Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Hipppu

Hipppu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    16
    Täälläkin yksi masentelija :D Ovulaatio pitäisi olla ensi viikolla ja oon jo valmiiksi sitä mieltä, että ei tästäkään kierrosta tule mitään kun viime kierrossakin meni talletukset nappiin mutta ei kun ei vaan tullut mitään tulosta. Tästä kierrosta jätän kyllä greippimehun ja ovulaatiotestit pois. Ajatuksia lohduttaa vähän ensi viikon gynelääkärin aika. Varasin viime itelleni kierrossa ajan hedelmällisyystutkimukseen/lääkärille.Vaikka saan varmasti kuulla, että yritystä on vielä tosi vähän takana, niin uskon että kyllä se lääkäri silti kuuntelee mun murheetkin,kun oon potentiaalinen asiakas myös tulevaisuudessa jos seuraavaan kahdeksaan kk ei tapahdu mitään.

Tekeekö muillakin tämä jatkuva sumu ja usva tätä masentuneisuutta? Mistähän saisi muutenkin rennon asenteen tätä yritystä kohtaan? Jos joku tietää, niin saa kertoa (n)

2. pikkuhaave

pikkuhaave Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    51
    Mulla kasvoi isoja kystia, jotka myös kipeytyi niin paljon, et niitä sitten leikkauspöydällä poisteltiin. Suorilta ei voi kyllä sanoa, et ne olis PCOS aiheuttamia, mut silloin sitä epäiltiin isoksi osatekijäksi (n)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

20.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

FaBuu...........................kp 65/28
    Mape19........................ kp 70/25
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Hope91.........................kp 38/32-37
    taikinatonttu...................kp 29/28
    nieve30..........................kp 28/30
    Keltasirkku.................... kp 27/28-32
    Minic..............................kp 27/28
    Snanniska......................kp 27/28
    rosemarie.......................kp 24/xx
    Unimaa..........................kp 24/27
    nessu87.........................kp 22/28
    Hipposka.......................kp 22/30
    Karpalo88......................kp 21/26-28
    tupsahus........................kp 21/xx
    Ananas90......................kp 19/25-28
    W.we..............................kp 18/25
    vauvahaaveilija2396......kp 18/28-30
    Helmiina1978................kp 16/29
    Marilainen.....................kp 16/28
    HMami..........................kp 16/28
    Mirella92.......................kp 15/34
    Elllla..............................kp 15/30
    Kasikuus.......................kp 14/28-31
    Jjenn.............................kp 14/30-31
    Pikkuhaave....................kp 13/xx
    Ilona Eloisa...................kp 11/30
    Koodikissa.....................kp 10/24
    mimmi92........................kp 10/30
    Haavejuttu....................kp 9/29
    Amadecasa...................kp 9/34-55
    Tiukuliina89.................. kp 8/31
    Marrrsipaani..................kp 6/28
    Tingeli...........................kp 5/34-36
    Masu90.........................kp 1/27-30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Mom_89.......................dpo 25
    Snanniska....................dpo 10
    Karpalo88....................dpo 7
    Ananas90.....................dpo 5
    Helmiina1978...............dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 20.11.2019
  4. masu90

masu90 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Mulle voi päivittää Kp 1 :(

• En tykkää En tykkää x 3
    • List
  5. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    @Mape19 ei oo kuulunut mitään ekan viestin jälkeen. Mitä kuuluu? Poistetaanko listalta?

6. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    @Hope91 Mitäs kuluu? Mitä gyne sanoi? ONko kp:t oikein?

7. Minic

Minic Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    150
    @Hipppu mun ainakin piti käydä ns. pohjalla ennenku osasin ottaa rennommin. En mä vieläkään oo valmis luovuttamaan, mut kyl jo mietin sitäkin vaihtoehtoa et jos meille nyt ei oo tarkoitettu enempää muksuja. Mut kyl tän vuoden sisään on monet itkupotkuraivarit mahtunut. Mun mies suhtautuu asiaan niin paljon rennommin. Oon kateellinen :LOL:

8. nieve30

nieve30 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    44
    Laittelin aiemmin viestiä niistä one stepin viivoista. Maltoin tälle päivälle venyttää testaamista kun menkkojen pitäisi alkaa parin päivän sisällä. Tein apteekin ultra raskaustestin johon tuli haalea haamu testiajan sisällä. Kyllähän se syke nousi kun siinä vielä punertavaa väriäkin oli :) yritin kuvaa ottaa mutta siinä katos värit johonkin niin ei saa sellaista miltä paljain silmin näyttää. Onko kellään noista apteekin ultra testeistä kokemuksia ja onko niissä viivanpaikkoja? Jänskättää:D

9. Keltasirkku-

Keltasirkku- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    57
    Täällä kans yksi negatiivinen nelli odottelee menkkoja alkavaksi. Eiköhän hanat aukea huomenna tai perjantaina. Eilen iski aika klassinen pahamieli kun istuin bussissa matkalla kotiin siitä, että miksen ole vieläkään onnistunut tulemaan raskaaksi vaikka on 7kk yritetty. Tuumasin heti, että ok PMS oireet on alkaneet. Tissit on kans ollu kipeät, niinhän ne aina ennen menkkoja. Eiköhän se ollut yk7 tässä taputeltu. Toivon kanssa joululahjaksi plussaa sitten :cry:.

Isot tsempit ja jaksamiset muille, joilla on mieli maassa tämän takia. Ihan :poop: tämä on kyllä välillä.

@nieve30 mulla ei oo kokemusta niin en osaa tässä auttaa :/. Oon vaan pregcheckillä testaillut puhtaita negoja.

• Tykkään Tykkään x 1
    • En tykkää En tykkää x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  10. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    Tuli sellanen epäreilu olo, kun työkaveri (mies) ilmoitti juuri, että eilen sen tyttöystävä ilmoitti olevansa raskaana. No he ovat olleet yhdessä 2kk ja mikä mielenkiintoista, niin ehkäisy ollut kunnossa ja lääkäri kuulemma sille naiselle sanonut, että hänen ei ole mahdollista saada enää lapsia :unsure: Tuntuu, että joka puolelta potkitaan päähän. Niiiin paljon tullut vauvauutisia sen jälkeen, kun ite aloitti tämän yritys taipaleen. No ei auta, kuin nostaa leuka ylös ja jatkaa omaa matkaa siinä uskossa, että kyllä vielä joskus meillekin.

• Tykkään Tykkään x 3
    • Ihana! Ihana! x 3
    • List
  11. nieve30

nieve30 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    44
    Niinpäs olitkin! juuri tuollaista viivaa itsellänikin tuli :rolleyes: pitänee taas huomenna testata uudestaan jos se siitä olis himpun verran vahvistunu.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Veevavi

Veevavi Jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    1
    Ja tosiaan luonnossa viiva näkyi paljon selkeämmin :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    58
    Äääää tänne tuli nyt roskishaamu. Mä aamulla piruuttaan testasin ku kp 33/30~ eikä menkkoi näy. Dippasin testin ja pesin hampaat. Kun sinä aikana ei plussaa tullu ni heitin testin roskiin ja lähin herättää bonuspoikaa kouluun. No nyt tuli mieleen kurkata sitä vielä ja ihan haaleista haalein haamu siinä nyt on ja on väriä että viivapaikka ei kai vaan ole. Mut roskishaamu kai voi tulla vaikka olis negakin? Pidättelen tääl nyt pissaa niin kauan ku kykenen että voi testaa uusiksi. Tuntuis vaa oudolle ettei olis kunnon plussa kun menkat jo periaatteessa myöhässäkin.

EDIT: koitin lisää kuvan tähän mut ei onnaa, laitan linkin. Flo sanoo että 32 olis mun keskiverto kierto tällähetkellä.

https://drive.google.com/file/d/1CFUCRs-hNJfvMvvzb9EaQMVak7syhljL/view?usp=drivesdk

• Tykkään Tykkään x 6
    • List
    Viimeksi muokattu: 20.11.2019
  14. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    171
    @SwanDeSol kyl mulle roskis haamut ollu aona plussia. Viivan paikkaa en oo koskaan edes nähny livenä. Tee uus testi huomen tai ylihuomenna? Toivotavasti viiva tummenee

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  15. SwanDeSol

SwanDeSol Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    58

Tein ovistestinki ja siihen tuli kans viiva mut vahvempi ku toi r-testin. Sit aloin himona googlettelee ja monet kirjottaa että ovistestin plussa kertoo raskaudesta vain jos viivat on tasavahvoi. Että tiiä sitten:LOL: joo täytyy aamulla taas testailla ja kattoo mikä tilanne:)

16. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 318
    Ovistestin plussa voi kertoa raskaudesta, ei kyllä aina. Jos raskaustestissä on hyvin haalea viiva ei silloin ovistesti välttämättä vielä reagoi.
    Mut haaleat viivat ovistestissä ja melkein plussatkin on ihan tuttuja loppukierrossa.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  17. Ananas90

Ananas90 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    25
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  18. Hipppu

Hipppu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.08.2016
    Saadut tykkäykset:
    16
    Tiiätkö täällä tulee ihan samoja uutisia joka tuutista. Just näitä, että kävi vahinko ja hups sitä ollaan raskaana. Tai että oli tyyliin triplaehkäisy käytössä ja silti ne supersiittiöt pääsi superhedelmälliseen kohtuun kaikista mahdollisista ehkäisystä huolimatta. Sitten ite juot greippimehua, syöt niitä hiton raskausvitamiineja , teet ovulaatiotestejä ja harrastat joka toinen päivä seksiä ja se kierto päättyy siihen Niagaran putouksen lailla vuotavaan alakertaan. Tää tosi kärjistetysti mutta siltä minusta nyt tuntuu :ROFLMAO::poop::ROFLMAO::cry:

• Ihana! Ihana! x 6
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. Elllla

Elllla Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Fiilaan niin tuota! Minunkin lähipiirissä tuntunut tulevan hirveesti vauva uutisia ja välillä tuntuu niin epäreilulta kuulla vahingoista ja kuinka heti tärpännyt. Kauhealta tuntuu näin miettiä, ehkä se on kateellisuutta, kun itselle se on ollut vaikeampaa mitä kuvitteli.

20. Minic

Minic Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.10.2018
    Saadut tykkäykset:
    150
    Täällä kans ihmiset ympärillä vaan sikiää. Toki ite tulin ekalla kerralla kans just tolleen kaikkia todennäköisyyksiä vastaan raskaaksi, mut näköjään kun se olis suotavaa, ei mitään tapahdu :whistle::LOL:

21. Elllla

Elllla Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    23
    Mulla tänään kp 14!!! Eli huomiselle voi jättää tuon kp 15!
    Täällä hiljais elo jatkunut. En ole jaksanut miettiä raskaus asiaa ollenkaan ja jotenkin tuntunut ihan turhalta edes yrittää raskautua, kun esim viime kierrossa olisi ollut niin hyvät mahikset onnistua, mutta ei... Olen ollut oikeastaan vaan kotona lähiaikoina, joka yleensä tehnyt mut ihan hulluksi, enkä ole muuta tehnytkään kun googlaillut vauvajuttuja. Nyt ei vaan jaksa, ei kiinnosta.

• En tykkää En tykkää x 1
    • List
  22. Hope91

Hope91 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    24.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    21
    Heippa kaikille!

Kp:t on oikein:)En ole nyt tosiaan käynyt lukemassa tai kertomassa kuulumisia täällä sitten gynen käynnin, koska hän kehotti minua keksimään "muuta ajateltavaa" että stressitasoni laskisi asian suhteen. Ovistikut ohjeisti myös jättämään pois.
    Ja siis tutkimuksen teki jossa kaikki näytti olevan kunnossa ja kertoi että se on hyvä merkki, että olen kuitenkin kerran jo raskautunut, vaikka menikin sitten kesken. Sanoi että syy siihen ettei raskautuminen ota nyt onnistuakseen, voi johtua psyykkeestä ja siksi olen yrittänyt nyt keskittyä hieman muihin asioihin.. Aina välillä tietenkin asiat alkavat taas päässä pyörimään mutta pääasiassa olen saanut stressiä asian suhteen helpottumaan. Päätin aloittaa liikkumaan enemmän että laihtuisin hieman sitten keväisen km:n ja siitä lähtien saatujen liikakilojen.(n)

Nyt siis kierto lopuillaan ja asia hiipinyt taas mielenpäälle kun odottelen että alkaakohan menkat.. Ovulaatiosta ei ole tarkkaa tietoa, mutta flo ennusti sen olleen kp 23 ja kp18-19 tuli semmoiset limalöntit ettei oo aiemmin tulluo_O 30.10 oli gynekäynti eli kp 17 ja silloin gyne sanoi ettei nähnyt vielä mitään irtoamassa olevaa munasolua, jos siis ymmärsin asian oikein? Niin en sitte tiedä onko ovulaatiota ollut mutta noiden limojen + kp20-23 seksivietin vuoksi ajattelisin sen olleen tuolloin jos on ollut.. Eli nyt sitten oottelen menkkoja alkavaksi perjantaina 22.11 kp 40, jolloin ne viime kierrossa alkoivat, eli se oli tähänastisista kierroistani ehdottomasti pisin. Saa nähdä tuleeko nytkin yhtä pitkä kierto vai onko käynyt tärppi:) olot on olleet vaihtelevat viimeisen viikon ajan ja etovaa oloakin on ollut, mutta en nyt oota mitään niin ei pety jos/kun menkat sieltä tuleekin. Tsemppiä kaikille:love:

• Ihana! Ihana! x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. Snanniska

Snanniska Jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    54
    Mulla huomenna kp 27/28, eli ei tarvi huomenna listaan muuttaa päiviä mun kohdalla.

Tänään ollu kauhea vitutus-päivä. Oikeen kunnon pms-oireet. Toisaalta kyllä myös väsyttää, palelee,nännit kipuilee ja mahaa nippailee. Silti ei kyllä toiveet ole korkealla. Perjantaina kuitenkin taidan testata, niin tiedän voinko ottaa saunasidukan :sneaky:

24. Kasikuus

Kasikuus Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    108
    @Hipppu ja @Elllla Huh, en ole siis ainut joka näin ajattelee. En tiedä, että kiinnittääkö tässä enemmän huomiota raskausuutisiin, kun itse yrittää. Tosin tuossa mietin, että no, ei kyllä kukaan lasta lähipiirissä ollut saanut ainakaan 2v aikana ennen meidän yrityksen aloitusta (n)

Nyt oon täällä miettinyt, kun otti sen rennomman asenteen, ni jumankekka ku on ollut halut korkealla. Viitenä päivänä putkeen on jo peitto heilunut, kun tuolla alakerrassa tapahtuu jotain kummallista :ROFLMAO: Sit samalla tuli äsken mieleen, että noniin, nyt sekin kierto meni mönkään, kun liian usein seksiä harrastaa ja siittiöiden laatu/määrä heikkenee :confused::cautious:

@SwanDeSol Toivotaan, että se testi siitä lähtee vahvistumaan :love: Ja roskishaamu olisi oikea plussa :barefoot:

25. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    367
    VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

21.11.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

FaBuu...........................kp 66/28
    Mape19........................ kp 71/25
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    Hope91.........................kp 39/32-37
    taikinatonttu...................kp 30/28
    nieve30..........................kp 29/30
    Keltasirkku.................... kp 28/28-32
    Minic..............................kp 28/28
    Snanniska......................kp 27/28
    rosemarie.......................kp 25/xx