Haaveena vauva 2020

@W.we kiitos! Teillä onkin jännät paikat siellä, nyt toivottavasti asiat etenee nopeasti ja saatte pian plussan!

@Wintersun aina tylsää nähdä plussa unia ja sit herätä todellisuuteen :(. Mutta teilläkin on nyt hoitoja tiedossa syksylle niin eiköhän sieltä se kauan kaivattu plussa teillekin tule!

@Haavejuttu kuulostaa ihan hyvältä idealta käydä tarkistuttamassa onko ovulaatio tapahtunut. Eikä siitä tarkastuksesta varmasti muutenkaan mitään haittaa ole! Tsemppiä!
 
Pahoittelut @Apustaja , @Haavejuttu ja @satsuma13 :( Tsemppiä @W.we, @Keltasirkku- ja muutkin! (y) Ihana kun on tällainen porukka toistensa tukena!

ON: Tein eilen testin. Negatiivista näytti, mutta toisaalta vielä on kovin varhaista saada mitään tuloksia -arvelisin että dpo 7 on menossa.. Voi kun tunnistan niin kovasti tuon, että on koko ajan muka bongailemassa eri raskausoireita! :ROFLMAO: Onneksi kuitenkin myös suht maltillisin ja realistisin mielin ollaan :)
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Taidan liittyä pian teidän joukkoon.. Oon käyny lukemassa teidän kuulumiset mutta en ole pahemmin ehtinyt kirjoitella.

Nyt tulee kauhee vuodatus: Tänään siis dpo 10. Oon tehnyt tänään ja eilen one stepit joissa ei kyllä näy yhtään mitään. Tosin tämän aamun testin tein 2h pidätyksellä ja sit tihrustelin sitä toiveikkaana ja salamallakin koitin ottaa kuvia. Pakko se on uskoa ettei siinä oo mitään. :D En malttanut siis olla testaamatta dpo 11 saakka niinkuin alkuun kuvittelin :D Kaapissa vielä yksi first response ja yksi digitaalinen clearblue joka näyttää + tai -, ei siis tekstillä, koitan säästää first responsen ainakin huomiseen ja clearbluen ens viikkoon jos kuukautiset ei ala viikonloppuna.

Dpo 6 ja 7 oli ns repäisykipua ja täyteläistä tunnetta alavatsalla, lisäksi lieviä kuukautistyyppisiä kipuja. Edelleen sama paineentunne alavatsalla, ja tänään äsken tuli ns pahoinvointiaalto joka ei todellakaan oo itselle tyypillistä. Lisäksi on selkäkipua ja välillä mahakramppeja. Rinnoissa ei mitään poikkeavaa. Oon aivan satavarma että kuvittelen kaikki oireet, kun raskaus olisi niin toivottu. Ärsyttävää! Pessimisti sisälläni sanoo että menkat alkaa kuitenki liian ajoissa juuri viikonlopun rientoja vasten. Toivotaan että ei, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä.
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Taidan liittyä pian teidän joukkoon.. Oon käyny lukemassa teidän kuulumiset mutta en ole pahemmin ehtinyt kirjoitella.

Nyt tulee kauhee vuodatus: Tänään siis dpo 10. Oon tehnyt tänään ja eilen one stepit joissa ei kyllä näy yhtään mitään. Tosin tämän aamun testin tein 2h pidätyksellä ja sit tihrustelin sitä toiveikkaana ja salamallakin koitin ottaa kuvia. Pakko se on uskoa ettei siinä oo mitään. :D En malttanut siis olla testaamatta dpo 11 saakka niinkuin alkuun kuvittelin :D Kaapissa vielä yksi first response ja yksi digitaalinen clearblue joka näyttää + tai -, ei siis tekstillä, koitan säästää first responsen ainakin huomiseen ja clearbluen ens viikkoon jos kuukautiset ei ala viikonloppuna.

Dpo 6 ja 7 oli ns repäisykipua ja täyteläistä tunnetta alavatsalla, lisäksi lieviä kuukautistyyppisiä kipuja. Edelleen sama paineentunne alavatsalla, ja tänään äsken tuli ns pahoinvointiaalto joka ei todellakaan oo itselle tyypillistä. Lisäksi on selkäkipua ja välillä mahakramppeja. Rinnoissa ei mitään poikkeavaa. Oon aivan satavarma että kuvittelen kaikki oireet, kun raskaus olisi niin toivottu. Ärsyttävää! Pessimisti sisälläni sanoo että menkat alkaa kuitenki liian ajoissa juuri viikonlopun rientoja vasten. Toivotaan että ei, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä.
Mulla kans dpo 10 ja one step näyttää negaa mut predictor earlyyn tuli hyvin haalea haamu tänään testiajalla (y) En edes tiedä onko se haamu vai pelkkä viivanpaikka, kun predictorissa viivat on niin kapeat etten oo varma näänkö väriä vai en. Mut siis kuulemma one step näyttää plussan verrattain myöhään.
 
Ihana että teidänkin juttu etenee :love:
Jep! Mies ei aluksi ihan ollut samaa mieltä asiasta, sanoin että soitan tänään gynelle niin hän totesi että eihän sinne nyt vielä tarvii soitella ja talletellaan vaan väärään aikaan. Sitten kun kerroin että ihan oikeisiin aikoihin ollaan talleteltu kun olen ovulaatiota testannut niin sitten tajusi että no ehkä sitten parempi että soitan. Olen siis maininnut että tikutan ovulaatiota mutten ole kertonut millon on tullut plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Haavejuttu Ihanaa että mies lähti mukaan!
Meillä mies ehdotti ja minä olin vähän vastahakoinen, mutta vuosi sitten käytiin ensikäynnillä lapsettomuuspolilla ja hyvä niin... eihän meillä kaikki kunnossa ole näköjään, vaikka sitä en halunnut myöntää...

Mutta pian saadaan toivottavasti molemmat plussat:love:
 
@Wintersun alotettiin yritys toukokuussa 2018, ovuloin ekan kerran helmikuussa 2019. Eli oon ovuloinut 1v2kk aikana nyt 3 kertaa, helmi-huhtikuussa :cry: ovulaatiot alko toiminaan kun paino putos 5kg. Heti kun kevään sairastelun aikana nousi takas, loppu ovulaatiot. Nyt painoa taas pudotan jos sais ovikset takas.
 
Juu, kyllä sulle aukiolotutkimus tehdään jossain vaiheessa. Ymmärtääkseni klamydia tosiaan hoitamattomana voi aiheuttaa. Mut sit jos johtimet on tukossa, onneksi ivf on mahdollinen! Tsemppiä!
Mainitsin aikaa varatessa tuon klamydian ja hoitaja sanoi että jos on pitkään ollut hoitamattomana niin sitten voi vaikuttaa raskauteen. Mun kohdalla en tiedä kauanko klamydia oli mulla, menin silloin ensimmäistä kertaa elämässäni testaamaan taudit ja klamydia löytyi. Luulisin kuitenkin että max vuoden, todennäköisesti vähemmän. Ja missään ei kyllä mainita mitä tuo pitkään hoitamattomana tarkoittaa, että meinataanko sillä kuukausia vai vuosia. Mutta tuli kyllä semmonen helpotuksen tunne nyt kun saatiin aika näin pian, viime kuukausina olen koko ajan stressannut, mutta tavallaan myös odottanut sitä että kohta on vuosi täynnä ja mitä jos en ole silloin vielä raskaana. Nyt päästään etenemään hommassa ja toivottavasti saadaan selvyys asialle :)
 
Kukkuu täältä taas! Kesän reissujen keskellä olen vaan aina välillä pikaisesti lueskellut teidän juttuja, onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille muille.

@haaveilija-31 mulla on kans ollut ovuloimattomuutta melko varmasti ylipainon ja/tai sokerin takia. Nyt en oo kai helmikuun jälkeen ovuloinut, mutta tässä kierrossa oon toiveikas. Reilusti yli 5 kiloa painoa jo pois, punnitushetkestä riippuen jopa lähemmäs 10 kiloa. Viikon sisään pitäis ovuloida, ja vähän on jo lupaavia oireita. Tikuttamista en nyt jaksa, eikä oikein lomareissujen keskellä onnistuiskaan kun ollaan niin paljon muiden nurkissa. Toisaalta myös mahdollisen oviksen hyödyntäminen on haastavaa, mutta ei mahdotonta. Jos nyt kuitenkaan ei onnista, niin elokuussa olen yhteydessä terveyskeskukseen ja pyydän apuja. Mikäs lääke se on, millä tämmöisessä tilanteessa aloitetaan?
 
Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Taidan liittyä pian teidän joukkoon.. Oon käyny lukemassa teidän kuulumiset mutta en ole pahemmin ehtinyt kirjoitella.

Nyt tulee kauhee vuodatus: Tänään siis dpo 10. Oon tehnyt tänään ja eilen one stepit joissa ei kyllä näy yhtään mitään. Tosin tämän aamun testin tein 2h pidätyksellä ja sit tihrustelin sitä toiveikkaana ja salamallakin koitin ottaa kuvia. Pakko se on uskoa ettei siinä oo mitään. :D En malttanut siis olla testaamatta dpo 11 saakka niinkuin alkuun kuvittelin :D Kaapissa vielä yksi first response ja yksi digitaalinen clearblue joka näyttää + tai -, ei siis tekstillä, koitan säästää first responsen ainakin huomiseen ja clearbluen ens viikkoon jos kuukautiset ei ala viikonloppuna.

Dpo 6 ja 7 oli ns repäisykipua ja täyteläistä tunnetta alavatsalla, lisäksi lieviä kuukautistyyppisiä kipuja. Edelleen sama paineentunne alavatsalla, ja tänään äsken tuli ns pahoinvointiaalto joka ei todellakaan oo itselle tyypillistä. Lisäksi on selkäkipua ja välillä mahakramppeja. Rinnoissa ei mitään poikkeavaa. Oon aivan satavarma että kuvittelen kaikki oireet, kun raskaus olisi niin toivottu. Ärsyttävää! Pessimisti sisälläni sanoo että menkat alkaa kuitenki liian ajoissa juuri viikonlopun rientoja vasten. Toivotaan että ei, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä.
Oireet kuulostaa lupaavalta! Mulla pitkälti samoja oireita ollut maanantaista lähetien plus hervoton keksin/vohvelin himo. Muutama paketti mennyt tällä viikolla vaikka normaalisti en syö herkkuja. Kehoa pitää kuunnella :D

Oon tehnyt testejä joka pv tällä viikolla ja ovat selviä negoja kunnes tänään olin näkevinäni jotain (ei saa kameralle)! Oireet on sen verran vahvat että uskon että plussa tulee. Viime plussassa joulukuussa tiesin jo viikkoa ennen heti kiinnittymisen jälkeen että nyt ollaan raskaana, vaikka tikkuun sain haamun vasta viikko tämän jälkeen. Mulla kai jotenkin alhaiset hormoonitasot ja tunnen oman kehon muutokset tosi hyvin. Mutta katsotaan nyt... tokihan voi käydä myös niin että jäisi kemiallisesti... dpo:sta en oo varma, luultavasti dpo 14 tänään. Mulla luteaali ollut aiemmin kai 15-16 pv.
 
  • Tykkää
Reactions: hej91
@Apustaja, @havejuttu ja @satsuma13 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :(

@W.we oi toivottavasti hoidoilla onnistuisi piakkoin :love:

@orgona oho toivottavasti vahvistuisi siitä pian:love:

@Wintersun toivottavasti noi sun oireet viittais nyt raskauteen! Onneks pääsette jokatapauksessa pian hoitoihin ❤

@haaveilija31 oi ei kuulostaa kyllä henkisesti rankalta, jos oot ovuloinu noin harvoin. Kovasti tsemppiä, toivottavasti ovulaatio saataisiin aikaan lääkkein, jos ei muutoin (y)
 
Oireet kuulostaa lupaavalta! Mulla pitkälti samoja oireita ollut maanantaista lähetien plus hervoton keksin/vohvelin himo. Muutama paketti mennyt tällä viikolla vaikka normaalisti en syö herkkuja. Kehoa pitää kuunnella :D

Oon tehnyt testejä joka pv tällä viikolla ja ovat selviä negoja kunnes tänään olin näkevinäni jotain (ei saa kameralle)! Oireet on sen verran vahvat että uskon että plussa tulee. Viime plussassa joulukuussa tiesin jo viikkoa ennen heti kiinnittymisen jälkeen että nyt ollaan raskaana, vaikka tikkuun sain haamun vasta viikko tämän jälkeen. Mulla kai jotenkin alhaiset hormoonitasot ja tunnen oman kehon muutokset tosi hyvin. Mutta katsotaan nyt... tokihan voi käydä myös niin että jäisi kemiallisesti... dpo:sta en oo varma, luultavasti dpo 14 tänään. Mulla luteaali ollut aiemmin kai 15-16 pv.
Vautsi, toivotaan vahvistumista sun viivalle!! mulla jotenki vaan menee usko kun edelleen näyttää negaa ja usein monella näkyy jo jotain tässä vaiheessa. Toisaalta sullakin vasta dpo 14 on viivaa, joten taidan vielä pitää pientä toivonkipinää yllä!

@orgona meillä on kyllä jännät ajat!! Tuo one step on kyllä sellanen testi mitä en osta enää ikinä, ei sillä ainakaan haamujahtiin pääse. :D

Ja @tofu_ kyllä siinä taitaa vähän väriä olla!! Onnea!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: tofu_ ja orgona
Mulla on tänään kp1 niin sitä vain kuvittelee kaikenlaista oiretta itselleen. Kierto jäi kyllä taas naftiksi 24 päivää mutta on se jo parempi kuin viimeksi ollut 22. Voi olla että kierukassa olleen progesteronin vuoksi oman elimistön progesteronituotanto on liian matalaa. Ehkä se siitä korjaantuu, ei kierukan poistostakaan ole kuin alle 2kk.

Mites @orgona ja @mom_89?
 
@Wintersun mut voi poistaa listalta.

Seuraan edelleen teidän juttuja, mutta en halua olla listalla kun tilanne on niin sekava ovulaatioiden ja kiertojen kanssa... Varmaan täytyis sinne terkkarille soittaa vai onko se edes se paikka minne soitetaan? Tämmösestäkään ei mulla ole mitään hajua... (n):whistle:
 
Mistä nää kovat menkkajomot voi johtua?!?! :eek: kestäny jo joku 5-6päivää ja nyt mennään kp 24/33, ovistestit edelleen negaa ja sitä näyttäny jo kp 10 asti. Yrittääkö se ovis tulla vai oikeesti mitä hittoo, en tajuu taas mitään mistään.. raskautta epäilisin jos olis yhtään aihetta. :cautious: itse epäilen olevan dpo4 just kipujen takia, mutta kun testit täyttä negaa ja kipuilut jatkuu, en tiiä oliko kuitenkaan ovulaatio.
 

Yhteistyössä