Haaveena vauva 2020

@Helmiina1978 ja @Tammityttö Tuosta ovisplussasta. Mun mielestä one step testien ohjeessa lukee että ovis tapahtuu 12-36 tunnin päästä ensimmäisestä ovisplussasta. Eli sillä ei olisi mitään merkitystä jos antaa tasavahvaa vaikka kolme päivää (n)
Juu. Mut mullakin olis mennyt ohi, kun sain plussat aamulla(7) ekasta pissasta. Ihan huvikseni testasin vaikkei ollut vielä tuntemuksia; vain limaa tullut edellisen päivän. Sit klo 16 tuli ne ovistuntemukset ja samaan aikaan testi vielä plussaa.
 
@Helmiina1978 ja @Tammityttö Tuosta ovisplussasta. Mun mielestä one step testien ohjeessa lukee että ovis tapahtuu 12-36 tunnin päästä ensimmäisestä ovisplussasta. Eli sillä ei olisi mitään merkitystä jos antaa tasavahvaa vaikka kolme päivää (n)
Näinpä. Näinhän se on.. Mut itsellä on se just se ongelma niiden tikkujen värin kans.. että esim rfsu on ihan haamu kun pc jo tummahko ja rfsu reagoi vasta myöhään jos ollenkan. Yleensä en saanu tasavahvoja jos sillä tein. Joskus toki. Pc taas antaa suht tummaa viivaa sit pari päivää.
 
Dpo 8 plussasta ja mah.oireista 7.
Pari päivää vielä ja menkat alkaa.
Parina päivänä ollut tissit taas kipeät. Ensin se alkoi aina dpo 1, sit oli parina kiertona pois ja nyt tälleen dpo ~6 alkanut.
Nyt en ostanut testejä. Turhaa niitä on tehdä.

Onnea plussista jos en jo onnitellut! Ja muille tsemppiä!
Tsemppiä sinnekin. Toivottavasti pian pääsisitte nyt tositoimiin. Mäkin täällä roikun (n)
Joo mullakin nuo tissioireet vaihtelee. Ja kun niistä lukee nii jossain sanotaan et keltarauhanen tekee oireet ja jossain että jos keltarauhanen on huono nii estrogeeni jää jylläämään ja kipeyttää rinnat ja jossain että kaikkien hormonien lörähtäminen kipeyttää. Että ota näistä selvä. Noin raskaanaolleenakin tissioireet vaihteli täydestä nollasta nännikipuun ja kainalokipuun raskaudesta toiseen. Ei mitään logiikkaa.
 
Mullahan tuli selkeä ovisplussa kp 16 ja nyt vain odotellaan. Normaalisti pms-oireet on startannut heti oviksen jälkeen ja nyt ne loistaa poissaolollaan. Tosin viime kierrossa olin töissä pahoinvointilääkkeiden voimalla ja kärsin kaikki mahdolliset oireet olematta raskaana.

Onko täällä muita 30+ haaveilijoita? Itse olen 34v. mies muutaman vuoden vanhempi.
Olen 33v, ensimmäinen yritetään ja sain plussan tuossa viime kuussa :) en tiennyt voinko edes tulla raskaaksi kun aloitettiin yritykset! Positiivinen yllätys siis :)
Täällä tänä aamuna pc antoi jonkun ihan hailakan toisen viivan, väristä en oo varma enkä sitä kuvaankaan saanut napattua.. antaako pc nykyään viivanpaikkoja? (n) oon niitä käyttänyt enkä muistaakseni ole aikaisemmin huomannut tällaista. Nyt jännittää :love: ajattelin hakea apteekista jonkun huomis aamuksi, mitä suosittelisitte? Oliko apteekin ultra hyvä?
En ole koskaan saanut viivanpaikkoja pc:ssä, mutta jotkut väittävät että ovat. Arvelisin niiden olevan kemiallisia tai hipaisuja enemmän. Oma kokemus on että kun näkyy jotain niin on kyllä tapahtunut jotain!
 
Mulla ilmeisesti on liikaa rahaa kun pitää ostaa testi vaikka a) menkat on jo alkamassa b) jos tänään on dpo 8 niin tuskin näkyisi, mut rfsu:n herkkiin saa ainakin viivan aikaiseksi :cautious:

katso liitettä 7914

Mullahan vuotaa jo limaista verta et o_O
Tuleekohan sullekin tota viivaa loppukierrosta? - paitsi jos nyt ois raskaus?
Muuttuiko toi testi ajan myötä vaaleammaksi? Kun tossa kokonaan aika punainen...
Mikä testi muuten?
 
Ei tästä mun kierrosta tuu mittään tolkkua. Nyt kymmenes päivä menossa kun tuhruvuotoa pyyhittäessä. Välillä vaan kirkasta limaa. Housuun asti ei valu ihan mitään. Eikai näin niukat kuukautisetkaan voi olla kun normaalisti on suht runsaat. Raskaanakaan en testien mukaan ole. Tissit on kipeet ja särky rinnoissa vain koventunut. Alamahassa välillä painetta ja hienoista vihlontaa vasemmalla puolella. Oisko tää nyt jotain hormonihäiriötä ku kierrukka poistettiin toukokuulla. Kohdunulkoinenkin kävi mielessä kun kerran se ollut mutta silloin kyllä testissä näkyi haalea plussa. Hermot tässä menee. :(
 
@Mirvah Oliko sulla heti kierukan poiston jälkeen jotain tuntemuksia? Mulla kierukka poistettiin vajaa kuukausi sitten ja viikko poiston jälkeen alkoi oireilut. Aivan kuin olisi raskaana; rinnat kipeät, iltaturvotusta, pahoinvointia, valkovuotoa, huimausta jne.
Ja nämä oireet jatkuu yhä.
Ihan kamalaa kun toivoisi että olisivat oikeita
 
Ihanaa, kun täällä on taas tapahtunut haaveena2019 ryhmästä on jo moni saanut plussan :love: lisää plussia tänne, käyn vieläkin katsomassa mitä kaikille kuuluu :) Voi kun nyt saataisiin vielä @Wintersun plussaajiin :barefoot: Toivottavasti hoidot alkaa pian!

@Apustaja ja @haaveilija-31 paljon onnea vielä(y)

Ja @peanut_butter Sähän oot jo pitkällä myöso_O:) just luin sun plussauksesta.

Itsellä menossa rv 40 eikä poika halua poistua millään :D ens viikolla käynnistys, kun painaa jo yli 4kg.

Plussatuulia ihan kaikille :love:
 
Mä oon ihan järkyttynyt kui törkeitä viivanpaikkoja ja haamuplussia täällä tulee raskaustesteihin ja sit ne ei tarkota mitään. Näist tuli sellanen ahistus et ei uskalla testaa koska tiiän et omat toiveet heräis ja nousis tollasesta nii korkeelle et menkat tuntus sata kertaa pahemmalta :cry:
 
@Mirvah Oliko sulla heti kierukan poiston jälkeen jotain tuntemuksia? Mulla kierukka poistettiin vajaa kuukausi sitten ja viikko poiston jälkeen alkoi oireilut. Aivan kuin olisi raskaana; rinnat kipeät, iltaturvotusta, pahoinvointia, valkovuotoa, huimausta jne.
Ja nämä oireet jatkuu yhä.
Ihan kamalaa kun toivoisi että olisivat oikeita
Joo eka kierto oli niin täys oireita ihan kaikki klassiset löytyi. Ja ovulaatiokin oli kierrukan poiston jälkeen semmonen että sen tunsi. Miehelle sanoin että ei voi olla muuta ku raskaana ei tämmösiä oireita voi muuten olla. Mut toisin kävi. Menkat alkoi tasan 14vrk ovulaatiosta ja oireet loppui siihen. Nuo hormoonit ku alkaa lepovuosien jälkeen taas hakemaan paikkaansa niin ne saa niitä raskausoireita aikaseksi.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

8.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Amadecasa..................kp 48/34-55
Vauvahaaveilija2396.....kp 44/28-30
Minic..............................kp 39/28
Persikka123.................kp 32/34
Titi-Love.......................kp 31/28-30
EnkeliRinkeli.................kp 30/28
satsuma13....................kp 27/29-31
Greeneye......................kp 26/29-34
FaBuu...........................kp 25/28
Tiukuliina89.................. kp 24/31
Tingeli...........................kp 24/34-36
nieve30.........................kp 22/28
Karvakorvat..................kp 22/28
Lennis...........................kp 22/28-34
Hipposka.......................kp 19/30
W.we.............................kp 17/25
Lastunen.......................kp 16/xx
Daana........................... kp 16/23
taikinatonttu...................kp 15/28
mimmik..........................kp 14/28-32
Keltasirkku-...................kp 14/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 13/28-30
Vauvameille..................kp 12/28-35
Veevavi.........................kp 10/28-30
rosemarie......................kp 10/xx
taatelinen......................kp 9/27-30
Pilvinentaivas...............kp 9/28-30
Mammakatri.................kp 9/22-41
Lapseton87..................kp 9/26-27
nessu87.......................kp 8/28
Millimetrii...................... kp 5/28-29
Hope91......................... Kp 4/32-37
Mahaotus.....................kp 3/24-26
Helmiina1978...............kp 2/30
Marilainen.....................kp 2/28
Haaveilija-31.................kp 2/38
Wintersun..................... kp 1/26
Mirella92.......................kp 1/34


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Tilliina..........................dpo 14
Titi-Love.......................dpo 13
Greeneye.....................dpo 13
Nieve30.......................dpo 12
FaBuu......................... dpo 12
pallomaha123..............dpo 11
Lennis..........................dpo 9
Wintersun................... dpo 8
Daana..........................dpo 8

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Voisin poistua myös kp-listalta. Tuhrua ei ole enää pariin päivään tullut lainkaan. Pahoinvointia on aaltoilevasti mutta lisääntyvissä määrin ja testit vahvistuvat (mulla on testejä jäljellä vielä ihan liikaa, pitäisi antaa ne pois niin ei tulisi testailtua enää eikä mietittyä että vahvistuuko tarpeeksi nopeasti...:unsure: 90000-alueen yrittäjiä anyone? Multa sais ovis- ja raskaustestejä pienen nipun...)
 
Ihan uusi täällä ja vielä vähän hakusessa kuinka tämä toimii. Meillä uusioperhe ja toiveissa yhteinen lapsi. Miehellä ei omia lapsia vielä. Henkisesti ja fyysisesti ollut erittäin raskasta, kun aina se täti tulee kylään. Aiemmat 4 raskautta on alkanut heti, eikä ei ole tarvinnut yhtään odotella ja siksi tämä on aika uusia asia, että joutuu odottelemaan. Onko ikä syynä vai jokin muu.
Kasikuus, 33v, 4 lasta (enkelipoika 05, tytöt 06 ja 08 ja poika 10), ya 05/19
 
tervetuloa @Kasikuus Tsemppiä yritykseen. Uusperhe ei varmaan koskaan ole se helpoin kokonaisuus pyrkiä raskautumaan. :confused: Toki perheet ovat erilaisia, mutta kyllä itsellä ainakin koko yhdistelmä on joskus (tai aika useinkin) melko raskas pyöritettävä. Mulla on 4 lasta ennen tätä suhdetta, 2017 syntynyt yhteinen ja nyt toinen saisi tulla. Eka yhteinen tuli 3. yk:sta. Mutta sen jälkeen meidän elämä onkin muuttuunut kaikilta osin erilaiseksi, eikä stessiä aiheuttavia tilanteita puutu.
 
tervetuloa @Kasikuus Tsemppiä yritykseen. Uusperhe ei varmaan koskaan ole se helpoin kokonaisuus pyrkiä raskautumaan. :confused: Toki perheet ovat erilaisia, mutta kyllä itsellä ainakin koko yhdistelmä on joskus (tai aika useinkin) melko raskas pyöritettävä. Mulla on 4 lasta ennen tätä suhdetta, 2017 syntynyt yhteinen ja nyt toinen saisi tulla. Eka yhteinen tuli 3. yk:sta. Mutta sen jälkeen meidän elämä onkin muuttuunut kaikilta osin erilaiseksi, eikä stessiä aiheuttavia tilanteita puutu.
Kiitos :)
Minulla kyllä stressiä ollut vaikka muille jakaa. Viime vuosi + tämän vuoden kevät oli todella raskasta aikaa adhd lapsen kanssa ja nyt kesän aikana alkanut helpottamaan. Jospa tämä tästä, kun malttaa vain kärsivällisesti odottaa
 
Kiitos :)
Minulla kyllä stressiä ollut vaikka muille jakaa. Viime vuosi + tämän vuoden kevät oli todella raskasta aikaa adhd lapsen kanssa ja nyt kesän aikana alkanut helpottamaan. Jospa tämä tästä, kun malttaa vain kärsivällisesti odottaa
Mulla myös yksi erityislapsi, jonka kanssa ei ole helppoja päiviä. Sekään ei luo tälle parisuhteelle aina ihan mukavia hetkiä.
 

Yhteistyössä