Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Neinäsä Just niiku boomm tossa jo totes: lh kohoaa loppukiertoa kohti että sekin voi viivaa piirtää. On nii haalea vielä tuo että ei ehkä voi siitä päätellä suuntaan eikä toiseen. Mutta.. pienet dpo:t, kaikki on vielä mahdollista =)

Missä mun ovisolot?! Ei limoja ei niin yhtään. Vähän sellanen kostee olo aika-ajoin mut iha vv:a se vaan on. Ei kyllä ole muniksia nippaillu.. että ei kyllä olojen puolesta tapahdu mitään ovulaatiota. Yleensä ovis+ päivänä alakerta on nii turpeessa. Ei sitäkään nyt. Se oli sillo viime viikolla se. Ääh mua ressaa jo tää homma nii paljon että en taatusti siksi edes ovuloi ja pilaan itse viimesen mahdollisuuden raskautua :(. Tyhmä minä! Ootan vaan että kierto loppuu ja sit pitää vaan asennoitua vauvahaaveettomaan elämään ja keksiä jotain millä ajatukset täyttää.. :(
 
nelHM: oletko varma ettei sulla ole jäänyt jotain istukan jäänteitä siitä tuulimunasta? Kun r-testiin piirtyy haaleista haaleinta haamua, mutta ovistesti ei näytä plussaa eli puhuisi sen puolesta ettei ovista ole tapahtunut, jos hcg vielä koholla. Mulla on ollut 4 keskenmenoa ja vain 1. ssä hcg laski muutamassa viikossa 0:aan ja ovuloin heti perään, josta syntyikin keskimmäinen lapsi.
 
No kyllä se hcg oli alle 2 jo heinäkuun lopussa. Ja menkatkin tuli, tlsin vaan vuorlkauden mittaset, ja ovuloinutkin siis olen siitä kierrosta. Kyllä tuo miun tän aamun one step ovisplussa on. . Siis miun silmään ainakin. Olkootpa miten on. Mutta eihän minulle mitään tarkistuksia ole tehty sen ultran jälkeen missä tuulimuna todettiin, vain hcg seuranta siihe asti ku oli nega.

Muoks. Siis ei omlu nega heinäkuun lopussa vaan joskus elokuussa.
 
Viimeksi muokattu:
Nonii tänään siis ovisplussa aamulla ja iltapäivällä tuli ihan törkee parin tunnin vatsakipu. Tais ovulaatio olla sitte samana päivänä. No tulipa onneks sit väkisin tänäänkin puuhasteltua:)

Muistasin oman km(12/12) jälkeen jostain lukeneeni että hcg saattaa olla 8 viikkoakin koholla eli sitä ennen ei testit olisi luotettavia
 
Uusi kuumeilija ja innokas testailija ilmoittautuu!

Eksyin sivuille muutama päivä sitten ja löysin tämän ketjun, pari päivää menikin mukavasti viestejä lueskellessa :D Täällä kuumeilen neljättä lasta, yk 2 menossa. Isommat lapset -04, -05 ja -07 syntyneet. Ensimmäistä yritettiin aikoinaan 3kk, toinen tärppäsi heti kun yöimetys loppui (ikäeroa tuli 1v3kk) ja kolmas sai alkunsa ensimmäisestä kierrosta. Helposti olen siis aikaisemmin tullut raskaaksi, mutta vuosia on tässä välissä vierähtänyt. Kolmatta yrittäessä mittailin lämpötiloja ja testailin innokkaasti, ekan haaleanhaalean haamun sainkin tuolloin jo dpo 6.

Nyt siis toinen kierto meneillään yritystä, edellinen kierto oli ensimmäinen ilman hormoniehkäisyä. Positiivista oli, että kierto oli tasan 28 päivää. Tänään menossa kp 17. Kp 14 oli selviä kananmunalimoja ja illalla alkoi mahakivut, jotka tulkitsin johtuvan oviksesta. Sen jälkeen lima on vähentynyt, mutta mutta...lämpötiloja oon muutaman päivän vasta kerenny mittailemaan ja niitäkin vähän huonosti vuorotyöstä johtuen, mutta aika alhaalla ne on edelleen. Eli olisikohan se ovis sittenkin jäänyt tulematta muista merkeistä huolimatta? Jomotteluja on ollut melkein joka päivä siitä kp 14 lähtien, varsinkin vasemmalla puolella ja maha aivan turpea. Katotaan kuinka kauan maltan olla testailematta. Jos ei tästä kierrosta tärppää niin aattelin kokeilla ovistestejä, niitä kun en koskaan aikaisemmin oo kokeillu.

On joka tapauksessa helpottavaa huomata, ettei ole ainut testailuun höynähtänyt :D
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Anemone Tervetuloa! Et ole tikkuinesi yksin =)

Tosta km:stä ja hcg:stä.. varmaan se joillakin voi jäädä koholle. Onneks sitä mulla seurattiin ja se laski negaksi parissa viikossa.

Muoks. Ovistesti haaleempi ku eilen, eli ei iha tasavahva vaikka vahva onkin. Nyt siis kaiketi dpo 0 noiden tikkujen mukaan. Tai dpo7.. jompsin kumpsin. Taidan vähän relata näiden kaa ja ootella kiltisti menkat vain. Talletettu on tasaseen ja sillai jatketaan, että nähtäväksi jää kui käy. Alamhakipuja on iha kiitettävästi. Irtoamisen tunnen yleensä ihan tietynlaisena kipuna.. ja se pitäs tulla tänään sit. Viime lauantaina kyllä oli sellasia tuntemuksia myös ku lämmötki romahti ja sit sunnuntaina ne nous.

Nyt taidan vaan muiden jännäilyä vkon seurata ja sit ehkä itse tikuttaa r-testillä (uskoo ken tahtoo :D )
 
Viimeksi muokattu:
Heippa hei kaikille ja tervetuloa uudet! :) Halit nutturuu.

On, mulla sit loppui ovistestit keskiviikon plussaan. Mä luulen että ovis oli torstaina, vaikka en irtoamista tuntenut. Sinänsä outo juttu. Se on tosiaan ihan erilainen tunnistettava kipu, kuten nelHM sanoit.

Tänään nipistelee oudosti ja mietin että voisiko ovis tapahtua vasta tänään. Tuskin näin nopeasti voi kiinnittyäkään. Nähtäväksi jää täälläkin... Lasken päivät torstain mukaan, eli dpo 2. Jee kohta pääsee testailemaan :)
 
Täällä yksi uusi palstailija, piti ihan tehdä nimimerkki että voisin kysyä teiltä neuvoa.=) Tein aamulla Pregcheck-testin johon ilmestyi sininen ja punainen viiva, tarkoittaako tuo siis positiivista tulosta vai oliko testi jotenkin viallinen? Kokeilin toista testiä heti perään parin tunnin päästä, se oli negatiivinen. Dpo:sta en ole varma, olisiko 8-11. Malttamattomana testasin kuitenkin jo.:whistle:
 
IMG 20140906 161540.

Tossa mun aamun pc, piti vähän muokata että sain edes vähän esille mun hailua viivaa.. livenä näky kyllä aika selvästi :) eilisen illan pc nega mutta kuivassa näky jotain, tän aamunen kuvattu testiajalla :) voi olla että kuvassa ei näy :D dpo 12. Kattoo jos maanantaihin ois testaamatta.. ei oo ku kökkö sofi ja maanantaina pitäs tulla niitä lisää.
Menkkapolttoja mahassa ja alaselässä edelleen, jotenkin ne on kuitenkin erilaisia..

Minni kuulostaa vialliselta, saatko iuvaa laitettua? :D
 
Minni Mulla tuli pc:llä myös sininen viiva, ihan samanlainen mutta se oli kontrollin päällä ja testiviivassa haaleaakin haaleempi haamu. Minä tein reklamaation. Teeppä sinäkin! Vaikea sanoa onko tuo positiivinen vai mikä.
 
Täällä tosi pitkästä aikaa.. Pientä jänskätystä ilmassa, tänää kp 52 (norm. kierto 30 pv), eli aika täydelliset 3 viikkoa myöhässä. 5-6 apteekin testiä tehtynä ja kaikki negaa, silti ei ole oirettakaan, että menkat alkaisi. Mutta aamupahoinvointia ja huippausta löytyy senkin edestä, sekä löytyy kivoja ahdistus tunteilu-kohtauksia päivittäin. Lienee aika mennä maanantaina hakeen lähetettä labraan. :D

Edellisessä raskaudessa tuli plussa viikko menkkojen pois jäännin jälkeen, mutta nyt ei nävy eikä kuulu :( Stressaa jo kohta..
 
Hepa93 sulla on jännät paikat :)

On: Tuli just mieleen että esikoinen sattu tärppäämään just siinä kierrossa missä tuli naukkailtua väkeviä vähän joka ilta (olin stressaantunut tulevista häistä) kun tarvitsin itselleni tekosyyn vetää röökiä (lopettanut mutta juodessa antanut itelleni luvan polttaa).
Yhteenvetona pitäisköhän tässä lähteä Alkoon joku pullo hakemaan? Punkun oon jostain lukenu lisäävän kohdun verenkiertoa...
 
Moikka! Mulla siis tuli tosi vahva viiva ovistestistä nyt ensimmäistä kertaa perjantaina iltana, oltiin ke iltana sekstailtu. Perjantaina molemmilla oli todella pitkä päivä töissä, kyllä me siinä illalla yritettiin mutta mies oli liian väsynyt tulemaan. Tietty mä aloin itkee ja en nukkunu koko yönä juuri yhtään :/ Lauantaina sitten kun en ollu nukkunut, menin aamulla töihin ja olin niin puhki ja masentunut koko päivän ettei tehnyt mieli ollenkaan... Nyt siis on tänään jo mennyt 2päivää vanhvasta viivasta. Mä sanoinki miehelle, että ei enää ole mitään järkeä ainakaan yrittämisen kannalta harrastella. Mitä ootte mieltä, voisiko toi pelkkä keskiviikko riittää? Eiks sitä sanota että ennen ovulaatioo se paras hetki olisikin? Kyllä harmittaa kun olin niin into piukassa ja sit ei mennykkään kun elokuvissa.
 
Eläinystävä, kyllä ne voi vielä jaksaa hedelmöittää keskiviikon takaiset simoset :) Mutta onhan se tietty hyvästä tuurista kiinni, jos näin käy. Mahdoton yhtälö se ei kuitenkaan tietääkseni ole ;) Toivotaan parasta!! Tuurillahan näissä hommissa mennään aika pitkälle :)

Onko niin, että kiinnittymisen aikoihin saattaa tulla lämpödippi? Jostain muistan kuulleeni..? :D

Mukavaa sunnuntai päivää!:wave:
 
Eläinystävä Peeaan oootia. Ei mahdotonta =)

Hepe Millon meinaat taas testata vai pyydätkö veritestin?

Ooti Oon täällä lukenu lämpöjen laskusta liittyen kiinnittymiseen.. sullako ois sellanen? =)

omaa napaa.. ovistesti vaan tosi vahvaa viivaa näyttää edelleen, lähes plussaa. Lämmöt ei kyllä ole viime sunnuntain jälkeen laskenu ku sillo nous.. mitäpä lie?
 
Anteeks, mut mun on nyt pakko kysyä, onko nää ovisoireita vai kiinnittymisoireita. Tosiaan nyt kp14/29 ja alko masun juilinta tossa maanantai yönä, samoin alaselän särky. Ollaan harrastettu seksiä maanantaina - keskiviikkona ja nyt ei oireet oo vieläkään helpottanu. On hiukan paineentunnetta alavatsassa ja muutenkin vähän turvonnut olo. Virtsaamisen tarve on lisääntynyt. Oon mittaillu ihan vaan huvinvuoksi aamulämpöäni =) . Näyttää tältä: ke 36,1*, to 36,2*, pe 36,2*, la 36,6* ja su 36,2*. Ja musta tuntuu liman perusteella, että ovis oli siinä keskiviikon ja torstain välillä, sillä heti niitten jälkeen alko kuivakausi. Mulla ei oo ikinä ollu tälläsiä kipuja kesken kierron. Voisiko joku auttaa?? =D
 

Yhteistyössä