Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
kp 29/27 Aamupissasta olevinaan jotain heikonheikkoa haamua edelleen... Samassa veneessä Cristal3 :sen kanssa siis.. Toivon oikeestaan että menkat alkais, jos kaikki ois hyvin niin luulis että viiva vahvistuisi?

Zipuliini ihanasti siun viiva vahvistuu! Neljänruusu?, kyl minäkin tuolla olen haamua näkevinäni.. On se vahvempi kuin minun tämänaamuisessa...

Tisseihin ja alaselkään sattuu edelleen, oon ihan ulalla että mitä tässä nyt pitäs ajatella...
 
Sohvelolla nätti plussa :)! onnEa!

Ja Neljänruusulle peukkuja. Jotain ainakin yrittää tapahtua, se on varmaa!

Naamiolampaalle ja Cristalille halipeukut.

Omanapa. Mä en oikeestaan edes kuulus tänne kun kierto ei edelleenkään toimi. Mutta niin vaan sitä voi olla himotestaaja ilman menkkojakin :LOL:. Imetän siis vielä. Mut olo on ollu reilu 2vk kummallinen, takana on useampi raskaus (tosin "vain" 2 lasta, hoidoilla) ja tunnistan kyllä oloja. No, toki on näitä oloja ollu tässä synnytyksen jälkeen tuhannesti ja useamman testinkin oon tehny (negoja tottakai) mutta nyt alamaha on potkupallo iha 24/7. Tein parina aamuna ovistestejä ja ne tummui kolmessa aamussa ihan tummaksi ja viiva pamahti ennen kontrollia. Tähän saakka ovistestit on ollu pelkkiä haaluja paitsi keväällä kerran mut silloin ei ollu muita oloja eikä menkat alkaneet siltikään. R.testi on siis täys nega. Ehkä mulla (muka) oli oikeesti sit ovulaatio tai ainakin Lh nousu :confused:. Ovistestit loppu joten saa nähdä. Pitänee raskia ostaa lisää :p
 
Sohvelo, eiköhän tuohon uskalla jo pikkuhiljaa luottaa...! =) Ihanaa että on näitäkin selviä pussia täällä! <3

Cristal, minäkin oon siinä käsityksessä että vahvistumaanpäin pitäs olla jo. Nyt ois helpotus kun se vuoto vaan alkais... Voimia meille, ja plussatuulia kans!]
 
Viimeksi muokattu:
Voi että, onnea plussan saaneille :)

Mä täällä taas tuskastelen, tein taas ovistestin. Aika negalta näyttää, vasen laita testiviivssa yhtätumma ku verrokkiviiva, mut muuten niin hailu et no. Tämmönen: kp28
Tuntuu et tän ovistestin valossa n ihan turhaa huomenna tehdä raskaustestiä, kun aika varmuudella se nega on, kerta ovistestikään ei tummene :D
Vaan noh, menkkoja ei yhäkään näy. Jos ei huomennakaan niin ehkä sitten teen r-testin. Niiden negat on vaan niin musertavia aina, että jo etukäteen masentaa niiden tekeminen :p

Muoksitaan nyt vielä, että oudoksuttaa kun yhä limailu on valtavaa eli mitään kuivaa kautta ei oo ollu. Ja tissit hassulla tavalla kipeät, ei satu kosketus, mutta jotenkin ne tuntuu välillä juilivan hassusti. Alan kai jo kuvittelee omiani :D
 
Viimeksi muokattu:
Cristal Mä olen samassa tilanteessa kaiketi, kuin sinä. Ainakin osapuilleen.
Tein sen Davidin testin 1.1.2015 ja siinä oli se hailura, jonka tännekkin linkitin.
Se hailura hävisi ja ei edes ovistestiin tule väriä ei sitten yhtään.
Eilen tuhrusin ruskeaa vuotoa todella vähän, sitten se loppui ja alkoi nyt tänään vaaleanpunaisella valkovuodolla?

Kp:t ovat sekavia, tällä hetkellä kai 31/23-60...

Oireena on vain yksi asia, mikä ihmetyttää ylitse muiden:
Migreenit ovat jääneet pois!? Siis aivan ihana asia, olen kärsinyt siitä 18-vuotiaasta lähtien joskus päivittäin, mutta yleensä 2-3 kohtausta viikossa, ja nyt en ole saanut kohtausta 2 vkoon!!

Raskaustestin olen tehnyt viimeeksi eilen, ja se on puhdas nega.

Kai ne menkat sitten kohta alkaa, kerran orastavat vuodot sekä kivut niin enteilevät ja haamu jäi haaveeksi - taas :ashamed:
 
Pirunpelto: Jaksuja tilanteeseesi <3 Ei tässä auta kuin odottaa :( Ehkä asiat tapahtuu kun niitä vähiten odottaa. Alaselkää juilii ja särki vasenta munasarjaa tykyttävästi tänään ja keskeltä alamahaa särki myös.. valkkari vetistä ja aika runsasta. Muutaman päivän päästä jos alkais..
 
huh. tää mietiskely vaa saa haluumaan lisää tätä mahdollista raskautta.! ja nyt tänään ni ei mitään oireita ole ollut ni pistää miettimään vaan lisää et haaveilenko turhaan vaan mahdollisesta raskaudesta.!
 
Pregcheck jatkaa hailuroiden antoa.. :D Mä menen niin ostamaan apteekin oman raskaustestin kun vien kaksi vanhempaa lasta kouluun ja leikkikouluun..

Mä en ymmärrä mikä mua vaivaa kun olen niin hyvällä tuulella ollut eilen ja tänään :D siis mieliala täysin tasainen tyyni suurimmaksi osaksi ^^
 

Yhteistyössä