Haaveena vauva 2020

Tilannetiedotus. Ei edistystä testissä nään siinä kyllä edelleen sen viivan paikan mut se ei kauheesti enää lämmitä. Omat olot on kyl vielä vahvat eli vielä toivo elää siihen saakka kunnes täti kurvaa paikalle. Selkeesti ollut koko ajan tuntemuksia oikealla puolella kohdussa eikä ollenkaan perus menkkamaisia tuntemuksia.
 
Tsempit piinailijoille! :)

Mä ostin Maca-jauhetta. (Se tosiaan siitä rentoilusta...) Maistuu aivan järkylle. Ootteko muut kokeillut? Yritin maustamattomassa jugurtissa saada alas teelusikallisen, mut oli pakko laittaa hilloa mukaan kun oli niin paha maku. Entä miten teillä on vaikuttanut? Mulla helahti korvalehdet ihan punaiseksi 5min kuluessa kun sain annoksen alas. :ROFLMAO: Jännä nähdä miten vaikuttaa. Mulla hormonioireet aika vahvat, toivon että niihin auttaa niinkuin lupaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Hei kaikille
Uutena ilmoittautuisin toivomaan vauvaa ensivuodelle. Luin ensin ketjun kokonaan että ei tuntuisi olo niin ulkopuoliselta Mulle tää lapsen yrittäminen itsessään on jo lottovoitto nimittäin mieheni ei ole halunnut lisää lapsia, minulla on 1 lapsi edellisestä suhteesta ja hän on 10v. Alkuaikoina halusimme lasta molemmat ja meillä oli km 2013. Sen jälkeen mies perui haaveensa ja ollaankin eletty vuoristorataa. Miehestä en kuitenkaan ole halunnut erota koska hän on se jonka kanssa haluan vanheta vaikka se olisi tarkoittanut lapsihaaveen hautaamista. Mutta mutta viimekuussa mieheni yllättäen totesikin että haluaisi lapsen ja nyt hän on lukenut kaikki netin syöverit ja opiskellut milloin olisi mahdollista hedelmöittyä ja mitä saan syödä ym. tämä on vain niin uskomaton unelmien täyttymys. Toivoin salaa että hän joskus muuttaisi mieltään mutta että hänelle tulisi vauvakuume ni VAU Mutta siis tietoni saisi laitta listan jaksoksi 29v./2. Lapsi/ya 07/19/. Esikoinen tärppäisi toisesta kierrosta mutta nyt on tietenkin eri tilanne eri miehen kanssa ja ikääkin enemmän. Tästä tulikin nyt vähän pitkä pahoittelut niin ja kp 8/28
 
Kävin tähän kiertoon ostamassa myös clipperin vadelmanlehti teetä. Netistä lyötyi kahta erilaista, molemmissa ilmeisesti vadelmanlehteä 50%.
IMG_20190712_164041__01.jpg
Paikallisessa life myymälässä oli vain tätä vadelmanlehti-yrttiteetä, toivottavasti on sama vaikutus (y)

Gelee royaleita on näköjään enää 10 jäljellä, täytyisi niitäkin muistaa ostaa lisää. Ja verigreippimehua ostettava myös tänään. Käyttääkö muut tämmösiä "poppaskonsteja"? Vielä ei ainakaan ole toivottua tulosta tullut mutta eikai näistä haittaakaan ole joten sama kokeilla. Greippimehua join viime kierrossa myös ja ei kyllä jäänyt ovulaatio epäselväksi kun ovislimat oli niin reilut :ROFLMAO:
 
@Haavejuttu minäkin join tuota ennen lusikallisen gelee royalia kanssa, mutta sitten kaverini sanoi ettei sitä saa juoda ovulaation jälkeen koska sillä on synnytystä käynnistävä vaikutus ja kielletty alkuraskausessa keskenmenoriskien takia :eek: ennen ovista kuitenkin taitaa olla turvallista:)
 
@Haavejuttu minäkin join tuota ennen lusikallisen gelee royalia kanssa, mutta sitten kaverini sanoi ettei sitä saa juoda ovulaation jälkeen koska sillä on synnytystä käynnistävä vaikutus ja kielletty alkuraskausessa keskenmenoriskien takia :eek: ennen ovista kuitenkin taitaa olla turvallista:)
Oikeastaan tuossa paketissakin lukee näin: "Raskaana olevia henkilöitä kehoitetaan kääntymään lääkärin puoleen ennen tuotteen nauttimista. Raskauden alkuvaiheessa olevien henkilöiden on vältettävä vadelmanlehtien nauttimista."
Itse ajattelin juoda nyt kp 2 alkaen ovulaatioon saakka, googlettelin niin ilmeisesti voi vauhdittaa synnytystä ja varmaan sitten alkuraskaudessa keskenmenon riski tästä syystä. Toiset juo läpi kierron plussaan saakka, mutta itse en uskalla ottaa mitään riskejä jos vaikka tästä kierrosta tärppäisikin ja menisi sitten kesken teen juonnin takia.

Ja onnittelut inssiin pääsemisestä, toivottavasti tärppää :love:
 
Veikkaan, että mulla on vähän vähemmän dpo ku mitä listassa, oli niin pitkät oireet :ROFLMAO:

Mutta siis nyt on joitakin päiviä ollu oireita. Repäsykipuja, painetta alavatsalla. Jäätävää väsymystä ja kiukuttelua :ROFLMAO: toissapäivänä halusin itkee ku teki mieli päärynämehua. Nälkä koko ajan, mutta jotenki etoo ja tuntuu et maha on täynnä. Ja tänää oon juossu vessassa.

Johan on kuvitellut oireet. Tosin oli mulla yhessä ei plussakierrossa kans melko paljon oireita, mut nyt on niin samat olot ku joulukuussa about samoilla dpo. Nyt sit ku menkat alkaa nii kyllä tipahtaa korkeelta. Mieski kysy eilen oonko raskaana. En oo siis nyt melkee kahteen kuukauteen puhunu mitää vauvoista tai kierron kulusta (viime kierto oli taukoa).
 
Tsempit piinailijoille! :)

Mä ostin Maca-jauhetta. (Se tosiaan siitä rentoilusta...) Maistuu aivan järkylle. Ootteko muut kokeillut? Yritin maustamattomassa jugurtissa saada alas teelusikallisen, mut oli pakko laittaa hilloa mukaan kun oli niin paha maku. Entä miten teillä on vaikuttanut? Mulla helahti korvalehdet ihan punaiseksi 5min kuluessa kun sain annoksen alas. :ROFLMAO: Jännä nähdä miten vaikuttaa. Mulla hormonioireet aika vahvat, toivon että niihin auttaa niinkuin lupaa.

Mä alotin maca jauheen viime kierrossa, luin jostain, että jos maku tökkii, kannattaa sekoittaa lämpöisen kaakaon sekaan, ja näin oon tehnytkin :) menee hujahtamalla alas, kun ei paljoa maistu sieltä. Jotkut tykkää maca kahvista tai puuron joukossa. Mulle tuo kaakao oli paras :) ja jossain oli suositus että 3vk macaa ja sit viikon tauko, että teho säilyy tms.




Mä lupasin itselle jättää greippimehun pois tälle kiertoa, mutta noin vaan ostin eilen litran verigreippimehua muina kiertoina oon syönyt ihan itse puristettua mehua, joka päivä puolikkaan greipin tai verigreipin.
Siitä tulikin mieleen, että laitettiin pojan kanssa pari kuukautta sitten kasvamaan terassille yhdestä greipistä löydetyt siemenet, ja pari päivää sitten vihdoin sieltä alkoi pieni greippipuun taimi kasvaa :) josko tässä kuussa alkais sit kasvaa myös toinenkin siemen ;)
 
Heipähei kesäkiireitten keskeltä!

Välillä oon käynyt lukemassa teidän kuulumisia, onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! :love:

En oo itse saanut vielä aikaiseksi soittaa lkrille aikaa, vaikka toukokussa olisin jo saanut alkaa sinne päin soittelemaan. Jotenkin jännittää, et jos jotain onkin pahasti vialla ja haaveet jääkin vain haaveiksi.. tyhmä minä, pitäis vain uskaltaa ottaa se höpelin käteen ja soittaa niin sais asian eteenpäin. Toisaalta oon myös perustellut itelleni, et kun on kesä ja sulut sun muut, et kannattaa vasta syksymmällä alkaa soitteleen lapsettomuusasioissa.. Toisekseen oon nyt keväällä ja nyt vasta kesän alussa sairastanut kolmesti suolistopuolen tulehduksen ja syönyt ab:t niihin, tallettelut jäänyt vähäisiksi oman voinnin vuoksi, alavatsa ollut kipeenä ja siksi ei oikein ole inspannut mitkään sänkypuuhat.. suolistopuolellekin tulossa ilmeisesti leikkausta ja mietinkin, et miten mahdollinen raskautuminen siihen vaikuttaa, saako ylipäätään olla raskaana jos joutuu leikkauspöydälle ja mitä jos sit tärppäiskin kun leikkausajan saa. No, vasta 2kk päästä lkrille hoidon suunnitteluun suolistoasioissa joten tässä ehtii miettiä jo valmiiksi mitä sieltä kyselee.

Siirryn nyt taustailijoihin, siihen asti et selviää tää suolistoasia ja saan soiteltua lkriin laspettomuusasioissa.
 
Tässä mun ovistestit kp 12-24.. ei paljoo juhlita ei :unsure:
Tosta kummempia viivoja en saanu myös kun kerran kun tikutin ovista ja siitäkään kierrosta ei plussaa tullut. Ovisoireet ja kivut oli kyllä aina joten lopetin tikuttelun kun en hullua hurskaammaksi tullut siitäkään puuhasta. Niin vaan tärppi kävi kuitenkin ja kaksi kertaa varhaisultrassa käyty kurkkimassa pientä :love: Nyt rv 8+2.
 
Tosta kummempia viivoja en saanu myös kun kerran kun tikutin ovista ja siitäkään kierrosta ei plussaa tullut. Ovisoireet ja kivut oli kyllä aina joten lopetin tikuttelun kun en hullua hurskaammaksi tullut siitäkään puuhasta. Niin vaan tärppi kävi kuitenkin ja kaksi kertaa varhaisultrassa käyty kurkkimassa pientä :love: Nyt rv 8+2.
Aiemmin oon kyllä plussaa saanu, ainaki kahdessa kierrossa. En tiiä voiko samalla ihmisellä samat testit temppuilla, ettei joka kierrossa näytä plussaa vaikka ovulois :rolleyes:
 
Mä alotin maca jauheen viime kierrossa, luin jostain, että jos maku tökkii, kannattaa sekoittaa lämpöisen kaakaon sekaan, ja näin oon tehnytkin :) menee hujahtamalla alas, kun ei paljoa maistu sieltä. Jotkut tykkää maca kahvista tai puuron joukossa. Mulle tuo kaakao oli paras :) ja jossain oli suositus että 3vk macaa ja sit viikon tauko, että teho säilyy tms.




Mä lupasin itselle jättää greippimehun pois tälle kiertoa, mutta noin vaan ostin eilen litran verigreippimehua muina kiertoina oon syönyt ihan itse puristettua mehua, joka päivä puolikkaan greipin tai verigreipin.
Siitä tulikin mieleen, että laitettiin pojan kanssa pari kuukautta sitten kasvamaan terassille yhdestä greipistä löydetyt siemenet, ja pari päivää sitten vihdoin sieltä alkoi pieni greippipuun taimi kasvaa :) josko tässä kuussa alkais sit kasvaa myös toinenkin siemen ;)
Mä sekotan macaa noin puoleen desiin vettä ja kulautan shottimaisesti alas :D paljon vettä päälle niin ei jää se maku suuhun pyörimään :D
 
Syökö teidän miehet macaa? Onko ollut vaikutuksia? :whistle: Hitsi kun annoin omani pois silloin kun tulin raskaaksi, nyt vois kokeilla uudelleen.:D
 
@W.we paljon tsemppiä inssiin ja toivottavasti tärppäisi (y)

@Karvakorvat toivottavasti oireet enteilis plussaa (y)

@tupsahus pikaista paranemista:)

Kärsiikö täällä muut oviksen jälkeisestä pahoinvoinnista (n) kärsin melkeen joka kierrossa ihan järkyttävästä pahoinvoinnista ja jokin aikaa sitten yhdistettiin normaalin kiertoon. Luullut monesti että oon raskaana kun saa pyttyä halailla välillä :LOL: me ei siis olla ikinä käytetty hormonaalista ehkäisyä vain kumia. Musta tuli nimittäin ihan hirveä hormoni ehkäisystä :cautious:
 
@FaBuu Juu. Mä oon kärsinyt kamalasta pahoinvoinnista oviksen jälkeen; edelliset 2 oli hirveät oksetusolot mut täs vikas ei ollut niin pahat. Mut todellakin hyvä etten oksentamassa käynyt ekan viikon oviksen jälkeen.
 

Yhteistyössä