Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Päärynärouva Miulla oli aikalailla noin tämä plussakierto. Vahvaa viivaa ovistestiin kp7-10, sit se haaleni ja alkoi kohta taas vahvistuu ja todella megavahva plussa kp15&16. Samoiten alkukierrossa kohdunsuu auki ja limat ja jomotukset voimakkaat. Kuitenkin varsinaisen oviksen aikaan oireet hurjemmat. Minä pähkäilin oisko ollu sitä kypsymistä se alkukierron olo? Jatka tikuttelua vielä ja kuullostele oloa =)
 
Empuska mä oon ymmärtäny et 800 olisko mg? On turvallinen raja. Mulla tavalliset monivitamiinit kun en halua lisää rautaa ja siinä 200 + foliren 400..

Päärynärouva noi viivojen vahvuudet voi heitellä ennen sitä oikeeta ovisplussaa, mutta jos epäilet et ovis on nyt, niin voihan se olla ettet vaan saanu selkeetä plussaa saalistettua. Voihan se ovis tulla tässä kierrossa aikasemmin :)
 
Kiitos mimmi, eli voin ottaa molempia. En luultavasti saa foolia paljon mistään. :(

Huh, tulipahan aivan loistava fiilis kun pitkästä aikaa kävi koiran ja ukon kanssa pitkällä metsälenkillä. Koira oli niin iloinen kun koko perhe nautti <3 positiivinen mieli on kovin! Pitkään aikaan ei kunnolla olla yhdessä käyty ulkoilemassa, mutta nyt pitää ottaa taas tavaksi.

Milloin kannattaa alkaa juomaan sitä greippiä? 8)
 
Paljon onnea plussanneille!:) Tänään tehty ovistesti oli haaleampi kuin eilen, voiko olla mahdollista että ovis olisi jo tänään eli kp 14 kun kierto on kuitenkin aika pitkä, 31-39 päivää? Testiviiva ei ole kyllä mennyt kontrolliviivaa tummemmaksi mutta mahaa on tänään vihlonut siihen malliin että hyvinki voisi olla ovis jo nyt. Kuvassa alhaalta ensin toissapäiväinen, sitten eilen aamulla ja illalla tehdyt ja ylimpänä äsken tehty kun aamulla en ehtinyt testaamaan. 20141025 172917
 
Anteeksi nyt, kun tulen ulkopuolelta huutelemaan. Tämä on koukuttava ketju :D

Foolihappohan on vesiliukoinen vitamiini, joten aika paljon saa popsia, että yliannostuksen riskiä olisi. Mulla menee 800mg/päivä (rv 10+) ja olen lukenut, että jotkut syö vieläkin isompia annoksia. Ei siis hätää :)

Onnea plussanneille! :)
 
Pihla täällä kans yks koukuttunut,nyt kun ite en testaile (tunnustaudun myös himotestaajiin) oon siis viikoolla 26+3.
jäin miettiin tuota omegaa,mun neukkutäti kun sano sillon ekalla käynnillä,ettei sitä saa ottaa :confused:
vitamiineista mul on käytös ihan perus monivitamiinipore (ei A-vit ja makeutusaineita) ja magnesiumlisä. :D
 
image

Kyllä se rfsu piti paikkaansa,ihmetyttää kyllä et miten se tollee eilisestä illasta muuttu negasta noin hyväksi viivaksi? Aika hurjaa vauhtia hormoni nousussa ilmeisesti.

Nelli toivottavasti nähään vielä tuola heinäkuisten puolella ja ollaan sielä se 9kk :D

Foolihapoista ja greippimehusta kyselevät: Mä koitin edellisen kuumeilun aikana kaikki greippimehusta siittiöystävälliseen liukkariin mutta raskaus sai alkunsa vasta kun loppu ressaaminen.
 
tombatar jos se täti sekotti sen kalanmaksa öljyyn? :) mulla ainakin se rupes heti paasaamaan että siinä on a vitamiinia. Nuo perus kalaöljythän on lähes sama kun söis kalaa (mitä en ite syö ollenkaan).

Empuska määrästä en tiiä mut jossain luki et lasillinen :) saa varmaan ite määritellä minkä kokonen :D mä aamulla ihan huvikseen kokeilin paljon tulee yhestä tuoreesta greipistä käsin puristamalla mehua niin saldo oli 1dl. Taidanpa ostaa sen ihan purkissa ja juoda n. 2dl. Mä ite tykkään kyl mausta. Herää ainaki hyvin :D

Onnea almond! :)

Meilläkin tosiaan esikoinen tärppäs siitä ainoosta kierrosta kun ei enää jaksettu yrittää ja oltiin päätetty lähteä tutkimuksiin. Plussa tuli kyllä niin yllätyksenä, vaikka oireita oli paljon..
 
Empuska, hyvin voit :) omalla kokemuksella suosittelen gelee royalea :D

Tombatar, me tunnetaan joulukuisista 2012! Ihan varmasti olit siellä :) täällä tosiaan rv10+ ja toivotaan, että kaikki menee hyvin ja ultrasta lähdetään hyvien uutisten kera :) mä en himotestaajiin tunnustaudu, mutta tätä ketjua on kiva seurata :D
 
Oii, ihanaa nelHM nähdä sinut täällä!! <3 isot onnittelut teille *virtuaalihali*. Onnea muille plussanneille ja pienokaisille mukaan suureen matkaan.<3

Täällä Kp28/32 (menkkojen pitäis alkaa ensi keskiviikkona). Saa nähdä kuinka käy.. Olen testaillut lähes päivittäin Raskauskeijun herkällä puikkotestillä. Jotain sinne ilmestyy, mutta en tiedä onko se kuuluisa viivanpaikka, vaiko haamu. Vahvistunut se ei ainakaan ole.. Joitain tuntemuksia alavatsalla, mutta ne voi olla mitä vain, joten en ole noteerannut niihin.
Mä niin toivoisin, että tämä kierto olisi vihdoinkin se tärppikierto! :saint:
 
Päärynärouva, meillä onkin sit samalla kellonlyömällä ollu ovis kun samaan aikaan mullaki kipuili. Jännäillää sit yhes :D vieläki koko keskikroppa arkana ja outo tilanne kun en oo yhtään varma kummalta puolelta ovuloin vaik ennen ollu selkeesti toispuoleiset kivut.

Onpas kiva päästä piinailemaan ;)
 
Empuska, gelee royalea saa luontaistuotekaupoista :) sen pitäisi mm. tasapainottaa hormonitoimintaa ja lisätä hedelmällisyyttä. Itse ostin juurikin tasapainottamaan hormonitoimintaa, kun tuntui, että kroppa oli aivan sekaisin vielä kuukausia keskenmenon jälkeen. Ja ensimmäisessä gelee royale kierrossa kävi tärppi :) sitähän ei toki tiedetä, mikä lopputulos tällä kertaa on, kun vasta ensi viikolla on ensimmäinen ultra. Mies mulle naureskeli, kun tuota geleetä ostin... Pääsinpäs sanomaan sille :D kannattaa googlata. Löytyy tosi paljon tietoa.
 
Empuska, hyvin voit :) omalla kokemuksella suosittelen gelee royalea :D

Tombatar, me tunnetaan joulukuisista 2012! Ihan varmasti olit siellä :) täällä tosiaan rv10+ ja toivotaan, että kaikki menee hyvin ja ultrasta lähdetään hyvien uutisten kera :) mä en himotestaajiin tunnustaudu, mutta tätä ketjua on kiva seurata :D
empäs ollu ku joulukuisissa 2013 :D ja maaliskuisissa 2011
 
Almond Aivan ihana viivanen siellä. Onnea =)

Neinäsä Näyttää kyl miun silmää ovis+ =)

(.) Heräsin neljän maissa pissalle ja pakko oli uittaa tikut vaikka vaa 4,5h tuli väliä edellisestä. Sofi sekä pc samannäkösiä ku eilen, ehkä jopa aivan aavistuksen haaleempia :(. Ennen kun alan hyperventiloimaan täällä tätä asiaa ni koitan vallata mieleni ajatuksella että hcg tuplaantuu joka toinen päivä ja dpo12 vasta. Kun kuitenkin hieno viivanen taas tuli. Harkitsen kyllä apteekin oman tekoa jos saan pidäteltyä sen 4h nyt vähintään. . Tuulimunasss dpo10 suht samanlainen pkussa ku nyt ja dpo11 oli vahvistunut mutta ei nii paljon ku nyt. Dpo12 sillo testi haaleempi ja tasavahvaa ennsaanu missää vaiheessa vaikka alkoikin sit taas jossain vaiheessa viiva tummuta.. no okei. Ehkä mie himpan jo hypeeventiloin :(
 
Nelli ootko sä ottanu jokasen aamupissasta? Meinaan kun eri vaiheessa päivää se pissa on erilaista ja mulla ainakin vastoin testien ohjeita näyttää iltapäiväpissa paremmin kun aamupissa :) älä siis vielä hyoerventiloi! Ja se tosiaan tuplaantuu joka toinen päivä.
 
Heips!
Satuin tässä kurkkimaan ihan kun veskiin heräilin, että mitä tänne kuuluupi pitkästä aikaa ja voi kun niin toivoisin nelHm:n nyt vihdoin saaneen sen oikean kunnon tärpin kiinni! Pitkä on ollut taipaleesi täällä piinailla ja niin paljon pettymyksiä matkassa! Tsemppiä kovasti, että nyt kaikki menisi hyvin ja saisit vihdoin sen kauan odotetun nyytin syliisi! Tsemppiä kovasti myös muille piinailijoille!

T: Nami ja masuasukki rv 32+4
 
Hei vaan kaikille! Ja huippuu nähdä siut Nelli täällä taas!

Täällä tilanne se, että ei ole ollut mitään erikoisia oireita. Eilen aamuna tein perhosten herkällä testillä negatiivisen. Illalla tein apteekin omalla vaalean harmaan viivan dpo9 oli silloin. Testasin illalla myös tolla perhosten ja ei mitään näyttänyt. Kp:t oli 28/33.
Tänä aamuna dpo 10 ja taas tuli samanlainen viiva apteekin omaan ja tällä kertaa ihan testiajan lopulla näkyi perhosten testissä ihan haaleuden haaleus viiva, jonka sai just ja just erotettuu valos kääntelemällä.
Onko todella näin, että apteekinoma herkempi?? Vai onko ne harmaat viivat ees mitään plussia? Kokonaisia viivoja kuitenki. Laitan illalla kuvat:)
Eilen plussatessa katsoin heti raskaus laskurilla milloin la niin ovulaation mukaan ois 8.7 ja plussaus viikot ovulaation mukaan vain 3+3.. Onks toi ees mahdollista?? Kuukautisalkupäivästä laskien oli la viel oudompi:) Ja eri paikoissa näytti ihan eriä laskureissa:) Kumpaa sit uskoa??
Nyt tänään sit alkanut särkee iha alavatsaa varmaan tää jännitys, kun pelkää et alkaa menkat..
Onnea kaikille plussanneille!
 

Yhteistyössä