Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi NelHM kylläpä on ikävä uutinen. Voimia miunkin puolesta ja Hyvää kesänjatkoa, jos et tänne enää palaa ja iloitsehan niistä jo olemassa olevista pienistä ja suuremmista lapsista.

Tikrulla komee ovisplussa. Toivottavasti tärppää. Toivotaan, että lehhanilla pysyy kyytiäinen matkassa.

Itellä plussa vahvistunu näkee nyt kuin käy. Lehhanin viestistä tuli mieleen et millonkohan sinne neuvolaan pitää soitella ja varata sitä varhaisultraa. Oon ihan pihalla näistä. Kun ensimmäinen kyseessä. Eikai sillä vielä kiire ole.
 
nelHM piti tulla sinulle tsemppiä toivottamaan huomiselle. Toivottavasti kaikki olisi kuitenkin kunnossa.
Minulla oli aikoinaan 3 peräkkäistä km, sitten oltiin 1,5v lapsettomuushoidoissa ja kokeiltiin kaikkia mahdollisia keinoja. Icsin passista sain plussan ja siinä raskaudessa vuosin verta alusta saakka viikolle 15 asti. Moneen kertaan mentiin pillit vinkuen sairaalaan,kun oltiin varmoja keskenmenosta. yhden kerran useemman desin vuosi kerralla verta ja tosi isoja hyytymiä tuli myös. Vuotojen syyksi paljastui silloin isot hematoomat kohdussa.
Tämä raskaus oli minulle tosi vaikea (77vrk täydellisessä vuodelevossa sairaalassa),mutta niin vain päästiin 38+6 viikolle ja terve pieni poika syntyi.
pisteenä Iin päälle 1,8v synnytyksestä ihmettelin,kun menkkoja ei kuulunut ja tein testin- plussaa näytti. Olin siis tullut luomuna raskaaksi,vaikka ei pitäny olla mahdollista ja huhtikuussa meille syntyi toinen pieni poika.

Toivon koko sydämestäni sinulle voimia ja tsemppiä sekä tarrasukkia pienokaiselle.
 
[SUP][/SUP]Omanapaisten viestien lisäksi piti tulla vielä mainitsemaan että hitokseen tsemppiä nelHM:lle lääkäriin. Peukut pystyssä että joku pieni toivonkipinä olisi vielä raskauden jatkumisen suhteen!

Tervetuloahaikara, mielenkiintoista nähdä sinunkin ovistikku rivistö, nuo osoittaa tosiaan sen, että kannattaa vaan sitkeästi jatkaa tikuttelua, jos haluaa oviksen ajankohdan varmistaa, vaikka monen päivänkin jälkeen tulee negaa toisensa jälkeen eikä viivat vahvistu :)

Taas on niin paljon ihania pinkkiviivasia täällä, onnea kaikille niitä saaneille :heart: ja ehdottomasti komppaan Niinua et painutaan sinne huhtikuisiin täältä pian :D
 
Viimeksi muokattu:
YrittäjäJ, mulle tuli aivan sama mieleen kuin nelHM.

Tsemppiä sulle nelHM tähän aamuun!

Omaa napaa:

Illalla alkoi tulla kovasti teräviä vihlaisuja kohdun seudulle. Asentoa vaihtaessa vihlaisi uudestaan. Kävellessäkin vihloi terävästi ajoittain vasempaan nivuseen. Sanoin jo ukolle, että nyt alan olla 90% varma, että jotain siellä yrittää tapahtua, kun jatkuva nälän ja lievän etovan olon sekoituskin on jatkunut jo kaksi pv.

Tänä aamuna tuli toistamiseen eggwhite -tyyppiset limat oviksen jälkeen. Ekat tuli dpo 4 ja nyt dpo 9 tokat. Ikinä en ole niitä pongaillut muuten kuin oviksessa. :O Muutenkin on ollut tavallista kosteampaa.

Mut tän aamun Sofit!! Pää hojoaa! Niihin tuli kyllä viivasta, mut se viiva on tosi leveä! Piti toinenkin uittaa ja sama homma! Näyttää kuin reagoivaa ainetta olisi tullut testeihin liian isot palkit! Siis viallisia testejä! Prkl! Otin ne viel samasta paketista, yksi on enää jäljellä!

Rfsu antoi harmaata/tummaa viivanpaikkaa testiajalla parista minsasta etiäpäin.Näkyi olevan se uusi versio. Oon huomannut, että testi ei kuivahda vielä sen 30min aikana niin kuin vanhempi versio teki. Tää viivanen on kanssa kunnon esiäitien esiäiti. Eilen tein ekan rfsu testin 1,5h pisusta ja mitään ei näkynyt missään vaiheessa. Illalla sit uitin toisen semmoisen vähän reilu 4h pisussa ja siihen sitten tuli samanlaista hailuraa haamun esiäitiä kuin tänä aamuna.

Pitää siis kipaista tänään hakemaan joku luotettava testi, mutta ei mitään mega kallista. Oisko teillä himotestaajat suositella jotain? :)
 
bebebanbino: hae kaupasta pc-liuska tai pc-puikko testi :) ne kyllä ihan parhaita, suosittelen.

Omanapa: eilen tuli pikkareihin ruskea pikkuvuoto ja limanen valkonenklöntti, kenties kiinnittymiseen viittaavaa :confused: toiveet nousi :D vaa tippuhan sitte kovaa ja lujaa jos ei taaskaan pysyvää saa :headwall: tänään onneksi vasta dpo7.. että jospa kumminkin..
vitosta tehdessä tuli samanlaista ja siitä tein plussan ja tyttö syntyi, kutosta tehdessä ei ollu yhtään mitään oireita se oli sellanen yllätysplussa en osannu ees aavistaa että olin pieniin päin :LOL: ja tyttö tuli siitäkin.

muoks. Onnea matkaan nelHM :hug: toivotaan parasta ja pelätään pahinta sitten kun sen aika on :)
 
Viimeksi muokattu:
Raskaus oli tuulimuna. Kohtu oli tyhjä, paitsi limakalvot ja munasarjat näyttivät siltä että raskaus alkanut mutta se sikiö puuttui. Kuulemma tämäkin vuoto jo ohentanut limakalvoja hyvin. Hcg seurantaan jouduin ja jos ei laske nii kaavintaan. Hcg oli 285, eli hyvin laskee ainakin nyt.

Meillä tää oli tässä ja lapsiluku jääkööt neljään. Minä sanoin miehelle etten jaksa enää ja hällekin yksi oma riittää. Puoleen vuoteen km ja tuulimunaraskaus.. ei ole voimia uuteen yritykseen ja siihe rumbaan enää. Tämän on oltava kohtalo ja jotain muuta odottaa minua varten sitten tulevaisuudessa. Ymmärrän kaiken varmasti myöhemmin.*

Valtavasti onnea teille muille yritykseen ja myöhemmin odotukseen!

Nelli&tyhjä kohtu :(
 
Voimia, NelHM! :hug:

Aattelin laittaa teille kuvasen niistä aamun sofeista. Ylhäällä kaksi eilistä testiä (dpo 8) ja alla tämän aamuiset samassa pisussa dipatut sudet (dpo 9). Tämän aamuisissa on selvimmät kuivuneet viivaset, mitä nuihin sofeihin oon onnistunut saamaan. Mutta, mutta kun testit on viallisia, niin eipä ne mitään merkkaa. :stick:

DSC 0800

Kohta on lähdettävä kaupungille metsästämään lisää testejä! :D

Joo, tässä vielä testiajalla kuva yhdestä viallisesta sofista:

DSC 0761

Vaikea kyllä hahmottaa koko viivasta kuvasta, kun on niin leveä ja haalean haalea..
 
Voi surku nelHM :hug: mullaki ollu tuulimuna vuonna 2008 mä sentään menin vu:ultraan 7+4rv kaikki oli siellä muttei sikiöö, sitte alottelin tyhjennyslääkeet kun ei ollu vuotoja :( Noi aina tollasia tosi surullisia asioita sitä kerkii kaikkee miettiä tulevaisuutta ym asioita ja toi tuulimuna on kuin isku vasten kasvoja :'( sitä on oikeesti raskaana ilman sikiötä.. mutta aina on omalta kohalta selvitty kaiken km;jen ja tuulimunan ja jaksettu yrittää, vaikka välillä on siipi aika maassa. Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi ja aina olet tervetullut takaisin jos tulee sellanen olo :) :) eikö niin..

Nyt omanapa vuodatus: nipistelee ja vihloo kumpa ois sitä itseään, jotenki varma olo että nyt tärpänny, voi olla kova isku kun menkat alkaa on niin 101% varma raskaudesta. Ikinä en oo tuntenu näin :rolleyes:.. voih aika menee nyt niin hitaasti testaukseen siis.. :stick:
 
Jospa se HooKoo82 ois sitä ihteään! :)

Minä sit malttamattomana dippailin 2,5h muhineesta pisusta pc puikon ja rfsu liuskan.

Kappas, rfsu alkoi piirtää haamua selvempänä kuin aiemmin ja lähes heti!! Oiskohan testin herkkyys nykyään 50 sijasta 25?!

Pc puikkokin alkoi piirtää jotain hailuraa ja purin testin. Sielläkin oli viivan alkua! Erittäin hailuraa, mutta viivasta kuitenkin!

En kyllä vieläkään usko, että oikeasti joku yrittää pesäänsä masuun rakentaa. Paino sanalla 'yrittää'.

Ylihuomenna viimeistään pitäisi selvempiä viivasia tulla, jos tämä on nyt sitä ihteään ja ennen kaikkea kestää!

Luulisi, että näin monet testit ja vielä erimerkkiset ei turhia haamuja piirrä?! Tai eihän sitä tiedä, jos oikein huono nakki käy.

Samalla varma, mutta epävarma olo.
 
  • Tykkää
Reactions: Tikru-78
Onnittelut plussanneille :) Ja täällä nyt sit ekaa kertaa tikuttelen ovista. Nyt ilmeisesti kp20. 19 päivää kesti tiputteluvuoto ja kävin viikko sit labrassa. Katsoivat hcg:n vrestä, ei ollut mitään. Tänään kävin sitten uudelleen jossa katsoovat hcg:n sekä verestä että virtsasta. Huomenna soittaa lääkäri ja oli sitä hormonia siellä tai ei niin lähete gynelle joka tapauksessa.

Onko kenelläkään kokemuksia noista davidin ovistestiliuskoista? Sain vahvan "ovisplussan" samoihin aikoihin 3 viikkoa sitten kun sain raskaustestiin haamun. Nyt sitten tänään tein ovistestin ja sain siihen selkeän viivan, ei kuitenkaan yhtä vahva toisen viivan kanssa. Luin jostain että davidin testit ei välttämättä anna missän vaiheessa kiertoa kovin vahvaa ovisviivaa vaikka esim CB:n testi näyttää hymynaaman. Ärsyttävää kun ei yhtään nyt tiedä että missä vaiheessa ovis tulee tai pitäisi tulla kun kierto oli nyt niin sekaisin.
 
Malvankukka Minä en saanu rfsu:n dpo18 ku jotain ton tapasta kun pc oli melkeen tasavahva jo. En suko että toi rfsu ois muuttunut 50mlU:sta 25mlU. Älä hätäile. Viiva siellä on =)

Caroline Sulla on ihan selvä pinkki haamu!

Omat olot aika perseestä. Raskausmateriaalia valuu alas ja supistaa. Panacodista meni vaan pää sekaisin. Toivottavasti te kaikki pääsette loppuu asti, kun plussaatte <3
 

Yhteistyössä