Haaveena vauva 2020

Voi täällä on paljon plussanneita, suuret onnittelut! :love: Ja pahoittelut uusista kierrosta!

Voitteko auttaa tietämätöntä! Mulla siis kiertopäivä 30/28-29 uskon, että mun ovis on ollut myöhään ja että dpo ois nyt suurinpiirtein 12. Eilen tein illasta raskaustestin ja se oli niin selkee nega kuin olla ja voi. No tänään tein ovulaatiotestin et sattuisko siinä oleen vahvat viivat, no ei ollu vahvoja vaan tuollaiset kuvan mukaiset (oli ehtinyt hieman kuivumaan jo kuvaa ottaessa). Mutta mä siis aattelisin niin että niitten pitäis olla jo dpo 12 paljon vahvemmat viivat.:( Niin sitä kysyisin että onko tässä toivoa vai oottelenko vaan rauhassa menkkoja, mitä mieltä ootte? :ROFLMAO:

Tän päivän ovistesti:
https://aijaa.com/GhpsCm
En ossoo vastata. Mulla tulee Pc ovistikulla tollasta on off pitkin kiertoo :oops:
 
ON: Tänään Letrozol tarkistusultra takana kp 8, ja inssi ajoitetaan perjantaille kp 12. Kaikki näytti munasarjoissa olevan mallillaan, yksi selkeästi isompi folli ja kaksi hieman pienempää. Jos ois enemmän kuin kolme, niin inssiä ei tehtäis, koska ois moniraskaus vaatana. Pregnyl irroituspiikkiin sain reseptin, ja se on sitten menoa. Jännittävä fiilis, mutta toisaalta odottava. Aikalailla tasan vuosi sitten oli viimeinen ehkäisyrengas käytössä ja nyt sitten hoidoissa. Toivottavasti tästä tärppäis, jotenkin kova luotto.
 
Onnea paljon plussanneille :love::love::love:

Tulin tänne horinoimaan taas, nyt dpo8 ja eilen mulla oli outoja vihlaisuja alapäässä ja tänään mua on itkettänyt ihan kaikki :whistle: mulla oli ekassa rakkaudessakin dpo8 tosi tunteellinen päivä, muistan sen, koska se oli itsenäisyyspäivä. Mua itketti kaikki, vaikka en todella ole mitenkään erityisen isänmaallinen ihminen :D näiden perusteella taidan kyllä tehdä parin päivän päästä testin. Viimeksi sain plussan dpo11, ehkä kokeilen siis torstaina tai perjantaina. En oikein tiiä, mitä tästä pitäisi ajatella (n):D
 
Ihanaa!!! Kannatti tosiaan jäädä sivuun. Jouduit joka tapauksessa pois listoilta. :p ONNEA!!
Teitkö testin siis tänään?
Kiitos! <3 Perjantaina tein testin. Viikonloppu oli niin juhlien täyteinen etten ehtinyt mitään kirjoittelemaan. Olikin kuumottavaa vältellä alkoholia kun en ihan vielä haluaisi isoon levikkiin tietoa raskaudesta. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Noniin..eli ei plussanneisiin ja minut voi poistaa listalta. Ilmotan kun joskus pääsen taas kiertoon mukaan.
Nyt tilanne seuraavanlainen: kohtu tyhjä, joko mulla keskenmeno ja jatkuva vuoto tai kohdunulkoinen raskaus. Keskiviikkona selviää minne suuntaan veren hcg menossa ja jokatapauksessa joudun vielä lisätutkimuksiin..
Nyt hcg 187. Ei toivoakaan normiraskaudesta kun pitäs olla jo rv6.
Kylläpä gyneissäkin on eroja.:unsure: Tässä sen huomaa kuinka tärkeä on pitää "oma pää" jos sisäinenvaisto kertoo ettei kaikki ole ok.

Onnea plussanneille ja tarrasukkia!:love::barefoot:
Toivottavasti itsekin pääsis nauttimaan raskaudesta oikeen kunnolla vielä tämän vuoden puolella:)
:poop:maanantai
 
Voi ei pahoittelut @mom_89 ja @poreilevalimu :cry: ♥ Tsemppiä kovasti ♥

Onpa tänne tullut plussia, onnea plussanneille :love: Voikun itekkin pääsisi vielä plussanneisiin piankin :love:

Välillä vaan turhauttaa ja vituttaa,kun kestää kun esikoinen tärppäs aika nopiaa :unsure: :) Ollu paljon stressiä ja töitäkin..
Viimeksi oli aika niukat menkat, eilen pupuiltiin illalla kun tyttö oli saatu nukkumaan :LOL: :) Flo ennustaa ovista maanantaille.. pitää nyt yrittää pupuilla ahkerasti ennen ovista ja oviksen jälkeen :X3: Viikonloppuna oon kyl töissä yöpymisvuorolla mutta pitää yrittää kerätä hommailemaan :rolleyes: :ROFLMAO:

Pahoittelut uusiin kiertoon joutuneille :unsure:

Tsemppiä ja voimia kaikille tilanteisiin ♥
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

3.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 43/34-55
Haaveilija-31.................kp 41/38
Vauvahaaveilija2396.....kp 39/28-30
Hope91......................... Kp 35/30-32
Minic..............................kp 33/28
Millimetrii...................... kp 31/28-29
Helmiina1978...............kp 29/32
Apustaja......................kp 28/30-35
Persikka123.................kp 27/34
Haavejuttu....................kp 26/29
Titi-Love.......................kp 26/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 25/28
satsuma13....................kp 22/29-31
Mahaotus.....................kp 21/23
Greeneye......................kp 21/29-34
Wintersun..................... kp 21/26
FaBuu...........................kp 20/28
Tiukuliina89.................. kp 19/31
Tingeli...........................kp 19/34-36
nieve30.........................kp 17/28
Karvakorvat..................kp 17/28
Lennis...........................kp 17/28-34
Hipposka.......................kp 14/30
W.we.............................kp 12/25
Lastunen.......................kp 11/xx
Daana........................... kp 11/23
taikinatonttu...................kp 10/28
mimmik..........................kp 9/28-32
Keltasirkku-...................kp 9/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 8/28-30
Vauvameille..................kp 7/28-35
Veevavi.........................kp 5/28-30
rosemarie......................kp 5/xx
Ehka2020.....................kp 4/27-30
Pilvinentaivas...............kp 4/28-30
Mammakatri.................kp 4/22-41
nessu87....................... Kp 3/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Haaveilija-31...............dpo 16
Helmiina78..................dpo 11
Haavejuttu...................dpo 10
Tilliina..........................dpo 9
Hope91........................dpo 9
Titi-Love.......................dpo 8
Greeneye.....................dpo 8
Mahaotus.....................dpo 7
Nieve30.......................dpo 7
FaBuu......................... dpo 7
pallomaha123..............dpo 6
Lennis..........................dpo 4
Wintersun................... dpo 3
Daana..........................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Noniin..eli ei plussanneisiin ja minut voi poistaa listalta. Ilmotan kun joskus pääsen taas kiertoon mukaan.
Nyt tilanne seuraavanlainen: kohtu tyhjä, joko mulla keskenmeno ja jatkuva vuoto tai kohdunulkoinen raskaus. Keskiviikkona selviää minne suuntaan veren hcg menossa ja jokatapauksessa joudun vielä lisätutkimuksiin..
Nyt hcg 187. Ei toivoakaan normiraskaudesta kun pitäs olla jo rv6.
Kylläpä gyneissäkin on eroja.:unsure: Tässä sen huomaa kuinka tärkeä on pitää "oma pää" jos sisäinenvaisto kertoo ettei kaikki ole ok.

Onnea plussanneille ja tarrasukkia!:love::barefoot:
Toivottavasti itsekin pääsis nauttimaan raskaudesta oikeen kunnolla vielä tämän vuoden puolella:)
:poop:maanantai
No, voihan kökkö. Eiähän sitä tosiaan ultralla pysty aina näkemään.
Oma vaisto ja intuitio on kyl tärkeä - toki joskus väärässäkin. Mut niin mullakin eka lääkäri polilla ultrasi, ja sanoi että kaikki on vielä mahdollista ja raskaus vasta niin alussa. Mutku mä vaan tiesin tunteen, ettei oo raskautta. Ja kun tiesin koska olitiin viimeksi harrastettu seksiä/ koska oli edellinen ovulaatio. Mutta kyllä sitä alkoi jo itseäänkin epäillä, kun lääkäri inttää, että jos onkin alkanut myöhemmin. Mut ei ollut ja piti olla jo rv6 silloin ku tein testin.
No, se siitä.

Onneksi sulla nyt tuo hcg noin alhainen; ei välttämättä tarvita mitään solumyrkkyjä. toki kannattaa kaikkeen varautua, mitä nyt itse netistä olen lukenut kokemuksia. :unsure:
 
Mulla kans oli tosi matala hcg, mikä. Siin mieles hyvä että ei tarvi lekuriin mennä niit lääkkeit ottaan. Ja ditä mukaa pääsee nopeemmin uuteen kiertoon mukaan.

huhuh täälä onkin höpinää ettei oo välil pysyy kärryillä ja kun oon uusikin vielä. Ni vähä hukassa ja etsin paikkaani täälä
 
Mä en nyt ymmärrä.. Tein viime viikon maanantaina ovistestit mistä laitoin kuvanki ja ne oli selkeesti positiivisia. Tein nyt aamusta uudet iha huvikseni, jotta näkisin onko viivat haalenneet mutta iha selkeästi taas läsähti plussat. Pc testiin tuli heti toi vahva viiva.
Voisko joku viisaampi kertoa, et mistä johtuu et edelleen viikon jälkeen näyttää plussaa? :eek:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@nieve30 no, on kyllä vahvat viivat!! Oliko ne viikko sitten yhtä vahvat? Tuliko yhtä nopeasti? Onko kierto ollut säännöllinen? kahta ovista kun ei voi olla, joten joko viimeksi ei ollut ovis (jostain syystä LH seilaa?) tai sit oli ja nyt ... ööö raskaana?
 
@nieve30 no, on kyllä vahvat viivat!! Oliko ne viikko sitten yhtä vahvat? Tuliko yhtä nopeasti? Onko kierto ollut säännöllinen? kahta ovista kun ei voi olla, joten joko viimeksi ei ollut ovis (jostain syystä LH seilaa?) tai sit oli ja nyt ... ööö raskaana?
Kierto on melkolailla säännöllinen. Viime kierrossa menkat alkoi pari päivää myöhässä, muuten ollut aika tarkka 28pv.
Viikko sitten maanantaina tein testin jossa ainakin pc testiin tuli heti plussa ja tein viime viikon lopusta (olisko ollut torstaina) ovistestit ja niissä ei tullu selkeää plussaa edes pc testiin. Nyt taas näin vahvat. Oireitakaan ei kyllä ole ollut viime viikon alun jälkeen muutakuin pientä alamahan nippailua mutta se on ihan normaalia ollu mulle oviksen ja menkkojen välissä.
 
Mä en nyt ymmärrä.. Tein viime viikon maanantaina ovistestit mistä laitoin kuvanki ja ne oli selkeesti positiivisia. Tein nyt aamusta uudet iha huvikseni, jotta näkisin onko viivat haalenneet mutta iha selkeästi taas läsähti plussat. Pc testiin tuli heti toi vahva viiva.
Voisko joku viisaampi kertoa, et mistä johtuu et edelleen viikon jälkeen näyttää plussaa? :eek:
Raskaana?
 
Hurjasti voimia @mom_89 ja @poreilevalimu ikäviin tilanteisiin! Toivottavasti hommat ei pitkity, vaan pääsette pian uuteen yritykseen.

Ja onnea @-Brita- !

@FaBuu mulla on nyt kans ollut niitä miehennähtäviä viivalaisia, mutta vaan tietyn merkin herkissä testeissä. Toivottavasti sulla vahvistuvat siitä, oot niin varhaisessa vaiheessa vielä!

@KukkaSosuli joo liikunta ja käsityöt mullakin tuntuu parhaiten toimivan vapaa-ajalla pitämään ajatukset muualla. Esikoinen taas on vähän kakspiippuinen juttu. Toisaalta pitää kiireisenä, toisaalta saa haikailemaan sitä pikkusisarusta entistä kovemmin. Hän on jo niin iso, ja toisaalta tuntuu kaipaavan ikäistään seuraa myös iltaisin, vaikka päiväkodissa onkin. Onneksi naapureilla on lapsia, valitettavasti vaan myös ihan vastasyntyneitä, joiden paijaaminen ei taas auta mun tilannetta.

Ja tuo liikunnan harrastaminen muuten. Mää oon aatellut, että kunhan en nyt kylmiltään aloita tekeen mitään 10 kilsan juoksulenkkejä tai painamaan hulluna salilla, voin jatkaa "omien" vanhojen lajien kanssa silleen hiljalleen tehoa lisäten. Ainakin pco taitaa pysyä kurissa liikunnalla.

Mikäs tilanne sulla, @haaveilija-31 ?

Tänä aamuna en testannut. Huomenna teen digitestin jos menkat edelleen pysyvät poissa. Ja sen tulokseen uskon sitten, ja unohdan haihattelut. Oireet ja sellaisiksi tulkittavat hämäävät tällä hetkellä tosi paljon. On paljon sellaista, mikä vois liittyä raskauteen, mieskin joistain jutuista kohottelee kulmakarvojaan silleen, tiedätte kyllä, mutta sitten taas ei ole oikeastaan mitään erityisen poikkeuksellista. Erityistä on vaan se, että kaikkia mahdollisia oireita on nyt samaan aikaan.
 
Täytyy tehdä iltapäivällä uudestaan, koska äsken luin jostain ettei aamupissasta saisi tehdä ja tein nämä testit nyt aamupissasta.

Tottahan toki toivon että nämä plussat viittaisi mahdolliseen raskauteen mutta olen aika epäluuloinen, että näin olisi. Talletteluja on ollut kyllä niin usein ettei aivan mahdotontakaan ole.
Siis hcg on nimenomaan vahvimmillaan aamusta (jos siis ovistikku reagoisi raskauteen) eli suosittelen kipaisemaan ihan kaupasta raskaustestin. LH ei oo mitenkään erityisen koholla raskaana. Joskus toki osalla LH nousee ennen menkkojakin plussille. Peukut
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Siis hcg on nimenomaan vahvimmillaan aamusta (jos siis ovistikku reagoisi raskauteen) eli suosittelen kipaisemaan ihan kaupasta raskaustestin. LH ei oo mitenkään erityisen koholla raskaana. Joskus toki osalla LH nousee ennen menkkojakin plussille. Peukut
Pitääpi hakea raskaustesti, mutten ehkä vielä sitä uskalla tehdä koska menkkojen alkamiseen on melkeen 1,5 viikkoa aikaa ainakin flon mukaan.
Piinailen nyt niin kovasti ettei meinaa henkseleissä pysyä :D
 
Pitääpi hakea raskaustesti, mutten ehkä vielä sitä uskalla tehdä koska menkkojen alkamiseen on melkeen 1,5 viikkoa aikaa ainakin flon mukaan.
Piinailen nyt niin kovasti ettei meinaa henkseleissä pysyä :D
Niiii. No onhan tuo tietystti aikaista että olisi vahva plus jos oviksesta on about vk. Mut aika moni saa dpo10 viivaa ja herkillä dpo9 jne. Ainakin jos ovis on varma (y)
 
Pitääpi hakea raskaustesti, mutten ehkä vielä sitä uskalla tehdä koska menkkojen alkamiseen on melkeen 1,5 viikkoa aikaa ainakin flon mukaan.
Piinailen nyt niin kovasti ettei meinaa henkseleissä pysyä :D
Ehkä kuitenkin viikko vain mekkoihin jos ovisplussa viikko sitten? Onko sul ovis tuntemuksia? Tunsitko ne?
 
Ehkä kuitenkin viikko vain mekkoihin jos ovisplussa viikko sitten? Onko sul ovis tuntemuksia? Tunsitko ne?
Viikko sitte maanantaina tein testin ihan vaan siksi koska tuntu selviä ovistuntemuksia alavatsassa ja heti tuli se plussa. Ja sekin ihmetyttää et ovisplussa tuli jo kp9 kun yleensä tullu monta päivää myöhemmin.
Tuntemuksia mulla on aina kovat jomotukset vatsassa ovulaation aikaan joten siitäkin sen tunnistan. Nyt vaan sellaista pientä ohimenevää nippailua ollu tässä viime viikon plussan jälkeen.
 
Hiih, ensimmäinen kierto neljään vuoteen jonka oviksia tikutan. Tänään pärähti selkeä ovisplussa, eilen tasavahvat viivat RFSU:n testiin. Katsotaan miten tämän kierron kanssa käy. Kierto on säännöllinen 28-30 pv, menkat kyllä kauhean niukat, tosin kestävät viikon. Ovislimojakaan ei kyllä tule (joita tuli selkeästi ekaa tehdessä). Liekö näillä sitten vaikutusta raskautumiseen?

Mehän ei varsinaisesti olla yritetty vaan toinen lapsi saisi tulla jos on tullakseen, viimeiseen vuoteen ei ole kyllä tullut, tosin ajoituskaan ei ole ollut mitenkään laskelmoitua.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Viikko sitte maanantaina tein testin ihan vaan siksi koska tuntu selviä ovistuntemuksia alavatsassa ja heti tuli se plussa. Ja sekin ihmetyttää et ovisplussa tuli jo kp9 kun yleensä tullu monta päivää myöhemmin.
Tuntemuksia mulla on aina kovat jomotukset vatsassa ovulaation aikaan joten siitäkin sen tunnistan. Nyt vaan sellaista pientä ohimenevää nippailua ollu tässä viime viikon plussan jälkeen.
Ehkä se raskaustesti kannattaisi tehdä? Ei ku mulle vaan aina tulee mieleen kaikkee kummallista ja omat ovisplussat liian aikaisin -> KU. Mut ei varmaan sun tapauksessa kuitenkaan... milloin sul sit yleensä on ollut se ovis jos ei kp9?
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus

Yhteistyössä