Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
tiha, mun mielestä viiva on himpun verran vahvistunu tosta ensimmäisestä. Odottele vaikka muutama päivä, eiköhän se siitä lähe nousuun. :hug:

Enkeli30, :hug:

Mun tilaamat Sofit tuli tänää postin matkassa. Muutaman tunnin sain just ja just pidäteltyä ja testiin näyttäis tulleen kääntelyn ja vääntelyn jälkeen haaleetakin haaleempi haalee viiva/viivanpaikka. Nyt testin tekemisestä on pari tuntia aikaa ja testiä ei tarvii enää siristtellen käännellä..Ja ihan ku siinä olis himpun verran väriäki. Emmä tiiä. Yritin kaikin keinoin saada siitä kuvaa teille arvioitavaks, mutta ei onnistunut, hailura ei näy kuvassa. :kieh:
Huomen aamulla sit taas uutta testiä kehiin! Tää on ihan sairasta, tää testailu siis! Kokoajan tekis mieli mennä uudesta pissimää, ihan ku se muutamassa tunnissa vahvistuis! :LOL:

Viivarikasta viikonalkua kaikille! Eiköhän täräytetä mahollisimman moni plussat näin marraskuun viimeisen viikon kunniaks? :saint:

-Unnaunna
 
Heippa kaikille taas! :wave: Tulin kurkkimaan..

Tiha mullahan nuo surullisenkuuluisat samanlaisina pysyvät viivat merkitsi tätä keskeytynyttä keskenmenoa. Ei tullu niitä tasavahvoja missään vaiheessa. Ja ultrassa siis rv:lla 5 kehitys pysähtynyt (näkyi pelkkä raskauspussi). Ootko digillä testannut? Toivottavasti sulla ei ole kyse keskenmenosta vaan viiva vahvistuu tuosta vielä! :hug: :heart:

pisamapeikko mun mielestä tuo ei ole vielä ovisplussa..viivat kun ei ole tasavahvoja vähintään. Testiviiva on ohuempi kuin kontrolli. Tsemppiä oviksen metsästykseen! :)

Minä odottelen edelleen josko vuoto alkaisi. Ei ole vieläkään näkynyt kunnon vuotoa! Tänään kävin otattamassa sen hcg:n..uskoisin sen olevan jo suhteellisen alhainen.
 
Mua hämää noissa omissa testeissä tuon kontrolliviivan vahvuus, joka muuttuu. Eli jos kontrolliviivaan vertaa, on tää viimenen testi suht lähellä, mutta testiviivat on kuitenkin samanvahvusia kaikissa. Ekassa tuo ero testiviivan ja kontrolliviivan välillä on isoin. Samanmerkkiset testit kuitenkin on... Huoh. Viikonloppuna kun on se 5+ viikot, niin vois kai koittaa digiä tehdä. Kivuista huolimatta ei tunnu, että mikään ois vialla - "mutta koska noita testejä nyt on kaapissa, niin täytyyhän niitä dippailla"... Huoh! Minkä sitä itelleen voi, joko sitä huolehtii ilman testejä tai testien kans : /
 
Onnitelut plussista :heart: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :hug:
Mulla kans lähenee kierto loppua, hitaasti mutta varmasti.
Haluisin jo testailla, varsinkin kun oireita on tullut bongattua.
Ehkä sitä vielä muutaman päivän sinnittelee. Kp 20/27 ja dpo6.
 
empuska, mäkin näen tossa sun pc:ssä jotakin .. hmm..
Nutturuu, negoilta näyttävät minunkin silmään.. :/
Callizo, haamu näkyy :)

Omanapa; tänään Kp55 / Dpo14. Menkoista ei tietoakaan.. mut valkkaria tullut aikalailla. Testit negaa. Mitä mieltä olette, täytyykö Gelee Royaleista pitää taukoa jossain vaiheessa kiertoa? Aloitin niiden syönnin enne ovista ja syön vieläkin. Vaikuttaako Gelee Royalet kuukautisiin?
 
mli
Tiha itselläni ei testiviiva koskaan tummunut kontrolliviivan tasolle positiivisessa testissä. Tein testejä useita ja pitkään (joo tiedän, mielipuolista... mutta yritystä oli takana useampi vuosi, eikä pää meinannut enää seurata plussatestin jälkeen...), mutta silti ne pysyivät haaleina. Hcg:n seuranta kuitenkin paljasti hormonitasojen nousun, joten oletan viivojen sävytyksien riippuvan testeistä...
 
  • Tykkää
Reactions: Tiha
Digillä alimpana tänä aamuna saatu tulos: Raskaana 2-3 (rv 5+0, oviksen mukaan rv 4+5/6). Alin testi näköjään eri päin kuin aikaisemmat. Muut testi on kuvattu kuivuneina, joten en tiedä miten tuo väri tuosta vielä muuttuu. (Ensimmäinen ja toinen testi näyttää näköjään ihan samanvahvuisilta jo viikon kuivumisen jälkeen.)

IMG 0324

Ehdin jo välillä iloitakin, että ehkä tämä sittenkin voisi olla normaaliraskaus, kun minulla on aikaisemmissa raskauksissa hcg noussut vähän paremmin. Kylläpä taas pudottiin todellisuuteen. Oletin, että testi voisi jo näyttää 3+. Mutta torstain testin jälkeen ollaan ehkä vähän viisaampia. Raskausoireet täytyisi alkaa lähipäivinä, mikäli taas aikaisempiin raskauksiin on uskominen.

Ylhäällä aikaisemmat Raskaana 1-2 ja
Raskaana 2-3 (testattu 6 päivää sitten).

Muoks. Tässä testit vielä oikein päin:

IMG 0326

Ei ole juuri vahvistumista havaittavissa :( Värit taisi tähän kuvaan levitä tuoreessa testissä käsittelyssäni.
 
Viimeksi muokattu:
sohvi35
tätimoonika eikai digi vielä tossa vaiheessa näytäkään 3+? Eikö oikea tulos olekin 2-3. Näin ainakin mun mielestä.

Ja olen itse huomannut että olen tullut "viivasokeeksi" jos tiedätte mitä tarkoitan?
Eilen panikoin ja hyperventiloin kun vihlontaa alavatsalla ja selässä. Oli PAKKO hakea apteekin testejä (ainoot jotka näyttää _kunnolla_ viivat). Tein illalla ja aamulla. Oli vahvistunut. Mutta vertasin viime viikolla tekemiin ja olin ihan varma ettei ole vahvistunut kunnes mies jo ärähti että "kato ny kunnolla, kyllä ne on vahvistunut".

Perjantaina meinaan tehdä digin, sitten olisi viikko edellisestä digistä joten toivon että näkyy 2-3. Tai sitten jätän tekemättä koska se aiheuttaa vaan mulle turhaa paniikkia jos ei näytäkään. Kun niin rajamailla taas mennään. Aloitin testaamisen niin pirun aikaisin. Vaikka oletin että piinailemaan en edes pääse kun tuli kiinnittymisliman mukana veriviiruja niin oletin sen enteilevän kuukautisia. Äh, tää on kyllä sellaista rakettitiedettä! Nyt siis kp 34/28-32 ja dpo jotakuinkin 14.
 
Tätimoonika, minäkin oon sitä mieltä, että ei pitäskään vielä tulla 3+. Eli oottele rauhassa :) ite yritän ootella melkeen sinne 6+, ennen kun testaan digiä.

Ja oman mielenrauhan vuoksi testasin toisen merkkisellä testillä, ja siihen tuli tasavahvat viivat. Kun edelleen tuolla liuskalla jolla oon useemman testannu, testiviiva pysyy täysin samana ja kontrolliviivan vahvuus vaihtelee. Eli nyt oottelen ihan rauhassa kunnes teen sen digin, josta toivon tulevan 3+.
 
Himotestaaja pissii tikkuun tunnollisesti niin kauan kunnes vuoto alkaa vaikka peli jo menetetty, eikö niin :)
image

Nyt kp 27/26-30

Eilisen illan vihloi mahaan kyllä niin että olin ihan varma että yöllä hanat aukeaa... Ei vaan vielä näy vuotoa mutta ei kyllä testissä viivaakaan!

Tyhmäähän tämä on mutta joka kierto sitä vaan elättelee viimeiseen asti toivoa vaikka mikä olisi tosi tilanne...
 

Yhteistyössä