Haaveena vauva 2020

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Purrri, 07.03.2019.

1. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Meillä kanssa kolmas inssi nyt ja sitten ivf, johon otetaan suosiolla lähete julkiselle koska kulut nousisi muuten kattoon.

Mutta toivotaan nyt ettei kumpikaan sinne ivf:ään joudu.. pidetään enemmän varasuunnitelmana (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  2. Helmiina1978

Helmiina1978 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    425
    VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.12.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Mape19......................... kp 90/25
    Vauvameille....................kp xx/28-35
    vauvahaaveilija2396......kp 38/28-30
    HMami............................kp 36/28
    Elllla...............................kp 35/30
    Amadecasa....................kp 29/34-55
    Tiukuliina89................... kp 27/31
    hemuliina90....................kp 26/28
    Marrrsipaani...................kp 25/28
    Tingeli............................kp 24/34-36
    mimmi92.........................kp 23/30
    Masu90..........................kp 21/27-30
    Nenskuli..........................kp 21/ ?
    Keltasirkku..................... kp 20/28-32
    Mustikka89.....................kp 20/25
    taikinatonttu....................kp 15/28
    Unimaa...........................kp 14/27
    Ananas90.......................kp 13/25-28
    Snanniska.......................kp 13/28
    nessu87..........................kp 12/28
    tupsahus.........................kp 12/30
    Hipposka........................kp 11/30
    W.we...............................kp 11/25
    Babyfever1.....................kp 11/xx
    Mirella92........................kp 10/34
    Helmiina1978.................kp 9/29
    Kasikuus........................kp 8/28-31
    Koodikissa......................kp 8/24
    Haavejuttu......................kp 1/29
    Pikkuhaave....................kp 1/32
    Jjenn..............................kp 1/30-31

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

marrrsipaani.................dpo 14
    Mirkkuli26.....................dpo 8
    mimmi92.......................dpo 5
    Mustikka89....................dpo 5
    Vauvameille...................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu: 10.12.2019
  3. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Näin se vaan kuulkaas on hektistä puuhaa ja voi tapahtua mitä vaan.
    Eilen sanoin etten usko saavani tasavahvoja viivoja rfsu:n ovisliuskaan ja näin se muutos vaan tapahtui yön aikana IMG_20191210_070827.jpg

Tänään siis ilmeinen dpo-1 ja huomenna inssiin (y)
    Alkuperäinen suunnitelma oli suorittaa operaatio samana päivänä kun plussa tulee testiin, mutta huomenna pitäisi varmaan olla ihan hyvät lähtökohdat myös o_O

Tässä vielä molemmat aamun testit ja tuo apteekin ei jätä kyllä mitään epäilyksen varaan. IMG_20191210_065922.jpg

• Tykkään Tykkään x 19
    • Ihana! Ihana! x 4
    • List
  4. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    425
    Minä! Oon tilannut iHerbistä Myo-inositolia. Myös luontaistuotekaupassa on pelkkää inositolia, jota oon kans hätään ostanut ku tuolta rapakon takaa tulee aika hitaasti.
    Otan 2+2 pilleriä yleensä. Välillä 1+1 jos pillerit meinaa loppua. En tiedä onko ollut mitään apua, kun plussaa ei oo heinäkuun jälkeen näkynyt. Noi pitäs tosiaan auttaa myös sokeri- ja insuliiniaineenvaihduntaan, joten siksikin ne on hyvät. Oon siis syönyt noita keväästä asti. Melkein säännöllisesti; välilllä muutama päivä ilman, ku purkki loppunut.

5. Mirkkuli26

Mirkkuli26 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    49
    no kyllä ainakin dpoiden perusteella voisi hyvinkin liittyä kiinnittymiseen. Lupaavalta kuulostaa :geek:

Itsekin jännittelen, että onko nippailu merkki tynkäkierrosta vaiko jostain muusta. Saa nähdä jatkuuko nippailut tänään.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  6. Helmiina1978

Rekisteröitynyt:
    21.07.2016
    Saadut tykkäykset:
    425
    JEE!!!!!
    Noin se menee! Nyt oikein paljon tsemppiä ja kireitä siimoja. eiku. :D:p:love:

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
  7. mimmi92

mimmi92 Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    07.10.2013
    Saadut tykkäykset:
    236
    Toivottavasti inssiin menijöillä nyt tärppää!

@Mustikka89 kuulostaa lupaavalta, milloin ajattelit raskaustesti tehdä? Mä varmaan la dpo9, ei tosin mitään oireita vielä...

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. nenskuli

nenskuli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    9
    Tänään kp 21 kkm jälkeen, enkä vieläkään oo bongannu ovista. Tänään on vika ovistesti, päätin tehä ne loppuun, mutta uusia en enään osta. :whistle:

9. minttuni

minttuni Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    133
    Kummasti sitä löytää itsensä netin syövereistä loppukierron aikana, lukemassa vaikka mitä :geek: tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Ei ole aina helppoa tämä raskaaksi tuleminen (n) Täällä vielä odottelua hoitojen suhteen. Mulla kilpirauhasen vajaatoiminta, niin laitetaan sitä eka kuntoon. Kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita on taas, vaikka muka en aikonut kuulostella. Tuntuu vaan niin selkeästi :rolleyes: Viime yönä näin unta ensimmäisestä hoidosta. Klinikalla oli vuoronumerojärjestelmä, lapussa luki mihin huoneeseen mennään. En tiedä miksi, mut heitin kaikki vaatteet pois ja sit makasin alasti pehmolelu kädessä tunti tolkulla siellä ennen kuin lääkäri ja kaksi opiskelijaa tuli huoneeseen :alien: Näkeekö muut paljon unia?

• Hauska Hauska x 2
    • Tykkään Tykkään x 1
    • List
  10. Ananas90

Ananas90 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    130
    Eilinen testihässäkkä johtui liiasta juomisesta. Tänään tuli aamupäivällä tasavahvat viivat, mutta pitää vielä huomennakin testailla että joko se piikki on tässä vai vieläkö nousee.
    Harmittaa, että nämä ajatukset taas alkaa vallata pään :unsure:
    Pitäisi töihin keskittyä, eikä pohtia iltaa ja sänkyhommia :alien::poop:

11. nenskuli

nenskuli Jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.09.2014
    Saadut tykkäykset:
    9
    Noni, olipa sitten negatiivinen koko ovistesti, ei siis ollenkaan toista viivaa. o_O eilen oli kuitenki ihan hyvä viiva, mut haalee, verrattuna kontrolliin.

12. pikkuhaave

pikkuhaave Jäsen

Rekisteröitynyt:
    03.06.2019
    Saadut tykkäykset:
    56
    Tänään kp 1, kierto oli 32 päivää. Muistaakseni ennen hormonaalisia ehkäisyjä myös kierto ollut 32pv, joten mennään sillä.

Eli tänään kp1/32 :whistle:

13. Mustikka89

Mustikka89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    33
    Mulla pitäisi ensi viikon ma alkaa menkat, että varmaan koitan siihen asti yrittää kitkutella. Oon kyllä ihan malttamaton hätähousu, joten jos nää kummalliset oireillut jatkuvat saatan ”lipsahtaa” jo viikonloppuna. :LOL::p Mielenkiinnolla odotan kuinka meille käy (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
    Viimeksi muokattu: 10.12.2019
  14. Mustikka89

Mustikka89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    33
    Mä oon kova näkemään unia, mutta viime viikolla näin ensimmäistä kertaa unta mikä liittyi selvästi näihin raskautumistoiveisiin. Siinä en ollut alasti ;) mutta meillä oli pellavapäinen tyttö mikä tuntui erikoiselta kun olen itse tummempaa sorttia eikä mieskään nyt ihan vaaleimmasta päästä ole. :p

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  15. Jjenn

Jjenn Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    05.10.2019
    Saadut tykkäykset:
    9
    Täällä tänään kp1/30-31 :cry::poop: Eli tuli vuosi täyteen. Yk11 alkoi. Ehkä pitäisi alkaa pian soittelemaan terveysasemalle ja selvittelemään onko joku vikana kun ei tärppää. :unsure:

• En tykkää En tykkää x 8
    • List
  16. W.we

W.we Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    617
    Huomenna klo 11
    Voi kyllä ja vieläpä todella aidontuntuisia :D
    On ollut jos jonkinlaista alastonkohtausta ovulaatio piinojen aikana ja vauvahaaveisiin liittyviä toiveita piinapäivillä.
    Ehkä vielä joskus nämä jälkimmäiset unet käyvät toteen :love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Mirella92

Mirella92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    77
    Wuhuuu!! Hengessä ollaan mukana, toivotan paljon tsemppiä:love::love::love:

18. taikinatonttu

taikinatonttu Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.07.2019
    Saadut tykkäykset:
    64
    Täällä kp15 ja limailua kolmatta päivää nyt putkeen. Luulenpa, että ovis on näillä näppäimillä, mutta tikuttanut en ole. Se kun lisää stressiä. Viime kierrossa ovis tuli tosi myöhään, joten nyt on positiivista, että viimein alkaa kulkea kierto normaalia kaavaa. Huomenna lähdetään miehen kanssa pitkäksi viikonlopuksi reissun päälle, joten piinailu varmasti kuluu kivuttomammin kuin aiemmin :)

19. minttuni

minttuni Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.11.2019
    Saadut tykkäykset:
    133
    @Jjenn kannustan soittamaan. Meillä on helpottanut paljon, kun tiedetään syy lapsettomuudelle. Kaipuu omasta lapsesta on edelleen riipaiseva, mutta toivoa on. Pitää luottaa ammattilaisiin, että he auttavat meitä onnistumaan. Tsemppiä kovasti!

Kiitos, kun jaoitte unikertomuksianne. Unet on mielenkiintoisia, mulla on tapana pohdiskella niiden merkityksiä. Tänään olenmiettinyt, että viime öinen uni valmistaa jotenkin siihen, että pitää olla toisten ihmisten armoilla. Itse ei pysty tekemään paljoakaan. Ja se lelu symboloi jotain lohtua ja turvaa.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  20. Keltasirkku-

Keltasirkku- Jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.05.2019
    Saadut tykkäykset:
    83
    Ovulaatio oli ainakin tikkujen mukaan lauantaina, mutta en taida tälläkään kertaa viitsiä dpo listoille ruveta. On se kumma, että vaikka oon vakuuttunut että me ei tulla raskaaksi helpolla niin silti mietin joka hemmetin mahatuntemusta että olisko kumminkin raskaana. Ja heti jos ei vatsa toimi normaalisti kaivelen mielen syövereistä että eikös ummetusta voi olla alkuraskaudessa ja suunnilleen alan jo kyseenalaistaa edellisiä menkkoja XD.

Mä näen joka yö unia ja noita vauva-aiheisia on tullut kanssa jonkun verran nähtyä. Ennen tätä haavetta ne oli aina painajaisia synnytyksestä sairaalassa, mutta nyt ne on enemmän ollut sellaisia plussan saamiseen painottuvia.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  21. Mirkkuli26

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    49
    Ei nyt liity varsinaisesti raskauteen, mutta kun täällä on kippoon pissiöitä, niin oletteko katsoneet kippoon tarkemmin, että miltä virtsa näyttää?

itse tein o-testin (koska ei r-testejä) niin virtsassa on paljon pieniä pieniä hiukkasia. Eli onko muilla ja onko syytä huoleen?? Vai onko tämä siis normaalia?

22. Pampula3

Pampula3 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    86
    Mäkin oon viime aikoina nähny tosi paljon unia tähän liittyen. Yleensä jotakin raskausaikaan liittyvää, eli yleensä unessa olen onnellisesti raskaana tms.

Täällä kp 20 ja dpo7 ja ei niin minkäänlaisia tuntemuksia ja olotiloja mihinkään suuntaan. Varmaan kohta alan taas asennoitua siihen että negakierto tulee, tuntuu että täällä kovin monella on ollut kaikenlaisia oireita joista on aavistanut raskauden, mulla ei ole kyl mitään... Ehtiihän täs toki vielä tulla mut aika rauhallisen varma fiilis et tuskin ois tarpänny. Kuitenkin hyvä mieli, alakulo ei ole vielä iskenyt :)

Hengessä mukana @W.we ja tsemppiä kaikille muillekin omiin tilanteisiin :love:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  23. Mirkkuli26

Rekisteröitynyt:
    05.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    49
    okei! Mulla mennyt sitten ohi. Ja ei tosiaan mitään infektioon viittaavaa, mutta jäin ihmettelemään, että kuuluuko pissan olla tuollaista. Eli oliko loppupäätelmä se, että sitä hiutaletta on normisti aina vai on normaalia, että sitä on joskus? :ninja:

24. Mustikka89

Mustikka89 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    33
    Siis mitä mitä, mulla ainakin on aina jotain hituja seassa :eek: Luulin että on ihan normaalia o_O

25. Mirella92

Mirella92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.08.2019
    Saadut tykkäykset:
    77
    Joo hei tää, edellisten menkkojen kyseenalaistaminen :ROFLMAO: Jestas mihin sitä ittensä laittaa näitten kaikkien outojen tuntemuksien takia:ROFLMAO: Ja koska aina se poikkeaa edellisestä kierrosta niin vois koko ajan kuvitella olevansa raskaana. Ymmärrän kyllä miks tää raskaaksi tulemisen haaveileminen on täynnä epätoivoa mutta myös paljon toivoa samaan aikaan. Hullukshan tässä tosiaan tulee:D

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus