Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Annikaeveliina, onko tuo pc? Koska mä näen kans jonku viivasen siinä ja mulla ei tuu niin minkään näköstä viivanpaikkaakaan.. Höh.. Tulis ny sulla se kunnon viiva tai kunnon menkat.. Aivan varmasti ärsyttää. Käyhän vaatimassa ne terot..

nelhm.. Sullakin kummasti aina vaan viivasta näkyy 8/.. Käyhän ostaa joku kaikist epäherkin testi ja kato tuleeko siihenkin viivanen :)

dpo 8.. Ihan kuin ovistesti vähän tummempi, aavistuksen verran.. Pc r-testi niin nega kuin olla voi.. En löydä suurennuslasillakaan viivanpaikkaa :D mut toisaalta hyvä, jos siinä joskus jotain hailuraa sattuis näkymään ni tietäisin ainakin jotain tapahtuvan, ei jäis epäselväksi kun vertailukohde on täysin tyhyjä :)

on kylmaar niin vahva tunne et tärppi ei käy. Mul on outo tunne kohdunsuulla ovisten aikaan.. Ihan kuin paine kohdusta ulospäin.. Eli aattelen et ei ne simpat ainakaan sisäänpäin pääse :) hullu mikä hullu :) eilen touhuttiin ihan muutenvaan ja hitsi ku kävi kohdunsuulle kipiää, on se vaan parempi päässä sinne gynelle kun vaan sais aikaseks..

otan kuvan noist ovistesteistä kuhan uusin kuivuu.. Vaikkei sais kuivana kahtella ni niistä kyllä parhaiten näkee jotain muutosta ;)

no vihtu nyt en saa ton imgurinkaan kautta kuvia.. Voi paska mikä puhelin!!
 
Viimeksi muokattu:
Näkyyköhän tämä ovistestisuora...
Yhdessäkään ei testiviiva ollut kontrollia tummempi, mutta selvästi tunsin oviksen kipuina ja sitten niiden hellittämisenä ja nyt keltarauhasen jomotteluna.
Oviksen kuvittelen tapahtuneen lauantaina kp 24. Kipujen perusteella kyllä olisi mahdollista, että munasolu irtosi kp 22-23, sillä kivut hävisivät yön aikana. Lasken kuitenkin niin, että dpo 0 on lauantai kp 24. Jännää!

 
Mulla on sellanen tilanne että sain lekurilta lääkkeet, hormoni, ja ne pitäs alottaa tyyliin 4pvän sisään. Mutta mutta, nyt on ovis tänään ja mulla on kaikki vauvat talvivauvoja, haluaisin itsekkäästi pidentää tätä tuone syksyyn. Ihan idioottiko??? ois ees yhet syndet muutoinkuin samassa kuussa, kolmet..
Oottaisitteko te?
 
Auttakees nyt avutonta :D

Mä tein edellispäivänä (kp 26/29-30) testin joka näytti negaa mutta puolen tunnin päästä siihen ilmestyi punainen viiva mikä kuitenkin haalistui mutta on edelleen siinä näkyvissä...

Tänään tein testin ja sekin näytti negaa kunnes taas testiajan jälkeen ilmestyi joku viivanen...

Onko mulle nyt sitte sattunu jotku maanantai kappaleet näissä testeissä... :|
Ylemmän testin merkkiä en muista mutta alempi tilattu vauvalasta.

Kuvat otettu kuivuneista testeistä... Tämän päivän testin viivaa kamera ei oikeen saanu tallennettua.

kp 26/29-30


kp 28/29-30
 
Viimeksi muokattu:
PhotoGrid 1402401403977-1
Mie tuossa aikani kuluksi vähän kontrastia säädin mammaksin puikkoon.. siinä on väriä :O. Mutta siis joo.. tää on iha huvinvuoksi ja en ole raskaana :D. Minäkin slan vuotohäiriöihin kohta kallistuu.. 1 vrk:n vuoti. Sit taukoa seuraavaan päivään, sit tuli yhden iltapäivän ajan muutaman tunnin paljon ja eilen ei yhtikäs mitään. Tänään taas pyyhkiessä tulee vaaleanpunaista limaa paperiin joka kerralla, mut ei siteeseen asti ku tippa tullu.
 
Viimeksi muokattu:


Siis paljaal silmäl, on yht vahva kun testi viiva, mutta tollanen kapeempi?? Ota tosta nyt selvää. Mut varoiks eilen heiluteltiin peittoa!

Hei sanokaas nyt mitä r-testei mä tilaan, toki haen jossain kohtii PC:tä, mut vois tilaa valmiiks jotain. Taavetit ja perhoset tuli jo testailtuu sillon viimeks.
 
mymosa
Pitää koettaa olla välittämättä noista ennenkuin saan tulokset.. jos en ole ovuloinutkaan..

Tilasin kuitenkin lisää perhosia.. ja katotaan onko tarve tilata muita.

Eilisestä ollut kuvottava olo vähän väliä.. ja tissit sivuilta kipeet. Aamulla palelti vaikka täällä paistaa aurinko täysin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mymosa, mä nään ehkä viivan paikan mut en kyl väriä :/

Mä tilasin nyt sofeja, one steppei ja mammaksin testejä. Ja valmiiks jo digit...kokeillaan nyt vähän kaikkia :D
Tarvii viel tänää myöhemmin toi ovis testailla, et jos vaik olis vahvistunu ja päästäs heiluttelemaan viel peittoa.
 
Myrtti plussalta näyttäis :)

mymosa mäkin näen haamun..

dpo 9 nega.. Vähän alkaa harmittamaan. Ei muuten mut oon tehny ny noit ovistestei dpo 3 lähtien ja ne aika tasapaksuu samanlaista haamuu, eli mitään suurempaa heittoo ei näyttäis hormoneissa olevan.. Eli mikään ei viittaa minkäänmoiseen tärpin yritykseenkään. Toki aikaista on mut silti sitä oottais jo jotain tapahtuneen...ovisplussasta kuiteskin se 11vrk. :(
 
Mymosallanjoku hailura on mutta onko väriä?? Tuuhan kertoo ku saat labratulokset =)

Myrtti Miusta noista mikään ei ole vielä plussa mutta lähellä kyllä. Tosin ei kaikki saa edes sellasta räiskyvää plussaa ja silti ovuloi. Eiköhän ne omat tuntemukset ole parhaat =)

Höpönenä Kyllä sulla on vielä mahdollisuus plussaan. Pidän peukkuja <3

Mulla jomlttelee kolmatta päivää alaselkään. Ei iha vielä pitäis. Oviksen aikaan oon huomannu aiemmin että käyp selekäänkin.. mut vasta kp6 niin ei ole senkään aika. Tosin pientä munisjomottelua myös havaittavissa. Vuoto loppu.. eilen muutamat värilliset limat paperiin ja toissapäivänä ei mitään. Väsyttää paljon kun hulinaviikko meillä ja paljon menossa. Ajattelin pystysinkö olla tikuttamatta mitään tässä kierrossa. . Ei ole helppoa ainakaan. Vois koittaa mikä vaikutus on olla vain tuntemusten perusteella. Kahtelin puhelimen kuvat löpi ku poistin niitä niin toai selviä haamujahan oli taas useamman saanut. Ei jaksa sellaista. Yks testi ja kunnon kaks viivaa riittäs. Huoh..

Plussatuulia puhaltelen!!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä