Haaveena vauva 2020

Kiitos @Wintersun kun viitsit ja jaksat päivittää listaa(y) mulle voi päivittää kp 10/ 28-30 KIITOS:)

Omaa: mies kyseli jo että koska on ovis, mutta sanoin etten kerro milloin on, koska mies on niin tressi herkkä. Tulee liikaa paineita talletteluun, että on parempi ettei mies tiedä:whistle: jälkeen päin voin kertoa :love:
Flo ennustaa ovulaatiota kp16 eli ens viikon tiistaille. Mä en oo vielä päättänyt haluanko tikuttaa, testejä ois, mutta en oikeen tiiä. Toisaalta jos oon hakemassa ens kuussa lähetettä naisten polille, niin ois hyvä, jos olis testannut ovista.
 
Meinaatko testailla jo? Onko mitään tuntemuksia? Oikeita tai kuviteltuja? :LOL:
Just muokkasin edellistä viestiä vielä:D Testasin siis eilen ja toissapäivänä ja negat. Tänään en testannu enkä testaa (ainaki kova yritys siihen):ROFLMAO:
Huomenna sitte jos ei oo alkanu tiputtelu vielä :)
Oireita ei oo normaalista pms:stä poikkeevia kylläkään :( Tissit julmetun kipeet ja turvoksissa, päätä särkee välillä (dietin toka viikko menossa myös, että vaikuttaa kans), menkkamaisia jomotteluja välillä jne... Oli eilen hetken sellanen olo kokonaisvaltasesti, että ois tärpänny. Luulen sen johtuvan vain kovasta toiveesta :(
 
@Wintersun mut voi lisätä kanssa listalle, tänään kp 22/29 ja dpo6-7
Tein aamulla huvikseen one stepin semmosen pikkusen liuskatestin ja puhdas nega. En oikeen tiedä voiko niihin testeihin luottaa vai pitäiskö varmuudeks hakea viikonlopulle clear bluen early detection(n)
 
Kp1/24-28 ja yk9 vielä yksi päivtys tänään. Tiputtelu vauhdittui niin, että tulee jo hieman siteeseen asti joten lasken kp1:ksi. Menkkakivutki alkoi kävelyllä ja masentaa. Kova pudotus tuli kun kovat oli toiveet jouluvauvasta:cry::cry:
No nyt on ainakin taas kuukausi kauemmin aikaa pudottaa painoa ja keskittyä siihen täysillä! Silti epätoivo ja suru on kova. Vauvaa kun ei tunnu kuuluvan niin mun pitää oikeesti alkaa hakeen koulupaikkaa tai jotain vaikkei yhtään huvittais, mutta työkkäri ahdistelee....
 
Mä en oo ihan varma miten nyt laskisin kp, mutta sovitaan vaikka että nyt on kp 2/28. Tietenkään nyt varmuutta miten tää kierto muutenkaan menee. Sunnuntaina alko jo vuodot, mutta eilen laitettu cytotecit ja tänään vasta kunnon vuoto. Mutta mennään tolla :D
 
Kiitos @Wintersun kun viitsit ja jaksat päivittää listaa(y) mulle voi päivittää kp 10/ 28-30 KIITOS:)

Omaa: mies kyseli jo että koska on ovis, mutta sanoin etten kerro milloin on, koska mies on niin tressi herkkä. Tulee liikaa paineita talletteluun, että on parempi ettei mies tiedä:whistle: jälkeen päin voin kertoa :love:
Flo ennustaa ovulaatiota kp16 eli ens viikon tiistaille. Mä en oo vielä päättänyt haluanko tikuttaa, testejä ois, mutta en oikeen tiiä. Toisaalta jos oon hakemassa ens kuussa lähetettä naisten polille, niin ois hyvä, jos olis testannut ovista.
Meillä sama kp ja ennustettu ovis. Jännäillään sit yhdessä.
Mäkään en vielä ole sanonut miehelle että koska mahdollinen ovis on. Eilen puuhailtiin ja mies sanoi ettei mun nyt kannata pestä paikkoja jos vaikka jotain pääsis perille. :p mahtoiko raukka pettyä, kun kävin pikaisella pesulla. Kyllä sit lähempänä ovista voin jäädä suoraan nukkumaan ja vaikka nostaa pepun pystyyn. :D mut nyt en välitä valuvista nesteistä reisillä.
 
Mulla on tänään kp 4/30-35.

Vuoto alkaa olla lopuillaan. Mulla kestää nykyään menkat vaan neljä päivää, josta runsasta vuotoa on yleensä vain kp 1, kp 2 normaalia/joskus runsaahkoa vuotoa ja kp 3-4 niin niukkaa ettei edes tamponia tarvi vaan side tai pikkuhousunsuoja riittää. En tiiä onko se hyvä vai huono asia, että on niin lyhyet kuukautiset, vai onko sillä mitään väliä? Ovulaatio mulla on kuitenkin aika myöhään, kp 17-23 välillä. Ja luteaalivaihe on 11 päivää.
 
Mulla on tänään kp 4/30-35.

Vuoto alkaa olla lopuillaan. Mulla kestää nykyään menkat vaan neljä päivää, josta runsasta vuotoa on yleensä vain kp 1, kp 2 normaalia/joskus runsaahkoa vuotoa ja kp 3-4 niin niukkaa ettei edes tamponia tarvi vaan side tai pikkuhousunsuoja riittää. En tiiä onko se hyvä vai huono asia, että on niin lyhyet kuukautiset, vai onko sillä mitään väliä? Ovulaatio mulla on kuitenkin aika myöhään, kp 17-23 välillä. Ja luteaalivaihe on 11 päivää.
Mulla on myös menkat sen 4 päivää kokonaisuudessaan. 2 päivä on runsain vuoto ja vika 4 päivä ihan vaan tiputtelua. Kai se ihan normaalia on:) luteaali mulla sen 13 päivää, 14 päivä alkaa vuoto aina. Ovis on yleensä kp16-18.
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Meillä sama kp ja ennustettu ovis. Jännäillään sit yhdessä.
Mäkään en vielä ole sanonut miehelle että koska mahdollinen ovis on. Eilen puuhailtiin ja mies sanoi ettei mun nyt kannata pestä paikkoja jos vaikka jotain pääsis perille. :p mahtoiko raukka pettyä, kun kävin pikaisella pesulla. Kyllä sit lähempänä ovista voin jäädä suoraan nukkumaan ja vaikka nostaa pepun pystyyn. :D mut nyt en välitä valuvista nesteistä reisillä.
Kivaa kun on piinailu seuraa:ROFLMAO: tsempit täältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Moikka kaikille!

Minäkin voisin hypätä mukaan ketjuun :) meillä tilanne että toista lasta kuumeillaan, esikoinen syntynyt 06/16. Pillerit jätettiin juuri pois mutta ensi kierrossa tarkoitus alkaa yrittäminen. Mutta jos minutkin voisi jo laittaa listalle:love: kierron pituudesta nyt vaikea sanoa varmuutta mutta jos menisi sinnepäin kuin ennen pillereita..

Eli kp 12/31 ya5/19 kiitos :)
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
No niin kokeillaanpa tätä kuvan liittämistä. Ylempi on tosiaan se kp 11 tehty ja alempi kp 17 tehty. En tiedä onko teidän silmiin plussia, mutta mun aiemmalla kokemuksella nämä plussia ja digi olisi jo hymyillyt. Testasin myös kp 12-15 jolloin viivat selkeästi haaleampia. Mitähän nyt uskois?
Jos ovulaatio on tapahtunut tässä kierrossa kaksi kertaa? Onhan se harvinaista, mutta täysin mahdollista! (y):love:
 

Yhteistyössä