Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
image

Tämmöistä kuvasaaatetta aamusta ????
Nyt tuleekin testitaukoa su iltaan kun lähdetään reissuun viikonlopuksi ja vasta su iltana kotona...
Jotain taas olin näkevinäni testeissä mutta ei mitään selkeää edelleenkään joten taitaa olla ihan mielikuvitusta jälleen...
 
sohvi: kaunis viiva :heart:
Nutturuu, no kun minäkin näen siinä jotain mutta on niin hailakkaa että! Mitkäs dpo:t? Toivottavasti vahvistuis!

Mulla alkaa tänään oviksen metsästys, jeeeee :D Panetus on kova ja kohdunnapukka on pehmee ja auennut että ovis on kyllä aika varmasti tuloillaan. Aina sitä pelkää että onko meneillään oleva sellanen kierto ettei ovista tuliskaan. ...
 
Nutturuu, ensin en ollut näkevinäni mitään mutta sitten olin näkevinäni haamun.

ON: tein tänään TAAS testin ja tällä kertaa testiviiva oli ihan yhtä tumma kuin kontrolliviiva eli 4+5 ja ainakin toistaiseksi joku on kyydissä. olo on optimistinen mutta malttamaton ja jännittynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: mimmi92
sohvi35
Tässä kierrossa oli "kaikki" konstit käytössä eli greippimehu päivittäin, siittiöystävällinen liukkari :LOL: mama vitamiinit ja "täsmäiskut" :D ja olin jo miettinyt että jos noilla ei natsaa niin antaa olla ja tulla jos on tullakseen. Gelee royaleja en ottanut mutta niitäkin mietin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: sarasofia
Menossa kp 6/17-31 ja yk 5 (vai 6? -menin sekasin). Ja pitkä aika siihen et pääsee taas tikkuilemaan. Nuo lyhyeksi jääneen kierron kuukautiset oli sen verran lyhyet (oikeastaan vaan neljä päivää), että tekis hiukan mielis testata, josko ne oiskin olleet vaan valemenkat. Mutta se on varmaan niin kaukaa haettua, et ehkä turhaa?

Vuoto oli kuitenkin ihan normaalia eikä aiemmissa kahdessa raskaudessa ole ollut sellaista. Tosin yrityskiertojakin tarvittiin ekassa vaan yksi ja tokassa pääsin yk3 asti. Nyt sit mennään jo sen ohi niin paljon, että mietin tuleeko meille enää kolmatta. Etenkin jos miulla on tollasia superlyhyitä kiertoja. Onko kellään ollut tollasta 17 päivän kiertoa?

Kivasti tänne on tullut uutta porukkaa ja ilolla tiirailen muiden tikkuja, Nutturuulla ehkä jotain siellä. Viime kierrossa kun en itse edes päässyt tikuttamaan.

Iso hali eläinystävä, taidetaan mennä nyt sit suht samaa tahtia ainakin tämä kierto. Ja vielä isompi hali MiNalo, kerrothan sitten taas missä mennään. Meitä taitaa aika monta olla siuta seuraamassa.
 
Ihan ensimmäisenä, paljon voimia MiNalo ! <3 ..kaikella on aina jokin tarkoitus.. Tule kertomaan sit heti, jos/kun saatte tietää jotakin. :) mielenkiinnolla täällä olen seuraillut.

Nutturuu, aivan kuin jotakin näkisin.. mut en mitään selkeää. Samoilla Dpo:illa mennään :D

Sohvi35, komea haaleaplussa sinulla ! :) Onnittelut ja tsemppiä pikkuiselle.<3

Kaisa27, ihanaa,mahtavaa! suuresti onnea teille ja tsemppiä pienelle.<3

empuska, voisko tosta testistä laittaa jtn palautetta sinne, mistä olet testin ostanut?

Omanapa:
Tänään siis Kp52, Dpo10-11. Megaovisplussan sain sillon 10.11.-14
Oireita ei minkäänlaisia. Ja testejä olen tehnyt, mut eipä niissä näy mitään.. :ashamed: Maximissaan ehkä joku haalee viivanpaikka.
 
No niin. Tarkempi ultra vahvisti sen, minkä jo tiesinkin. Eli kohdusta löytyi tarkemmalla laitteella kyllä sikiöpussi, mutta se oli tyhjääkin tyhjempi. Sen koko taisi olla 7mm×6mm. Vastasi lääkärin mukaan 5.raskausviikkoa. Eli aivan alkutekijöihin on jäänyt tämän raskauden kehitys. Mutta mikä tärkeintä, ei näkynyt missään kohdun ulkopuolella mitään ylimääräistä.

Lääkäri tietysti huomioi sen vaihtoehdon, että raskaus olisi alkanut myöhemmin, mutta itse tiedän sen olevan mahdotonta. Teinhän ekan haalean plussan jo 2,5 viikkoa sitten. Lääkäri kuitenkin määräsi otettavaksi seerumin hcg:n. Sen käyn labrassa otattamassa maanantaina ja vastaus tulee tiistaina. Ihan turhaa minusta, mutta vain siten lääkärikin voi saada jotain osviittaa tilanteesta. Sanoin kyllä ettei myöhäisempi hedelmöitysaika ole mahdollista, mutta täytyyhän niiden varmistaa. Tuhruvuotoa edelleen tulee ihan minimaalisesti, täytyy nyt vaan toivoa et kunnon vuoto alkaa itsekseen.

Se mitä lääkäri ihmetteli ja minä itsekin jäin sitten miettimään, oli et ultralla katsottuna mun kohdun limakalvo oli tosi ohut. Ja sen pitäisi raskauden alkaessa olla melko paksu. Eli ei siellä liene tällä hetkellä limakalvoa, mikä vuotais pois..?! Omituista..No, joka tapauksessa tätä ne hitaasti vahvistuneet viivat ja digin viikkojen nousemattomuus tiesi mun kohdallani. Meni siis kesken jo ennen kuin alkiota ehti kehittyä...tai olisiko siis ollut tuulimuna? Mutta näin!

Kiitos kaikille kun olette eläneet tätä mun mukana nämä reilut pari viikkoa ja antaneet virtuaalisesti täyden tukenne. Kovasti toivon teille jokaiselle niitä kahta viivaa testeihinne! Kyllä ne sieltä tulee, aivan varmasti!! :heart:

Mä vetäydyn nyt odottelemaan vuotoa ja nautiskelemaan elämästä ihanan miehen ja kahden maailman ihanimman lapsosen kanssa. Käyn varmasti ainakin jonkin aikaa tiirailemassa teidän testejänne ja kuulumisia...kun en nyt osaa pysyä täältä poissakaan. :D
 
sohvi35
Kiitos :)

Laskurien mukaan 31.7.15 laskettu mutta suosiolla elokuisiin vaan :) nyt tää tuntuu jotenkin paljon konkreettisemmalta kun ei tarvii analysoida viivoja. Ostin tuplapakkauksen joten toisen digin teen viikon päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Yemi
Moi!

Kävin toissapäivänä ihmettelemässä Pegcheckin haamua täällä. Tänään sitten koitin uudelleen, eri testillä. Testin tein varmaan vain tunnin pidätyksen jälkeen. Kyl se vaan totta näyttäis olevan. Keskeytyneen keskenmenon jälkeen tietty vähän jännittää, mutta se menee niinkuin on tarkoitus mennä...

testiiiing
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Unnaunna
minni-1, sympatiahalit täältä kierron venymiselle, negatiivisille testeille ja vuodottomuudelle. Toivottavasti vuoto alkais pian että uusi yritys voisi alkaa!

sohville sydämelliset onnittelut :hearth:

Minalolle kanssa halit, toivottavasti vuoto tosiaan alkais itsekseen ettei tarvi cytoteceilla ruveta pelleilemään. Mä loppuun asti toivoin ultrassa hyviä uutisia mutta vaistosi vaan osui oikeaan. Käyhän tosiaan meitä täällä kurkkimassa =)

Onnea myös muille plussanneille :heart:

Mulle iskee taas tuttu viivakateus aina tässä vaiheessa kiertoa kun alkaa omat ovistestailut mutta niissä vielä mitään näytettävää :D
 

Yhteistyössä