Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
blue-bell En mä halua stressata miestä näillä testaamisilla :D Tietää ovistesteistä ja niiden ihmeellisistä tuloksista mitä nyt on ollut ja tietää et oon testannu raskaustestillä, mut ei sitä et kuinka monta kertaa :D

zuhina Tää on nyt toinen kierto, kun olen testannut otestillä liki koko kierron ja mun mielest siin ei ole ollu mitää muuta hyvää ku, että pystyy hiuka päättelemään koska menkat olis alkamassa.. Kauhee stressi nyt esimerkiks tost et miksei toi otestin viiva haalene ja raskaustesti on luettavissa negaks.
 
Yöllä alkoi verinen vuoto ja yöllä paniikissa tehty testi haalistunut aiemmista. Eli 4+5 meni kesken, ei ollut meille vielä tarkoitettu. Tänään alkaa sitten yk13.

Oon kyllä tosi vihainen mun yksityisen lääkärille, mulla siis on keltarauhasen vajaatoimintaa ja uskon että tää km johtui siitä että mun keltarauhanen ei toimi tarpeeksi hyvin ilman lääke apua. Soitin siis heti plussan saatua että voisko lugeja saada alkuraskauden tueksi, muttei voinut antaa kun vasta ensimmäinen raskaus, eikä yhtään km. Eihän siitä voi olla varma oisko lugeista ollu apua, mutta ei nyt ainakaan haittaakaan.

Teillä tietoa mistä pitäis lähteä lugeja kyselemään jos niitä haluaa ja kuinka vaikeaa niiden saanti on? Lapsettomuuslääkäriltä nyt ilmeisesti ainakin saa.

Ajattelin pitää nyt pitemmän tauon palstoilta, niin eivät tuo ainakaan liika stressiä.
 
Voi Samhe, halit, olen pahoillani! :( En kyllä ymmärrä miksei lääkäri lugeja antanut, höh, kun ei niistä tosiaan haittaakaan olisi ja sulla on kerta keltarauhasen vajaatoimintaa niin ilman muuta olis pitäny antaa. Väliäkö hitto taustoilla on onko keskenmenoja vai ei!!!
Mäkin käytin lapsettomuushoidoissa lugeja ja niitä jopa korostettiin että on tarkkaa käyttää riittävän pitkille viikoille eikä missään nimessä vaan lopettaa liian aikasin.
 
Samhe, voih :( On varmasti iso suru, halaukset ja tsempit jatkoon!

Mulla loppu kärsivällisyys tän monin tavoin huonon olon kanssa... Raskaustestit näyttää negatiivista tai haamuja :( Kävin aamusta sit YTHS:llä hoitajalla, laittoi labrat, pieni verenkuva ja hcg verestä. Saa nähä. Yks selitys oloon vois olla alkava poskiontelotulehdus, oli turvotusta molemmissa :(
 
Samhelle tsemppiä, että olisi harmitonta vuotoa! :/

Lukka: Musta tuo näyttää siltä mitä itse olen saanut liuskatesteihin ja ovat olleet negoja :(

Täällä aamun clearblue tehty ja kuivuttua ilmestyi vasta viiva. Testiajalla jotain tosi haaleaa, mutta mies erotti myös. Mies tietää testailuista ja lähinnä naureskelee testailuille :D

Dpo 10
IMG 20150225 112500

Uskoa ei oikein nyt ole.. tuollaisia viivasia nähty ennenkin nega kierroissa.. mitä mieltä muut ovat? :(
 
Viimeksi muokattu:
No sieltähän pärähti sit täksi päiväksi kp1.
Voi kökkö, mut ei mitään hyvä vaan että alkoi ni pääseepä taasen yrittämään.

Ovistesteistä olen miehelleni kertonu ja naureskelee vaan :D raskaustestejä esittelen vasta kun on jotain näytettävää :)
 
Joo, ei kokemusta r-testeistä ennen tätä, esikoisen raskaus tuli esiin labrakokeissa, olinkohan jo vk 6-7 *facepalm* Jäävät nyt arvoitukseksi, minun huonot olot ja haamut, labran r-testi verestä negatiivinen :( Meidän tyttö pulautti/oksensi (!!!) lounaan jälkeen, ja on siis jo vuosikas, että olisko jokin tauti ollu tulollaan? :( Kuukautisia ja uutta kiertoa odotellessa... Plussatuulia kaikille! :) :heart: :heart:
 
Heidip*: Paljon ollut puhetta, että lh nousee loppu kiertoa kohti (muistaakseni).. se voi olla yksi syy ovis plussaan.
Mulla on kahdessa aiemmassa kierrossa tullut ovis+ päivää ennen menkkoja, muuten ollut negaa. Nyt ollut sitten jo 7 päivää plussana ja rt edelleen luettavissa negaksi. Tänään kp28/29 tai miten pitkä kierto nyt tuleekaan olemaan :snotty:
 
Cristal. En kyllä osaa sanoa mitään.. mä olen tehny tota testiä vain kaksi, molemmat samassa hoitokierrossa ja ne anto sellainen ohuen mutta selvän viivan. Verikoe oli alle 2 eli tosiaan negoja. Sen jälkeen en oo tota ostanu . Mutta muuten en tiedä miten toi käyttäytyy. Oletko kokeillu ovisestillä?
 
Äääh.. taitaa nämä vaan negoja olla.. :( jotain viivanpaikkaa kuivuttua.. en ehtinyt testiajalla ottaa kuvaa :/
Dpo10
20150225 165100

Apteekin oma kuivana tältä aamulta.

http://aijaa.com/YZpXji

Viivan paikkaa siinäkin.. plaah :(

Mietin lopettaisinko luget vaan jo.. huomenna lopetan jos ei ala viivaa tulemaan tämän enempää.. aivan turhaa niitä syö.. :(
 
Viimeksi muokattu:
hmm tein sitten kaupan halvimman testin. kello oli siinä 16-17 välillä eli ei todellakaan mikään aamupissa, ajattelin vaan että jos on oikeesti jo kp38 niin sais näkyä mihin aikaan tahansa.

no siis nega tuli, TAI erittäin hailakan hailakka haamunen TAI viivanpaikka. kuvasta ei taida näkyä enää mitään, mutta paljain silmin mielestäni tihrustan jotain näkyviin ja "toinen viiva" piirtyi ihan testiajan lopussa, noin 5min kohdalla.

oi te kokeneet tihrustelijat, mitä mieltä:

image

JOS siis jos tämä ei olekaan viivanpaikka, vaan ihan aikainen haamu? voisiko olla mahdollista jos ne 1-2 pvän turhut olivatkin "kuukautiset". niistä laskettuna olisi kiertopäivä sittenkin 13...? eihän se voi olla mahdollista...



blue-bell
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä