Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä olen ja mieski aika varmoja että edellinen kierto oli kemiallinen. . Ne kaikki haamut ja pidemmät menkatkin oli.. taitaa taas olla sellanen.. vai? Koska mähän oon kans testimielessä alkukierrosta tehny jokusen testin että näen tuleeks niihin mitään.. ja ei ole tullut. Lueskelin piinapinosta parin aiemman raskauden piinapäivät.. kaikissa menkkakivut just näillä päivillä voimakkaat.. mutta kyllä mus nyt niin koskee alamahaan että kyllö se vuoto vaan huomenna alkaa ja luteelivaihe se 13 päivää niiku aiemminki ollu.
 
NelHM - kyllä tuo miun aamuisen dippaukseni toinen viivanen on ihan selvä viivan paikka.=)

Dippasin vielä illasta..

Kontrastiakin säätelin(aiemmissa dippauksissa ei tarvinnut)

Tässä vielä toinen kuva hieman myöhemmin ja jätin säätelyt sikseen..


Liuskat kuvattu 1-2h sisään dippauksesta ja viivanpaikkaa enää näyttää.
Olen nyt tähän tilanteeseen tyytyväinen - sain selvyyden ja voin rentoutua.:)
..olen nimittäin pakkaillut koko illan, huomenna startataaan muutamaksi päivää mökkeilemään tänne Savon suunnille - ihanaa, pääsen puusaunan pehmeisiin löylyihin loikoilemaan ja uimaaan!!!!:cool:

Plussasia tänne:heart::heart::heart:ja mukavaista viikonloppua!:wave::flower:
 
Viimeksi muokattu:
nelHM: viivanpaikka ainaki näkyy jospa vielä mahdollista saada väriä siihen :)

annikaeveliina: Ootko nyt testaillu? Luin että kiertosi pitkä ilman vuotoa..

omanapa: vuoto loppui kuin seinään, testiä en ole enää tehnyä varmaan turhaa ees tehdä.. Noh puolentoista viikon päästä pitäs olla ovis taas ja en aijjo nytkään testailla sitä, koitan ottaa rennosti sen suhteen :D
 
Äh.. Mää poistin pitkän viestin kun höpöttelin mitä sattuu.. Mitä mielessä vaan liikkui.. Ajattelematta loppuun saakka..

mut nelhm, kovasti tsemppiä, onhan vielä pienet mahkut jos vuoto ei oo alkanut..

dpo4.. Välillä toiveikas, välillä painuu maanrakoon..
 
http://aijaa.com/tBXoIu
Tuossa nyt vierekkäin vielä eilinen ja tän aamun testi. Tyhmiä testejä kun noin selvää viivanpaikkaa tai, mitä nyt onkaan, antaa.

Höpönenä Suotta poistit viestis. Hyvä teksti. Suaphan sitä täällä "ääneen" pohtia.

Ei ole menkat alkaneet mutta koko ajan tunne että just lorahtaa. Pitää käydä tarkistaa vähä väliä :(. Aamulla jäi pyyhittäessä kellertävää vv:a.. ei se viekunnon tuhrua ollut mutta sieltä sekin iltaan mennessä alkaa ja aamulla viimestään vuodan. Itsekin odotin jo selkeämpää viivaa. Ja jos nyt niin kummasti käy ettei aamulla muka vuoda niin teen apteekin oman sit. Tänään siis dpo13 ja menkka päivä ois.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään ehkä dpo5, oon tuntenut ns. menkkakiouja lievinä dpo1 saakka. Muistini mukaan noita tuntemuksia on tullut yleensä vasta pari pv ennen kuukautisia. No, voihan kroppa olla sekaisin viel Mirenan jäljiltä, turha innostua vielä että tää mitään merkkais.. on tässä hätähousuna jokusen r-testinkin tehnyt vaikka mitään ei vois näkyä vielä vaikka kuin tukevasti ois raskaana..

Toivon että neIHM sun menkat ei alkais vaan viivat vahvistuis!
 
Sandelma kiitos =).
Mulla pistää tonne vasemmalle alas, ikävästi tuikkii. Menkkajomotukset tulee aaltomaisesti ettei koko aikaa ole. Vituttaakin vois enemmän näin menkkapäivän kunniaksi.. jos nyt oireita koittas miettiä niin väsyttää. Tosi paljon. Ja koko viikon olen ollut vähällä ruoalla koska ei vaan maistu. Ekan ruoan syön vasta neljän jälkeen. Ja kun syö niin turvottaa.. ei tee mieli siis syödä. Tosin voi jojhtua helteestäkin. Mutta kohta sitä alkaa taas uusi kierto kohti uusia pettymyksiä. Vaikka kuinka muuta toivos.
 
Hookoo, oon mä pari testiä tehnyt, pc:n puikkoon joku hailura ja pc liuskaan perus viivanpaikkaa:) mussa on joku vika,ku ykskään testi ei oo tyhjä. Rfsu anto eilen niin räikeen viivanpaikan että oikein hermo meni.. tänään siis kp 60/28-31.. ei nuo taida ikinä alkaa.. mutta kiva kun kysyit :)
 
Nyt tulee sitten niin tyhmää juttua mutta pakkohan tää nyt jonkun kans on jakaa... miehellekään kehtaa sanoo.. Meillä käytetään sellasta vessapaperia missä punasia ja oransseja kukkia, no milläs hitolla mä erotan josko jotain kiinnittymisvuotoa vaikka tiputtelis.. :D äskenkin olin näkevinäni pari pisaraa mut alkaa kyl mennä naurettavaksi kun pitää suurennuslasilla testien lisäks veskipaperikin tutkia :D

Tänään siis valkosta vessapaperia ostamaan!
 
^ mulla kans ovis kp19 paikkeilla ja tossa vaiheessa tinut näyttäny vahvempaakin. Mut toki useammalla ne vahvistuu tasaseen. Jatka tikuttelua ;)

Ei ole vuoto alkanut. Eiköhän se iltaan mennessä. Tää on kyt kolmas kierto mikä alkaa tuhrulla.. yks niistä oli se km ja sit viime kierto ainakin alko näin.
 
Mä taas en tiedä mitä tehdä tai ajatella. Eilen oli oviksesta laskien RV 4+6, ja kävin taas varhaisultrassa yksityisellä. Lääkäri oli todella ilkeä, arvosteli sitä kuinka edesvastuutonta on edes miettiä lapsen tekoa kun olen ylipainoinen. Teki ultran sisäkautta, ja sanoi ettei näy edes sikiöpussia, ja mikäli raskaus olisi normaali niin sikiöpussin kuuluisi jo näkyä. Näin tämä katkeroituneen oloinen lääkäri sai minut itkemään sanoen että raskaus on kohdun ulkoinen, vaikkakaan kohdun ulkopuolellakaan ei mitään näy. Laittoi kiirrellisen lähetteen oyksiin, jossa ei enää ultrattu. Mitattiin veren hcg pitoisuus joka oli 189,5 mIU. Oyksissa lääkäri sanoi että normaaliraskaus on edelleen mahdollinen, ja että sikiöpussi ei välttämättä näillä viikoilla kaikilla vielä näy. Hcg mitataan verestä jatkossa useammin ja 2vk kuluttua uusi ultra jolloin toivotaan että sikiö löytyisi oikeasta paikasta. Tämän aamun hcg verestä (20 tuntia edellisestä) oli 276,3 mIU, joten nousua on tapahtunut ainakin riittävästi. Nyt toivotaan vain että hcg nousu jatkuu ja että hedelmöittyminen olisikin tapahtunut paria päivää oletettua myöhemmin..
 
SeaWind. On todella kurjaa että tuollaisia lääkäreitä on.on ammattietiikka ja ammatillisuus hakusessa. Iha paha mieli tulee.. tää vauvan haluaminen on oikeesti vakavaa ja herkkää touhua, ei siinä toivo enää nälvimistä tai arvostelua. Kyllä uskon että kaikki sulla hyvi , hcg nousee hienosti =). Hyvä kun nyt seurataan niin varmasti rauhoittaa omaa mieltä. Halit ja jätä omaan arvoonsa tollaset mulkerot!

Mulla kramppaa alaselästä niin pahasti ja kerran tuli jo ruskeeta vuotoa veskissä.. joten tää oli taas tässä. En ymmärrä noita testejä. Taas kerran pääsin hetkeksi jo onnen tunteeseen noiden haamujen kanssa.

Plussatuulia muille piinajille <3
 

Yhteistyössä