Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos Adell tihrustettavasta :) Ja kyllähän siellä viirusta näkyy, varsin hyvinkin noissa viimeisissa! :) Vahvistumista toivon!!

empuskan testeissä ei tosiaan näy mitään :( Pari sivua taaksepäin mä olin ainakin näkevinäni viirusta sun testeissä mutta voi olla että oli vaan viirusilmää : /
 
Hitaasti toimii nämä sivut nyt, mutta jos saisin testikuvat lisättyä. Ylhäältä alaspäin pregcheckin raskaustestit dpo12-dpo14. Ja toisessa kuvassa Clearbluen viikkonäytöllinen digi purettuna. Sain tulokseksi eilen päivällä (dpo13) tunnin-parin pidätyksellä Raskaana 1-2. Oletteko purkaneet digejä, millaiset viivat vaaditaan Raskaana 2-3 -tulokseen? Tänään pitäisi normaalikierron mukaan menkat alkaa (kp 30).

IMG 0190

IMG 0193

Edelleen viiva piirtyy ensimmäisen minuutin aikana huonosti testiin ja ohjeissa lukee, että positiivinen tulos nähtävissä minuutissa. Jonkunlainen haalea viiva kohdallani tuolloin vasta näkyy. Testiajan (5min) sisään tulee tuon vahvuiseksi kuin kuvissa, mutta normaaleissa raskauksissa olen saanut jo aika hyvän viivan ensimmäisen minuutin sisällä. Digilläkin kesti eilen monta minuuttia ennenkuin kertoi tuloksen.

Toivon että tämä Pregcheck olisi testinä vain huonontunut ja siksi näyttäisi vain hailakkaa viivaa alussa, mutta pahoin pelkään ettei kaikki ole nyt ok.
 
sohvi35
Kiitos, mutta en mie uskalla vielä innostuu. Ens viikon lopulla sitten jos vuotoa ei oo alkanut. Nyt jalat maassa kun viime kuussa petyin niin kovin.. dippailen tässä sen aikaa ja jos kaikki näyttää hyvälle niin teen digin ensi viikolla :)
 
Sohvi minustakin tuo on selkeä plussa ja ite ainakin luotan apteekin omaan vaikka sainkin toissa kierrolla lähes samanlaisen viivan ku tuo sun on, mutta siltikin ne menkat vaan sitten alkoi.

Kauhia ku ei pääse läppärille, että vois kunnolla tihrustella ja kirjotella. Puhelimella ei jaksa hirveesti kirjottaa.. on muuten t-y-l-s-i-ä päiviä istua perse puuduksissa kursseilla.. no tämän viikon ku jaksaa, niin muistaa taas vähän aikaa miksi en lähe enää ikinä opiskeleen. :D
 
minalo tsempit täältä taustalta :hug:
mullahan pc ei antanu ees tasavahvaa ollenkaan,tihrustaa piti. varmistin sit apteekin omalla.sekään ei ollu tasavahva. (oon vissiin jo täällä kuviaki laittanu :ashamed: )
sit alko julmetut kivut,pelkäsin kohdunulkoista ja soitin neuvolaan,sain onneksi lähetteen verikokeisiin. ne sit vasta näytti normaalia ja nyt tänään poksahti 30+0 joten toivottavasti sullakin vain hitaasti nousevat hormoonit
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
sohville onnittelut! :heart: Hieno plussa!

tätimoonika minähän purin sen eilen tekemäni digin. Ja siis tulos oli 2-3. Tässä kuvaa siitä: 20141118 145120

tombatar kiitos tsempeistä! :heart:

Täällä tuli ruskeaa tuhrua eilen illalla. Ja yöllisellä vessakäynnillä tuli pyyhkiessä verta. Siteeseen asti ei ole vielä tullut, mutta eiköhän ne hanat kohta aukea. Nyt oon satavarma keskenmenosta. Ikinä ei ole verta tullut hyvin edenneissä raskauksissa..
 
MINALOlle lähettelen taas isot :hug:

Mulla se ainut onnistunut raskaus sisälsi lievää verenvuotoa muutamaan otteeseen aina rv 12 asti. Missään muussa raskaudessa ei oo verta tullut ja ne onkin päättyneet syystä taitoisesta huonosti.
 

Yhteistyössä