Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol. 2

jenkkivaimo
Leli joo imetan, sita makin epailen syyksi. :/ Tosin mulla oli kierto noin 35 pv ennen kuin alotin pillerit sillon muutama vuosi sitten eli toistaiseksi taa on viela kai ihan "normaalia". Ei voi oikein muuta tehda ku ootella..
 
Tervetuloa ZiiliZeija :flower:

Kiitos Leli, nämä rouvapäivät on kyllä alkaneet melkoisella vauhdilla kun on ollut kyläilyä ja juhlapaikan siivous (oli onneks helppo juttu kun oli apuja) ja näin. Että missähän vaiheessa sitä ymmärtää, että on rouva ja sukunimiki vaihtu? :saint: Varmaan sitten kun on kotona ja ovessa enää yksi sukunimi, samoin kun alkais ne korttienkin nimikirkijotukset pyörimään. Tällä hetkellä vastaan joka toiseen puheluun omalla tyttönimellä ja joka toiseen uudella :xmas: Että aikansa vie B) Sais uudet pankkirkotit ja muut tulla pian, tänään pistän passihakemukset ja ajokortit vetämään niin on sitten kaikki ok.

Se on jännä kun aluksi hulluna ootti häitä ja kaikkea ja sitten pikku hiljaa päästään vuoden vaihteessa yrittämään. Mutta nyt ie ookkaan mikään kiire. Että missä lie hääeuforiassa elelen. Ainakin vielä su ja ma oli sellainen hääväsymys B) Mutta joo, nyt ei oo semmonen älytön vauvakuume, että liittyy varmaan siihen että yritys kohta alkaa niin ei tässä nyt ole sitten kuumeillut ollenkaan kun kohta pääsee yrittelemään :heart:

Mukavaa Joulua kaikille! Täällä tosiaan lähdetään lappiin, joten oonkin sitten linjoilta pois häiriköimästä :xmas:
 
Pikainen pyörähdys..

Tervetuloa mukaan vaan taas kaikki uudet!! :)

Metsätähtöselle lämpimät onnittelut rouviintumisesta! :flower:

Unikeiju-79 :lle täällä kovasti toivotaan parasta! :heart:
Ja kaikille muillekin jo yrittäville tietysti!

Täällä vähän ristiriitaiset ajatukset tällähetkellä. Kauhea kuume mutta mutta.. Nyt on tapahtunut lähipiirissä monta ikävämpää asiaa ja jotenkin mieli vähän maassa, mutta kyllä se taas tästä. Ajatukset ollut siis aikalailla poiskin tästä kuumeilusta, mutta toisaalta väkisin pyörii mielessä kuitenkin taustalla kokoajan.
Ei päätä, ei häntää.. ollut tässä jutussa :LOL:
 
Piiitkästä aikaa täällä taas! Kaikille uusille minunkin puolesta tervetuloa =)

Minusta tuli täti eilen aamulla klo 5.33 :heart: :D Poika-vauva syntyi ja minulle lähetettiin niin ihana kuva,että! :heart: voi kun jo saisi samanlaisen nyytin syliinsä...Ja kuume nostaa taas päätänsä juuri ennen Joulua :whistle:
Ja nyt on Joulukortteja sadellut (yllättäen), joissa on ystävien ja sukulaistenpieniä lapsia kuvissa...Ei helppoa tämä Joulu :kieh:
 
Heips.
Mikäli sopii ilmoittautuisin mukaan.
Kotoota löytyy miehen lisäksi syyskuussa syntynyt esikoistyttö. Seuraavaa olisi tarkoitus ruveta yrittämään ensi syksynä. Vuoden ikään on tarkoitus imettää ja sitten sisarusta peliin.

Itse olen 26 vuotias nainen Uudeltamaalta.

Tähän hätään ei muuta kun hyvät joulut :heart:
 
Hei kaikille näin varhaisena aattoaamuna.

Vauvakuumetta on ollut tämän vuoden jo enemmän tai vähemmän tasaisena. Opiskelut haluan kuitenkin saada pulkkaan. Miehellä on ollut pari kuukautta aika voimakas lisääntymistarve, mutta pitää nyt priorisoida vähän. Jos ei tule suuria esteitä (niitä voi olla edessä muutama... ainakin yksi isompi), lapsi voisi ihan hyvin tulla 2012-2013 aikaisintaan. Ajatukset ja suunnitelmat voivat muuttua, mutta ainakin tulen nyt tänne lukemaan teidän juttujanne.

Olen 19 ja mies 25.
 
Oikeen hyvää ja rauhallista joulua kaikille! :heart:

Täällä suostuttelu jatkuu edelleen, kun ei tolla miehellä oo ees kunnon syytä miksei :D mulla taas on miljoona hyvää syytä miksi =)
Kaveripariskunnalta odotellaan vauvauutisia, kun heidän LA oli eilen!
 
Tervetuloa kaikki uudet. Tämä pinonhan on kasvanut oikein rysäyksellä viimeaikoina!

Jenkkis, onneksi sun menkat tuli eikä tarvinnut sen enempiä arpoa. täällä myöskin odotellaan menkkoja ja ens kierrossa alkaisi sitten se oviksen tikuttelu.

Ansis, onnea tädille! :heart:

ZiiliZeija, mun mies innostu uudesta vauvasta vasta pitkien perustelujen jälkeen ja sai vauvakuumeenkin kun kävi katsomassa sukulaisen pientä nyyttiä. Jos sunkin mies innostuisi kun näkee kaverien vastasyntyneen vaavin? =)
 
Heippa! Mä liittyisin mukaan matkaan :) :wave:

Oon täällä ihan kärsimässä, koska meen esikoisneiti on vasta 9kk ja mulle on iskenyt ihan järkky vauvakuume! Tyttö oli noin 6kk kun oppi nukkumaan kunnolla, siirrettiin silloin samaan huoneeseen meidän kanssa ja nyt herää muutaman kerran yössä varmistamaan et ollaan vieressä vielä, rauhottuu itekseen tai sitten heti kun käden laittaa niskaan. Tyttö on toisaalta kovin itsenäinen, saattaa leikkiä pitkän aikaa yksinään mutta toisaalta ollaan hirmusti äidin perään. Mutta eka puol vuotta oli sen verran rankkaa aikaa (ei nukuttu öin eikä päivin) et mä en voi tajuta mistä tää vauvakuume oikeen tulee :D

Miehellä todettiin lisäks masennus, sai lääkkeet siihen ja on nyt taas ihana oma itsensä. Varmaan vuoden verran on ollut tosi hankalaa miehen kanssa, mutta ei tajuttu kumpikaan sen johtuvan masennuksesta vaan mä ajattelin sen johtuvan mm. vauvan syntymästä ja mun haluttomuudesta seksiin. No, nyt kun mies on niin ihana taas, niin sekään ei todellakaan helpota mun vauvakuumetta.. Vaikka tiedän, ettei olisi mitään järkeä edes haaveilla toisesta vauvasta ettei tule miehelle lisää rasitteita, saisi parantua rauhassa..

Lisäksi ollaan molemmat vielä opiskelijoita, miehellä ei paljoakaan enää jäljellä (masennuksen takia kuitenkin vielä kirittävää on, meni hetken aikaa aika huonosti koulu..) ja mulla on vielä ainakin 3vuotta.. Meillä on kaksi pientä koiraa ja asutaan vuokralla ilman vakituisia töitä, miten mä voin edes haaveilla toisesta lapsesta! :headwall: Mutta nää ei riitä millään saamaa vauvakuumetta pois.. Mä yritän ajatella et jos vauva syntyis kesällä 2011 niin se menis hyvin, mä saisin hetken opiskeltua omaa koulua ja mies ehtis valmistua. Salaa kuitenkin toivon/pelkään vahingon jo tapahtuneen :LOL:

Tää on ihan kamalaa! Mä en oikeasti edes varmaan nyt jaksaisi sitä et oisin raskaana, opiskelisin ja hoitaisin meen tyttöä samalla. Mutta silti mä siitä vaan haaveilen |O Voi mur. :ashamed: :LOL: :headwall:
 
jenkkivaimo
Vasta eilen tajusin miten holmosti laitoin viime postauksen kp 38 - tokihan siis kun menkat kerran alkoi niin se oli kp 1. :p Eli kierto oli 37 pv. Leli, me toistetaan samaa, hyvaksi havaittua kaavaa eli seksia kerran paivassa joka paiva. En jaksa tikutella ovista. :D

garpalo, mullakin viela opinnot kesken, tosin enaa 6-9 kk jaljella (riippuu miten oppari venyy) ja on 11-kuinen hoidettavana. Ja toivon mukaan oon siis raskaana jo kuukauden sisaan. Onhan toi koulunkaynti lapsenhoidon ohella valilla rankkaa (meillakin huono nukkuja) mutta se on kuitenkin vaan valiaikaista. Kaiken jaksaa kun on pakko. ;)

Nyt oottelen vaan malttamattomana etta menkat loppuu ja paastaan petipuuhiin. B)
 
Jenkkis, oi jos jaksaisi olla niin aktiivinen nuissa petipuuhissa, mutta ei... :LOL: mulla ei oo halut oikeen normalisoitunut tuo synnytyksen jälkeen vieläkään. ja mä oon tällänen testailija että musta on kiva pissiä tikkuihin ja tiirustella viivoja. :p

garbalo, meillä myös 9-kuinen neiti ja varsinainen yökukkuja. parin tunnin välein yleensä heräillään. taannoin oli jakso jossa huudettiin vartin välein ja sen jälkeen todettiinkin maitoallergia. ruokavalio muuttui, mutta yöt ei silti täysin rauhoittunut.
tänään lopetetaan yöimetykset, josko rauhoittuisi sillä. parin kuukauden päästä on muutto ja tyttö saa oman huoneen.
Vauvakuume on vaivannut mua siitä asti kun tyttö täytti 3 kuukautta. aivan käsittämätöntä, sillä meillä oli koliikkikin 5-kuiseksi asti. :ashamed:
myös minun mies on kärsinyt masennuksesta. hänellä on siihen lääkitys ja kaikki kunnossa nyt. Mies opiskelee ja minä aion vielä opiskella kunhan mammalomailu ja hoitovapaat on ohi. me asumme myöskin vuokralla ja haaveilemme siitä omasta talosta sitten joskus kun on valmistuttu. =) ja uuden vauvan yritys on täydessä käynnissä.
pointtini oli että kyllähän näitä lapsia voi tehdä aika erilaisiin elämäntilanteisiin. hyvin ollaan pärjätty ilman autoa, omakotitaloa ja vakiduuneja. Ehtihään niitä vielä hankkia tulevaisuudessakin.

jaahas, tyttö kipaa aamupuuroaan. mukavaa tapaninpäivää kaikille toiveilijoille. :wave:
 
Meijän nuorempi tyttö on oikee enkeli, ei oo koskaan kiukutellut pahemmin eikä yhtään yötä valvottanut, yöt on nukkunut kokonaan siitä asti kun aloitettiin kiinteät. Vanhempikin oli oikeen kiltti vauva =) Nyt vaan pakkaa olla vähän omapäinen :LOL:

Noista elämäntilanteista, vanhempi tyttö syntyi kun mä oli 17, ja jätin lukion silloin kesken, ja tytön isäkin oli työtön. Sai töitä sitten kun tyttö oli vissiin pari kuinen, tosin me erottiinkin sitten tytön ollessa reilu vuoden ikänen.
Mä valmistusin sähköasentajaksi keväällä 2008 eli kun aloin nuorempaa odottamaan, miehellä on ollut vakiduuni jo melkeen 10 vuotta ja mies osti omakotitalon 2006, lainaahan tässä on maksamatta veilä vaikka kuinka ja mies oli melkeen koko tämän vuoden lomautettuna vuoro viikoin, syyskuusta ollut nyt sitten töissä koko aika. Mutta eipä se meijän tilannetta oo vaikeuttanu, hyvin ollaan pärjätty =)

Leli82 : Kunpa toi kavereitten vauva vaikuttaiski noin, vielä ootellaan niitä uutisii sieltä :p
 
Silloin kun miellä on yritys päällänsä, niin tuskin mies jaksais olla niin aktiivinen vällyjen välissä, kuin Jenkkivaimon :D Tai mistäs sitä tietää...Siihen on niin paljon aikaa...Mut jos joka toinen päivä edes? :whistle: Joskus muinoin ex:n kanssa kun yritimme saada lapsia, niin ihan vain silloin kun mieli teki...ja ihan hyvät tulokset sillä pelin tuli :D

Tervetuloa taas uusille minunkin puolestani! Ja nautinnollista Tapaninpäivää!
 
Tervetuloa kaikille uusille :flower:

Omaa napaa pikaisesti. Tein aamulla testin johon omasta mielestä tuli hailakka haamu:heart: , mutta mieltä painaa viikon verran kestäny tuhruvuoto, mut oliskohan lugesteron lääkkeestä jota kaks kertaa päivässä pitää laittaa kohdun suulle. Taitaa vaan ärsyttää limakalvoja.
Maanantaina testailen uudestaan kun on se virallinen testi päiväkin.

Tapaninpäivän jatkoja kaikille :wave:
 
jenkkivaimo
Voi Unikeju-79, toivotaan etta on vaan haalea plussa ja vahvistuu maanantaina, mulle kavi niin, jo seuraavana paivana viiva oli selkeesti vahvempi. Ihanaa, onnea sinne!! :heart:

Haha, eipa meillakaan oo kauheen aktiivista toi seksielama ollut lapsen syntyman jalkeen, mutta huomasin etta kun menkat alkoi pojan ollessa 9,5-kuinen niin halutkin palautui. Siihen vaikutti varmasti sekin, etta poika alkoi nukkua paremmin ja uskallettiin alkaa jattaa sita useammin hoitoon etta saatais laatuaikaa. Tuskin mekaan ihan jokaikinen paiva jaksetaan/ehditaan/muistetaan pupuilla (eika tietenkaan tarviikaan) mutta ma haluan niin kovasti raskautua jo tasta ekasta yrityskierrosta etta otetaan heti kovat keinot kayttoon. ;) :LOL:

Makin tykkaan kylla pissailla tikkuihin. :LOL:
 
Tervetuloa kaikille uusille! Teitä olikin useampi! :heart:

VellaVanilla, meillä alkoikin yritys nyt sitten tänään käytännössä. Tai siis nyt en enää napsi pillereitä. Mitä tulee noihin, että lähipiirissä menee huonosti, niin itsellä ihan sama homma. Vieläpä niin, että on muistuttanut ihan omien lähiomaisten tilanteita muutaman vuoden takaa, että tulee oikein mukavasti sellaisia flash backeja, tai miksi niitä sanotaankaan. Mutta hyvin sitä sitten selviää ja oon osannut tukena olla, onneksi niin ettei sen kummemmin ole itseä koskenut. Lisäksi vielä kyllä ihan omaankin lähipiiriin meinasi käydä tosi huonosti just ennen häitä, säikähdyksellä kyllä onneksi selvittiin...että voin sanoa, että mulla ihan oikeesti tippuu tukka päästä jo ennen noita stressiaiheita, joten mitenkähän nyt? SItä kaiketi pitää osata vaan välillä rentoutua ja ajatella ihan jotai muuta. Yritähän jaksella :heart:

Ja Garbalolla taisi olla miehen masennusta, kuten Lelinkin mies oli tästä kärsinyt. Mulla on myös lähipiirin kokemusta tästä ja on kyllä tosi rankkaa. Ei onneksi oma mies ole, on semmoinen erittäin elämänmyönteinen ja superpositiivinen ihminen, mutta muuten kyllä on tullut nähtyä. Onneksi olette löytäneet avun, kun mullakin lähipiirissä (kun tuolta pohjosiesta ollaan niin näemmä vakavaa masennustakin lähipiiristä löytyy paljon) joillakin menee vuositolkulla että löytävät hoidon -jos sekään tepsii. Tosi salakavalaa. Oonkin miettiny, että mitähän jos itselle iskee jokin synnytyksen jälkeinen masennus tai jollekin läheiselle, niin mitenkähän sen huomaa? Itse epäilin serkullani tämmöstä tapausta, en tiiä olinko sitten oikeassa, mutta aika vaikeaa se on vähän kaukaisemmalle ihmiselle mennä sanomaan mitään...vaikeita nämä masennusasiat, mutta muistetaan me muut yrittää olla positiivisia!

Jenkkis, ite kans aattelin että joka toinen pv, muta mies meni aiemmi nmöläyttämään joka päivä ntaktiikasta..ja arvaas aionko kyllä siihen tarttua :saint: Ite oon niin innokas, varsinkin ilman pillereitä, että pelottaa jo valmiiksi :heart: Päästäänkö tässä enää töihin ja kouluun ollenkaan :LOL:

Me tosiaan nuo yrityshommat aloitetaan, tai jätin nuo napit, ja nyt en ymmärrä että onko vielä yk0 kun ei ole se eka tyhjennysvuoto tullut? Siis se heti ihan eka, kun ne napit jättää, ja pitäisi tulla parin päivän sisään? Toivottavasti tulee, kun mulla tosiaan jäi ressin takia välistä ihan kokonaan se häitä ennen oleva tyhjennysvuoto..että tämmöstä täällä.

On tämä mun teksti kyllä niin sekavaa, ettei tästä ota mitään tolkkua! Ollaan tänään kotiuduttu, niin vähän väsyttää.
 
Ahkeraa harjottelua vaan, Ansis B)

Jännä, kun tänään huomasin, että on ihan ihmeellinen sisäinen rauha menossa. Siis ihan kun olisin meditoinut tai jotain, tosin en sen kummemmin ymmärrä niistä mitään :xmas: Jotenkin että ei ole mikään hätä minkään asian suhteen ja että nyt rauhassa on tämä yritys kä ynnissä. Siis mulla on ainakin tarkotuksena siinä mielessä tosissaan tuo yritys pitää käynnissä, kuten Jenkkikselläkin on tyylinä..mutta tarkotan sitä että on semmonen rauhallinen mieli ja mikäs tässä odotellessa, että tulis se tyhjennysvuoto tässä. Aluksi jotenkin aattelin, että odottaakohan sitäkin ihan hermoissaan jne. Että voi olla, että tuleekin vielä tässä parin kkn sisään tuokin, kun saa ittensä rentoutettua :LOL:

Ihanasti satelee lunta ja siis oon niinku niin onnellinen. Jotenki en osaa olla ajattelematta näitä meidän häälahjoja ja kaikkea, että kun ei ollut edes listaa eikä mitään ja silti ollaan saatu kaikkea tosi kivaa ja varsinkin semmosta, joka ihan sisustuksessa näkyy. Että oon täsäs ajatellu, miten ovatkin osanneet ostaa oikeita juttuja :heart: Taisin tästä jo eilen jauhaa, mutta jatkan varmuudeksi vielä tänäänkin, jos jollakin meni ohi :xmas:

Että mukavaa sunnuntaita muillekkin, ite ajattelin piristää naapureita siivoamalla ja järjestelemällä paikkoja jne :LOL:
 
Olen tässä laskenut äitiyspäivärahojen määriä ja sen perusteella yrittänyt määritellä, mihin aikaan olisi kannattavinta tulla raskaaksi. Yhtälössä vaikuttavat 1.7. tuleva toimenkuvan muutos ja palkankorotus sekä määräaikainen työsuhde, joka päättyy 31.12.2010. Rahallisesti paras aika hankkiutua raskaaksi olisi maaliskuu mutta silloin lapsiraukka syntyisi loppuvuonna. Päätettiin sitten, että raha ei voi tätä ratkaista, vaikka aika paljon tulenkin häviämään ajoituksella. Aika paha takaistu oli tuo määräaikainen työsuhde, mutta nyt olen vain alistunut ajatukseen, että sopimusta tuskin uusitaan kun olen raskaana ja sitten on vaan oltava työtön.

Tavoitteena on yrityksen aloittaminen toukokuussa. Luin, että yhden kierron aikana todennäköisyys tulla raskaaksi on noin 25 %, joskin sitä voi vielä parantaa ajoittamalla mahdollisimman tarkkaan. Toivon, että ehtisin tulemaan raskaaksi kesän aikana. Naimisiin aiomme mennä elokuussa ja toivottavasti silloin odottaisimme jo lasta. =)
 
Pöllö, eipä se lapsi tosiaan välttämättä heti tilatessa tule ja siihen mekin ollaan vähän varauduttu. Tosiaan ei paras mahdollinen rahatilanne ole, kun miettii jos olisin itse valmistunut ja töissä, mutta toisaalta mies on meillä hyväpalkkaisessa työssä niin ei sen puolesta. Mies on meillä vanhempi, niin on tosiaan vauvatoiveita kummaltakin puolelta :heart:

Täällä osteltiin jo greippimehua huvikseen :LOL:

Uutena vuotena ois tarkotus mun juoda vielä kuohuviiniä, kun ei kierto ole siinä menossa että ovulaatiota olis edes..jos ois se tyhjennysvuoto kuitenki tässä sillon vaikka menossa..toivotaan. Noh, sitten ei enää oikeen viittikään juoda..paitsi varmaan jos joutuu pitkään odottelmaan, niin sitten joskus jotain voi ottaa jos tietää että nyt ei ole mitään menossa keskivartalossa :LOL:
 
Tuli tässä lukiessa mieleen, että vuosi sitten uutena vuotena sai meijän esikoinen alkunsa. Hauska tärppi päivä =) Mutta siitä se lähti ja nyt on siitä vuosi tultu eteenpäin ja tyttö nukkuu makkarissa yöuniaan tyytyväisenä.

Meillä oli tytöllä kanssa alkuun vaikee mennä nukkumaan. Hän ei halunnu nukkua hetkeäkään yksinään. Vaan ja ainoastaan mun kainalossa. No pidin sitten illat sylissä nukkumassa että sain kattoa telkkua ja yöt sai nukkua mun kainalossa. En tehnyt itselleni siitä ongelmaa, enkä stressiä vaan elin tytön ehdoilla.

Reilu pari viikkoa sitten tyttö oppi nukkumaan alkuillat ihan yksin meidän sängyssä. Syö iltatissit olkkarissa mun sylissä ja sitten vaan kannan meijän sänkyyn nukkumaan. Aivan ihanaa. Tytöstä tuli iso tyttö =) Nyt seuraava prosessi olisi siirtää tyttö omaan sänkyyn nukkumaan. Katsellaan se tuossa vuoden vaihteen jälkeen heti.

Mulla ei ikinä ollu haaveena perhepeti, mutta päätin kun tyttö nukku vartin pätkissä omassa sängyssä yöt, että haluan itse nukkua ja tehdä meidän elämän helpommaksi ja otan viekkuun nukkuu.

Mutta nyt pitäis vissiin ittekkin koettaa mennä nukkumaan. Muutto olis ylihuomenna ja huomenna pitäis vielä vikat tavarat jaksaa pakata...

Niin ja mä vaan kirjottelen täällä teidän seurana jonnin joutavia vielä kauan. Mutta tosiaan heti kun Saara täyttää vuoden ja on tissitys sitten lopetettu niin uutta putkeen :D
 
Ihanaista huomenta kaikille :flower:

Niinhän siinä sitten kävi että tikussa viiva vahvistui ja nyt näyttää jo ihan selkeetä plussaa :heart:
Vielä ei voi kovin luottavainen olla ennen kuin pääsee klinikalla käymään vuoden vaihteen jälkeen.

Mukavaa maanantai päivää :wave:
 
Saara, teillähän on siellä hulinaa. Muutot ja kohtsillään yrityskin :heart: Tuo muuttaminen on tosiaan ihan kamalaa puuhaa suorastaan, ite oon muutellu aika paljon ja ei kyllä enää nykyisin yhtään huvita :LOL: Seuraavaksi tämä tyttö suostuu muuttamaan vaan omaan asuntoon, tai jotain tämmöstä. Tämä onki onneks hyvä asunto ja edullinen vieläpä. Onnea Uuteen Kotiin :heart:

Unikeiju, onnittelut vielä tälläkin puolella. Ne kyllä on ansaittu :heart:

Mua on yön valvottanut vatsakipunointi, joten eiköhän se tyhjennysvuoto tee tuloaan tällä viikolla..varmaan ihan lähipäiville. Jännä, kun heti ilman noita lisähormoneita tulee kyllä noita lisäkipujakin. Mietinki tossa aamulla hampaita pestessä, että onkohan noista hormoneistakin vähän kuin krapula? B) Kun mulla on ainakin niistä e-pillereistä tullu kunnon oirelista (samat kuin raskausoireet), joten oisko sevähän semmostakin. Noh, eihän se yksiselitteistä ole, mutta olipahan huvittava hetki edes aamulla :D

Näinpä se uusi viikko alkaa ja ite kyllä nostan tommosen suklaakarkkirasian pois ruokapöydältä. Noita jouluna lahjaksi saatuja..voin kyllä sanoa, että meillä ne tulee syötyä jos tyrkyllä ovat. Otan sitten uutena vuotena esiin B)
 
Unikeiju, mahtavaa! Hurjan paljon onnea ja ihanaa raskausaikaa sinulle! :flower: =) :heart:

Muuttaminen on meilläkin edessä ja kyllä tympii. mutta pakko on muuttaa kun ei tila riitä... helmikuun lopussa vasta tosin, että onhan tässä aikaa pakkailla.

Metsis, se on kyllä kumma juttu noiden suklaanamien kanssa, ei niitä välttämättä edes tekisi mieli, mutta sitten tulee kumminkin syötyä kun ovat siinä esillä. :$

).( olin ihan varma että menkat alkaisi tänään taas. oli jo selvät pms oireetkin. nyt ei tunnu sitten mitään, eli nähtäväksi jää mimmoinen kierto tästä tulee. ovista en bongannut lainkaan. yöimetys on nyt lopetettu, ja toivon että se parantaisi tärppi mahdollisuuksia seuraavaan kiertoon.
 

Yhteistyössä