Haaveena vauva 2020

@W.we Onpa ikävä juttu. Mutta jos väkisin täytyy positiivista löytää, niin onneksi teillä ei vielä ikä niin paina, ja toisaalta järeämmät hoidot voivat sitten nopeastikin purra. Jaksamista!

Onnea plussanneille, mahtavaa että edes joillain onnistuu, valaa uskoa!
 
@W.we voi ei... :unsure:tosi kurjaa pitkän odotuksen jälkeen vielä puol v lisää. Mun mielest tämmösis sais vähän nopeutttaa ajan saamista. Mistä noin pitkät jonot johtuu? Paljon asiakkaita vai paperiasiat? Jotenkin tuntuu kurjalta että joudutte lisää venailla :oops: .. .
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
Arvatkaa kui tekis mieli tehä testi että onko viiva vahvistunu :ROFLMAO:? Melkeen menin jo kauppaan mut sit päätin et näh, (huom "päätin" eli käyn päänsisäist kamppailuu siitäettä voisin kyl mennäkkin testin hakuun:LOL:) jäänyt ni kauhee pelko kemiallisesta... Mut ihan mahtava kui innoissaan mies on, tämä olis hänen esikoinen! :love:
 
@W.we onpas ikävää noin pitkä odottelu ja muutenkin ihan väärältä tuntuu että noin pitkään joudutte odottomaan raskautta. Ainainen epätietoisuus on myös raastaavaa. Toivotaan että hoitojen alettua tärppääkin sitten heti, tai vaikka yllärinä jo siinä hoitoihin jonotellessa. Tiedän toki et voimat ja usko on koetuksella. Paljon tsemppiä ja jaksamista sinulle ❤
 
@W.we voi ei... :unsure:tosi kurjaa pitkän odotuksen jälkeen vielä puol v lisää. Mun mielest tämmösis sais vähän nopeutttaa ajan saamista. Mistä noin pitkät jonot johtuu? Paljon asiakkaita vai paperiasiat? Jotenkin tuntuu kurjalta että joudutte lisää venailla :oops: .. .
Paperit pitäis olla kunnossa, kun felicitaksesta siirtyy potilaskortit suoraan sinne..
Kyseinen klinikka alkaa ottaa vuoden vaihteen jälkeen myös naispareja ja itsenäisiä naisia. Varmaan uskoisin sen olevan (minusta ainoa hyvä) syy pitkiin jonoihin ?
 
Viimeksi muokattu:
@Kasikuus sama mies mulla kuin kahden aiemmankin lapsen kohdalla. Juu ei täällä voi kaikkien tarinoita muistaa :)

Eli myös tämä osaltaan ihmetyttää et sama mies ja aiemmin onnistunut mutta ei enää, ainakaan helpolla. En oo silloinkaan superhelposti tullut raskaaksi mut kuitenkin alle puolessa vuodessa molempien kohdalla, ja tosiaan täysin ilman tietoa kierronpäivistä tai oviksista. Nyt tuntuu että jo kaikki keinot käytössä mutta ei onnistu. Mulla siis nyt jo hormoonit mukana neljättä kiertoa ja tämän pidemmälle ei päästä/haluta hoitoihin kun on jo kaksi yhteistä lasta. Mut näillä mennään...

Toivotaan tosiaan että uusi vuosi toisi jokaiselle tässä ryhmässä sen kauan kaivatun plussan testiin ja lopulta vauvan syliin ❤
 
@Wintersun hienosti vahvistuu, kuten myös @Babyfever1 :love:
@Nessu87 testaamaan vaan :barefoot:
@W.we harmi että joudutte noin pitkään jonottamaan :(

Ovistesti kyllä todella vahva plussa, ei tarvitse tänään arvella onko plussa vai ei :LOL: hyvät fiilikset tästä kierrosta, aiemmat raskaudet tärpännyt selkeästä ovis plussasta ja tietysti nyt toivon samaa :rolleyes:

Onko täällä muita jotka joka kuukausi oviksen aikoihin jo katsovat milloin olisi laskettu aika? :ROFLMAO:
 
Viimeksi muokattu:
Ekaa kiertoa testailen, ohessa tämän päivän testi (pregcheck). Näyttäisi plussalla, mutta epäilyttää silti, kun en ole vielä paljoa testaillut :D eilen testasin YA:n testillä, jolla tuli hailakka testiviiva. Näkyi siis selkeästi, mutta ei yhtä vahva kuin kontrolli. Kp 21. Edellinen kierto 40 päivää. Sitä edellinen yli 70. Pillerit lopetettu puoli vuotta sitten ja nyt alkaa toivottavasti kierto tasaantumaan. Toivottavasti testi pitää paikkaansa (y)

Muoks. Ovulaatiotesti siis kyseessä :D
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
@Babyfever1 onnea! Toivottavasti myös sulla @Nessu87 vahvistuu viivat!

@W.we kurjaa noin pitkät jonot! Me päätettiin lähteä heti julkisen kautta tutkimuksiin ja varmaan vielä hoitoihinkin päädytään. Ensin saatiin tk-lääkärille aika soitosta 2 vai 3 kuukauden päähän. Sit kun siellä oli testit tehty niin yliopistosairaalaan lähete ja sieltä tuli aika taas parin kuukauden päähän, eli tammikuun loppupuolelle. Että odoteltu on, ja saa nähdä mitä sit seuraavaksi odotellaan. Moneen kertaan kyllä miettinyt, että miksei vaan menty yksityiselle... Mutta meillekään ei siis osattu edes sanoa koska tuo klinikan aika tulee, meinattiin vaan että puolen vuoden sisällä, ja 2 kk päähän tuli. Toivotaan että teillä sama juttu!

Kuukautiset antaa odottaa. Toisaalta hyvä jos ei ihan vielä alakaan, kun alkukierrosta pitäis käydä verikokeessa ja nyt on reissua ja pyhäpäiviä. Oon testaillut clearbluen plussatesteillä, ihan omaksi kiusaksenikin jo. Eilisen kans mies oikein hyvällä mielikuvituksella saattoi nähdä varjon eli tuskin on mitään oikeeta. Yks testi taas odottelee kaapissa, mut tuskin näillä kiertopäivillä kannattaa enää testata kun ei vielä oo mitään näyttänyt.
 
@mimmi92 mä katoin kans tosi usein :LOL:siit tulee helposti tapa! Ja jotenkin kiva kuvitella tyyliin "jos la 15.10, ni sit se ois vaaka, ja jouluna pari kk ikänen jne"

@Mmohini mulla harvemmin ovistesteihin ees tulee tasavahvoi viivoi ja oon silti semmosistakin plussannu 2 viikon pääst, ja tosiaan ovis aikoihin testaan yleensä sen 3 päivässä kun alkaa viiva tummeneen haamuist
 
Onneksi en malttanut <3 nyt niin vahva plussa ja viel rfsu 25miu:lla että pakko täs on olla raskaana! :love: nyt oikeestaan ekaa kertaa täs 5 päivän aikana tuntuu että tosiaan näyttäs olevan vauva tulossa, toi viivan vahvistus helpotti kyllä fiiliksiä. Toki tiedostan että vielä iso riski tapahtuu vaik mitä... Mut pyrin nyt nauttiin mahd paljon täst hetkestä. .. . Oispa jo syyskuu :LOL:
 

Attachments

Onneksi en malttanut <3 nyt niin vahva plussa ja viel rfsu 25miu:lla että pakko täs on olla raskaana! :love: nyt oikeestaan ekaa kertaa täs 5 päivän aikana tuntuu että tosiaan näyttäs olevan vauva tulossa, toi viivan vahvistus helpotti kyllä fiiliksiä. Toki tiedostan että vielä iso riski tapahtuu vaik mitä... Mut pyrin nyt nauttiin mahd paljon täst hetkestä. .. . Oispa jo syyskuu :LOL:
Rfsu joka toimii :D oikein paljon onnea :love::love::love:
 
Ihanaa seurata teidän viivojen vahvistumista @Wintersun ja @Nessu87 :love: Onnea vielä hurjasti kummallekin! :love:

Ja onnea myös sulle @Babyfever1 :love:

Täällä iski flunssa ja eilinen palelu jota pidin lupaavana oireena liitty varmasti vaan tähän flunssaan. Kauheen hitaasti menee aika kun oottelee et sais jo testata... Päätin testata tulevana pe, jollon veikkaisin että jotain dpo11. En oo tosin testannu ovista ja muutenkin menossa aika kkm:n jälkeen niin ei mitään tietoo onko veikkaus oireiden perusteella lähelläkään oikeeta, ja oonko ees ovuloinu vaikka siihen viittaavia oireita olikin. Mutta nyt pitäs vaan malttaa oottaa. Ei oo helppoo... Ja @mimmi92 täällä kans yks joka on ruvennu kattoon laskettua aikaa jo oviksen aikoihin :D Oon kyl niin huono tässä odottelussa. Onneks torstaina työhaastattelu niin saa muuta ajateltavaa kun pitäs siihen alkaa valmistautuun...
 
@Nessu87 Jo on komiat viivat! Mikä dpo sulla oli nyt? @Wintersun illa kans selkee plussa, mulla itellä näytti vasta dpo16 plussaa ja sit vauva oli kuitenkin viikon oletettua isompi, ei aina ymmärrä :D

Onko täällä muita jotka ei tikuta ovista? Ois kyllä jännä tietää missä vaiheessa tulee mikäkin oire, mulla nousee halut jo kp8 ja kestää pari päivää, finnejä pukkaa ym sit tuntuu että kaikki oireet jo ohi :cautious:
 
@Shibali Miten sulla menee oviksen oireet kun et tikuta?? :)
Varmahan en toki oo onko oviksen oireita (kun en oo tikuttanut), mutta selkein oire on että ns. ovislimaa tulee reippaasti yhtenä päivänä (pari päivää ennen sitä reipas valkovuoto, mut tää yks päivä erottuu selkeesti), ja halut on korkeella. Nyt tässä kierrossa oli lisäks uutena oireena vihlasuja munasarjojen kohdalla parin päivän ajan. Tarkoitus ois kyl ens kierrossa kokeilla tikuttamistakin et näkis osuuko yksiin noiden oireiden kans. :geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Onneksi en malttanut <3 nyt niin vahva plussa ja viel rfsu 25miu:lla että pakko täs on olla raskaana! :love: nyt oikeestaan ekaa kertaa täs 5 päivän aikana tuntuu että tosiaan näyttäs olevan vauva tulossa, toi viivan vahvistus helpotti kyllä fiiliksiä. Toki tiedostan että vielä iso riski tapahtuu vaik mitä... Mut pyrin nyt nauttiin mahd paljon täst hetkestä. .. . Oispa jo syyskuu :LOL:
Tosi hyvin on vahvistuneet kahdessa päivässä :love:(y)(y) miekii hain pari liuskaa kaupasta, et testailen myös tässä lähipäivinä pariin otteeseen vielä :whistle::LOL:
 

Yhteistyössä