Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
32v tunnustaa nelli :D

YrittäjäJ Mie veikkaan että mulle sama homma vielä käy. Muistelen että ku joskus aikasi alkanu tikuttaa, ne on ollu tosi vahvoja ja sit haalistunut ja kunnon plussa tullu sit ajallaan. Mut itelläni nuo lömmöt nyt hämää jos noin menis.
 
Viimeksi muokattu:
miup onnea plussasta :)

Tuliko sulla NelHM tänään ovistikkuun millanen viiva? Ja ymmärsinkö oikein että olet r-testiinkin saanut viivaa edelleen? Jännittää kyllä sun tilanne :D

Onko yrittäjäJ talletukset jo aloiteltu? ;) Niinkuin sanoit, luottaa omiin oloihin.. :D Kovasti lähettelen tärppionnea siihen suuntaan :whistle:

Täällä ikää 34v. :)
 
Juu.. siis ovistesti nega mut viiva taas eilistä vahvempi. Tuli nuo davidit ja himotestaajana pit heti yks r testi uittaa. Mie oon kerran saanu tärppikierrossa niihin punasen viivan oviksen aikaan mut muullon en mitään. Nyt siihen tuli punertava haamujen esiäiti/viivanpaikka? Koitin saada kuvaan..

Samassa linkissä David: 5min, 15min ja kuivahtanut.

20140901 133238
 
Viimeksi muokattu:
Heipat kaikille :wave:
Tänään olin varhaisultrassa ja viikkoja oli 7+1 sydän sykki ja äänetkin kuulu :heart:
Siirryn nyt sitten huhtikuun hurmureihin ja toivon että pysyy kyydissä!!

Toivon paljon plussia tänne :heart:
 
Ihanaa Tikru!! :)

HAH testasin tänään pc liuskalla tyylipuhtaan negan :D Dpo 8 niin en ihmettele. Se siitä kurista ;) paljonhan digi maksaa apteekissa about? Mietin tulisko halvemmaks tilailla netistä
Kuvottaa vähän, puol tuntia kesti hirvee pahoinvointikohtaus, yöks.
 
miup, täältä onnittelut :) Ihan selkee plussa :)

Omaa napaa: Mä en käsitä :D alla linkki jossa ylempi mammaksin r-testi ja alempi ovistesti.

??

R-testiinkin tuli selkeesti väriä. Voisko reagoida ovikseen? Nyt kp 7.Pientä tiputteluvuotoa edelleen mutta täti tuli runsaasti käymään ja se meni jo ohi.
 
Mä en oo onnistunu vielä saamaan r-testiin viivaa oviksen aikaan :D mut kertahan se on ensimmäinenkin :D tästähän se jää sit nähtäväks et jos muka nyt ois jo ovis menossa/tulossa :D pientä alavatsanippailua on ja hirveet himot mut muita oireita ei oo :D
 
Tänään testattu PC liuskoilla puhdas nega. DPOista ei sittenkään oikein mitään hajua, jossain 10-12 välillä. Menkat pitäis tulla pe-la -akselilla. Ei mitään tuntemuksia, missään.
Jostain syystä tekee mieli heittää kirves kaivoon ja hanskat tiskiin. Ehkä tää ei vaan oo mun juttu. Sorry valitus, mutta taidatte jokainen tietää tämän tunteen... Joka kierrossa herää uusi usko ja toivo, mutta aina vaan saa pettyä. On tää aikamoista.
 
Moikka! Pikaesittäytyminen, 23v, esikoinen vm-13, yritystä takana tasan vuosi..

Tänään tein apteq testillä joko vahvan viivanpaikan tai haalean plussan! Kp 25/25-28.. Hmm mä en millään malttaisi odottaa huomiseen aamuun, mutta miltäs teidän silmään näyttää?:)
 
Oodikas Onnea <3

Vavec Kyllä mie sanon että ihteesä on! Tuo apteq vaan näytti mulla iha just nähtävää hailuraa kun sofi 25mlU ja wondfon 10mlU puikko näytti ihan selvää viivaa. Ja ekassa km:ssä samasta pissasta dipattu ton apteqin kanssa digi ja pc ja ne plussia mut apteq tyylipuhdas nega. Mie tekisin sinuna jonkun muun testin. =)

Omanapa. Munlla on ihan sairaan kipeet nuo tissit ja maitoa tulee.. eikä mitää keltasta liurua mitä joskus puritaessa tullu. Alaselkää jomottaa ja alamahaa nipistää ku menkat ois alkamassa ja nuo vatun finnit paisuu naamassa että kehtaa kulkea kohta missään. Kylmäkin koko ajan. Ei kyllä voi ku ihmetellä enää itekkään tätä olltilaansa..
 
Iltaa vielä... Multa pitäisi takavarikoida kaikki testit... Tämä on ihan sairasta koko ajan uittaa tikkuja! Vaikka tulos muuttuisi niin ei nyt sentään näin nopeaan! Ja silti piti illalla vielä pc:n testi uittaa kun oli kaapissa! (Ja tietenkin niitä on aina saatavilla, siitähän pidetään huoli :stick:)

Ja eipä tuo oo vielä mihinkään muuttunut, että mitään näkyisi...
image

Ja silti se kuva pitää tännekin tunkea :ashamed:

Ps. Ikää on jo kertynyt 34 v...
 
Nutturuu Voin samaistua ton testailun suhteen täysin.. minäkin pölö testaan joka päivä kun sattuu testejä läjä löytymään. Noloo.. eikä mulla ole edes ole syytä tässä vaiheessa kierto testata. No, viimestä viedään :(

Muoks. Nutturuu Katoin tota sun kuvaa. Ihan ku siinä ois häivähdys pinkkiä viivaa kuiteskin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Täällä alkanu menkkamaiset alamahapolttelut nyt illalla, samaten itkuherkkyys ja "märät pöksyt" ..

Nutturuu voih mullaki tekis mieli vaan testailla. Mut ei oo kun tuo yks pc paketti. Tilasin kyllä muutaman sofin ja myös digin valmiiksi kaappiin.. Epäuskonen olo tärpistä toisaalta, mutta toisaalta oireet viittais siihen. Ääh sekava olo :D
 

Yhteistyössä