Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Onnea plussanneille ja haamuilijoille! :)

Minalolle halas ja toivotaan silti hyviä uutisia!

On: Dpo 14 vaihtui kp 1 ja yk 9 alkoi. Varasin 3.12. Ensikäynnin lapsettomuustutkimuksiin yksityiselle. Jospa tuo kakkonen nyt tulis nopeammin kuin esikoinen.
 
empuska, en näe viivaa valitettavasti.
Minalolle hurjasti tsemppiä!
mimmi92 uskon että se lapsi nro 2. kyllä tulee aikanaan ja toivottavasti se aika tulisi selvittelyjen ja hoitojen kautta mahdollisimman nopeasti, tsemppiä! :)

Minkälaisia kokemuksia teillä on yksityisistä varhaisultratutkimuksista? On niin tuskallisen jännittävää odottaa ja ravaan jatkuvasti vessassa tarkastamassa, ettei vaan kuukautiset ole alkaneet ja nyt on vasta 4+4 eli jännitettävää riittää vielä ikuisuus! Onko nuo omakustanteiset varhaisultrassa käynnit rauhoittaneet mieltänne siinä määrin, että niiden voisi nähdä olevan hintansa väärtejä?
 
Mäkin kävin terveyskeskuksessa valittamassa tiputteluvuotoa ja kovia kipuja niin laittoivat synnärille lähetteen ultraan (epäilivät kohdun ulkoista), ei maksanut kun päivystys maksun. Antoi kyllä suuren mielenrauhan kun syke näkyi oikeassa paikassa.
 
sohvi35
En tajuu miks pitää vaan dippailla.. tein davidin testin kun kaapin pohjalta löytyi, hentoinen plussa siihenkin tuli. Kun nyt muutaman päivän malttais oottaa alkaako vuoto vai ei ja sitten testailla. Sais suoraan sen vahvemman plussan eikä näitä ollakko vai eikö olla viivoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Minalo voimia :hug:

Sohvi: tämä testailuhan on ihan mahdotonta puuhaa (siis itsellänikin). Sie sentään oot saanut jonviivat joiden vahvistumista odotella, joten testaile nyt sydämen kylmyydestä jospa ei tartteisi sit moneen kuukauteen testailla!!!

Itse oon niin malttamaton että voisin uittaa tikkuja vaikka joka tunti, että jokohan nyt....
 
sohvi35
Nutturuu tack tack, mies ei ymmärrä yhtään :D
Ihmettelen vaan suuresti kun apteekin testi näyttää ihan selkeesti haalean viivan kun noi muut kolme eri liuskatestiä näyttää niin haamua vielä. Kp on tosiaan 28/28-32 ja dpo jotakuinkin 11. Millä dpo:illa normisti alkais liuskatkin näyttää selkeemmin?
 
Saako liittyä näin aikaisessa vaiheessa mukaan jännäilemään.
Täällä dpo2 vasta mutta. oon jo ihan hirveesti keksinyt raskausoireita. :D
Mä aattelin ekan testin uitella ens viikon viikonloppuna. Täällä kp 16/27-30. 11 päivää vielä. :)
Ovista en tikutellut, mutta oon aika varma että se oli tiistaina.
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä! :heart:

malttamaton tuota kohdunulkoistapa minäkin mietin..ja pelkään. Mutta huomenna selviää toivon mukaan lopullisesti tämä homma. Ottavat mut onneks ennen viikonloppua ultraan. Jos revitään vähän hirtehishuumoria niin kohdunulkoinen raskaus puuttuuki vielä mun repertuaarista! Sekin kuulosti hurjalta kun lääkäri sano et täähän on sun 7. raskaus eikö niin..? Juu on ja mullon kaks lasta vielä tänkin jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Se kuulosta hurjalle Minalo :(

Tiedän yhden ihmisen joka ollut raskaana 40 kertaa eikä yhtään lasta :(
Jotenkin tuntuu väärältä murehtia omaa kroppaansa kun on kuitenkin jo lapsia.. mutta eipä niitä murheita voi verrata.. tahtois vaan nii kovin sen neljännen.
 
pisamapeikko ei näitä tosiaan voi verrata. Kaikilla on oikeus haluta niin paljon lapsia ku ikinä haluaa..riippumatta siitä montako on ennestään. Mua jokainen keskenmeno on vaan vahvistanut. Ja tän ikävän kokemuksen oli tarkoitus saada mut tajuamaan et haluun vielä kolmannen lapsen. Jospa se meille suotaisiin jonakin päivänä. :)
 
Ompas taas tullut tekstiä paljon! Työpäivien suurin ilo, kun sopivan hetken tullen tulee kurkkaamaan ja aina joku on käyny kirjottelemassa kuulumisia. Nyt luin koneelta oikein ajan kanssa, kun muuten tulee luettua pikaluentana ja kuvat katsottua. :p

minalolle isoakin isompi :hug: ! Lukenut varsinkin sun jokaiset päivitykset ja elänyt hengessä mukana. Tosi kurja juttu, mutta toivoa ei saa menettää ennen kun saa virallisen "diagnoosin".

Jaksu :hug: myös muille, joilla ollut kurjat päivät!

Monen monta plussaa ja haamua tullut muutamassa päivässä, ihanaa! Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että pysyvät matkassa mukana! :heart:

Itsellä menossa kp 46/28-29. Päätin alkuviikosta etten testaile enää ollenkaa vaan sitkeästi odottelen vuotoa. Eilen illalla sitten uhmakkuus iski ja tilasin Sofeja tukkupakkauksen. Kerpele, mä rupeen piruuttani testaamaa joka päivä, ku ei voi mitää muutakaa tapahtua! :LOL:
Mä en oo ikinä kokeillu ovistestejä, enkä tiiä niistä juur mitää. Edellisen raskauden kuumeilu aikana, kun tilasin mammaksilta raskaustestejä, sai kaupanpäälle yhden ovistestin. Eilen illalla sit muistin sen, katsoin että on mennyt vanhaksi vuos sitten, mutta laitoin jokatapauksessa asemiin aamua varten. Tein sen tänä aamuna ja testiajalla tuli tällänen:



Kuuluuko noihin tulla aina tollanen haamunen? :O Vai mikä toi on?!
Hitto ku kuume vaan pahenee päivä päivältä ja rupee tekee härkästä heti kun pienikin viittaus asiaan tulee!

-Unnaunna
 
unnaunna, mä oon ymmärtäny että riippuu paljon henkilöstä, mutta mulla ainakin näkyy haalea viiva ovistestissä oli kierron vaihe mikä tahansa.

nutturuu, näkyy apteekin omassa viirusta! :heart: :) Niissä aamun kuvissa en nähny mitään paitsi siinä mikä oli reilusti testiajan jälkeen otettu. "Jasitähäneilasketavaimitensenytoli".
 
Heipsan!
Mä oon jo pitkään (no pitkään ja pitkään mutta useita päiviä) seuraillut tätä ketjua ja monesti meinannut kirjotella jotakin mutten sitten kuitenkaan koskaan kirjoittanut. Varmaan aika moni muukin seuraa vaikkei kirjoita :) No nyt on Kp25/??? ja piinaava himotestailukierre on käynnistynyt. Ainakin 4 testiä tehty jo vaikkei mitään varmaan pitäisi vielä tikussa näkyäkään. Jotenkin on vaan sellainen olo että nyt oisi voinut tärpätä :D Mulla taitaa kyllä mieli tehdä tepposet kun aikaisemminkin on tehnyt. Yks lapsi jo ennestään on (opettelee kertotaulua koulussa) ja 2 km sitten viime kevään, josta asti ollaan yritetty. Nyt polttelee pelko persuksessa että jos ei lapsukaisia meille enää suoda, vaikka ikä olisi mitä parahin pienelle perheenlisäykselle. Ehkä mullakin voisi olla jotain tikkuja esitellä muutamien päivien päästä, mutta toistaiseksi nuo uitot ovat musta näyttäneet puhdasta negaa.

MiNaLo: Mulle kävi tänä syksynä juuri noin. Ainut vaan että vuoto ei loppunut ja tässä sitä ollaan kp:llä 25. Toivottavasti kaikki käy parhain päin teillä! :hug: Kyllä me tuntemattomatkin sympatiseerataan sun puolella!
 
Terve kaikille!
Oon seuraillut teitä ja nyt uskaltaudun joukkoon mukaan kun alkaa omat tikuttelut olla yhtä järjettömiä ????
Ennestään yksi lapsi ja toista kovasti toivotaan. Nyt yk 2 ja kp 26/26-28. Ovista en tikuilla oletettuun aikaan löytäny, mutta viikko oletetun oviksen jälkeen tuntui oviskipuja ja limat +, eli epäilen että kipulääkkeet ja AB siirsi ovista viikon.

Tänään tehty r testi ja negaa näytti. Mitään olojakaan ei oo ja ekassa raslaudessa tiesin että oli tärpänny joten nytkin tiedän että en ole raskaana :D Foolihappoa syön ja ens kiertoon otan ton greippimehun..
 

Yhteistyössä