Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. Haavejuttu

Haavejuttu Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    589
    Apteekkarin raskaustesti (25mlu) nega :poop: Ei ole myöskään olo että menkat olisi alkamassa. Eilen illalla kun otin rintsikat pois, rinnat tuntui jotenkin raskailta. Ei kipeät, mutta vähän sen tuntuiset että voisi kipeytyä (n) Tai sitten kuvittelen vain :LOL: Vv edelleen runsasta. Kp 19 ja 26 oli menkkakipujen kaltaista, hetkittäistä poltetta alamahalla. Ja semmosta "kuplintaa" oli kp 26. Muuten ei mitään oireita mihinkään suuntaan.

2. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    437
    VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

9.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mape19........................ kp 89/25
    Vauvameille...................kp xx/28-35
    vauvahaaveilija2396......kp 37/28-30
    HMami...........................kp 35/28
    Elllla..............................kp 34/30
    Jjenn.............................kp 33/30-31
    Pikkuhaave....................kp 32/xx
    Haavejuttu.....................kp 29/29
    Amadecasa...................kp 28/34-55
    Tiukuliina89.................. kp 26/31
    hemuliina90...................kp 25/28
    Marrrsipaani..................kp 24/28
    Tingeli...........................kp 23/34-36
    mimmi92........................kp 22/30
    Masu90..........................kp 20/27-30
    Nenskuli.........................kp 20/ ?
    Keltasirkku.................... kp 19/28-32
    Mustikka89....................kp 19/25
    taikinatonttu...................kp 14/28
    Unimaa..........................kp 13/27
    Ananas90......................kp 12/25-28
    Snanniska......................kp 12/28
    nessu87.........................kp 11/28
    tupsahus........................kp 11/30
    Hipposka.......................kp 10/30
    W.we..............................kp 10/25
    Babyfever1....................kp 10/xx
    Mirella92.......................kp 9/34
    Helmiina1978................kp 8/29
    Kasikuus.......................kp 7/28-31
    Koodikissa.....................kp 7/24

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

pikkuhaave...................dpo 13
    marrrsipaani.................dpo 13
    Mirkkuli26.....................dpo 7
    mimmi92.......................dpo 4
    Mustikka89....................dpo 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

3. vauvameille

vauvameille Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    43
    Voisin taas tulla listoille @Helmiina1978, jos viitsit päivittää. :)
    Huomenna 10.12 on kp 24 ja tänään vihdoin tuli ovisplussa (huoh nämä pitkät kierrot :D ) eli voisin tulla piinailijoihin huomisesta dpo 0.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 09.12.2019
  4. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    @Haavejuttu toivottavasti muuttuu plussaksi !
    Tsemppiä ja toivotaan että oireet viittaisi vauvaan :love:

5. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Hulluus varoitus: kp10 eikä ovulaatiotesti ala vieläkään tummua ja ylihuomenna pitäisi saada plussa :notworthy:
    Ero on myös huomattava apteekin omissa kp8 ja9 joissa näkyy edea viivat, verrattuna rfsu:n liuskoihin...
    Kova ahdistus ja pelko vaan meneekö inssi sivusuun jos en ovista löydä :cry:

Liitetyt tiedostot:

6. pikkuhaave

pikkuhaave Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    56
    @Haavejuttu minökin testasin eilen dpo 12 pcllä negan, mutta nyt sinun juttuja lueskelleena taidan testata 10mlu one stepillä vielä tänään :ROFLMAO:

Minulla oli eilen ihan menkkaolot ja olin varma, että ei tärppiä tästä kierrosta. Kuitenkin koko illan oli kamalat sukkapuikkokivut, jotka jatkuivat vielä tänä aamuna. En tiedä maltanko odottaa testin kanssa loppuviikkoon, jos menkat ei alakaan :LOL:

7. Ananas90

Ananas90 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    132
    Olen lukenut kaikki viestit ja nyt tulen kertomaan omaa napaa :whistle:

Ollaan pian taas jännän äärellä. Halut ovat palanneet ja limailut alkaneet. Äsken tuli ovistestiin lähes tasavahvat viivat, vaikka edellisestä vessareissusta oli ehkä 15-30min!
    Pitää yrittää iltapäivällä pidätellä, josko se huippu onkin tänään ja ovis kp13. Viime kierrossa oli kp14.
    Sopisi myös kokonaiskuvaan, kun selailin viimeisen vuoden kiertojani ja joka toinen on ollut 25, joka toisen ollessa 26-28.
    Viime kierto oli 26, joten nyt olikin lyhyemmän vuoro.
    Ei yhtään mielenkiintoisia juttuja mulla, tiedän, mutta pakko "sanoa ääneen" edes jossain :LOL:

Nämä kierron ekat 11 päivää on menneet uskomattoman nopeasti, enkä ole edes kummemmin ajatellut asiaa. Onnistuin siis pitämään itseni kiireisenä (y)
    Vielä/enää toiset 2 viikkoa!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. Pampula3

Pampula3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    87
    Oisko toi alimmainen kp9 kuitenkin tummenemaan päin? Rfsun ovistestit ei toimi mulla ainakaan kunnolla, pct ainakin huomattavasti parempia. Koska inssi pitäis olla? Itse sain viime kierrossa irroituspiikin, josta säkin mainitsit. Sillä oviksen ajankohta pystytään varmistamaan, jos munarakkula ok eli hyvin kypsynyt. Irroituspiikistä pitäis mennä 36-40 h siihen että munasolu irtoaa. Mulla selkeet oviskivut alkoikin tasan 36h piikin saannista. Sain felicitaksesta siis reseptin, ja ite pistin. Ton kans ainakin sit tietäis oviksen ajankohdan muutaman tunnin tarkkuudella, auttaisko sun tilanteessa?

9. Pampula3

Pampula3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    87
    @Haavejuttu ja @pikkuhaave, toivottavasti plussaksi muuttuu. Tsemppiä muillekin.

Täällä dpo 6 ja ihmeen rauhallinen mieli, vaikka huomaankin et loppukiertoa kohti aika tuntuu matelevan ja asia pyörivän mielessä yhä enemmän. Lauantaina ois mahdollisuus mennä juhlimaan ystävien kanssa. Silloin vasta dpo11 enkä haluis vielä niin aikaisin tehdä testiä vaan vasta jos menkat ei ala. Mut katon vähän fiiliksen mukaan, jos on juhlafiilis, niin sitten on kyllä varmuudeksi testattava. Luultavasti jätän juhlat ja testin kuitenkin väliin. Sillä mulla myös loppukuusta juhlat tiedossa ja vähän sama fiilis kuin sulla @Snanniska, koitan asennoitua niin ettei ole kova kolaus jos plussaa ei tässä kierrossakaan tuu, ainakin sitten on jotain muuta kivaa tiedossa. Toki oikeasti miljoona kertaa mieluummin näkisin sen plussan ja jättäisin kaikki maailman juhlat väliin, jos vauvan saisin. Mut jos ei plussaa tuu, niin pääsepähän vähän tuulettamaan tätä vauvakuumeilusta seonnutta päätä o_O:LOL:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  10. Ananas90

Ananas90 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    132
    Vau. Voikohan juominen vaikuttaa näin paljon ovistesteihin?
    Ylempi aamulta (ei aamupissasta kuitenkaan) ja alempi äsken.
    Vai voiko olla että mulla oli noin tuuri, että sain huipun kiinni? Eikai se hormoni näin nopeasti laske?? o_O(n):alien:

Liitetyt tiedostot:

11. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Kiitos, selvensi kyllä aika paljon omia ajatuksia ja mietteitä :love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Titi-Love

Titi-Love Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    110
    Olis hienot viivat jos ois. Kauankohan keskenmenossa yleensä kestää että saa negan tai ees lähelle negan? (n)

Liitetyt tiedostot:

13. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    183
    Kannattaisi ehdottomasti käyttää niitä digitestejä, mulle klinikalta sanottiin ettei he hyväksy edes inssiin näitä liuskoja kun ne on niin epämääräisiä ja tulkinnanvaraisia! Digillä ei jää arvailujen varaan!

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  14. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    183
    Km:n saatua googlasin kaiken maailman keskustelut ja sivustot, ja ikävä kyllä se voi kestää kaikkea välillä 3pv - 6 viikkoa :devil: Mulla oli vielä 4,5vkon jälkeen plussa, mutta siitä parin päivän päästä alkoi menkat, ja sitten en ole testiä enää tehnytkään. Ois pitäny, mutta unohdan joka aamu.

15. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    49
    Tänään kp 19/26 dpo 7 ja pitkin päivää nippaillut ja ajoittaista menkkajomotusta ja yöllä heräsin plussalle. Pieni mahis on raskauteen, mut hyvin pieni. Viime kierrossa nippailua kp20 ja siitä kaks päivää ni alko ylläri menkat. Toivottavasti ei käy taas niin.

Onko jollaki kokemusta plussakierrossa nippailusta ja mikä dpo alkanut?

16. Haavejuttu

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    589
    Näköjään jossain vaiheessa mulle tullut yksi lisäpäivä, tänään mulla on kp 28, huomenna vasta kp 29.

Kaupasta tarttui mukaan 8 testin rfsu paketti, ei tarvitse tässä kierrossa testejä enempää ostaa. Ei ole edes kallis tuo pakkaus, 7,80€ eli alle 1€/testi. Noh, nuohan on kuuluisia niistä törkeistä viivan paikoista jonka takia itsekkin jossain vaiheessa lopetin niiden oston, mutta nyt ei ollut muita tarjolla niin oli ostettava. Tein kauppareissun jälkeen heti yhden parin tunnin pissasta ja hyvällä mielikuvituksella saa jonkinmoisen viivan paikan näkyviin. Eli siis nega :poop: Ei ole yhtään olo että menkat olisi alkamassa, ja kun en sitä ovulaatiota saanut tikkuun niin eihän ne välttämättä vielä ala (n) Mutta jos ovis oli kp 14 tai kp 15 niin sitten menkat alkaisi ke tai to.

17. Nessu87

Nessu87 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.07.2015
    Saadut tykkäykset:
    225
    Hellurei! Tää kierto menny super helposti, toki vauvakuumetta löytyy muttaei oo niin piinaavaa, ja oon voinu keskittyy muihinkin juttuihin. Asennoiduin lähtökohtasesti siihen ettei täs kierros keritä talletella, mutta, nyt näyttääkin siltä että mies pääseekin kotia
    0 - aikana:love::) ressiä en silti aijo ottaa, kai joulu pitää kiireisenä :ROFLMAO: sopivasti tänään tuli ovis testit postiluukusta, kaippa tuota voi alkaa mittaileen jo :) olisipa ihana kun jouluksi tulisi plussia tännekkin, toki koska vaan tervetullut plussat mut joulu ois vaan jotenkin ihana aika plussata!

• Tykkään Tykkään x 5
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  18. Mirella92

Mirella92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    77
    Eihän sitä välttämättä mitenkään bongaa, edes tikuttamalla. Mulla tulee ainakin niin kovat kivut ettei sitä voi olla huomaamatta. Kaks kertaa oon kokeillu sillo kipujen aikaa tikulla ja kas kummaa se on selkeä plussa ollu. Joten mä en sillei tikuta ollenkaan, muutaku mielenkiinnosta joskus että onko se lähestymässä. Mulle ainakin gyne sanoi että vaikka tikuttelis, nii silti jos rupee hommiin kun näyttää plussaa nii voi kuulemma olla jo myöhäistä.. tiedä tästä sitten. Oisko ne parhaimmat päivät kuitenki sit ennen sitä plussaa vaio_O

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  19. nenskuli

nenskuli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    9
    Mulla oli kkm 12+5 ja sain 2,5vk päästä negan. Mut oon lukenu huimia eroja näissä. Toisilla se laskee nopeesti, toisilla taas hyvin hitaasti :(

20. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Oho, mulle ei mitään digeistä puhuttu :eek: sanoi että kannattaa testata sellaisella testillä jota normaalisti käyttää ja minulle ne on nuo pienet apteekin testit :)
    Mutta on niissä kyllä paljon eroa. Apteekin melkein plussa jo, kun rfsu vasta alkaa saada väriä :eek: en usko että niillä koskaan tasavahvoja saan, mutta apteekin on yleensä selkeästi tummempi kun positiivinen (y) IMG_20191209_224645.jpg

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  21. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    183
    Joo mulle sanottiin heti ekalla käynnillä keväällä, että vaihda ovistikut digitaaliseen, että mikäli inseminaatio tehdään ovulaation perusteella niin he ”vaatii”, että käyttää digiä, koska se on tulkinnaltaan se varmin :alien: Mutta ennoo tosin tikuttanu ovista nyt enää moneen kuukauteen, kun inssit on tehty ultran perusteella ja annettu irroituspiikki.

Mulla tosiaan ultra nyt keskiviikkona kp 10, ja pahalta näyttää että tämän kuun inssi menee taas mönkään viikonlopun vuoksi. Mies ei ole pe kotona, ja pe kp 12 olisi muutenkin todennäköisesti liian aikaisin, ja kp 14 oli varmaan se paras. Ma kp 15 voi olla jo liian myöhäistä, mutta yritän puhua josko inssi kuitenkin tehtäisiin vasta silloin. Jännä mennä ultraan ja nähdä miten munasolut on reagoinu nyt km:n jälkeen letroihin, ja mitä siellä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  22. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Tsemppiä ! Toivottavasti päästään piinaamaan yhdessä :love:
    Oletteko yksityisellä vai julkisella ?

23. Mohan

Mohan Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    29.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    183
    Toivottavasti molemmilla menee nappiin :love: Me ollaan julkisella. Jos nyt ei tärppää, niin sitte ivf jonoon, ja ajateltiin että jos vaan on ok niin siinä jonottaessa käytäis yksityisellä tekee inssejä, ennen kuin päästään ivf:ssä etenemään. Käsittääkseni jonon ei pitäis olla kuin pari kk.

24. Mustikka89

Mustikka89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    33
    Yötöiden keskeltä omanapa postaus:

Jos nyt ei oo tosi kyseessä niin ihmettelen! Mulla on jo muutaman päivän jomotellut selkä ihan kuin menkat olisi tulossa, mutta niiden ei pitäisi vielä vähintään 6 päivään alkaa. Tämän lisäksi huomasin nyt vessassa käydessäni rusehtaa vuotoa (paperissa vain) mikä on perin omituista sekä ennenkuulumatonta tässä vaiheessa kiertoa o_O Voisiko (parhaassa tapauksessa) kyseessä olla kiinnittymisvuoto? :eek: Yritän täällä toki toppuutella itseäni, sillä niin monta pettymystä on jo takana. Mutta jotenkin tuntuu, että nykyinen kierto on ollut vähän erilainen verrattuna aiempiin :oops: Nyt peukut pystyyn!

• Tykkään Tykkään x 10
    • List
  25. Haavejuttu

Rekisteröitynyt:
    13.11.2017
    Saadut tykkäykset:
    589
    Täällä kp 1 :poop: Eli ovulaatio tosiaan oli sillon kp 14 kun kierto oli nyt 28 päivää, plussa olisi tullut kp 13 testiin. Täytyy siis jatkossa alottaa aiemmin testailu.

• En tykkää En tykkää x 9
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus