mies kantaa minua ja laskee kostealle ruohikolle. Alkaa repimään housujani pois. Kun yritin laittaa vastaan, laittoi käden kaulalle ja sanoi kuristavansa minut siihen paikkaan jos vielä yritän jotain. Itkin ja anelin, että päästäisi pois. Mutta ei. Työntöjä toisensa perään, kipua, pelkoa että mitä tämän jälkeen...tappaako se minut tähän vai päästääkö menemään.
En tiedä mikä ihme sitten tapahtui. Taustalla välähti siniset valot ja joku repi miehen päältäni pois. En muista kunnolla muuta kuin, että sain housut pujotettua jalkaan istualtani. Yritin käydä seisomaan mutta jalat tärisivät liikaa ja alkoi pyörryttää. Havahduin siihen kun poliisi tuli vierelle ja laittoi käden olkapäälleni. Jotain kysyivät, en muista mitä vastasin vai itkinkö vain. Poliisi auttoi ylös ja talutti autoon. Juteltiin hetki siinä ja veivät ensiapuun. Pääsin lääkärille, otti näytteet ja teki tutkimukset. Sain mennä kotiin, nämä samat poliisit vielä veivät minut sisälle saakka, tulivat ihan sisälle saakka talooni. Ja katsoivat, että kaikki on hyvin minulla.
Seuraavana päivänä menin poliisiasemalle ja jouduin siellä kertomaan kaiken, tuskallisen tarkasti, mutta poliisille iso kiitos siitä, että sain kertoa kaiken rauhassa, ilman hoputtamista, taukoja sain pitää milloin tarvitsin. Raiskaaja sai ehdottoman vankilatuomion, n.5 vuotta, oli muitakin rikoksia painamassa asiaa.
Mitään keskusteluapuja en halunnut. Ei tehnyt mieli käydä tapahtunutta läpi tuntemattomien ihmisten kanssa. En käynyt kyseisellä tiellä pitkään aikaan, tai ylipäätään iltaisin lenkillä. En ollut tuolloin parisuhteessa, myöhemmin olen nykyiselle miehelleni kertonut tapahtuneesta.
 
vierailija
Mua on henkisesti ahdistellut erään sukulaisen miesystävä, mutta ystävättären raiskasi saman koulun poika, kun kaveri oli sammunut. Oli tarjoutunut viemään hänet kotiin, kun oli niin humalassa, mutta tarkoitus oli siis hyväksikäyttö.

Suomalaisia molemmat ja kyllä niitä ahdistelijoita on ollut muitakin.
 
vierailija
On ja pari kuukautta sitte ku oli 14v synttärini. Liikun aina vanhemmissa porukoissa, ja sinne tuli poikia 15-16 vuotiaita. Sinne tuli myös ihastukseni joka on minua 1 vuoden vanhempi. Ryhmäpainostuksen alla join aivan liikaa ja loppujen lopuksi se tapahtui. Sen aikana ihastukseni tuli huoneeseen, katsoi minua kun itkin silmät päästäbi, ja lähti pois. Se satutti, ja tuosta kyllä jäi ikuiset arvet... En ole kertonut kellekkään koska häpeän sitä niin paljon
 
vierailija
Tämä aihe syö kaiken ilon ja energian ihmisestä. Miksi näin moni? Luin raiskaamisen motiiveista ja itse tulin siihen tulokseen että kyse on vallantunteesta ja ehkä siitä että halutaan kostaa omia huonoja naiskokemuksia, esim. äiti tai ex-tyttöystävä.

Minut on raiskattu useasti, ensimmäisen kerran ulkona kun olin 15-vuotias. 3 vuotta vanhempi mies ensin houkutteli vessassa seksiin ja yritti kaikkea, yritin vedota siihen että minulla on kuukautiset. Sitten hän houkutteli minut ulos lammenrannalle ja halusi kokeilla anaaliseksiä. Se tunne oli järkyttävä, kipu ja nöyryytys. Pyysin häntä lopettamaan mutta hän jatkoi kunnes oli valmis. En tainnut aluksi tajuta mitä minulle oli tapahtunut koska olin niin kokematon, pidin vain sitä "normaalina "kunnes myöhemmin ymmärsin mitkä traumat tästä jäivät.

Myöhemmin pitkäaikainen poikaystäväni raiskasi minut ensin niin että kun en kokenut olevani valmis seksiin hän vain tuli päälleni ja en osannut vastustella koska menin paniikkiin ja lamaannuin. Toisen kerran hän raiskasi minut puoliunissaan, heräsin yöllä siihen että hän vain tuli päälleni ja jälleen lamaannuin niin etten osannut tehdä mitään ja myöhemmin syytin itseäni siitä miksen vastustellut mutta hänellä oli sellainen henkinen ylivalta minuun että vain lamaannuin ja makasin paikallani.

Näistä on jäänyt sellaiset traumat muiden ongelmien lisäksi että kun olen psykoosissa tai väsynyt saatan kuvitella että minut on raiskattu unissani tai jossain toisessa todellisuudessa. Tätä pahentaa se jos sisäreidet ovat kipeät tai niitä kirvelee ja saatan kuvitella että yöpaidassani on spermaa jos siinä on jotain tahroja mitä en muista aiemmin nähneeni.

Toisinaan ajattelen että olen elänyt niin että olen joutunut johonkin helvettiin missä joku kontrolloi ja käyttää hyväkseen kokoajan eikä tästä pääse pois kuin ehkä itsemurhalla. Pelkään sitäkin että jos kuolen niin joudun tähän takaisin.
 

Yhteistyössä