Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198

Meillä vissiin samaan aikana nää piinailut nyt :) kullakin hurja ero rfsu:ssa aamu vrt nyt.

Vikat testaamiset tähän kiertoon :whistle:
    Testiviivat ilmestyivät vahvana jo ennen kontrollia :geek:

IMG_20190923_163207.jpg

• Tykkään Tykkään x 3
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  2. Effis

Effis Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    85
    Mulla yleensä kipuilun aikaan pcllä plussa, rfsu:lla vähän jälkijunassa. (y) eli siis vähän jomottelujen alun jälkeen.

3. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    Samaa ajattalin, et ihan samaan aikaan postataan ovisplussia tänne. :p tsemppiä ja onnea molemmille piinailuun.
    Mä testaan vielä... :whistle: Et eikö oikeesti tuu rsfu:lla tasavahvoja.

Koska luulet et sun ovis on?
    Mä en tiedä ollenkaan; ehkä on vielä illemmalla tai sit huomenna. Luulisin että illemmalla - ja toivoisinkin että olis vielä tänään. Mut vielä "pitää" hyädyntää nämä limat ainakin tänään. :sneaky:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  4. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Vahva usko että tänään.
    Sen verran oireita on ja just limat ja kivut et viittaa siihen.
    Pakko tietenkin täällä tänään hyödyntää.
    Tärppionnea :love:
    Mä nyt vähän epätoivoisesti vielä yritän jos onnistuisi o_O

5. Kasikuus

Kasikuus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    Tuleeko kellekään ennen ovista vuotoa, jossa verta seassa? Mulla tullut useampana kuukautena tooosi pahanhajuista vuotoa, jossa ns. vanhaa verta seassa. Ovislima yleensäkin sellaista rusehtavaa, eikä ollenkaan kirkasta, niin kuin sen kai kuuluis olla? :cautious: Nyt kp12 ja vielä ei ton liman lisäksi muita tuntemuksia, et vois ovis olla lähellä. Pitääköhän tuosta verisestä limasta huolestua (n) Ja kuinka tarkkoja nuo raskauskeijun one step ovistestit on? Antaako jollekin kunnon viivaa oviksen aikaan?

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  6. taatelinen

taatelinen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    64
    Minulla on ollut oviksen aikaan testiviiva vahvempi kuin kontrolli raskauskeijun one stepissa. Muita merkkejä en ole kokeillutkaan, kun ne toimivat minulla hyvin.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  7. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306

Sain kuin sainkin tasavahvat äsken ku testasin! o_O

• Tykkään Tykkään x 9
    • List
  8. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    530
    Kaikki ei kyllä tosiaan mieti mitä suustaan päästää :mad: Yksi kaverini joka tietää yrityksestä, on monesti sanonut esim "joko sä voisit olla raskaana?" Öh, juu, sitä kyllä yritetään mutta se nyt vaan ei ole kaikilla niin helppoa. Hän kuuluu juuri niihin jotka on tullut raskaaksi heti kun yritys alkanut. Ehkä hän sitten ajattelee että kaikilla muillakin se tapahtuu niin. En ole hänelle puhunut yrityksestä varmaan puoleen vuoteen juurikin siksi kun hän jatkuvasti heitti niin ajattelemattomia kommentteja eikä ymmärtänyt että toisilla yritys kestää. Jatkuvasti kyseli että joko olen raskaana ja olenko nyt varma etten ole ym..

Aiemmin joku mietti ovistestien tummumisesta ja vaalenemisesta. Taisin sillonkin jo kommentoida että se on normaalia ja nyt kävi taas näin;
    IMG_20190923_171307__01__01.jpg
    Alin äsken tehty ja tuo tummin aamulla, eka ja toka eilisiä. Ovis kyllä taitaa olla tulossa tässä kierrossa normaalia aikaisemmin tai sitten lasken kp:t tässä kierrossa väärin, yleensä meinaan testit tunmenee ja sitten muuttuu lähes negaksi pari päivää ennen ovulaatiota, ja kohdunnapukka on nyt jo tosi pehmeä, mutta kylläkin aika ylhäällä vielä (n) Jossain sivulla luki että keskenmenon jälkeen kp1 on se päivä kun hcg on alle 10, ja sitähän mä en tiedä milloin se on tarkalleen laskenut, mä oon laskenut kp:t vuodon alkamisesta ja silloin 10 herkkyinen ja pc oli negaa. Joten voi olla että lasken esim 2 päivää myöhässä, ja onkin sitten hyvä että aloitin tikutiksen taas "liian aikaisin" (y):LOL: No, oli miten oli, eiköhän se ovulaatio testeillä taas löydy ja talletellaan nyt kuitenkin joka toinen päivä (y)

9. Kasikuus

Kasikuus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    @Haavejuttu Minä mietin tuota ovulaatiotesti juttua. Minulla tässä kuvattuna kp 10 (klo 21) , kp11 (klo 11 ja klo 20) ja tänään kp12 (klo 16) .. Vahvin minusta tuo eilinen klo 20 (n) Mut negojahan nuo edelleen on?

Liitetyt tiedostot:

10. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Voi hyvinkin tuo vahvin olla plussa! Tuollaisia minä saan noilla samoilla testeillä!

11. Haavejuttu

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    530
    @Kasikuus Negoja on kaikki vielä ainakin oman kokemuksen mukaan, jotkut (ainakin @Wintersun ?) on sanonut ettei kaikilla testeillä saa tasavahvoja viivoja ovistestiin koskaan. Miten pitkä kierto yleensä on ja ootko ennen tikuttanut? Mulla flo ennustaa ovulaatiota sunnuntaille kp 17 mutta uskon että ovulaatio on aiemmin, luulisin että kp 14 on lähemänä totuutta kuin kp 17 (n)

12. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306

Tässä mun one stepit joltain kierrolta keväällä

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Tossa mun pc ja onestep jostain kierrosta IMG_20190923_174444.jpg

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  14. Disco Volante

Disco Volante Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    14
    Minä en ole sen vuoksi kertonut yrittämisestä juuri kenellekään, koska en ole halunnut saada noita ajattelemattomia kommentteja. PCO ei toki estä raskautumista ja moni saa hoidoista avun, mutta siinä nyt saatetaan vaatia muutakin kuin sitä, ettei ajattele raskautumista. Vaikka itse nyt tulin hoitotauolla raskaaksi, en usko että se kaikkia auttaa.

Minulla taitaa kierto reagoida helposti stressiin (stressihormonit sotkevat muuta hormonitoimintaa tai käynnistävät jonkun selviytymismoodin) ja omalta osaltani lapsiyritys lopetti kuukautiset kokonaan. Kuparikierukan aikaan kierto oli päivälleen 60 päivää, eikä kuparikierukka vaikuta kiertoon. Muutakaan syytä stressin lisäksi en kierron loppumiselle keksi. Tässä tilanteessa tietysti voi käydä niin, että kun ajatukset ovat aika tiukkaan sidottu muuhun (sisältää yhden kuolemantapauksen ja toisen sairastumisen, paljon byrokratiaa ja hoidettavia asioita, matkoja ym) ei raskausyritystä kerkeä samalla tavalla stressata ja hormonit voivat rauhoittua. Ei kyllä silti tulisi mieleenkään myhäillä, että kyllä se luomuna nyt kaikille napsahtaa kun minullekin kävi näin.

Lisäksi on vielä lähipiirissä ollut tänä vuonna aika suuriakin tragedioita synnytysten ja keskenmenojen kanssa, niin jotenkin on vaan halunnut olla kokonaan kuulematta tietämättömiä lohkaisuja.

15. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    Juu. Oli mullakin viime kierrossa OS haaleampi kuin muut plussat. Joten plussan ei tarvi olla tasavahva.

16. Kasikuus

Kasikuus Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    28-31pvä. Flon asensin ja se sanoo, et 3pvä päästä ois ovulaatio, eli kp15. En ole ennen tikuttanut, tämä on eka kierto ikinä, kun tuollaista kokeilen :D

17. addison

addison Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    42
    Hei, noihin kommentteihin yms liittyen. En tiedä oonko ollu liian herkkä ja loukkaantuva mutta mua on jotenkin monesti mietityttäny se seikka että jos jollain ihmisellä on paljon rahaa ja omaisuutta - on rikas, niin ei oo yleisesti ollu hyväksyttävää kauheesti kehuskella siitä, koska kaikilla ei ole näin. Sen sijaan on yleisesti hyväksyttävää kehua omia lapsia, kuinka ne on tuonu elämälle tarkoituksen eikä muuten ois yhtään mitään eikä elämästä oo tienny mitään ennen lapsia ynnä muuta ynnä muuta. Mutta eihän näinkään ole kaikilla ja lapsettomuus voi olla todella, TODELLA kipeä asia.

18. Haavejuttu

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    530
    @addison Empä ole koskaan ennen ajatellut asiaa tuolla tavalla, mutta tottahan tuo on mitä sanoit! Ja tuntuuhan se pahalta jos joku hehkuttaa ja kertoo miten lapset on tuonut elämään valon ja elämälle tarkoituksen ja samalla itse yrittää kaikin keinoin tulla raskaaksi. Monesti itsekkin tuollaisessa tilanteessa mietin että olisipa itselläkin lapsia.

Välillä tekisi mieli ärähtää ja suuttua niille ihmisille ketkä töksäyttää typeriä juttuja raskauteen tai yrittämiseen liittyen, juurikin esim näitä lopeta stressaaminen, etkö vieläkään ole raskaana?, joko nyt on tärpännyt?, oletko kokeillut sitä, tätä tuota?. Mutta olen aina vaan hiljaa todennut että eipä ole vielä plussaa näkynyt ja pyrkinyt kääntämään keskustelun heti johonkin muuhun. Turha yrittää kehittää keskustelua aiheesta sellaisen henkilön kanssa joka ei ole kokenut samaa.

19. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    [​IMG][​IMG]

Lisää kuvasaastetta. Eli vielä on plussaa 19.30 liuska. Tikun kastoin säästettyyn pissiin eli sama pissi kuin aiemmassa rsfu:n tasavahvassa.

20. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Olihan mun vielä kokeiltava.
    Tuli tummempi kuin testiviiva rfsu:kin!
    Mut tosiaan nähtävästi vasta ovis päivänä sillä saa kunnon viivan! (tai ainakin minä).

IMG_20190923_203031.jpg

• Tykkään Tykkään x 5
    • List
  21. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    306
    Nyt mä kyllä lopetan tältä illalta. :ROFLMAO: :LOL: Pitää alkaa tositoimiin ettei mene tilaisuus ohi tikutellessa. :D

Saas nähdä vieläkö tälle illalle tapahtuu...

22. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    119
    Hmmm... No mä Taas aaattelen et jokaanen saa hehkuttaa onneaan niin paljon kuin tahtoo. Oli se sit terveys, raha, lapset, hyvä työ jne jne... Ja kun moni varmaan noist lapsist leuhottajatkin saattanu kulkee pitkän taipaleen lapsen saadakseen, toki yht ilonen saa olla vaik ois vahinko raskaudest saanu alun ❤️ kyl mullakin lapset tuonu elämään ja paljon, enmä silti koe et mun elämä ennen niitä oli merkityksetöntä.

mä en kans haluu kertoo kellekkään meijän yrityksest. Koska en jaksa tärppi kyselyit ja sitä et ihmiset tarkkailee mua... Esim jossen lähde parille ni alkaa spekulaatiot, jos oon väsy tai mitä tahansa toinen mitä en IKINÄ kysy tuoreilt vanhemilt "oliko suuniteltu vai vahinko?" toi on yllättävän ylrinen kysymys ja välttämät ei tunnu kivalle semmoselt joka ei haluu puhuu jos taustal pitkät hoidot tai jos vahinko.

23. Haavejuttu

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    530
    @Nessu87 Siis tottakai jokainen saa hehkuttaa omaa onneaan, en ainakaan itse sitä tarkottanut ettei saisi, ja varmasti sitten kun itse lapsen joskus saan niin hehkutan kuinka onnellinen siitä pienestä ihmeestä olen. Mutta siis aina kun kuulee jonkun hehkuttavan omaa lastaan niin väkisin hiipii mieleen ajatus että miksei minulla ole lasta. Ja se on tietysti oma asiansa että KENELLE sitä hehkuttaa. Lapsettomuudesta kärsivälle en ehkä itse menisi hehkuttamaan sitä kuinka äitiys on parasta maailmassa ja jokaisen pitäisi kokea äitiys.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  24. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 198
    Minusta tuntuu hehkuttelut pahalta, muttei siksi etteikö saisi olla onnellinen omasta raskaudesta/lapsesta vaan olen vain surullinen itseni puolesta.

25. Summer2

Summer2 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2016
    Saadut tykkäykset:
    41
    Huh, mitkä menkkakivut alkoi tänään illasta o_O mulla ei tällasia normaalisti näin outoihin aikoihin ole ikinä, mitä lie meinaa. Pohdin jo jos oiskin ollut aikainen ovulaatio tässä kierrossa... just kun kerroin miten tunnistan sen lähes aina :ROFLMAO: jos nää ois kiinnittymiskipuja :giggle: raskausoireena ennen plussaa mulla on ollut kummallakin kerralla (km ja esikoinen) juurikin menkkatuntemukset alavatsalla, sekä kipeät rinnat. Nyt kun vielä imetän esikoista niin saa nähdä miten se vaikuttaa tuntemuksiin.
    Taiii sit mun kroppa on sekasin ja tästä tulee alle 3 viikon kierto:rolleyes:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri