Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Roks No onpas jännä tuo että myöhemmin reagoivat :O. Itelle riittää kun jotain osviittaa siitä millo menkat alkaa..

^ pc on parempi ku rfsu mutta itse kyllä saanut pc:n liuskalla ja puikolla turhia haamuja.. mä en usko enää mihinkään muuhun kun selkeeseen pinkkiin viivaan jota ei tarvii tiirata :D. Sen kyllä tunnistaa ku saa, sydän lyö lujaa. Apteekin oma on hyvä. Se Elivo oli aika edullinen.. sellasia"vanhanaikaisia" testejä oon viimeks nähny 12v sitte ku esikoista testailin :D. Ei ainakaan antanu mulle yhtään mitään testiajalla eikä jälkeen.
 
Kiitos kiitos ja kiitos :) !!

Mur-murin linkki sai mut melkein ykäämään.... ei taida olla mun juttu olla sinut "luonnollisten" asioiden kanssa.

Mäkään en osaa tässä vaiheessa vielä sanoa mitkä olis hyviä testejä :/ tähän mennessä oon löytänyt kaikista testeistä sen viivanpaikan tai muun sotkun, kun en jätä niitä tikkuja rauhaan ennen kuin jotain löytyy :D

Itel menos david herkkyys 10 ja one step herkkyys 25 testierät, tämän päivän haamut on tullu tohon vähemmän herkkään testiin. Joko ne on viallisia tai sit ne on parempia.
Varmaan mä kyl synnytän ennen kuin noi taavetit haamuilee.....
 
Liitytääs tähän ryhmään :wave: Viime kuussa yriteltiin maltillisesti ja tässä kuussa on yritetty urakalla, laskeskeltu tärppi päiviä testaillu en oo, nautittu greippimehua ja multitabsia :p Niitä käytettiin kakkostakin tehdessä ja auttoi, kai :D Kovasti tahtoisin kolmatta ja viimistä =)
 
Älkääs nyt olko niin "kainoja" ihunat;)..miusta tuo kohdunnapukka on aikas salaperäinen ja kiinnostava vaellellessaan ylös ja ales kierron mukaan..:rolleyes:

Oma napukkani on ollut raskauksissa aina hyvin alhaalla ja erittäin "kypsän" oloinen - turpea.
..napukan suu kuitenkin hieman avon(miulla 2 onnistunutta raskautta)

mymosa - itse löydän napukkani parhaiten näin: pesen kädet hyvin ja istahdan wc-pöntölle.
Rentoudun ja työnnän pisimmän sormeni(keskari)emättimeen..pikkasen voi vaikka ponnistaa, silloin napukka siirtyy hieman ales..KN tuntuu minulla parhaiten iltaisin - on alhaalla.

Se on todellakin sellainen kuin nenänpäätä koskettaisi..synnyttämättömillä naisilla ei sitä KN:n aukkoa niin tunne..mutta synnyttäneillä hyvinkin, on enempi avoinna tai hieman epätasainen(repaleinen).

Kyllä se mymosanhin napukka sieltä löytyy kun vaan rohkeasti etsit.:heart:

ON..en ole sen dpo10 jälkeen enää dippaillut, odottelen rauhassa vuotoa.=)
 
Viimeksi muokattu:
Heipähei!
Minäkin hypähdän tänne ketjuun, kun kerran hätähousuhimotestaaja olen.

Tänään ihan randomina kolmesta eri päiväpissasta ilman pidättämisiä (siis en muista olinko pidätellyt juuri ollenkaan, kun en jaksanut odottaa) tehty ensin apteekin oma, sitten kaksi pregcheckiä.

Apteekin omassa näkyi viivanpaikka pissin noustessa, mut ei heti alkanut tulla siihen mitään. Jätin testin lojumaan ja myöhemmin huomasin sitten roskishaamun.
Perään tein kaksi pregcheck- testiä, kun en vaan malttanut odottaa ja kuivumisen jälkeen niissäkin nyt näkyy jotain viivanpaikkaa tai vastaavaa.

Menkat pitäisi alkaa huomenna ja kovasti tietysti toivon, ettei ala.

Näkyykö tuossa muiden silmiin mitään?

 
Huomenta vaan...

melkein 4h yöunien jälkeen esikoinen herätti kahteen otteeseen ja uni kaikkosi sitten minun silmistä, kun lapsen sain nukkumaan. Päätin tehdä testin, vaikkei sitä pidätysaikaa taaskaan tullut mitenkään kovin pitkään. En ole ihan varma mihin aikaan viimeksi kävin illalla vessassa, mutta ehkä oli siis noin 4-4,5h rakossa ollut pissi.

Ja niin se taas tuli jonkinlainen, tooooodellla hailura haamu testiin ja ainakin hyvin pian testiajan jälkeen, jos ei testiajalla.

Menossa on vasta dpo 12 ja tänään pitäisi menkkojen alkaa, eli hormonia ei paljoa varmasti vielä edes olisi, jos raskaus on alkanut.

Mutta tässä vielä kuva tämän aamuyön testistä... Huhhuh. Jotenkin oon nyt ihan sekasin, kun ajattelenkaan, että voisin olla raskaana! Eilen juuri ilmoitin työhönpaluusta syksyllä. Tänään on paljon asioita hoidettavana ja alla on nyt sitten unta max 4h.
- Ja tämä ajatus... entä jos oikeasti olen raskaana!!

Mutta näkeekös kukaan sitten tuossa mitään?



 
Dpo 10.. cb digi nega.. himotus ei antanut armoa kun en eilen sit jaksanut testikauppaan :( hitsi ku pitiki mennä tuhlaan.. tyhmätyhmä minä. Mut juu, en usko et tärppi on käynyt :( silti pakko testailla :D

Ennen v-loppua oli virtsiitti oireita, mut meni ohi. Nyt sit kusen suoraan verta... joten lääkäriin mars. Voi paska. Ei tainnu värkki tykätä näin kovasta touhuilusta ;D
 
Ruusutarha, tabulla näkyy ainakin jotain hailakkaa molemmissa :)

Pyysin virtsiittiin varoiksi jonku raskausystävällisen ab:n, kefexinistä puhuttiin hoitsun kans. Mut nyt se lääkäri kirjotti jonku nitrofur-c -kuurin. Vois perskele.. onks teillä tietoo kyseisestä rohdosta?
 
Höpönenä Turvallinen antibiootti virtsatietulehdusten hoitoon missä toi c vitamiini vahvistaa hoitavan lääkeaineen vaikutusta ja happamoittaa virtsaa. Raskaus rv38-42 vasta esteenä lääkkeen käytölle =). Toi nyt iha pakkausselosteesta referoitu ;)

Ruusutraha Näkyy haaleeta mut väriä en näe kummassakaan. Oliks noi jo testiajalla? Sillohan se ois hyvä=)
 

Olen hämmentynyt. Pc:hen ei mitään ainakaan mun silmään,mutta rfsu..heti alko viiva hahmottua, paksu (kun yleensähän ne antaa siinä n.20min sen ohkasen) ja väriäkin mun mielestä. Siellä se vieläkin nököttää,jopa vahvempana vaikka hailu onkin. Ei tarvii tihrustaa. Mut miksei pc näytä,kastoinko liian vähän aikaa? Kp 37/28-31 mutta tosiaan esikosta plussasin vasta +7 kun en epäilly ennen raskautta.. :/
 
^Annikaeveliina Uiiii. Tossahan on pinkki haamu! En mä tollasta ole rfsu:lla saanu ku sillo ku olin raskaana. Tosi haaleena näytti sillo mulla kp 33/29. Voi kyllä sullekin kaipais jos sitä kunnon plussaa! Nyt peukut pystyyn!

Hyvä ku Marjo pääset lekuriin. Toivottavasti lähete gynelle.

Jee.. ovislimoja bongailtu ja perhosessa jo pinkki haalee viiva.. ku eile sellainen just havaittava haamu vaan. Viimeks perhonen vahvistu just näin plussaks. Oispa kiva ovuloida normaaliaikaan!
 
Viimeksi muokattu:
Ihmetyttää vaan kun muihin ei tullu.. tein sit viel laimeesta pissasta perhosen herkän ja normin,ja niihin ei kyl tullu ku korkeintaan viivanpaikka.. tein siitä samasta myös toisen rfsu;n, ei siihenkään noin vahvaa tullu (tietty paljon laimeempi pissa) mutta tuli kuitenki taas melkein heti.. en kyl uskalla luottaa siihen, ihmetyttää vaan ku kerrankin oikein paksu viiva :/ olis nyt plussa! Vaikka tuskin on.. :/
 

Yhteistyössä