Haaveena vauva 2020

@Haavejuttu, uskaltaisin vielä elää ihan normaalia elämää ja ottaa sitä alkoholiakin. En usko, että siitä alkiolle voi kovin suurta haittaa olla, jos ei edes tiedä vielä raskaudesta. Toki, suositellaanhan sitä, että ei käyttäisi jos yrittää, mutta aika paljon saa elämää rajoittaa jos yk:t venyy ja paukkuu :confused:

@Veevavi toivotaan plussaa, voihan se olla jo että huomenna näkyykin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Veevavi
Tosta Alkosta. Toki jos ihminen on taipuvainen viinanhuuruiseen elämään on varmasti hyvä pysähtyä siinä kohtaa kun lasta yrittää. Ylipäätään. Mut tällainen normisti tai jopa vähän käyttävänä en koe että pitäisi alkaa istua sukkaa kutomassa ennenkuin testi toisin osoittaa :love: Sitä sais olla vuosia ottamatta tippaakaan. No..Kankkusessa ei oo oltu vissin yli 10 vuoteen että ei nyt valtavaa käyttöä ole:ROFLMAO:
Silloin kun puskista viimeksi raskauduin nautimme just niillä viikoin miehen kans vissiin joka ilta lasin punkkua muuttostressin vastapainona ja hääpäivän kunniaks shamppanjapullon puoliks. Saunasidu päälle syysiltaa istuessa. Siinähän viivat vaan pamahti tikkuun:love:
 
Itse en oo juonut pisaraakaan alkoa yli 4vuoteen, ei nyt absolutisteja olla. Mutta ei vaan maistu itelle eikä miehelle, meille hyvä näin :) tupakoinninkin lopetin 4,5v sitten (y) mun paheeni on siis kokis ja suklaa, koska en juo ees kahvia tai teetäkään ikinä :giggle: en oo ees ikinä kahvia juonutkaan.


Dpo 12, kiukuttaa, hirveet menkkakivut ja suklaata tekee mieli. Vois arvon menkat jo alkaa :cautious: nää kivut on tosi ärsyttäviä, jomottaa jatkuvasti ja nipistelee muniksia o_O
 
Mä olin tossa keväällä tarkempi alkoholin kanssa. Otin ovulaation jälkeen pienen lasillisen punkkua iltaisin.
Nyt ku:n jälkeen oon sit ottanutkin melkein joka ilta punkkua. :unsure: on vaan kaikki ollut niin stressaavaa ja miettinyt että eipä sillä ollut aiemminkaan merkitystä. Heti lopetan kun plussa tulee.
Eihän sillä raskauden kannalta vielä ole merkitystä, mutta munasoluihin saattaa olla huonontava merkitys.
 
Noniin nyt omaa napaa.

Tänään on kp 20 /??. Ollaan "talleteltu" joka toinen päivä. Ovulaatio tuntemuksia, eli alavatsa kipuilua oli kp 13 & kp 16 kohdilla. Ja nyt sitten alkoi semmoinen limainen vuoto. Onko tämä hyvä merkki vai ei?

Mies googletteli hedelmöittymisen oireita ja tuli eilen aamulla 5 jälkeen mittaamaan multa kuumeen kun minä vielä nukuin :D Totesi myös, että pitäiskö meidän alkaa juomaan iltaisin punkkua, jos se auttaa kiinnittymisessä :D

Kyllähän se raskautuminen ja sen mahdollisuus on kokoajan mielessä. Vaikea sitä on karkuun päästä, kun kuumeilu on kovaa. Mitä alkoholin käyttöön tulee, niin oon samoilla linjoilla kuin muutkin. Eli normikäytöllä tuskin haittaa aiheuttaa ennen pos. testiä.

Ranskalainen kaveri joi koko raskauden ajan lasin viiniä sunnuntaisin illallisella. Sitä kun varovaisesti ihmettelin, niin ei kuulema lääkärissa oltu puhuttu kuin väärinkäytön haitoista... Kulttuurieroja :)
 
lisäys omaan kommenttiin: kyllähän tällä iällä tosiaan pitäisi ajatella niitä viimeisiäkin munasoluja siellä, mutta kai ne olisi jo kärsineet tähän mennessä, jos niikseen. Onhan ne jo olleet siellä kai jo ennen syntymää? lisää niitä ei tuu, mut laatuun voi vaikuttaa kyllä. Liekö mun royal geleet/myo inositol ja punaviini sitten plus miinus nolla . :p
 
@Marilainen kyllä mun mielestä on hyvä merkki, varsinkin jos uusi juttu toi lima. Monet ovat kertoneet ennen kuukautisia tunteesta, että jotain lorahtaa mutta kuukautiset ei alakaan. eli hyvinkin hämäävää. muistaakseni mullakin oli kosteat olot jossakin raskaudessa vähän ennen testin tekoa tai kun olin testin tehnyt varhaisessa vaiheessa ja pelkäsin että vuoto kuintekin alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Marilainen
Joo vastaava kokemus. Tai rfsu oli vieläkin haalumpo kuon tuo onestep (y) on ollu myös kiertoja et rfsu on tumma mut se ei oo ollu raskautumisem tae

@Haavejuttu toiv napukka kertoo jotain:D
:love:! Mä oon tutkinu sitä kans liikaa ja mulla (no, oon synnyttäny monesti niin en tiedä vaikuttaako) se seilaa kyl ei raskaana ja raskaana. Vikat kierrot ollu kova ja korkealla ja menkat tullu. Raskaana oli dpo7 kova ja korkea ja dpo9 ihan löllö ja alhaalla ja dpo10 nousi taas :rolleyes:
Olen mäkin tutkaillut napukkaa monessa kierrossa, välillä säännöllisemmin ja välillä sillontällön kun muistaa, kuten tässä kierrossa. Ovulaation aikaan olen huomannut että kn on tosi pehmeä ja ehkä vähän arkakin, aika alhaalla. Muuten aika kova ja vaihdellen ylhäällä tai alhaalla. Mutta nyt on siis aivan kivi kova, ei koskaan ennen ole näin kova ollut joten siksi heti tuli mieleen että merkitsisiköhän tämä jotain :rolleyes:
 
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006221688.html
Tuli tosta alkosta mieleen. Ei se näytä kaikilla ainakaan hidastavan raskaaksi tuloa :cry::mad:(n) hyi helv. :cry:
Nää on aina kamalia luettavia, kaikkien ei kuuluisi saada lapsia :cry: Ja samaan aikaan kun tuollaiset lisääntyy, on paljon lapsettomia jotka ei hoidoista huolimatta saa sitä omaa pienokaista :( Meidänkin lähistöllä asuu eräs nainen joka on jatkuvasti raskaana ja maha pystyssä vetää tupakkaa ja kaljaa ja käy baareissa :unsure: Nyt taitaa kuudes ellei seitsemäs raskaus hänellä olla.
 
@haaveilija-31 ite en oo noin selkeetä viivaa saanut 10 one steppiin. harmaita ja valkoisia viivanpaikkoja kyllä.
Ja 25 one stepillä, herkemmin saanu ns vääriä plussia, kun oikein suurennuslasin kanssa tuijotteli.
Ja mulla pc näyttää aika myöhään plussaa.
Toiset taas tykkää.
Toivotaan, että parin pv päästä näkyisi molemmissa selkeämmin :barefoot::love:
 

Yhteistyössä