Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 Kyllä viivat oli selkeästi plussat, omalla kohdallani. Mullahan on kolmas letrokierto menossa ja kaikissa kierrossa olen varmuuden vuoksi tikuttanut jo aikasin, jotta oppisin nyt tunnistamaan oviksen. Mulla ei kipuja esiinny, mutta limoja kyllä on. Sehän tässä jotekin huvittavaa on että viikko sitten limat oli erittäinkin selkeät, nyt siis myös mutta ei niin runsasta. Määki olen lukenut että ovis voi jollakin jäädä päälle, mutta kun ensimmäisen jälkeen viivat selkeästi haaleni. Näi ei siis myöskään ole edellisissä kierrossa käynyt. Täytynee tänään myös testata.
Ehkä ovis sitten aikaistui? Noista letroista en tiedä mitään.
 
Täällä ei taida olla kp listaa? Se oli kiva tuolla 2019 ketjussa. :)

Täällä odotellaan malttamattomana ovista! Nyt kp 16 ja Flo ennustaa lauantaille ovista. Just tässä mietin että säilyisköhän simpat 4-5pvää jos tänään päästäis petipuuhiin kun sitten miehellä onkin rankka duuniputki edessä.. Netin mukaan voi säilyä jopa viikon mutta tietty ois kiva jos saisin kellistettyä vielä uudenkin kerran sit lähempänä..:LOL:(y)
 
Täällä ei taida olla kp listaa? Se oli kiva tuolla 2019 ketjussa. :)

Täällä odotellaan malttamattomana ovista! Nyt kp 16 ja Flo ennustaa lauantaille ovista. Just tässä mietin että säilyisköhän simpat 4-5pvää jos tänään päästäis petipuuhiin kun sitten miehellä onkin rankka duuniputki edessä.. Netin mukaan voi säilyä jopa viikon mutta tietty ois kiva jos saisin kellistettyä vielä uudenkin kerran sit lähempänä..:LOL:(y)

Kyllähän ne voi säilyy!

Ilmeisesti kp-lista vaan odottelee et joku alkais päivittää. Ite voisin mut käyn täällä vaan kännykällä ja tää ei oo paras mahdollinen laite siihen...
 
Omanapailua: Täällä piinaviikot menossa :eek: Flo ennustaa ens torstaille menkkoja, ajattelin testata ekan kerran sunnuntaina. :)

Mä join tässä kierrossa yhden tölkillisen superkallista greippimehua ja kyllä oli märät oltavat oviksen aikoihin. :D

Tulispa jo sunnuntaiii:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Omanapailua: Täällä piinaviikot menossa :eek: Flo ennustaa ens torstaille menkkoja, ajattelin testata ekan kerran sunnuntaina. :)

Mä join tässä kierrossa yhden tölkillisen superkallista greippimehua ja kyllä oli märät oltavat oviksen aikoihin. :D

Tulispa jo sunnuntaiii:ROFLMAO:
Hyvä että jollain muullakin on märät oltavat oviksen aikoihin. Mä en edes juo greippimehua ja tuntuu aina oviksen aikoihin että alushousut on koko ajan märät ja työpäivän aikana meinaa hiertymä tulla alakertaan kun on niin kosteat paikat kaikkialta :ROFLMAO:
 
@Karvakorvat paljon voimia! :unsure:

ON: täällä toinen inssi olisi tiedossa lähipäivinä. Juuri pistin pregnylin ja siinä on lääke, joka tekee kipeää! :confused: Nyt on parasta tulla tammikuu vauva! Olin jo unohtanut kuinka kipeää se tekee, kun viimeksi tammikuussa käytetty tuota lääkettä...

Oletteko miettineet kumppanin kanssa vielä nimiä? Meillä on aikalailla päätetty miksi haluamme nimetä lapset, jos niitä meille suodaan. :ROFLMAO:
 
@Owlet Ollaan mietitty, mutta ei olla vielä löydetty oikeastaan yhtään kivaa nimeä (n) Tietysti kaikki nimet ei välttämättä kaikille sovi, jos vauva ei vaan näytä vaikkapa Maijalta niin ei sille Maijaa voi nimeksi antaa vaikka sitä olisi raskausaikana nimeksi mietitty :LOL: Mutta olisi kuitenkin kiva löytää edes muutama sellainen nimi mistä molemmat tykkää niin sitten joskus kun lapsen saamme niin olisi ehkä helpompi miettiä nimiä kun tietää minkä tyylistä nimeä lähtee miettimään :)
 
@Hisulius selkee hailura näkyy! :love:

@Wintersun kiitos ihana! Mulle voi laittaa kp 17/31-32 :love:.

Mä en kestä yhtään tätä odottelua.:LOL: Ovistikut loppuu kohta ja tähän kiertoon ei kerkiä enää postissa tullakkaan. Testaan nyt kerran päivässä sitten vaan ja luotan omaan tulkintaan. Eilen oltiin petipuuhissa ja lauantaiksi ovis ennustettu. Pahasti näyttää siltä ettei mahdollisuutta toiseen kertaan tule kun mies pitkässä työputkessa ja käy vain nukkumassa kotona... :coffee: No toivotaan että viimeöinen riittää ja että ovis vaikka tulis aikaisemmin. Limat on ainakin lupaavat. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Päppyrä kp 28/24-30 dpo 11 yk8(10)

Listaudutaan tähän listaan myös :) Viimevuoden listoissa pyörin taustailemassa vain, koska pidin taukoja palstailusta ja kommentoin vain harvoin vaikka luinkin jne. Nyt viimesiä viedään tätä kiertoa ja eilen ja toissapäivänä negat testattu. Huomenna seuraava testi jos ei menkat oo alkanu vielä.
 

Yhteistyössä