Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kyl nyy o pakko sanoa, et hermot menee! voiko hormoonitaso vaihdella näin vahvasti, et illal olis enempi kuin näin aamul/päivällä? tein taas testit ja en oikein mittää niihin saanu, mut kuivana niis o "selvät" viivat.
Täs olis ny ensiks apteekin oma, eka kuva parin minsan kohdilta ja sit kuivana.
image - Aijaa.com
image - Aijaa.com

Sit pc...testiajalla ekas ja tokas kuivana
image - Aijaa.com

image - Aijaa.com
Tää lataaminen tänne syö aika kiitettävästi näitä viivasia, ei näy oikke mittää enää. :(
 
VATTU! Menin kaupapreissulla ostaa vielä pc:n liuskoja paketin. Tein tunnin pidätyksellä ja viiva ed. haalea, hieman vain vahvistunut. Nyt masentaa. Ulkona kyllä -20C pakkasta ja kävellen olin.. enkä ootellut yhtään että jäähtysivät vaan tein testin heti. Kontrolliviivakin piirtyi hitaasti.. ainut lohtu ois tuo. Mutta nyt masentaa :(. Pitää digi hakea ja katsoa sillä huomen aamuna.. sen on jo näytettävä 2-3 viikkoa!!! Toivottvasti tää nyt ei ollut tässä :'(. oireet kuitenkin lisääntyvät..
 
Heilanga: niin mä toivon! Mies ei ymmärrä mitä vaahtoan, eikä kaverikaan, koska ne ihan pitää tuotakin viivaa riittävänä.. mutta jotenki sitä odotti tasavahvaa viivaa. Mies kävi digin.. teen sen aamulla. Niin ja sullahan on apteekin omassa selvä viivanen, kuivassa näkyy.
 
Antakaa anteeksi, mutta tunnen tämän palstan vielä niin omakseni ja tänne hyvä purkaa ja te tiedätte nää jutut =)..
Mulla on kyllä mahdollisuus, että olen ovulinut 5-7 päivää oletetusta myöhemminkin. Selittäisi, miksi eka haalea plussa vasta dpo18.. tai no sillo pari ed. päivää tuli kans haamua, mitä en vielä uskaltanut uskoa todeksi. Mutta tosiaan dpo 10 tuli limaista veriviiruista vuotoa, kiinnittymisvuotoa uskosin. Joko se tapahtu tosi myöhään tai todella ovuloin vasta dpo5-7, ja tuo veriviiruinen vuoto olikin sit dpo 5 paikkeilla eikä dpo 10. Mulla oli dpo5-7 silloin ovismaista vuotoa ja luulin sitä silloin kiinnittymiseksi.. Mutta jos se onkin ollut ovulaatio vasta. Onneks tallennettiin tuokii ajankohta. Huhhuh, hulluksi tässä tulee vielä. Mä niin toivon, että tässä olisi kaikki hyvin! Pitäisikö digin näyttää huomenna jo 2-3vkoa? Keskiviikkona näytti 1-2, mikä kans täsmäis vain myöhempään hedelmöittymiseen.. huomenna on joko 5+1 tai sitten 4+3 tjsp : /. Pikkasen mun huoli nyt laski, jos tosiaan näin asia ois.
 
neIHM kyllä mun järkeeni toi ainakin uppois. Useinhan sitä onkin ovis ollut oletettua myöhemmin. Älä ole kulta huolissasi, otat vaan iisisti niin pieni pysyy kyydissä. :heart: :hug:

Itsellä oli sitten varmasti ovis eilen. Testissä ei illalla enää mitään. :'( en mä muuten suris, mut tiiän, et miehellä pitäis olla super siittiöt jos meinais nyt tärpätä. Peittoja on heiluteltu viimeks viime lauantaina ja tänään taitaa olla liian myöhäistä. :headwall:
Tissit on myös jo hieman arat, joten kertois siitä, et ovis o ohi. Noh, me täytellään kyselyt kiltisti nyt sitä ensikäyntiä varten. Itku on aika lähellä, mutta yritän pysyä positiivisena. Taidan vetästä pienet kännit täällä kotosalla ihan vaan oviksen kunniaks. Vittu. :mad:
*muok*
Nyt sekoo pää! Kuivassa testissä taas viiva.
image - Aijaa.com
Mitä helv?!!

Tässä vielä kuva testiajalta
image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
nelHM Tikutitko sä siis oviksen? Et voitko mitenkään olla varma sen ajankohdasta? Mä kyllä uskon et sulla on se ovis ollu myöhemmin mitä luulit..ja siks testiviivat vielä haaleita! :heart: Toki kemiallinenki on täysin mahdollinen mut oon kuullu ettei sillon tulis ees mitään raskauteen viittaavia oireitakaan. Nyt kuule huolet pois (ei oo helppoo, tiedän!) ja kaikki usko siihen et pikkuinen tarraa kunnolla kiinni! :heart:

Heilanga Oon seuraillu täällä taustalla sunkin testailuja...ja nyt täytyy sanoo et näkyy selvä värillinen viiva!!! :heart: Oi olispa nyt sitä ittiään!! Toivon sitä sulle niin niin paljon! Saisitte heittää ne esitietolomakkeet nurkkaan ja alkaa nauttimaan pienokaisen odotuksesta! Minä jos joku oon hyvä esimerkki siitä ettei ikinä kannata luovuttaa. :heart: :) Pistän kaikki sormet ja varpaat ristiin että viivanen vahvistuu!

MiNalo rv 10+1 (miten oon päässy edes tänne asti!!? :O)
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
En ole koskaa ovista tikuttanut. Aika varma olen että ovis oli jopa vkoa myöhemmin. Ja sillo sain sen maanantain plussan jo dpo12. On se hyvä ku tonne piinapinoon kävi kirjaamassa.. vahvistui vain ajatus myöhäsemmästä oviksesta. Hitto vie, mie oon raskaana niin kaun ku toisin todistetaan!
Ihanaa MiNalo! Loppuun asti nyt <3

Heilanga: sä oot raskaana!!
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
miss_piggy
Tsemppiä uusista plussista, ja jaksuja niille jotka vielä ei oo plussannut :hug: Ja jos ei tunnu tärppäävän luomusti, niin ei se oo mikään häpeä mennä lääkärille selvittelemään asioita.
Onhan tämä meidänkin tuleva vauva ns. Clomifen-vauva, ja uskon edelleen, että ilman clomifeneja en olisi raskaana tähänkään päivään mennessä.

Ovistikuista, kyllä sitä ovista tuli tikuteltua, ja meillä touhuiltiin aika aktiivisestikin oviksen aikana, ennen ovista, ovispäivänä ja vielä sen jälkeenkin.
Lopputuloksen pitäis syntyä maailmaan muutaman viikon sisällä :)

miss_piggy ja poitsu 37+1
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
minalo Mä oon niin onnellinen sun puolesta, että ei voi oikein edes sanoin kuvata. Niin monta kertaa ollaan täällä yhessä piinailtu. :heart: mä en vaan jaksa itse uskoa että olis vieläkää onnistanut, mut ehkä sit hoitojen alettua.
misspiggy Mä jotenkin ajattelisin, et ne clomit vois tuloksia meillekkin tuoda.

Mä oon kyl niin herkkä, luin teiän kannustuksia ja parun täällä ihan täysillä.
On tätä "yritystä" jo niin kauan takana, että usko alkaa hiipumaan. Sitä syyttää itseään jo ihan kaikesta ja seksikään ei oikein enää kiinnosta. Kai se kaikki tästä selviää kun päästään hoitoihin. :ashamed: sitten tuhlaa vielä rahojaan noihin testeihin joka kuukausi ja mitään ei kuulu, ei oo helppoo tää kuumeilu ei.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heilanga Iso tsemppihali!! :hug: :heart: Toivoa ei kannata menettää! Aivan varmasti teillekin se onni suodaan, tavalla tai toisella. Pidä lippu korkeella! Ja mä kyllä edelleen toivon et oiskin nyt tärpänny..;) Sen verran selkee punertava haamu tuossa viimeisimmässä näkyy..
 
Heilangalle minulta myös tsemppiä ja uskoa siihen, että se vauva tulee nyt tai sit avun kanssa vaikka, mutta tulee. En tosin voi tietää, mitä kaikkea joudut kokemaan ja millaiset tunnekuohut jatkuva odottaminen aiheuttaa. Mutta kuvastut vahvana naisena, etkä lainkaan luovuttajana! Ja minusta nuo testit on nyt hyvin lupaavia. Minä en pc:n liuskoihin tollasia haamulaisia saanu kuin nyt plussaa ennen. Kaikkea parasta :heart::heart:

Kyllä kuulkaa mun alkuperäiset tuntemukset ja laskut meni viikolla vikaan! Tää raskaus on uudenvuoden tienoilla alkunsa saanut ja silloin ollut myös se ovulaatiokin.. ainakin limojen ja mahakipujen ym. perusteella (kiitos tarkka kirjaamiseni=)). Jotenka: keskiviikkona siitä ois ollu aika lailla 2 viikkoa, jotenka digi näytti oikein sanoessaan 1-2 raskaana. Ja maanantain ekaa haamu ois ollu jotain dpo12 about vasta. Ja se veriviiruinen vuoto oli kiinnittyminen about dpo 4-5 siis (vanhoilla dpo:lla 10). Kyllä tää käy järkeen. Mutta rv:t selvinnee VU:ssa, jos sinne asti pääsen, eli 13.2 (neljä piiiiiitkää viikkoa edessä).Nyt niitä apuja! Tekis mieli tehdä digi huomenna.. eikös sen pitäs näyttää jo 2-3 viikkoa?!
 
nelHM Mä neuvoisin tekemään uuden digin vasta ens keskiviikkona eli siis viikon päästä edellisestä. Koska siinä viikossahan sen pitäisi nousta seuraavalle "tasolle". Saattaa nimittäin huomenna vielä näyttää tota 1-2 viikkoa kun edellisestä testauksesta vasta nelisen päivää..huolestuttaisi sut turhaan. Tsemppiä sinne, tiedän miltä toi viivojen vahvistumisen kyttääminen ja pähkäileminen tuntuu! :hug:
 
Juu, ei se haaleampi ainakaan ole.. ja taatusti oli laimeampaa pissaa. Mulla ei ole muuta kun se digi. Tein sen toisenkin pc:n liuskan hätäpäissäni vielä tänään :ashamed:

Koitan nyt vain relata ja nauttia tästä tiedosta olla raskaana ja teen sitten vaikka lähempänä sitä keskiviikkoa.. jos en ihan siihen malta odottaa. Ja kiitos MiNalo :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Mutuliinix: kyllä minä samaa kans mietin eilen ku testin tein että kaikki ei ole kunnossa.. mutta testi päiväpissasta, koitan nyt siihen ajatukseen turvata toistaseks. Jos ei testais kuin se kerran, välttyis pahalta mieleltä. Keskenhän se voi mennä siltikin. Pitäs nyt vaan ajan näyttää. Mutta kiitos kommintista =)
 
kaikki raskaudethan on erilaisia :) arvaapas nyppikö sillon kun se neuvolantäti sano että varmasti menee kesken näillä lukemilla ja 30 vuoden kokemuksella... kiva oli oottaa ekassakin se kaks viikkoo että millonkohan... mut toivotaan sulle että vahvistuu!!! :)
 

Yhteistyössä