Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Oodikas, onnea! :)

joa, selkeä plussa! Vahvaa viivaa nelHM sullakin.

Ooti, jo vain :) Tärppionnea!

Mun ovistesti nega. Pelkään etten ovuloi tässä kierrossa. Tänään jo kp 13 ja haaleeta viivaa näyttää. Kp 9 oli tummempi. No odotellaan jospa se vielä nousisi.
 
Yrittäjä J, mulla on käynyt samalla tavalla, että ovistestin viiva oli jo aikas tumma ja luulin, että ovulaatio on siinä kierrossa normaalia aiemmin. Sitten se viiva vaalenikin ja ovisplussa oli samaan aikaan kuin normaalisti. Kävi vähän kunnolle, kun tallettelut aloitettiin turhan aikaisin... :D

Kiitos onnitteluista. Toivon todella, että tämä pysyisi kyydissä nyt loppuun asti eikä iloita liian aikaisin.

Mie olen lopettanut testien tilaamisen ja siirtynyt ostamaan ne Prismasta eli Pregchekillä mennään. Aiemmin en tykännyt ko. merkin testeistä, kun minusta ne ei koskaan antaneet edes haamuja. Vaan ehkä ne toimii just niin kuin pitää eikä aiemmin ollut mitään syytä, miksi viivan olisi pitänytkään piirtyä. :D Vielä meinasin ostaa yhden paketin ja testata huomenna tai torstaina... Sitten ehkä vielä pitää investoida digiin ja tehdä se jossain vaiheessa, että näkee täsmääkö viikot.
 
Siis mie tein taas, ku sain pidäteltyä 3h. No taavetin tein ku viivanpaikka oli aamulla. Kahtokees nyt.. miun pittää heretä ku tässä vaa pää leviää.

Testiajalla
20140902 112118-1

20min teosta
20140902 112731

Mulla on lämmöt korkeella iha läpi päivän. Mitää ovis tuntemuksia ei kyl ole :(. Ei edes limoja. Sellanen keltanen klöntti tuli aamulla vaan.. menkkajuilintaa selässä ja mahanki puolella.

Sphinx Näen viivan mutta väristä en tiiä :/
 
Nel sulla kyllä näkyy pinkkiä :) (en jaksa koko nickiä kirjottaa haha)

Yks pc olis vielä huomiaamulle, sit vaihtuu sofiin.. ellen sit käy ostaa lisää näitä :D mies nirhaa mut, se ei ymmärrä sitten yhtään =)
 
joa
NelHM selvää väriä näkyy :O

Boomm ja yrittäjä j, sama täällä :D tuli raskauskeijun testit just postissa, vähän teki mieli jo testata sitä 25 herkkää testiä :whistle: vaan tuo mies takavarikoi ne etten heti testaa kaikkia :D
 
neIHM, väriä on sinunkin Daavidin testissä, hyvin pitkälti samanlainen kuin minä sain silloin n. dpo 12-13.

Mulla on yksi ainoa Davidin testi vielä jäljellä, nyt dpo16, kp32/28-31 ja ajattelin sen huomenna uittaa, sitten kai pitäs jo näkyä vahvat viivat? Lauantaina olen testannut viimeksi ja silloin iltapäivän lirusta aika hailakka, hailakampi mielestäni kuin edellispäivänä testattu. Menkkaoireita ei ole, tosin ei paljoo muitakaan...
 
Hitsinpimpula Kyllä varmasti huomenna pitäis olla jo kunnon viivasta. Ihailtavaa itsekuria jos et lauantain jälkeen ole uittanut yhtään tikkua :O!

Minulla on koko päivän ollu melklset alaselkä poltot ja välillä polttaa alamahaan ihan kunnolla. Mitään ovisoireita ei kyl nyt ole. Ei limoja ei yhtään. En tiiä mitä tämä tämmönen on.
 
neIHM: On sinulla kyllä mielenkiintoinen tilanne, ovistestit näyttää välillä plussaa välillä negaa, r-testit värillistä haamua, on kyllä ihmeellistä! :O

Olen kyllä pitänyt itseni kurissa... On vähän sellaista ihmetystä ilmassa, että voinko oikeasti olla raskaana kun on jo aika monta yrityskertaa takana. Maaliskuusta lähtien ootettu tärppiä... ja nyt kun se vaikuttaisi siltä että plussa sieltä kolkuttelisi niin mieli on aivan ihmetystä täynnä, tavallaan pelottaa, mutta toisaalta olen niin onnellinen! =)
 
Mäkin näen nelHM sun testeissä väriä!!

Mä tein taas aamulla sen apteq ja kaverilta sain pari davidin testiä, kumpaankin tuli jo ennen kuivumista nuo viivat! Mutta aika haaleat, huomenna täytyy tehdä vielä david ja perjantaina digiä kehiin.. image
 
Onnea plussanneille ja jännääjille :)

Voi harmitus Hookoo :/

Mulla myös jännäily loppui lyhyeen kun menkat alkoi pari päivää etuajassa. Lämmöt sahas koko loppukierron, joten vaikuttais et ovis ehkä tapahtui ihan silloin kun oletinkin, mut keltarauhanen ei toiminut. Nyt mennään kp3. Tämä kierto menee varmaan harakoilke kun meillä on iso muuttoprojekti menossa uuteen kotiin. Veikkaan et saattaa tuo keskittyminen ja jaksaminen olla muualla kun oviksen tikutteluissa ja talletteluissa :D
 
Mie en kehdannut ostaa testejä huomiseksi (menee käyttökelpoiset aamupissat ihan hukkaan :D ), kun käytiin miehen kanssa kaupassa. Se on ihan amatööri ja luulee, että peli on selvä eikä enää tarvitse testata. Mikä tollo... :D Totta hemmetissä täytyy vielä testata, että näen vahvistuuko viiva. Ja tosiaan se digikin pitää ostaa ja tehdä, mutta siitä en puhu mitään, kun se on kuitenkin aika kallis ja toisen osapuolen mielestä turha ostos. Miehet...
 
Mulle tuli tos mieleeni että onko mahdollista olla raskaana vaikka olikin toi keltarauhashormonikuuri 10 päivän ajan? Kun "menkathan" alko noin viikko ennen sitä kuuria vaikka olikin vaan tiputtelua. Keskellä kuuria oli ovismaisia kipuja. Mutta sit taas toisaaöta nythän ne menkat tuli ton kuurin jälkeen runsaana joten se toki voi poissulkee sen asian. Mietin vaan kun tein äsken lapselle voileipiä niin makkaran haju rupes oksettaa (rakastan leikkelemakkaraa :D )

Ja nelHM mä nään punasta väriä testissä :)

Ja vavecin testistä ei kyl voi erehtyy :)
 

Yhteistyössä