Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi ei,tsemppiä myrtti!! :(

PTT en ite ainakaan hätäilis digin viikkojen vuoksi, en pidä sitä niin tarkkana kun hcg:n viitevälit on niin vaihtelevat :) En tiedä osasinko selittää :D Tässä näkyy ne viitearvot:

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

muoks. Siis se hormonin määrä on niin yksilöllinen, uskosin että digi mittaa sen hormonin vaan suurinpiirtein! :)
 
Viimeksi muokattu:
Myrtti85: :hug: Ja niinkuin ne haamut vaikuttivat lupaavilta....
Itse olen kans miettinyt kun vaan puskee haamuja haamun perään, tämänkään aamun testi ei näyttänyt vahvistumisen merkkejä, mutta oireet on kyllä niinkuin olisi tärppi käynyt, tai sitten sitä vaan kuvittelee.... Jännä nähdä... mulla on vaihdellut kierronväli 28-31 välillä ja tänään menossa kp29, joten ihan mitä tahansa voi vielä tapahtua.

neIHM: Kyllä mielenkiinnolla odottelen miten sinun kiertosi päättyy... oireet on kuin raskaudessa, mutta sitten ovistestitkin näytti niin vahvaa plussaa... ihan outoa!

miup: Onnea plussasta, komia viiva on testissä! :heart:
 
joa
Myrtti jaksamista :hug:

NelHM mulla haalistu tikut kans, ihmettelen vaan kun toinen kierto jo jossa tikut vahvoja näin aikasin.. Ja kierto n. 30 pvää niin ei oikeen mene yks yhteen. Joten jatkampa ovistikuttelua varalta. :whistle:
 
Onnea plussanneille ja haamuille vahvistumista ! :)

..pikaisesti.. kuukautiset alkoi reissussa (keskiviikkona), hyvillä mielin ja vähillä odotuksilla uuteen kiertoon. Oletan, että ovis tulee tapahtumaan 14.9 (olen ehkä juuri ja juuri kotiutunut seuraavalta reissultani. Joten saa nähdä keretäänkö ajoittamaan pupuilut oikeille päiville.) Noh, jää nähtäväksi :) En stressaile turhia & liikoja. Muutakin ajateltavaa on onneksi.
 
Huomenta.

Tervetuloahaikara Onnea uuteen kiertoon!

Mie dippasin ovistikut ja nyt taas suht vahvaa viivaa. Ei plussaa mut eilen en saanu ku just nähtävän haamun. Aamulämpö oli lähes asteen korkeempi kuin eilen ja toissapäivänä esim. Mie luovutan tän kropan kanssa.

20140831 092534
(2 kuvaa, eka one step ja toka pc)
 
kirjotin tänne jo aiemmin kun oviksen aikaan raskaustesti näytti plussaa.

No taas mulle tapahtuu ja mietinkin että ehkä joku "kokeneempi" osaa auttaa. Testasin eilen ja toissapäivänä raskaustesteillä ja haamu tuli testeihin, aika himmeä tosin. No viime yönä alkoi menkat ja testasin kuitenkin aamulla apteekin raskaustestillä ja viiva oli vahvempi kuin edellisinä päivinä, selvästi erottuva punainen viiva, tosin kai luokitellaan haamuksi. :) Menkat eivät ainakaan vielä ole kovin runsaat ja kun yleensä minulla on todella kivuliaat kuukautiset niin sellaista kipua ei ole ainakaan vielä.

Onko mahdollisesti varhainen keskenmeno vai jotku valemenkat?

Ajattelinkin varalta tehdä huomenna aamulla uuden testin. Onkohan enää toivoa ja mietinkin että eikö sen viivan olisi pitänyt kadota, eikä vahvistua?
 
En ole varsinaisesti mitenkään himotestaaja, kauhulla ajattelen testaamista yleensä. Nyt on pp10 meneillään ekasta hoitokerrasta ja negan testasin pregcheckillä ja davidilla aamupissasta. Sitten myöhemmin (pari kolme tuntia tainnut mennä), typerä kun olen, tsekkasin testit uudestaan testiajan jälkeen, david oli edelleen täysnega, pregcheck näytti tältä:



Kännykkä ei suostunut tarkentamaan kunnolla lähietäisyydeltä, joten hieman epätarkka. Mutta sellainen roskishaamujen haamu tuo silmään näyttää ainakin, ei tarvitse hämärämmässäkään huoneessa mitenkään tihrustella.

Sanokaa nyt joku järkevä mulle, että täysin turhaa haaveilla tuon mitään tarkoittavan ja että PC voi näyttää turhia (roskis)haamuja!!? :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Akkat Jos siun viiva vahvistuu niin aika varmasti olet raskaana ja kyseessä just valemenkat tai joku hematooma tmv.joka aiheuttaa vuodon. Testaa aamulla ja jos taas vahvistunut, ite varmasti ottaisin neuvolaan yhteyttä ja pyytäisin hcg määrityksen verestä. Jännää. Tule kertomaan kuulumiset.

Mandalan kuvaa en saa auki :(. Ja en mie ainakaan ole saanu selvää punertavaa roskishaamua pc:n liuskaan. Jos siihen jotain tullu kuivuttuaan ni näkynyt jo testiajalla tai sitten ollut vain harmahtava viivanpaikka kuivana. Että josko kuule ois nyt tarrannut kiinni? Toivottavasti! Tule sinäkin kertomaan kun asiaan tulee selvyyttä =)
 
Selkee viiva mandala.. meillä jää nyt vauvan"teko" tauolle. Mulla alko koulu, ni en nyt halua sen keskeytyvän, vaikka tuskin tärppäisikään. Oli miehelle kova paikka kun sanoin haluavani e-pillerit, mutta tiedän sen olevan oikea ratkaisu. Samalla saisi kierron tasaantumaan, niin on parempi alkaa sitten joskus ehkäpä vielä yrittämään :) nyt jos saisin plussan testiin, en usko että kokisin onnea vaan enempi kauhua, joten tiedän tämän olevan oikein. Kyllä mieskin ymmärtää, kun tietää mun kierronkin heittelevän niin paljon.. varmasti roikun täällä mukana silti tsemppailemassa :) plussatuulia <3
 
Mandala Ihan selvä viiva =)

Annikaeveliina Mie toivon siulle onnea opiskeluihin. On hyvä että pystyy tekemään ratkaisuja, vaikka ne ei aina helppoja ole. Itellä sama homma edessä.. mutta ajatukset on vauvahaaveissa silti mut ei myö jakseta kans enää tätä pettymystä. Vielä tää kierto. Kaikkea hyvää siulle ja perheelle <3
 
Mandala lupaavalta näyttää :)

Omaa napaa, dpo 7. Valkkaria jonkuuverran ja alapää oudon tuntonen. Muuten ei juuri mitään. Ovistesti vieläkin semi vahva, vois kohta taas kokeilla :) Himotestaaja mikä himotestaaja ;) Jäi nuita tikkuja niin pissailen pois joutessani :D

R-testiä jos sit dpo 10 aikasintaan.

Nyt kun mietin niin on väsyttänyt aika paljon ja oletettavasti ovuloinut oikea puoli kipuilee hieman tuolta melkein nivusesta.. Aika epätoivonen oon plussan suhteen :D
 
boomm Ihailtavaa itsekuria :D. Mut tekisit nyt vaikka sen ovistestin ja kattosit mitä näyttää ;)!

Mie joudun nyt pohtimaan ääneen.. kaiken täällä muutenki jo jorissu. Kp6-7 ne ovisviivat vahvoja, miusta kyllä kp 7 iha plussa. R-testeissä ihan selvät haamut kans (pc:n). Tänään lämmöt noussu iha reippaasti viime päiväsistä lukemista. Aamusta lähtien vaa kamalan kipee alaselkä ja alamahaa juilii ja jomottaa ja nipistää. Eilen oli illasta jonku puoli tuntia tosi viiltävää kipua vasemmalla,irtosko sit? Eli voiko olla dpo1/kp9 nyt jo? :O. Tissit edelleen kauheen kipeet mut nyt uutena helotus naamassa.. selittyy tuolla lämmönnousulla kyllä. Voiko ne lämmöt sillai nousta ja laskea sit kesken kierron? Että jos ovis onkin vasta tulossa kun tänään ollu viiva vahvempi ku eilen se oli ihan olematon? Kaksi aiempaa kiertoa mulla ollu alamahajomotusta dpo1, kun menkat ois alkamassa. Aiemmista kierroista en tuollaista muista.
Tää kun on viimenen yk niin todella sitä toivoo sitä tärppiä.. ehkä just liikaakin ja sekö se sit pistää kropan sekasin?
 
Akkat: Mulla oli edellisessä plussakierrossa (päättyi km rv 7) juurikin niin, että haamuilin ennen menkkoja, sitten menkat alkoi muistaakseni ihan ajallaan kp 31/31, kesti normaalia lyhyemmän aikaa ja sitten koska oireet oli niin vahvat (pahoinvointi ja väsymys), tein r-testin "kp 5" ja se oli vahvista vahvin plussa, digiin "Raskaana 2-3 viikkoa". Eli voi hyvin olla sullakin valemenkat! Tee huomenna parin päivän päästä uudelleen testi, ja kattele miten etenee :)
 
kiitos nelHM :D Sun tilanteeseen en kyllä osaa sanoa mitään o_O

tein vikan ovistestin, tumma edelleen, samanlainen kun viimeksi, eli ei kerro mitään :D Joudun käyttää pikkuhousunsuojaa valkkarin vuoksi, aiemmin ei oo kyllä tarve ollu, kun jouduin pitkästä aikaa ostaa suojia :D
 
Myrtti, halit <3

Hyvää jatkoa annikaeveliina :)

ON, en käsitä. Tisseistä tulee puristettaessa nestettä. Vasenta munista nipistellyt pitkin päivää, silleen että ihan sattuu. Ovistestit kuitenkin neg. ei limoja eikä oloja. Nyt kp 11. Tuli tehtyä raskaustestikin, mutta ei siihen mitään tullut. Jotain hormonihäikkää selkeesti täälläkin...
 
Tänään kp 22/28 ja hirveä himo olisi jo eka testi uittaa :whistle: vaikka tiedän ettei siinä näin aikaisin voi vielä mitään näkyä.... Pari päivää kun jotenkin saisi hillittyä vielä itseään... Ja voin sanoa että helpommin sanottu ken tehty :LOL:
 

Yhteistyössä