Haaveena vauva 2020

@Wintersun mä sain sillon talvella kontrollista jo heti siinä suoraan semmosen "miltä täällä näyttää" lausunnon ja tehtiin Papa jonka tulos tuli kyl tosi nopeesti. Se kyllä saattaa ottaa koepalan jos näyttää siltä et on tarve ja siinähän sitä taas menee se pari viikkoo vuodellessa. Toivottavasti siihen ei tarvii mennä! Toivon sulle nyt jo täs kohtaa sitä helpompaa vaihetta kyl. Ei yhden ihmisen pitäis tarttee käydä kaikkee tätä läpi. :(
 
@Titi-Love ja @StellaMom näkyy mulle kyllä ihan selvästi viivat noissa testeissä! Toivottavasti lähtee vahvistumaan ja saatte onnellisia uutisia :)

Mulla rinnat edelleen kipeät, nännit jotenkin kasvaneet ja ihan eri tavalla kovat kuin yleensä. Mulla ei yleensä tällaisia tuntemuksia rinnoissa ole edes ennen menkkoja, mut mistäs sitä tietää mihin se liittyy. Mutta muuten oireet tismalleen kuin kuukautisten ollessa lähellä, eli pelkäänpä et su mennessä ne alkaa. Sunnuntaina siis kp30 johon mennessä mulla aina menkat alkaneet. Oon asennoitunut nyt niin, että uutta kiertoa kohti mennään. Harmittaa, mutta mitään tälle ei nyt vaan voi, eli pakko vaan toivoa, että joku päivä meilläkin tärppää.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

6.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 62/28
Naarassusi................kp 39/33
-Brita-.........................kp 35/31
FaBuu.........................kp 33/28
Persikka123...............kp 33/34
Titi-Love.......................kp 30/28-30
Greeneye.....................kp 29/29-31
Apustaja......................kp 28/30-35
Satsuma13..................kp 28/29-31
Haavejuttu...................kp 27/33
hej91............................kp 26/26
Tingeli..........................kp 26/34-36
kukapakuka.................kp 25/24-30
Lapseton87.................kp 25/26-27
StellaMom...................kp24/25
mom_89......................kp 23/32-38
Jjuu..............................kp 21/26
Hellu__.........................kp 20/28
VernaMaria..................kp 19/28-30
nieve30.........................kp 19/28
Mahaotus.....................kp 18/xx
Karvakorvat..................kp 17/28
Amadecasa..................kp 15/34-55
Haaveilija-31.................kp 13/39
Hipposka.......................kp 12/30
Vauvahaaveilija2396....kp 11/28-30
Eevee1...........................kp 11/31-98
Poreilevalimu................Kp 10/26
Keltasirkku-...................kp 9/27-32
taikinatonttu.................kp 9/28
W.we.............................kp 9/25
mimmik.........................kp 9/28-32
Vauvameille..................kp8/28-35
Pilvinentaivas...............kp 7/28-30
Addison.........................kp 5/xx
Minic..............................kp 5/28
Ilonetsijä........................kp 5/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 4/xx
Veevavi...........................kp 3/28-30
Mammakatri...............kp 2/22-41
Helmiina1978.............kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


FaBuu......................dpo 19
Greeneye....................dpo 14
Persikka123................dpo 14
StellaMom..................dpo 13
Titi-Love......................dpo 13
Apustaja.....................dpo 12
Haavejuttu..................dpo 11
Jjuu.............................dpo 10
Mom_89.....................dpo 5
Nieve30.......................dpo 4
Mahaotus...................dpo 2
Karvakorvat................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: pikkuhaave
Moikka! Liityn taustalta mukaan keskusteluun. Meillä nyt kolmas kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen ja toinen lapsi haaveissa. En tikuta ovista, ihan kipujen ja limojen mukaan tulkitsen ja kiertokin on aina ollut suht säännöllinen 28-29pv.

Nyt siis menossa kp33-28/29.
Tein ekan testin jo kp27 (viime keskiviikkona) koska maanantaina ja tiistaina tuli yksillä vessakäynneillä vaaleanpunaista vuotoa. Sen jälkeen ei mitään. Nyt testaillut viikonlopun ja alan menettää toivoni. :unsure: odottelenko menkkojen alkua kun testit tuollalailla haalenee..? :cry: Ei ole kokemuksia kemiallisista tms. Anteeksi pitkä alotus omalla avautumisella(n)

Kuvassa alimpana tämän aamuinen.
 

Attachments

@Aurinkokettu harmi ettei vahvistu. mikä testi? näyttää oudolta.
Kyllähän kahdessa päivässä jo pitäisi vahvistua viivan. Jos se tuosta haalenee pois niin mulla kävi niin että menkat alkoi negasta seuraavana päivänä ja 3 päivää myöhässä.
 
@Aurinkokettu harmi ettei vahvistu. mikä testi? näyttää oudolta.
Kyllähän kahdessa päivässä jo pitäisi vahvistua viivan. Jos se tuosta haalenee pois niin mulla kävi niin että menkat alkoi negasta seuraavana päivänä ja 3 päivää myöhässä.
Testattu aamupissasta kaikki Apteq testeillä. Eli ilmeisesti suht luotettavia tuloksia pitäis olla. Unohtui muuten ekasta viestistä että tein myös digin kp29 ja tuli raskaana 1-2. Onpahan inhottavaa odottelua kun on ehtinyt jo innostua :unsure:
 
Jännä tää kohduonulkoinen, kun kierto menee taustalla omaa rytmiään. Eka kierto alkoi 2pv myöhässä tai sit ovis oli 2pv myöhemmin, (lämmöt kyl pomppas aiemmin)
Tänään kp1/30 eli eilen oli kp30 ja yöllä alkoi kunnon menkkakivut ja isommat vuodot. Olen siis vuotanut kohta 3 viikkoa on-off, joten mietin, että mistä tietää koska on mankat. No, viime yöstä ei voinut olla huomaamatta. Kivut ku:n aikana on ollu vasemmalla tai vähän oikeallakin, mutta nyt kun menkat alkoi niin selkeästi on enemmän keskellä kuten normaalistikin. HCG on edelleen koholla, mutta toivottavasti jo alle 100.

Teen liuskatestejä joka aamu (paitsi eilen ku en ollut muistanut ostaa) ja tänään aamuyöllä 4 aikaan heräsin niihin menkkakipuihin ja vessahätään. Pissin purkkiin ja silmät sikkuralla kastoin tikut sinne. Huomasin että OHHOH pissi oli ihan tummaa eli veristä. Tikkuihin tulikin tosi kirkuvan punaiset viivat, joten mietin että antoikohan veri niihin kirkuvan värin. Tein uudet testit 7 jälkeen kirkkaasta pissasta ja hailut viivat on; toivottavasti näihin voi luottaa.
 
Kp5 ja alkaa vaikuttaa siltä että oon selvinny näistä ekoista luomumenkoista. Ekat kolme päivää oli kyllä aika järkyttävää. Mut nyt uuteen nousuun ja (munhan ei pitänyt........)mutta mistä päivästä kannattaa alkaa tikuttaa kun ei oikeen oo vielä kierrosta haisua että minkälaiseksi muotoutuu?;) Menkat oli nyt lyhyemmät kuin ennen pillereitä, jos jotain positiivista pitää sanoa..:D
 
Kp5 ja alkaa vaikuttaa siltä että oon selvinny näistä ekoista luomumenkoista. Ekat kolme päivää oli kyllä aika järkyttävää. Mut nyt uuteen nousuun ja (munhan ei pitänyt........)mutta mistä päivästä kannattaa alkaa tikuttaa kun ei oikeen oo vielä kierrosta haisua että minkälaiseksi muotoutuu?;) Menkat oli nyt lyhyemmät kuin ennen pillereitä, jos jotain positiivista pitää sanoa..:D
Jee, oon miettinytkin miten oot selvinnyt ekoista päivistä! Ilmeisesti ensimmäiset menkat pillereiden jälkeen voi olla erittäin kivuliaat... Kunpa mullakin joskus alkais ne menkat, huimat viikon päivät jo tietenki ollut ilman pillereitä, enkä malttais odottaa enää yhtään tai tuun hulluks :ROFLMAO: on ollut menkkamaisia kipuja, jotka (ehkä) voimistuneet päivä päivältä, mutta ei siltikään vaan kuulu. Eilen jopa olin ovistesti kädessä, mutta maltoin sitten odottaa kuitenkin. :LOL: Mut ihana jännittää sun ja muiden puolesta!
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus ja addison
Moikka! Liityn taustalta mukaan keskusteluun. Meillä nyt kolmas kierto menossa pillereiden lopetuksen jälkeen ja toinen lapsi haaveissa. En tikuta ovista, ihan kipujen ja limojen mukaan tulkitsen ja kiertokin on aina ollut suht säännöllinen 28-29pv.

Nyt siis menossa kp33-28/29.
Tein ekan testin jo kp27 (viime keskiviikkona) koska maanantaina ja tiistaina tuli yksillä vessakäynneillä vaaleanpunaista vuotoa. Sen jälkeen ei mitään. Nyt testaillut viikonlopun ja alan menettää toivoni. :unsure: odottelenko menkkojen alkua kun testit tuollalailla haalenee..? :cry: Ei ole kokemuksia kemiallisista tms. Anteeksi pitkä alotus omalla avautumisella(n)

Kuvassa alimpana tämän aamuinen.
Huhuilin tuolta odottavista joulukuisista... Mulla teki ensimmäiset kolme testiä ihan samaa...ei tummunut ollenkaan, mutta sitten lähti tummeneen. Nyt kasassa 19+4 :love: Joten älä luovu toivosta ennen kuin vuoto alkaa, suosittelen ostaan uuden digin.
 
Onko monet tulleet täällä kerrasta raskaaksi, jos se kertatalletus on vaan osunut ovikseen?
Menee niin hermo tohon mieheen.. Hirvee yhtälö tää että vain oviksen aikaan voi tulla raskaaksi, ja mun miehelle ei saa ehdottaa seksiä, taitaa olla hirveä "turn off" sille.

Ei vaan taida tajuta, että oikeesti on kyse yhdestä päivästä kuussa kun tulee raskaaksi ja seuraavaa saa odottaa 30pv.
En tulis kyllä ikinä raskaaksi jos se ois vaan miehestä kiinni.
Saa nähä miten pitkä tästä yrityksestä tulee ku mies on melko haluton seksiin. :(
 
@addison no näinpä! Ois kivempi odottaa vaikka 2kk niitä menkkoja, jos vaan tietäisi, että ne tulis joskus :ROFLMAO: ja sit oon kans miettinyt, et sit kun ovis aikanaan tulee, tuntuuko se samanlailla luomuna kun pillereiden aikana o_O ja varmaan sekin voi vaihdella kierrosta riippuen.
 
Sain viimein luettua kaikki sivut mitkä lukematta jäi kun lomalla ei tullut koneella istuttua ja muutenkin menkat harmitti. Koville ottaa yrittäminen, vaikka nyt alkoi vasta yk4. Sitä elää kuitenkin koko ajan toivekuplassaan ja kaipaa sitä vauvaa. Aloin itsekin kuuntelemaan täällä suositeltua Hei Baby! podcastia, on ollut tosi hyvä minusta.

Listaan voi päivittää huomiselle kp 10/27-32. Ja piinailijoista pois tietysti x).

Onnea niille, jotka ovat plussan tässä välissä saaneet, ihanaa aina nähdä, että kyllä niitä plussiakin tulee :).
 
@Mary91
mä tavallaan ymmärrän ton sun turhautumisen. meillä ennen yritystä ja viel pillereiden aikaan, jo suhteen alusta minä halusin paljon enemmän seksiä kuin mies. halusin vähintään kerran päivässä, mies varmaan olis tyytynyt kerta viikkoon ja loppujenlopuksi määrä oli jotain 2-4x viikossa epäsäännöllisen säännöllisesti. mä aloin tulla jo melkeen pakkomielteiseks asiasta ja turhautti tosi paljon. mies vielä sanoi että hän olis jotenkin himokkaampi jos mä olisin vähän vaikeesti saatava enkä aina heti valmis. o_O silloin sanoin että nyt helvetti oikeesti kasva aikuiseks. sittemmin mä oon rauhoittunut ja mies on tullut halukkaammaksi - tai ainakin seksiä harrastetaan enemmän ja myös hänen aloitteistaan ja ehkäisyn poisjättö vielä rentoutti hommaa enemmän ja säännöllisti. no en tiedä saitko tästä nyt mitään mutta minulla auttoi se että yritin monesti ja paljon puhua asiasta. ja nyt teillä on kuitenkin tärkeä asia käynnissä joka ikäänkuin seksiä edellyttäisi. koita vielä puhua hälle:unsure: ja tsemppiä.


@Lastunen
tikuttamaan!! *yllyttää* :whistle:;)
 
@StellaMom Mä oonkin miettinyt mitä sulle kuuluu kun en oo nähnyt sun kirjoittelevan pitkään aikaan. Mä ainakin näen tossa heikon haamun! Toivottavasti lähtee vahvistumaan:love: Mitä sulle kuuluu muutoin?

Tää keskustelupalsta on aivan sairaan hyvä paikka kun ei oikein kellekkään voi (halua) puhua vauvahaaveista ja silti tuntuu, että pakko päästä lukemaan muiden samankaltaisessa tilanteessa olevien fiiliksiä ja tuntemuksia ja jännitystä piinapäivistä ja testailuista.

En tiedä muista, mutta mä alan ajautua niin hulluuteen tässä vauvakuumeessa, että päivät vaan matelee ja googlettelen oireita ja kuuntelen just sitä Irene Naakan "hullu kuin äidiksi tullut" kirjaa sekä sitä Hey Baby bodcastiä, kiitos suosituksista muuten! Joten tuntuu, että oma pää on täynnä ajatuksia vaan vauvasta ja raskaudesta yms yms. Olen löytänyt itseni jälleen kerran googlettamasta mahdollisen tärpin aiheuttamaa laskettua aikaa jopa... Me ei edes varsinaisesti olla alettu yrittää vielä, koska odottelen sitä, että mieskin olisi valmis. Ehkäisy on tosin aika hataraa ja miehen vastuulla, ja mahdollisesta vahingosta on puhuttu, että jos sellainen käy, niin sitten saa tulla. Joten olen nyt useamman kierron toivonut enemmän kuin mitään, että se "vahinko" tosiaan kävisi. Tuntuu, kuin mä jo ikään kuin yrittäisin, ja mies ei :unsure: Eikä se tärppi tosiaan kovin todennäköiseltä tunnu, kun mies välttelee sisääntulemista aina oviksen aikaan ja sitten loppukuun aina menkkoihin asti. Tosin en tiedä milloin mä ovuloin, kun en tikuta, mutta meillä mennään ilman mitään ehkäisyä johonkin kp 9:iin asti, joten periaatteessa olisi mahdollisuus raskautua, jos ovis olisi ajoissa ja miehen siittiöt kestäviä. Joten nytkin siis jännäilen, että mahtaakohan menkat alkaa, tosin ne olisi vasta reilun viikon päästä odotettavissa. Oonko ihan sekaisin?:censored: Toivottavasti pian mäkin näkisin vihreää valoa varsinaisen yrityksen alkamiseksi, sillä muuten mulla voi olla pitkät ja raskaat ajat edessä, kun joutuu vaan odottamaan ja odottamaan. Ja sitähän mä nyt jo teen...
Hei, ihan hyvää kuuluu. Oon nyt kotona vain kun uusi työpaikka johon vaihdoin, ei ollut mun juttu! Tässä sitten odotellaan koulun alkua ja työpaikkailmoitusten kuulumisia. Aika rentoa sinänsä, ehkä sekin auttaisi vauva 2.0 pysymään siellä mahassa?
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

6.8.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Kolava........................kp 62/28
Naarassusi................kp 39/33
Keltasirkku-...............kp 35/27-29
-Brita-.........................kp 35/31
FaBuu.........................kp 33/28
Persikka123...............kp 33/34
Titi-Love.......................kp 30/28-30
Greeneye.....................kp 29/29-31
Apustaja......................kp 28/30-35
Satsuma13..................kp 28/29-31
Haavejuttu...................kp 27/33
hej91............................kp 26/26
Tingeli..........................kp 26/34-36
kukapakuka.................kp 25/24-30
Lapseton87.................kp 25/26-27
mom_89......................kp 23/32-38
Jjuu..............................kp 21/26
Hellu__.........................kp 20/28
VernaMaria..................kp 19/28-30
nieve30.........................kp 19/28
Mahaotus.....................kp 18/xx
Karvakorvat..................kp 17/28
Amadecasa..................kp 15/34-55
Haaveilija-31.................kp 13/39
Hipposka.......................kp 12/30
Vauvahaaveilija2396....kp 11/28-30
Eevee1...........................kp 11/31-98
Poreilevalimu................Kp 10/26
taikinatonttu.................kp 9/28
W.we.............................kp 9/25
mimmik.........................kp 9/28-32
Vauvameille..................kp8/28-35
Pilvinentaivas...............kp 7/28-30
Addison.........................kp 5/xx
Minic..............................kp 5/28
Ilonetsijä........................kp 5/28-30
Minttuajabasilikaa.........kp 4/xx
Veevavi...........................kp 3/28-30
Mammakatri...............kp 2/22-41
Helmiina1978.............kp 1/30

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Keltasirkku-.............dpo 20
FaBuu......................dpo 19
Greeneye....................dpo 14
Persikka123................dpo 14
Titi-Love......................dpo 13
Apustaja.....................dpo 12
Haavejuttu..................dpo 11
Jjuu.............................dpo 10
Mom_89.....................dpo 5
Nieve30.......................dpo 4
Mahaotus...................dpo 2
Karvakorvat................dpo 2

★★★★★★★★★★★★★★★
StellaMom dpo 13, kp 24/25
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tällä kp 32 menossa (kierto ollut usein nyt 33päivää mutta viimeksi tosin vaan 27). Dpo on varmaan 13.
Eilis aamuun asti olin aika varma että plussa tulee (olen päättänyt testata vasta la jos ei olisi alkanut) koska erilaisia tuntemuksia on ollut, vaikka toisaalta myös kokoajan fiilis että vuoto on alkanut ja olen vessassa ravannut
.
No eilen aamulla herätessä oli kipua ja tästä päättelin että jotain yritystä on ollut mutta ei pysynyt mukana, näin on ollut nyt pari kertaa tässä vajaan vuoden aikana :(
Äsken sitten vessassa käydessä pyyhittäessä tuli jotain vaalenpunaista, joten eiköhän se ollut tässä :poop:

No kun TAAS etsii positiivista niin eipä mene meidän lomareissu pilalle pahoinvoinnin takia.. sen jälkeen onkin sitten otettava itseään niskasta kiinni ja soitettava hoidoista jonnekkin
 
  • Tykkää
Reactions: Keltasirkku-
Dpo 13 ja paineen tunne alamahalla vähän hellittänyt :/ pelottaa että oli taas vaan kemiallinen :( vähän sellanen ällö olo ollut tänään. Olo on kuin menkat alkais ihan just.
Yöllä munasarjoja vihloo, poltteli, kutitteli ja pisteli, heräsin välillä kun oli niin jänniä tuntemuksia. Eilen illalla kohtuun viilsi inhottavasti, en oo sellasta kipua ennen kokenut, se keski vaan max sekunnin.
Testaan tänään illemmalla uudestaan.
 
@StellaMom Koska meinasit testata uudelleen?

@Titi-Love Tsemppiä! Toivon että kaikki on hyvin ja pieni pysyy matkassa :love: :barefoot:

ON: Mun Flo on ihan pihalla mun kierroista.. Tänään dpo6 ja Flon mukaan maanantaina alkais menkat. (n) Ennustaa siis kierron pituudeksi vain 26pv vaikka normaali kierto on 29pv. Että pitäiskö tässä niikö alkaa jo pikkuhiljaa uittaa tikkuja vai mitä? :ROFLMAO: Mä olin aatellu ootella ainaki pe asti et ois dpo9 :whistle:
 

Yhteistyössä