Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Huu.. aamulla näytti negan keskeltä paistavan viivanpaikka, mutten ole ihan varma. Ehkä lauantaina uskaltaisi laittaa kuvaa ettei ole vain mielikuvituksen tuotetta. Kovin toivoisin että huomenna oisi haamuksi muuttunut :D Jännää, jotenkin on kovin odottava olo!

Onnea kaikille plussaineille ja tsemppiä vielä muille!
 


Tässä vielä kuvaa, ja nyt vasta itse tajuan kuinka ujoja noi viivat on kameralle kun ite otan kuvaa.. Kiitos kaikille täällä vertaistuesta, käyn jatkossa lukemassa teidän kuulumisia ja lähetän paljon plussatuulia :heart: nähdään plussapuolella pian :)
 
  • Tykkää
Reactions: kaisa27
Onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon lähtijöille!!

Itse nyt tänään dpo 15 ja menkkoja ei kuulu vaikka tasainen kierto ollut (joskin imetän vielä, sehän saattaa hormonitoimintaa heittää), viimeksi dpo 12 testattu nega ja aiemmissa on dpo12 näkynyt jo ihan selkeä plussa jos on näkyäkseen. Saattaahan se olla tää jatkuva kyttääminenkin, miksi menkat ei ala ;D niinkin on joskus käynyt ;)

Raskausoireita ei kyllä muuten ole, kuin suunkuivuminen/syljenerityksen väheneminen mikä on tuttua aiemmista raskauksista, mietin, että voiko raskaustoive todellakin vaikuttaa myös sympaattiseen hermostoon :eek:

Pakko tänään nyt vielä hakea testi varun vuoksi, ei nuo menkat varmaan ala ennen kuin nään omin silmin negaa (vaikka johan mä aika monta negaa tuossa ehtisin näkemään :D )

MimSe
 
Onnea plussaajat <3

Täällä kp30 ja pyyhittäessä vuotoa havaittavissa, kipuilee siihen malliin että huomenna hanat aukee... Ei muuta ku uuteen yritykseen...

Tais jäädä se "oikea" ovis sit kuitenki tulematta kun ei niitä kananmunalimaklimppejäkään näkyny...että mitäs vippaskonsteja nyt ottais käyttöön jotta vihdoin joululahjaksi plussa saataisiin <3 (tietysti jos vika on siellä missä ennenkin niin eihän tässä vippaskonstit auta...) vielä seuraava kierto katotaan, tammikuussa reissun jälkeen lääkärin puheille..

*huokaus
 
Täällä edelleen haamuillaan. Odotin apteekista saman merkkistä testiä kuin edelliset, olisi helpompi vertailla, oli kuitenkin maahantuojalta loppu, joten jonkun siitä vaan nappasin mukaan. Nyt haamut on todella haamuja, näkee tosin siristelemättä. Uskon että tää oli tässä, on jo sen verran noita päiviä. Ehkä Dpo 19? Olen paisunut kuin pullataikina, vaatteet ei mahdu päälle, en edes päässyt pikkujouluihin. Lämmöt ei laske joten olo on nuhju. Kiukkuisuudesta puhumattakaan, ero alkaa olla lähellä. Tässä kuitenkin näistä esiasteista kuva ekassa kontrastia, toisessa kuvassa ei. IMG 0600 IMG 0586
 
Pisamapeikko mä kävin ihan lukea tosta testistä ku rupes kiinnostaan? Niin mikä se vika sun mielestä oli? Kun ymmärsin että se estrogeeninousu on ihan henkilökohtaista ja se hymynaama vilkkuu niin kauan kun se estrogeeninousee ja siitä jää sitte oviksen aikaan pysyväksi ja sielä sanottiin että se vilkkuva naama yleensä vilkkuu kahdesta päivästä ylöspäin.
 
Hola himopissijät, oletteko talviunilla, vai viikonlopun touhuissa. Olen niin hukassa näiden testejen kanssa, ja odotan kovasti kommenttejanne. Tässä vielä yksi kuva perjantain testeistä ja koska takana näkyy vanhakin testi niin ilman mitään kontrastejakin tossa kaksi viivaa nään, nyt olen siisi siirtänyt kaikki testit roskikeen ja myöskin vienyt roskat:). Punaväriä, joka taas näkyy hyvi edellisessä kuvassa. Mulla on joskus vahvistunut hitaasti, ja josku nopeasti, tosin ikäerot ja testien laatu vuosien myötä muuttunut. Mutta nyt mua piinataan tosissaan. Oireiden takia on pakko menä lääkäriin, olen täysin loppu. En vaan tiedä miten täällä Espanjassa toimitaan, kaveripiiri on on saanut muksunsa Suomessa. Auttakaa mammaa tulkinnassa! IMG 0591
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35
tätimoonika ite mietin samaa digistä. Eli millä viikolla näyttää 1-2, 2-3 ja 3+?
Kun nyt on arviolta 4+1 ja digi näytti 1-2 niin onko ihan ok? Koska voisi näyttää seuraavaa? Eilen oli kovaa vihlontaa alavatsalla..
 
Onnea kaikille plussanneille!

Itsellä tällä hetkellä menossa dpo 9. Dpo 3:sta lähtien rinnat olleet TOSI arat.

Hätähousuna piti tänä aamuna jo testailla, eihän siihen mitään selkeää tullut. Ei taida kuvasta erottua mutta testialueen alkuun tuli ohuen ohut selkeä viiva testiajalla. Aikaisemmin ei ole vastaavaa tullut.



Noista digi testeistä olen ymmärtänyt, että siihen tulokseen lisätään 2. Eli jos näyttää "Raskaana 2-3" niin tällöin hedelmöittymisestä olisi kulunut 4-5 viikkoa jne.
 
sohvi35
pipu- se kaks lisätään jotta saa raskausviikot :)

Purin digit, kaksi oon tehnyt, yhen perjantaina ja toisen tänään. Oli vahvistunut :heart:
Mulla ovulaatio oli 6.-8.11 välisenä aikana joten eiköhän kaikki oo niinkuin pitää.. eli 1-2vkoa hedelmöittymisestä pitänee paikkansaä
Eikö ihminen voi vaan antaa ajan kulua ja rauhoittua? Se että dippailen noita testejä ei kuitenkaan kerro eikä takaa mitään.
 
Heissan !

Olen seurannut juttujanne pidemmän aikaa :)
Nyt uskaltauduin kommentoimaan kun minulla on outo tilanne.

Pregcheck antoi peräkkäisinä päivinä haamujen haamun, mutta viimeisenpi oli kuitenkin vahvempi koska sen näki mieskin. Digi näytti kuitenkin ei raskaana :(
Mitähän ihmettä ?

Koitan laittaa kuvaa haamun haamusta vai onkohan sittenkin vain viivan paikka? Nega on kyllä aina samaisella testillä ollut puhdas nega siksi olen ihmeissäni :/
 

Yhteistyössä