Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Roks mulla kans ei ala heti näkyyn vasta siinä parin minsan kohdalla alkaa tummeneen ja siihen clearbluehin tuli heti se plussa.. Ja vielä eilen ainakaan Wondfoon ei tullu saman vahvusia viivoja.. Ehkä tänään jo :) mulla kans mun laskujen mukaan tänään 4+0 :) tilasin jo digitestiä nyt vaan äkkiä tulis niin pääsisi testaan..tilasin niitä suosiolla 2 :)

Dpo 15 - Aijaa.com

Tässä tän aamunen :)
 
Viimeksi muokattu:
Annikaeveliina kyllä mä ehkä jotain näen jos oikein tihrustan?! Jos sulla ovis ollu myöhemmin? Luulis kyllä jos 5vko jo täynnä ni olis selkee plussa..

Tanya en oo vielä liittyny! Oon niin epävarmalla fiiliksellä tästä plussasta jotenkin ollu. mut voishan sitä liittyä.3vko päästä mentävä kyllä alkuraskauden ultraan!

Mikä herkkys noissa wondfoissa on? Onko pc sen 25?
 
Viimeksi muokattu:
Annikaeveliina mulla ei näy ainakaan tabletilla mitään .. :(
Noissa wondfoissa on herkkyys 10.. Pceistä en osaa sanoo mut olisko kans 10 ku eikös sullakin näkyny tosi aikasilla dpoilla? Onks sulla sitä pussii tai pakettii ? Siinä pitäs lukee..?
Liity jooooooooo :)
 
Ooooo, miten ihania plussia! :) Onnea teille kaikille!! Roks, hienot viivat sulla on ja munkin mielestä eilisestä vahvistunut, joten älä turhaa murehdi! (helppo tosin huudella täältä, kun tiedän miten herkkää aikaa raskaus voi olla muutenkin).
Annikaeveliina, toivotaan et ovis olisi ollut myöhemmin ja viivat tulis kunnolla näkyviin!

Täällä dpo 7 meneillään.. Ja noh juu. Mä en ole aikaisempien raskauksien kohdalla tikutellut mitenkään kauheesti. Ekan kohdalla tein kaksi testiä ja toka kohdalla neljä. Ajattelinkin siis tän viimeisen kohdalla sitten tehdä vielä ns. Epävirallisen "tieteellisen tutkimuksen" itelläni ja testata jo nyt dpo 7 :D ;)
Ei siinä mitään näy :D Mut en kyllä mitään odottanutkaan! Hahmotan tosin tuostakin tikusta, missä viivan kuuluisi olla.



Muoks. Testi on muuten perhosen herkkä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä