Haaveena vauva 2020

4 kokonaista päivää niin mulla pitäis alkaa uusi lyhyt kierto! :ROFLMAO: vähänkö oon ilonen jos sitä ei näykään vielä :rolleyes::rolleyes: viime kierrossa tänä päivänä nippaili jo mahassa vähän. Nyt ei mitään. Mutta viimeks ne mahatuntemukset ylty päivä päivältä ja alkoi menkat... nyt on ollu kyllä rinnat vähän turvonnu ovulaation jälleen mikä ennustaa huonoa, kun mulla rintojen turvotus kuulu viimeks kuukautisoireisiin
 
@haaveilija-31 Onhan tuo ihan selvä punertava viiva kyllä. Mikä kp sulla on? Siis onko menkat kuinka lähellä? Itse en uskalla luottaa raskaustesteihin ennen kun menkat vähintään 2 pv myöhässä. Mutta toivottavasti sulla tärppäisi! Aiotko tehdä jonkun toisen merkin testin vielä?


Tajusin että oon lukenut noita onestepin ovistestejä väärin. Siinähän on vaikutusaika 10 min. Tai lukee näin: Positiivinen tulos voi näkyä jo 1 min sisällä mutta kestää 10 min ennen kuin voi varmistua negatiivisesta tuloksesta. Olin ajatellut tän niin että jos 1 min sisällä testiviiva ei oo vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva niin se on automaattisesti nega. Mut eihän se niin mee. Jos 10 min sisällä testiviiva tummenee vähintään yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva niin sit se on myös positiivinen. Tällöin mulla on ollut ovulaatio tällä viikolla ma-ti välillä koska silloin testiviiva vahveni minuutissa lähes yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva (mut ei ihan) mut 10 min sisällä vahventui vähintään yhtä vahvaksi. Silloin se olikin ohjeen mukaan positiivinen. Luulin et nega kun ei minuutissa vahventunut. Nää on mulle uusia tikkuja niin on eri ohjeet.

Enpä usko silti että tässä kierrossa tärppää. Tänään ollut jotenkin hankala päivä taas. Yksin olo sairaana monta päivää ei tee hyvää kun vaan kelaa kaikkea. Nyt fokus lähinnä mulla terveellisessä syömisessä ja ensi viikon miehen siemennesteanalyysissa.
 
Gynellä käyty.(y)
Aika pöllähtäny olo jos en sanoisi. Kohdun limakalvot, munikset yms kunnossa. Ei mitään poikkeavaa, ei tulehdusta..:)
Kohdussa ei näkynyt mitään vielä, mutta noh..
Raskaana sitä ollaan!:barefoot::giggle:❤
Tein mökille päästyäni pcn ja digin kun gyne näin neuvoi että testiä vaan lisää.
Menen verestä otettaviin hcg mittauksiin kun kotiudun, että nähdään onko nousu vai lasku suunnassa. Toivotaan että nousee ja oikeassa paikassa.
Ovulaatio ollut kaiketi viikkoa myöhemmin ja verenvuodolle vastaus who the fuck knows :rolleyes:♀ En nyt panikoi sitä vuotoa, tai ainakin koitan olla murehtimatta. :whistle:
Toivon hartaasti että syyskuussa kohdusta löytyy superkovaa kiinni tarrannut pikkuinen ja pamppaileva sydän:giggle: sitkee sissi jos tällee nyt yllättää meidät ilmaantumisellaan.

Mitäs tähän sanois, kuin elämä yllättää ja mikä vaan voi olla mahdollista!
Lähdettiin reissuun ei raskaana. Oli tarkotus palata reissusta ei raskaana. Mutta tullaankin kotiin raskaana ❤
20190830_161948.jpg
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
@Wintersun Joo, kyllähän nuo testit kieltämättä jännittää molempia. Itse silti jotenkin toivon et joku syy löytyisi jommaltakummalta, jota voisi sit alkaa hoitaa lääkkeillä tai tietäisi onko ylipäänsä edes millaiset mahdollisuudet raskautua luomusti on. Toisaalta eihän sitä tietenkään toivo et mikään ois huonosti kummallakaan. Ristiriitaista.

@poreilevalimu onnea! Toivon todella että kaikki menee hyvin. Kaikkea sitä voikin käydä. :)
 
Gynellä käyty.(y)
Aika pöllähtäny olo jos en sanoisi. Kohdun limakalvot, munikset yms kunnossa. Ei mitään poikkeavaa, ei tulehdusta..:)
Kohdussa ei näkynyt mitään vielä, mutta noh..
Raskaana sitä ollaan!:barefoot::giggle:❤
Tein mökille päästyäni pcn ja digin kun gyne näin neuvoi että testiä vaan lisää.
Menen verestä otettaviin hcg mittauksiin kun kotiudun, että nähdään onko nousu vai lasku suunnassa. Toivotaan että nousee ja oikeassa paikassa.
Ovulaatio ollut kaiketi viikkoa myöhemmin ja verenvuodolle vastaus who the fuck knows :rolleyes:♀ En nyt panikoi sitä vuotoa, tai ainakin koitan olla murehtimatta. :whistle:
Toivon hartaasti että syyskuussa kohdusta löytyy superkovaa kiinni tarrannut pikkuinen ja pamppaileva sydän:giggle: sitkee sissi jos tällee nyt yllättää meidät ilmaantumisellaan.

Mitäs tähän sanois, kuin elämä yllättää ja mikä vaan voi olla mahdollista!
Lähdettiin reissuun ei raskaana. Oli tarkotus palata reissusta ei raskaana. Mutta tullaankin kotiin raskaana ❤
katso liitettä 7765
Ihanaa paljon onnea!
 
Gynellä käyty.(y)
Aika pöllähtäny olo jos en sanoisi. Kohdun limakalvot, munikset yms kunnossa. Ei mitään poikkeavaa, ei tulehdusta..:)
Kohdussa ei näkynyt mitään vielä, mutta noh..
Raskaana sitä ollaan!:barefoot::giggle:❤
Tein mökille päästyäni pcn ja digin kun gyne näin neuvoi että testiä vaan lisää.
Menen verestä otettaviin hcg mittauksiin kun kotiudun, että nähdään onko nousu vai lasku suunnassa. Toivotaan että nousee ja oikeassa paikassa.
Ovulaatio ollut kaiketi viikkoa myöhemmin ja verenvuodolle vastaus who the fuck knows :rolleyes:♀ En nyt panikoi sitä vuotoa, tai ainakin koitan olla murehtimatta. :whistle:
Toivon hartaasti että syyskuussa kohdusta löytyy superkovaa kiinni tarrannut pikkuinen ja pamppaileva sydän:giggle: sitkee sissi jos tällee nyt yllättää meidät ilmaantumisellaan.

Mitäs tähän sanois, kuin elämä yllättää ja mikä vaan voi olla mahdollista!
Lähdettiin reissuun ei raskaana. Oli tarkotus palata reissusta ei raskaana. Mutta tullaankin kotiin raskaana ❤
katso liitettä 7765
Hurjasti onnea!
 
Täällä alkoi tänään vuoto, joten ensimmäinen kierto kesän jälkeen hoidoissa alkaa. Ultra varattiin reilu 1,5vkon päähän. Katsotaan nyt, että tuleeko tupla-annoksella letroja mitään vastetta. Postilaatikkoon tippui tänään myös kasa ovistestejä, ekaa kertaa melkein vuoteen! Lapsettomuuspolin lääkäri uskoi, että en ole luultavasti kertaakaan ovuloinut tässä yritysaikana, joten jännä mahdollisesti nyt kokea sekin. Huh, tuleepa taas jännä olo kun oikeesti olisi pitkästä aikaa teoriassa mahdollisuus raskautua.

Voisin jopa tulla listalle, eli..
rosemarie kp1/xx
 
Siis näin kauan kesti tää ”en aio höyrytä mistään” :oops:
Mies jo tänään kysyi, että millos teet testiä. Koska raskaustestiin on vielä niin pitkä aika, niin kaappia kaivellessa löytyi ovulaatiotesti. Ihan vahingossa :ROFLMAO:
Ja mitäs ihmettä, ovisplussa sieltä tulikin! En oo koskaan aiemmin saanut ovista testeillä kiinni. Kyllä tulee olemaan piinaavat viikot tässä edessä!

@rosemarie, tsemppiä teille hoitoihin! Kyllä se uudenlaista puhtia taas antaa! :love:
 
Täällä alkoi tänään vuoto, joten ensimmäinen kierto kesän jälkeen hoidoissa alkaa. Ultra varattiin reilu 1,5vkon päähän. Katsotaan nyt, että tuleeko tupla-annoksella letroja mitään vastetta. Postilaatikkoon tippui tänään myös kasa ovistestejä, ekaa kertaa melkein vuoteen! Lapsettomuuspolin lääkäri uskoi, että en ole luultavasti kertaakaan ovuloinut tässä yritysaikana, joten jännä mahdollisesti nyt kokea sekin. Huh, tuleepa taas jännä olo kun oikeesti olisi pitkästä aikaa teoriassa mahdollisuus raskautua.

Voisin jopa tulla listalle, eli..
rosemarie kp1/xx
Me ollaan sitten aika samassa rytmissä hoidoissa! Mulla kans nyt letrot ekaa kertaa käytössä, maanantaina ultra. Suunnitellaanko teille inssiä vai vaan lääkkeillä aluksi? Meillä mahdollisesti eka inssi myös ensi viikolla jo ajallisesti onnistuu.
 
  • Tykkää
Reactions: rosemarie
Tervehdys
Täällä uusi yrittäjä haluaisi liittyä mukaan. Hormonikierukka poistettiin muutama viikko sitten ja uusi perheenjäsen olisi kovin toiveissa. Minulla jo kolme kouluikäistä poikaa, vanhin teini-iässä, miehellä ei vielä omia.
Kovin jännittää miten näin "kypsällä iällä" (minä kohta 37v) enää raskautuu.

Tosiaan vajaa kolme viikkoa sitten poistettiin Mirena-kierukka. Onkohan muilla muutama viikko poiston jälkeen tullut raskausoireita? En usko oikeiksi, vaan epäilen kierukan poiston aiheuttaneen jotain hormonihäiriöitä (n)
 
@Lennis Kiitos paljon! :love: Tsemppiä sinne piinaviikkoihin!

@Mohan Ompas "kiva", että on joku kohtalontoveri samassa syklissä! Millä annoksella syöt nyt Letroja? Meillä koitettiin keväällä ensiksi se 1tbl 5 päivän ajan eikä ollut mitään vaikutusta. Nyt sitten sunnuntaista lähtien 2tbl.
Meillä mennään ihan pelkillä lääkkeillä. Tarkoitus tosiaan muutama kierto kokeilla Letroja ennen IVF siirtymistä. Ihan sillä ajatuksella, että jospa se raskaus alkaisikin kun saadaan ovulaatio vaan aikaan. Pikaisesti siirrytään IVF:ään mun endometrioosin vuoksi. Toivotaan molemmille hedelmällistä kiertoa! :love: Tulepa päivittelemään maanantain ultran kuulumiset :)
 
Mä kävin muutama päivä sitten hedelmällisyysneuvolassa/gynellä. Ajatuksena, et ku on muutama perussairaus ja ylipainoa, et kuinka edistää omaa terveyttä nii et sit muutaman kuukauden päästä ku on varaa hoitoihin nii olis mahdollisimman optimaalista raskaudelle.

Gynellä muuten kaikki hyvin. Onnellinen oon ku ovulaatiokin joka oli ollu muutama päivä aikaisemmin (tunsin olosta), niin näkyi siellä. Oon aina olettanut tuntevani ovulaation mut en sitä koskaan oo tikkuun napannut (ku oon muutamaan kiertoon testannut) Kiva huomata et ovuloin silti ja just niinkuin tunnenkin. Mut sit se vähän mielestäni negatiivisen oo juttu et oikeasta munasarjassa löytyi 6cm kokoinen kysta. Oli kuulemma lääkärin mukaan nestekysta ja sen myötä vaaraton, mut haluaa sitä kontrolloida kun on ilmeisesti normaalia suurempi. Oli pingottanut munasarjankin ihan oudon muotoiseksi. Pohdin et voiskohan tuossa kystassa olla syy siihen miksi tää ja edellinen kuukausi ollut todella kovaa hormooniturvotusta ja erityisesti kaikkia oireita (ihan ku olis raskaana jopa, vaikka mahdollisuus 0%). En tajunnut tuota lääkäriltä kysyä.

Ihana kun saatiin vähän suunnitelmia jo hoitoa edeltäviin vaiheisiin. Tai ku lahjasoluilla tehtäviin hoitoihin pitää käydä psykiatrilla jne. Nii nyt niitä on suunniteltu ja heti ku rahatilanne on sopiva (ei tunnu et muutama hoito syö heti kaikki säästöt) vuoden vaihteessa nii voidaan edetä hoitoihin ♥
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

31.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


VernaMaria...................kp 43/28-30
Amadecasa..................kp 40/34-55
Haaveilija-31.................kp 38/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 36/28-30
Keltasirkku-...................kp 34/27-32
Hope91......................... Kp 32/30-32
Pilvinentaivas...............kp 32/28-30
Addison.........................kp 30/xx
Minic..............................kp 30/28
Ilonetsijä........................kp 30/28-30
Millimetrii...................... kp 28/28-29
Mammakatri..................kp 27/22-41
Helmiina1978...............kp 26/32
Apustaja......................kp 25/30-35
Persikka123.................kp 24/34
Haavejuttu....................kp 23/29
Titi-Love.......................kp 23/28-30
Nyyyti...........................Kp 22/24
EnkeliRinkeli.................kp 22/28
satsuma13....................kp 19/29-31
Mahaotus.....................kp 18/23
Greeneye......................kp 18/29-34
Wintersun..................... kp 18/26
FaBuu...........................kp 17/28
Tiukuliina89.................. kp 16/31
Tingeli...........................kp 16/34-36
nieve30.........................kp 14/28
Karvakorvat..................kp 14/28
Lennis...........................kp 14/28-34
Poreilevalimu................Kp 11/25-26
Hipposka.......................kp 11/30
W.we.............................kp 9/25
Lastunen.......................kp 8/xx
Daana........................... kp 8/23
taikinatonttu...................kp 7/28
mimmik..........................kp 6/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 5/28-30
Vauvameille..................kp 4/28-35
Veevavi.........................kp 2/28-30
rosemarie......................kp 2/xx
Ehka2020.....................kp 1/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Keltasirkku-................. dpo 16
veevavi........................dpo 14
Haaveilija-31...............dpo 13
Helmiina78..................dpo 8
Haavejuttu...................dpo 7
Tilliina..........................dpo 6
Titi-Love.......................dpo 5
Greeneye.....................dpo 5
Mahaotus....................dpo 4
Nieve30.......................dpo 4
FaBuu......................... dpo 4
pallomaha123.............dpo 3
Lennis..........................dpo1
Wintersun.................... dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
huomenta.
Täällä innokkaana odottanut jo tunnin josko jotain testejä vilkkuisia kuvissa.:whistle:

Mä tein eilen rsfu.n tavallisen ja tänä aamuna sekä sen että PC.n eikä mihinkään mitään viivanpaikkoja eikä roskishaamuja tms. Eli kyllä niillä ihan valkoisiakin saa.
 
@Tiukuna mulla ainakin oli yhdessä kierrossa todella vakuuttavat raskausoireet; paineentunne kohdunkohdalla, voimakas turvotus ja kaikenlaista nippailua. Myöhemminselvisi että kysta olikin puhjennut silloin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna

Yhteistyössä