Haaveena vauva 2020

Ex himotestaajana pakko kommentoida.. joo ei PC tyhjästä viivoja kyl anna, värillisiä! Ja just about tollasella ovisviivalla olen saanu tollaisen haamun Pc tikkuun. Joskus voimakkaalla ”oikealla” ovisplussalla semmosen harmaan ”viivanpaikan”. Mutta nimenomaan raskaana ovistikku oli tollanen melkeinplus ja r.testi hailakka pikkki :love:
Sanoit et ovis ollu 3vk sitten.. onko mahdotonta ettei se olisi tässä välissä ollut, oletko tikuttanut? Joskushan tikut antaa tummaa viivaa loppukierrostakin et olisko se 3vk takanen ollu semmonen ja ovis vasta myöhemmin ? Tai sit joskus ovisviivat voi tulla parikin kertaa kierrossa suht tummiksi mut ovis on vasta se toinen. Mulla oli kerran näin, ovis oli vasta kp21 tai 23, ihan ultralla todettuna.
Olen vähän sun taustaa lukenut mutta en ihan niin tarkkaan :love:
 
ai kauhee ku jännittää @Wintersun :confused: toivotaanettä tulee viivaa!! Ja toivotaan todella että ovis olis ollu muutama päivä myöhemmin jasitkeät sissit siellä odottamassa.
 
Ei. Oon joskus testannut miten käy ja joskus siitä on tarttunut väriä.
Mut ihan erillään pidin. Ja tosiaan kun alkoi näkymään ovisviivaa nopeammin testiviiva niin ihmettelenpä. Ensin näkyi et "ihan kun olis jotain" ja sit alkoi selkeämmin näkymään.
Kuulostaa kyl ihan plussalle. Ei noi tikut kyl värillistä anna ja lisäks noi haamut tulee just tolleen. Ja veikkaan et kun itse olen tommosen saanu alkuraskaudessa nii tuskin olis näkyny juuri mitään 3h pidätyksellä.
Ootko tässä välissä aikaisemmin tehny raskaustestiä? Eihän sulla oo mitään kipuja tms poikkeavaa?
 
Siis siksi kysyin, kun muutama kokemus lähipiirissä kohdunulkoisista. Jos tosiaan ainoasta yhdynnästä on jo 3vk toki viivan pitäs alkaa olla jo aika vahva. Jos nyt rupee haamulaista näytellä nii menethän herkästi ultraan :oops::unsure: ihan just in case, en pelotellakseni/ ollakseni negatiivinen (n)❤ Paljon tsemppiä aamuun!!
 
Hei ja kiitos @Purrri ketjun aloittamisesta.

Täällä myös yksi lasta toivova pariskunta. Minulla on todettu PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta 2011. Olemme lapsettomuuspolin asiakkaita, koska en ovuloi ollenkaan, eikä minulla siten myöskään tule kuukautisia ilman Terolut-lääkitystä. Rennolla mielellä kuitenkin eteenpäin. Painoa pudottelen, jotta päästään hoidoissa eteenpäin.

Hyvää viikonloppua ja tsemppiä kaikille kuumeiluun ja yritykseen.

Sennay/ 29v/ 1. lapsi/ ya 5/18

Muoks.
Kai tänne @Purrri saa liittyä, vaikka yritys onkin jo käynnissä?? :confused:
Hei, onpa sulla samat 'vaivat' ku mulla, tosin yksi lapsi jo meillä on. Onko sulla mitä hoitoja ajateltu? Mietin lähinnä jaksanko lähteä yrittämään edes, vaikka viimeksi onnistui helposti, nyt vaan tilanne paljon vaikeampi PCOS osalta
 
Mut voi myös lisätä, vaikka aika varovaisilla ajatuksilla olen. Melkein 2v oltu pääasias ilman ehkäisyä muutamia lääkekuuriaikoja lukuunottamatta, jolloin täytynyt käyttää. Eli ei ole oikein mitään aloitusajankohtaa...
 
Viimeksi muokattu:
Aamun testi myös nega, joten ovistestailu jatkuu.
Onneksi tein ton testin tälleen, kun olin varma että en voi olla raskaana.
Jos se olisi tullut silloin kun olis voinut olla, olis Pettymys ollut suuri.
Jospa mä ostan seuraavan raskaustestin vasta kun on testipäivä hoidoista.
Oon pahoillani :( Mekin täällä varmaan heräteltiin sussa turhaa toivoa kun innostuttiin niin paljon.
 
Wintersun, totta. Mua nuo silleen pelottaa, kaverilla oli just haamuplus ns viikon myöhässä ja menkatkin tuli niukkoina siinä välissä eli kp10-15 tienoilla sai plussan joka alko vahvistua hieman. Sit alko kivut ja kohdunulkonen :oops: kyllähän sen toki realistina näissä tietää mikä on ”mahdollista” jne. Itsekin täällä 2009 vuodesta roikkuneena..tullu tehtyä testi poikineen myös tilanteissa missä itsekkn tietää sen olevan lähes mahdotonta (n):D
Sulla on ollu rankka ja kivinen tie. Isot halaukset. Meillä kans ehti olla 10v lapsettomuutta ennen kun ensimäinen ilmoitti tulostaa :love:
 
Olipa tylsä juttu @Wintersun ettei ollutkaan oikea plussa, vaikka sen tiesitkin jo oikeastaan. Olisi niin kovin teille plussaa toivonut.

ON: Tikkupissalla on nyt käyty ja oikein tyylipuuhdas negahan se siellä. Ei 30 päivän kierto mikään tavaton ole, ei vaan ole sellaista ollut vuosiin. Jos ei vielä torstai aamuun mennessä ole alkanut niin testaan uudestaan. On tämäkin kyllä, mulla on pitkään ollut 27-29 päivää, mutta nyt kun on yritys käynnissä lähtee heti venymään XD. Ja näin tietenkin unta, että olen raskaana ja olin kovin innoissani kun vatsaa näkyi jo -.-
 
Viimeksi muokattu:
Öö anteeksi omanapailu.. mutta mitä ihmettä ?!! hetki sitten ennenkuin lähin liikenteeseen,ku menoa työterveyteen niin tuntu ,et jotain valahtaa housuihin ..
Kävin hetki sitten wc :ssä ja paperissa oli sit vaaleanpunaista vuotoa ,hätäpäissäni kerkesin laittaa Flo että menkat alkoi ja näytti kiertoon 29 pvää (n) :eek:
 
Mullakin Pco-tyyppiset munasarjat. Nuorempana oli tooosi pitkät kierrot. Lapset kun sain hoidoilla(Miehissä myös vikaa) niin sitten säännöllistyi sekä ehkäisy tasannut niin, että sen kun lopetti niin kierto toiminut. Ja nyt vikat 10 vuotta suurimmaksi osaksi vhh, joka on auttanut. (y) myös paljon lisäravinteita tukemassa normaaliin hormoonitoimintaan.
 
Hei, onpa sulla samat 'vaivat' ku mulla, tosin yksi lapsi jo meillä on. Onko sulla mitä hoitoja ajateltu? Mietin lähinnä jaksanko lähteä yrittämään edes, vaikka viimeksi onnistui helposti, nyt vaan tilanne paljon vaikeampi PCOS osalta
Hei! Painonpudotus on käynnissä. Kunhan saan painon niin alas, että bmi on alle 35, niin sitten Letrozol-kuuria tupla-annoksella pukkaa. Nyt käytössä Terolut kierron 16. - 25. päivinä ja Metforem. Metut vaan ei meinaa sopia, kun menee maha sekaisin. Pidän niistä nyt taukoa.. Mulla oikein räjähtänyt PCOS.. Molemmissa munasarjoissa yli 30 antraalifollikkelia..
 

Yhteistyössä