Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Myrtille pahoittelut..

En oo jaksanu katella toisten viivoja kun oma kp paukkuu 50 ja 5 pvää sitten loppu terilutit.. ei menkkoja vieläkään. Ei enää ees tuntemuksia. Aamulämmöt kyllä normaalit ja ovistesti lähes tyhjä testiviivan kohalta.

Mietinkin hätäilenkö jos soitan gynelle jo tänään.. sano että parin päivän päästä pitäs alkaa. En kehtais ootella kun loppuviikosta ei oo paikalla.
 
Amoralla vahvistuu ihanasti <3
Mymlsa Soita ihmeessä! Mikhä niitä viivyttää?

Mä en ovuloi tai sit en vaa saanu sitä testiin. Eilinen viiva jäi vahvimmaksi ja ei minusta ole iha plussa vielä. Teen aina samaan aikaan ovistestin jotta voin luottaa niihin vaihteluihin. Tänään eilistä haaleampi ja eiliseen asti vahvistui. Vattu. Eilen kyllä oli todella kovat alamahakivut ja limat että oisko sit eilen ollu se lh-huippu kuitenkin. No teen vielä lä nuo muutamat ovistestit seuraavina päivinä. . Että vahvistuuko uudestaan. 20140518 091533 - Aijaa.com Kuvassa ei edes tän aamun testiä.
 
mymosa
Soitin ja pitää mennä tekemään r-testi. Negaahan se on mutta pakottavat :D

Huomenna soittaa gyne ja sanon kyllä et epäilen kystaa. Ja hoitaja sano että jos limakalvo ei oo kasvanut niin ei oo mitä vuotaa pois.
 
Amora onnea myös sinulle! Digiin saat ton pc:n viivan perusteella varmaan 1-2. Mä sain eilen 2-3 mutta ihan hullun kauan se testi mietti. Eli juuri ja juuri on ton 2-3 verran nouseet hormonit.

mymosa tiedän tuon tunteen. Itsellä myös ollut parhaillaan kp:t jotain 100.... :/ ihan arseesta. Niin ja eka kerta kun Teroluteja söin, mulla ne ei tehneet mitään. Menkkoja ei kuulunut. Lääkäri neuvoi vaan syömän toisen Terolut-kuurin 28 päivän kuluttua uudestaan, ikään kuin ne menkat muka olisikin tulleet. No, sitten toisen kuurin aikana vuoto sitten alkoikin. Mutta mulla oli varmaan just tuo että ei ollut limakalvoa jota vuotaa.

NelHM testailehan vielä vaan ovista. Jos ei siinä kp 20 jälkeen näy niin sitten voit alkaa pitämään tuota tumminta viivaa o-plussana. Mutta mulla testit tekee just tota, että tulee melkeen plussa, sitten haalenee ja muutaman päivän päästä pärähtää se oikee plussa. LH-hormoni tekee ikään kuin jonkun dipin ennen sitä kunnon plussaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Hätäpöksy täällä taas.. hätänen siinäkin mielessä että asioitten muututtua nyt ei olis hyvä aika tulla vauva! Tietty vastaan otetaan rakkauvella jos niin käy.
Noh tässä kuvia.
Päivittelen kiertopvät myöhemmin kun en itsekkään ole perillä :D

20140519 080205~2 - Aijaa.com
20140519 080048 - Aijaa.com
20140519 080005 - Aijaa.com

eli kp18/28 ja ovis oli oletettavasti kp11-12. Että turhan aikasta testailla mutta niihän se aina menee :D
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Amora!! Tuo pc ei ole enää haamu vaan plussa :)

piuu näkyy jotain, mutta kun näin aikasin niin oisko sit viivanpaikka vielä?

NaksuP ihania kuvia pistät tänne :heart:


Mun menkat oli vähän erilaiset, niin en voi olla testaamatta vieläkin. Jos oliskin ollut valemenkat. Kyllä oon masokistinen kun testit ja järki sanoo että mitään ei ole meneillään, mutta en vaan jaksa sisäistää sitä... pissatikkuriippuvuus?
 
Kuten sanoin en oo voinu lopettaa testausta ja sain taas JOTAIN IHAN KUMMALLISTA!
Testi on varmaan virheellinen, pitäiskö näistä valittaa johonkin?

Mut miks ylipäätään tuli tollanen viiva / läiskä? Ei kai se voi mistään kertoa kun on väärässä paikassa, heti vaan toiveet heräilee :headwall:

 
Mulla kp 43/28-31. EI MENKKOJA HEMMETTI. Eikä plussaa. Pc pn nyt antanu kaks haamusta (on kyl niin haaleita et vaikea sanoa onko edes väriä) mutta jokatapauksessa melkein heti,ku muuten on tullu vasta kuivana jotain.. vielä en soittele neuvolaan,ku pelkään et sit jos todetaan vaikka kemiallinen,niin ne lapsettomuushoidot siirtyy taas.. :/
 
mymosa
No niin.. jokohan nyt päästään itse asiaan kun uhkailin lääkärillä.. äsken havaittu rusehtavaa tuhrua ja mahaan alkoi samalla sekunnilla sattua aika kovin.

Korkkasin siis jo greippimehun.. tai no tuota valion verigreippi-greippimehua.. sitä pystyin jopa juomaan. Ja tilasin foolihappoa. Vielä ajattelin D-vitamiinit tilata kun samalla sitten koko porukalle.

Mietin, etten tilaa ovistestejä ennen kuin oon käynyt ultrassa, joka siis on ens viikon ke, jos menkat nyt alkaa.. mutta taidan tuolta perhoselta tilata, kun halvalla saa. Halvemmalla kuin noita wondfoja.
 
Heippa! Täällä takaisin, mulla alkoi ke jäädä paperiin sellaista ruskehtavaa vuotoa, ja olin jo siitä, että ei taida hyvää heilua. To-la järjetöntä vuotoa, ja sunnuntaista lähtien ihan pientä tiputtelua. Vuoto oli sen sorttista, että oon keskenmenosta melko varma (vaikka eka onkin).

Neuvolantäti pyysi testaamaan raskaustesteillä hormonien laskua. Mutta eipä ne laske. CB digi 2-3 -> 3+ ja PC:n viiva tummuu. Täytynee huomenna soitella, että mitäs nyt. Kai sinne kohtuun on kuitenkin jäänyt jotain, mikä edesauttaa tuon arvon nousua. Huoh!

Ihania plussia tullut, onnea! :)
 
Myrtille voimahali :hug:
Amora ja Naksu, onnea :heart:
nelHM, jostain olen lukenut, että lh-huippu voi olla nopeasti ohitsekin. Tuolloin kp14 viivat olivat lähes tasavahvat, että olisiko esim. iltapissa voinut näyttää tasavahvan tuloksen? Oletteko heilutelleet peittoja varmuuden vuoksi?
 
Onnea ainakin Amora ja NaksuP! :D Piuun ja Annikaeveliinan testeissä en saa vielä oikein mitään näkymään, mutta haamuja ja vahvistumista teille toivoen! =) Ja Myrtille isot pahoittelut ja jaksamista uuteen yritykseen. :hug:

Mä en silloin aikaisemmin saanut ovista bongattua (kp12 oli se melkein vahva viiva), nyt parina päivänä hirveitä alavatsakipuja. R-testissä tänään (kp21/25) selkeä nega, mutta ovistestiin taas melkein tasavahvat viivat. Mitä ihmettä tapahtuu? Onko joku samantyyppinen outo kierto kuin NelHm:llä aikaisemmin... :confused:
 
Nellin outo kierto kiertoon vain :D :D. Höpsö toivottavasti ei ole yhtä outo ku mulla oli.

Annikaeveliina Nyt näen perhosessa hennon viivasen. Tuolla vahvuudella anoit mulle ekan kerran jotain illasta ja seuraavana aamuna tuli se ihan vahva sit.. ja ne kyllä jäi ja pysyi kuivissakin. Jospa sulla on ollut tosi myöhäinen ovis ja dpo:t vielä pienet mut jotain alkais jo näyttää? Todella toivon!

Mä ssin siis aamulla haaleemman viivan ovistikkuun ku eilinen ja äske huvikseen koitin yhden kii se oli jo ihan toooodella haalea haamu enää. Mutta, mulla kyllä näyttää parhaiten vain se aamun toka pissa klo8-9 oviksen. Ja tämän sanon himotikuttamisen syvällä rintaäänellä kolmesta aiemmasta kierrosta :D. Ja ollaan me lemmitty.. jotenkin nyt ei ole sellanen pakkomielle olla just siks touhuamassa vaan iha rennosti. Alaselkä kipee ja alamahassa jomottelee. Kohdunsuu ihan auki ollu eilisestä asti. Eilen illasta kovimmat kivut.. siis iha sellaset mojovat.. nytkin jomottaa mut ei sivuille. Kahtellaan =)
 
Sori kun tääl ruikutan, mut muut ketjut hiljasia ja jaksa alottaa uutta.

Mut koska km:n jälkeen loppuu raskaus oireet. On niin julmaa et mun kohtu on tyhjä ja kärsin edelleen pahoinvoinnista :/ Huomen meen lekuriin ja toivottavasti kattoo kuin hyvin on tyhjenyny itestään. Pelko vaan että ei oo, kun tänään päiväl oli saman laiset kivut kun kuopuksen jälkeiset jälkisupparit -.-

Mä haluuuun jo päästä uuteen yritykseen!!!!!
 
Tää on muuten ihana ketju, kun melkein aina joku on paikalla :D Minä oon ainakin ihan parantumaton himotestaaja ja minusta on ihana a) katsella muiden viivoja b) laitella omia (viivattomia tai viivallisia) testejä näytille.

Lämpimät onnittelut plussanneille :)

Nyt en millään jaksaisi odottaa omaa ovista ja sen jälkeistä aikaa. Tämä kierto saattaa muutenkin olla sellainen ovuloimaton. Vaikuttaa, että ovuloisin vain toiselta puolelta (kipujen perusteella) ja edellinen kierto oli sellainen ovulaatiokierto.

Noh, mut siihen asti siis katselen muiden testejä.

Tsemppiä kaikille jännääjille!
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Tulin heti kurkkimaan joko olis aamun testejä. Annikaeveliinan tuloksia jo odottelen. :D Mä oon kai hätähousuinen taustalla elijä. :D Eiliseen vimppaan testiin en kyllä mäkään saanut oikein mitään näkymään sulla. Noita on kauheen vaikee kuvata! :/

On. Kp 12 ja ovulaatio tapahtunut oireiden perusteella jo jokunen päivä sitten. Taitaa tulla kolmen viikon kierto niinku viimekin kuussa. Tilasin perhosilta tikkuja, et kai ne pitää itsekin paskoiksi todeta. :D :D
 
Miree, isot pahoittelut sulle!! :( Miksiköhän se digi näytti suurempia viikkoja?
Mymosa, lääkärillä uhkailu selkeesti sitten auttoi. Hyvä että pääsit nyt vihdoin uuteen kiertoon! Onnea siihen!
Annikaeveliinan testiä kans odottelen. :)

Dpo 13 <3


Heitänpä ilmaan kysymyksen: hcg:n pitäisi muistaakseni tuplaantua joka toinen päivä. Viime raskaudessa mulla kuitenkin viiva vahvistu selkeästi joka päivä. Onko teillä, ketkä olette testanneet useamman raskauden aikana, ollut eroavaisuuksia viivan vahvistumisessa?
Ja älkää pelätkö, en maalaa nyt mitään piruja seinille, mutta kysyn koska tuli mieleen ja paikalla on alan ammattilaisia ;) :D
 
Viimeksi muokattu:
Amora Mä oon testanut ton kuopuksen useampana päivänä ja simlo pc vahvistui tasaisesti dpo15 haaleesta selkeestä viidessä pöivässä ihan kirkuvan punaiseksi ja tasaisesti. Km kierrossa pc oli tosi haalee koko ajan, vahvistui muutaman päivän mitä testasin ja digillä varmistin mutta viiva jäi ihqn haaleaksi. Haaleammaksi ku toi sun dpo13 viiva.

(.) Ovistestiin enää hyvin haalea viiva. Lämmöt on kyllä noussu loppukierron lukemiin mutta oisko tuo helle? Kun se kunnon ovis+ saamatta. Pöh taas.

Annikaeveliinan test odotellessa. .
 

Yhteistyössä