Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä haamuilee niin moni. <3 mulla nyt torstaina dpo4 vasta, viimeksi oli laskuissa päivän virhe. Kuinkahan ajoissa vois saada ekan haamun plussakierrossa..? :rolleyes: Mulla tais eka hailura olla dpo7-8 viimeksi. Kymppipäivänä oli jo selkeä plussa.
 
Huomenta. Tän aamun sofi oli ku perunapelto, ihan montuilla. Ei siinä näy ku korkeentaan viivanpaikka :(. Ovistesti taasen vaan todella vahva. Toivottavasti se edes merkkais jotain hyvää?! Tänää siis dpo12 tai dpo 5. Toivottavasti jälkimmäinen koska muutoin en kyllä raskaana ole testien perusteella.

20140911 060450

Muoks. Mitähän tää nyt on? Ihan älyttömät limat tuli.. ei se kirkasta ollu vaa kellertävää mutta ovisliman tapaista muuten. Mahakin ihan sekaisin ja huono olo. Jäi aamupala syömättä.
 
Viimeksi muokattu:
Tää himotestaaja teki eilen rt:n ja negahan se oli. Ihan kun nyt muuta vois kai ollakaan, ellei sit ovis olis just sattunut kierukan poistoon, kun siitä on nyt se 16 päivää. Menkkakivut loppui illalla, mutta mitään ei tullut. Nyt taas lievästi juilii tuolla kohdun seudulla. Ei ees jaksettu illalla touhuilla, jos nää kivut oli sit ovista, niin tais jäädä hyödyntämättä, kun viime kerta oli perjantaina... teinit on ollu kotona tällä viikolla, ja valvovat niin myöhään, niin ei pääse lapsentekohommiin ;)
 
joa
Mullinmalli, mä nään alemmassa kuvassa väriä :)

NelHM kyllä sullakin viivaa piirtyy, väristä en osaa varmaksi sanoa. Ehkä aavistuksen punertaakin :)

Mun aamun testi näyttää ihan samalta kun rfsun viivanpaikka :/ no kyllähän tässä kerkee vahvistumaan vielä, dpo 8-9 tänään.

image
 
Joa mulla tuli tuollainen väritön selkeästi näkyvä viiva ekaan testiin minkä tein dpo 10 ja ikinä ennen en ollut mitään testiin saanut, joten tiesin mitä se meinaa. Tein sen jälkeen mm.tuon apteekin oman ja verikoe vahvisti, että olen raskaana :) toivotaan että sinäkin olet! Pienet dpot on vielä :heart: minä en tänä aamunakaan saanut mammaksin vihreällä davidin testillä plussaa!
 
Helou arvon haaveilijat ! Ensimmäistä kertaa kirjoitelen, joskin kauan jo tätä palstaa seurannut..:) Eli tilanne että viimeiset kunnon menkat tullut 1. - 4.8 ja sen jälkeen 25.8-27.8 pientä tiputtelu vuotoa, joka alko rusehtavalla valkovuodolla ja hieman kirkasta verta parina päivänä, eli ohuella suojalla pärjäsin..

Nyt on pari viikkoa tuntunut nippailuja ja vihlomisia vatsalla, selän särkyä ja unta on riittänyt ympäri vuorokauden painajaisten kera ja eilen aamulla etova olo yltyi niin kovaksi, että lähdin töistä kotiin :x

Negatiivisia/viivanpaikka testeja olen tehnyt useita, ja reipas viikko sitten kävin labrassa pikatestissä joka näytti negatiivista! Samalla pissanäytteet ja viljelyt, puhtaita olivat :) eli vihlominen yms jonka kuvittelin johtuvan virtsatieinfektiosta ei siis johtunut siitä...

Eilisen ja tämän aamun testit näyttivät tältä (mikäli sikäli onnistuin kuvan laittamaan sillain että se näkyy :whistle:) :

katso liitettä 19722
Eli mitäs mieltä kokeneemmat testintekijät ovat mieltä? Viivanpaikka? Kyseessä davidin puikkotesti.
 
Täällähän on monella jännät paikat! Mullinmalli, laitapa pian kuvaa :D Olin näkeväni useammassa haaleaa väriä tai ainakin vahvan viivanpaikan. Itellä ei oo koskaan tullut minkäännäköstä viivanpaikkaakaan jos en raskaana ole ollut, vaikka toisilla niin on välillä käyny. Toivottavasti nyt vahvistuvat kaikki kunnon plussiksi!

Nyt menossa dpo 6 fertility friendin mukaan. Eilen tuli hätäisenä tehtyä yksi pc, joka ymmärrettävästi oli täysin blankko vaikka kuinka yritin kääntää ja vääntää eri kulmissa ja valoa vasten :D Ei ees mielikuvitus saanu viivaa siihen loihdittua. Kaapissa polttelis pc:n liuska sekä puikko, mutta meinasin toisen tehdä aikaisintaan lauantaina ja jos vikaa säästelis yli dpo 10. Oireita on ja ei ole...ne mitkä on on selitettävissä muutenkin ja toisaalta puuttuu esim. korkeet (n. 37) lämmöt mitä on ollut mm. viime raskaudessa. Yritän olla toivomatta liikoja.
Plussaonnea kaikille!
 
Yrittäjä J, sullakin vasta niin vähän päiviä, että älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Ootko tänään testannu?

NelHM:lle soisin kyllä plussan!

Joo-o, enpä malttanu olla käyttämättä sitä liuskaa, kun niin sopivasti oli vessahätä äsken :snotty: Testiajan puitteissa luulin näkevinäni jotain, mut voi olla mielikuvitustakin. Eipä kuvassa näy sen paremmin. Kuivana testiin tuli paremmin nähtävä viiva, mutta sitä ei oikein saanu kuvaan. Ja eihän testiajan jälkeisiä haamuja lasketa, eihän? Näkeekö kukaan muu noista mitään? Eka kuva testiajan puitteissa otettu ja toka kuivana. Pitää joka tapauksessa laittaa mies Prismaan ostoksille, ite en enää kehtaa sieltä pariin päivään testejä ostaa.
20140911 135609
20140911 141252
 
On: Täällä testien haku reissu edessä. Tein sitte hätähousuna viimesen raskaustestin kun tuli rusehtava limakökkö. jospa se olis nyt sitte kiinnittymistä. Mahaa vähän nippailee. Voi kyllä olla että jännittääkin. Eipä taas tullu oikein ajateltua että eihän siinä testissä edes voi mitään näkyä, jos nyt olis kiinnittymässä. Eli täysin puhdas nega yllätys yllätys.
 
Viimeksi muokattu:
NelHM, veikkaan sulle tuota dpo5 tälle päivää enemmin, ku ovistesti sillon oli jotenki selkeämpi myöhemmin. Kyllä siellä jotain kurkkii.. :heart:

Jatu13, näyttäs haamuilevan, mutta kuva on aika tumma. Lisäsitkö kontrastia? Alkuperäiset kuvat on helpompi tulkita. :)

Mullinmalli. :heart:

ON: Dpo4 ja ei MITÄÄN fiiliksiä. Ruokahaluttomuutta ja vähän poskionteloissa on semmonen fiilis, että liekkö flunssa koettaa päästä kiusaamaan. :stick:
 
SHM
täällä uusi testailija hoi! pcos taustaa ja terolut kuuri 3 meneillään.

maanantaina elämän eka vahva ovis plussa ja siitä lähtien kamalat oireet jotka pahenee vaan iltaa kohden. vatsa turvonnut(lantion ympärys +5cm verrattuna maanantaihin), väsymystä ja pinnan palamista, pahoinvointia ja "flunssaa".
 
Ihania olette <3 Kirves lensi kaivoon jo toista vuotta sitten, mut joo päivät on pienet ja mahdollisuus on olemassa.

Tällainen superfunky tulos, en tiedä näkyyko kuvassa, mutta livenä pinkki toinen viiva, joka on kaarella! 7-8 dpo

muoks. SHM, sul on mun oireet :) Tervetuloa hullujenhuoneelle!
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Mäkin tuun tänne piinailemaan :) Meiltä löytyy 10kk vanha poika ja toista kuumeillaan kovasti! Nyt olisi yk 3 menossa ja tänään luultavimmin dpo 3. Kovasti toivon että tärppäis, viimekierrossa sain vaan viivanpaikkoja kunnes täti kurvas kylään... Kaikille muillekkin plussaonnea <3
 
joa
Yrittäjä J, mä niin toivon et tää ois SE kierto meillä kaikilla. :) Tsemppiä kovasti kaikille!
mulla alkoi nipistelemään aika ikävästi mahaa toiselta puolelta, ei tunnu kivalta mutta jospa se meinais hyvää..
 
Anemone Mie en kyllä noissa näe.. ehkä siinä vikassa kuvassa on jotain viivasta mutta puuttuko väri?

Mullinmalli Näen kaikissa viivasen =). Hailakka tosin mut erotan.

YrittäjäJ Kyllä mke niin samaistun siun ajatyksiin. Haamuja, viivanpaikkoja mutta missä se plussa! ?? Masentaa, väsyttää ja ei jaksas mutta silti vaan pakko testata. Pakko-oire tullu koko testaamisesta jo. Se oli mahtava tunne sillo kesä-heinäkuun vaihteessa ku plussa pärähti tikkuun. . Kun vielä kerran pliiiis! Ja onnistuneesti kans.

Tervetuloa uudet pöpit mukaan :D Maailamastahan ei hullut lopu. Lippu liehuu tässäkin salossa mukavan aktiivsesti. Hyvä me! <3

Omanapaa Sen aamuisen limaklöntin ja eilisten mahtikipujen jälkeen on ollut iisimpää tuo juiliminen. Oisko voinu olla kiinnittyminen? Oispa oispa oispa!! Nyt jomottelee ajoittain alamahalle ja mulla myös sellaisia viiltoja sivuilla.. väsyttää. Hopeakissa sitä dpo5 veikkaili ja nii mie itekii siihen alan kallistumaan. Onpahan vielä aikaa saada plussa (jota tuskin tulee). Testaan taatusti joka päivä. Minkäs minä pakko-oireelleni mahdan. Se on kierukan haku edessä jos ei nyt tärppää ja se on kova paikka minulle. Mite sitä kestää ajatuksen että ei sit vauvoja enää?! Itku se pääsee taatusti. Mut näin ollaan kotona sovittu. Iha vika yk. En kestäs kyllä näitä pettymyksiä joka kk ja km:ja jajaja... Elämä jatkuu ja työasiat palauduttava sit elämään takasin. :(

Nyt ihan superpuhurit hei tänne pöllölaaksoon että ollaa kaikki tuolla odottajissa <3. On nii hyvä porukka että kiva ois siellä jatkaa! =)
 

Yhteistyössä