Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Pakko täältä taustalta kommentoida, kun nelHM sun tilanne on niin sama kun mulla oli viime kesänä. Että plussa tuli moneen testiin, digi näytti raskaana 1-2. Sitten testit ei vahvistuneetkaan. Vika testi näytti et ei raskaana, saman päivän iltapäivänä alko vuoto. Ja alko just sellasena vaaleenpunaisena ja sit ylty. Vuosi 8 päivää. Raskaustestien viivat oli miulla jo mielessä ihan oikea vauva, viikossa sitä nainen ehtii ajatuksissaan miettimään nimet ja kaiken. Suru on vieläkin, ja vauvakuume jäi. Vaikka kuopuksen piti olla se viimenen. Mut nyt siis kuumeillaan neljättä. Voimia ja jaksamista siun tilanteeseen!

Onnea myös plussanneille, voin latailla joskus omiakin tikutuskuvia tänne, kunhan piinailenaan pääsen. Nyt on kp 2 :/
 
Emmin: kiitos kokemuksesta. Kyllä se koville ottaa. Illasta tuli iso klöntti/hyytymä, yöllä ei mitään ja äsken taas hyytymiä.. alkas jo kunnolla tyhjentää! Harmittaa kun meni tuo imetys raskauden myötä.. eikä ole voimia korvikkeen opetteluun nyt. Ajattelin kömpiä peiton alle kun käy vauva nukkuu.

Mites heilanga ja annika?? Ja muutkiin haamuiljat =)
 
hyvin näkyy ne eiliset viivaset vieläkin sofissa ja pregcheckissä, pregcheckissä jopa paremmin! jos en olis tämmönen hullu,ni laskisin jo melkein plussaksi,mut en usko.. aamulla tein sofin,ei taas oikein mitään :/ tuntuu tosiaan et vähänki ku vahvempi pissa,ni ei mitään tapahdu,ja sit ku on ihan joku puol h ollu rakossa ni heti tulee viiva! tarvii lähtee seuraavaks pregcheckejä hakemaan taasen.. tulis nyt jo jotain selvyyttä tähän! ja toivotaan että sulla nyt sit kunnolla alkais tyhjentymään, on varmaan inhottavaa ku ei oikein mitään tapahdu :(
 
Kiitos kaikille! Kyllä te ootte täällä kuulkaas niin huippuja, olipa ilo tai suru, niin tukea saa :heart:. Sitä kun ei vielä pysty oikeen kertoo kellekkään, niin jääainuaksi kanavaksi purkaa. Kyllä tää tästä nyt vähän alkaa helpottaa. Vuoto alkoi ja hyvä niin. Imetys kyllä meni raskauden myötä, siitä vähän pahoillaan ,mutta varmaan silläkin joku tarkoitus on. Kovasti nyt yritän korviketta opettaa. Viime yönä hajosin kyllä ihan kokonaan, kun ei ees maitoa tullut, vauva itkee ja muhun koskee. Mies olut kyllä mahtava, mä niin rakastan sitä. Kyllä me se kaveri tolle kuopukselle vielä saadaan, jos niin on tarkoitettu =). Koitan vaan olla stressaamatta ja jos/kun aika koittaa, testaamattakin, vasta sit kun menkat ois myöhässä.. mä jo mietin sainko pihalle ton vauvan stressaamalla liikaa.. mut ei se niin kai mene.. ei kait näille vaan voi mitää, teki tai oli tekemättä jotain. Onkos mulla nyt kp1? Kun tänään alkoi vuoto, niin alkoiko samalla uusi kierto? Voiko tällasen varhaisen km:n/kemiallisen jälkeen heti yrittää uudestaan? Kun se hcg on taatusti hävinnyt.. varmistin ihan digilläkin kun ei ollu yön aikana vielä vuotanut. Oisin kiitollinen, jos joku osaa neuvoa.. kokemusta valitettavasti tuntuu löytyvän.

Mä täällä tsemppaan nyt teitä muita toistaseks ja puhaltelen onnen tuulosia ihanaiset :whistle::heart:
 
mulle sanottiin ainakin, että heti vaan yrittämään uudestaan, monilla tärpännyt heti perään ku on jotenki herkillä.. hyvä että sulla mies tukee,kyllä se siittä <3 hopess,näkyy hailua viivaa.. mikä testi,onks toi david? jos on ni mulla anto värillisiä viivanpaikkoja turhaan :/
 
nelHM samantyyppinen kemiallinen oli minullakin ennen kuin kuopusta aloin odottamaan. Testit vahvistuivat itseasiassa oikein hyvinkin, plussasin haalean haamun dpo10, sitten jo seuraavana päivänä tuli pikkutuhrua. Mutta testit vahvistuivat. Kun vuoto alkoi muutaman päivän päästä kunnolla, testit vahvistuivat silti vielä pari päivää. Sitten tuli vähän pitempi kierto seuraavaksi, mutta sitä seuraavasta sitten aloin odottamaan kuopusta. Tsemppiä jatkoon!!
 
Viimeksi muokattu:
neIHM Mä olen kans ymmärtänyt, et keskenmenon jälkeen olis jotenkin herkempi, että tärppi vois hyvin tulla jo seuraavalla kierrolla. Miss Piggylläkin muistaakseni kävi niin. :)

Mä oon muistellut sellasta, kun olin jotain 19v. Poikaystävän kanssa oli kyllä ehkäisy käytössä, mutta mä nyt satuin unohteleen niitä pillereitä aina sillon tällön. Mun mieleen on vaan jäänyt kerta kun menkat alko myöhässä ja siteeseen tuli ihan jäätävän kokoinen hyytymä ja vuosin aika reilusti koko viikon, että meniköhän sillon jotain kesken? Sillon en asiaa edes sen koommin ajatellut ihmettelin vaan sitä hyytymää. Ihan koko siteen kokoinen "putkilo" joka oli keskeltä vähän paksumpi. (anteeksi ällö selitys)
Jotenkin sen aina muistaa, kun täällä joku kokee keskenmenon. Itsellähän oli myös se kemiallinen huhti/toukokuussa. :(

Itsellä ei testien suhteen paljon uutta. Voin laittaa illlal kuvia, kun kerkeen koneel. Huomenna kipasen kyl hakeen uuden apteekin oman, kun ei noista pc;n testeist ota mitään selkoa.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
ehkä se clearblue ennusti kumminki raskautta sillä roskishaamulla (tai sitten ei). Kuitenkin viivat on nyt vahvistuneet, kierto oli viimeksi 28 päivää ja sen mukaan menin. Testeinä ylin pregcheckx2, apteekin oma ja toi alin on pregcheckin puikko. Päiväpissasta kaikki kutakuinkin ilman pidättelyjä.

image - Aijaa.com

neIHM olen seurannut taustalta täältä testailujasi ja olen pahoillani menetyksestäsi. Itselläkin takana km (12+1) sekä tm (todettiin rv7) ja tuossa tuulimunassa kävi juuri noin itselläni että testi ei koskaan vahvistunut kunnolla. Se on suuri isku vaikka pitkällä ei olisikaan, nyt vaan tsemppiä seuraavaan kiertoon! Pelko uusiutumisesta tai keskenmenosta on aina läsnä mutta niin sitä vaan jaksaa yrittää uudestaan :)

Tsemppiä ja plussatuulia myös muille hätähousuille!
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Iltaa!

Olin nyt muutaman päivän pois täältä ja piti ihan lueskella taaksepäin, että olen ajantasalla...

neIHM Voi ei! Olen todella pahoillani! Oikein paljon voimia!!

Itsekin tässä olen koettanut kerätä itseni ja alottaa sen uuden yrittämisen, menkat kestivät nyt ennätyksellisen vähän, 3½ päivää! Koskaan ei ole alle 4 päivää kestäneet. Ja täysin kivuttomat menkat olivat. Nyt aloin miettiä, että kun on ollut noinkin sekaisin tuo viime kierto, niin en oikein tiedä koska se ovis sitten mahtaa olla edes... Pakko kai koko perkuleen kuukausi heilutella peittoa sitten vaan... En nyt kuseksi yhtäkään tikkua vielä hetkeen... Tää odottaminen ja testaaminen syö voimia ja on todellakin ihan mielettömän ihmeellistä, että keho jopa keksii niitä oireita joista voisi vannoa, että raskaana olisi. Itselläni oli niin selkeitä oireita, mutta eipäs vaan ollutkaan mitään vaavia missään...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Piti tulla kyselemään täältä, että onko kellään kokemusta Predictor Early -raskaustestistä?

Itsellä tänään menossa dpo 10 ja torstaina pitäisi menkkojen alkaa. Tein hetki sitten 3 tunnin pidätyksellä testin (testi lupaa tuloksen jo 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista). No testiajalla (5min) en nähnyt juuri muuta kun kontrolliviivan, ehkä siis EHKÄ jonkun todella todella haalean haamun. Katsoin vielä äsken testiä, kun testauksesta on kulunut n. 25-30min ja testissä on nyt selvästi kaksi viivaa! Ei siis tarvitse edes tihrustaa vaan ihan selkeä toinenkin testiviiva!

Onko todella vaan roskishaamu vaan voisiko olla jotain muuta?
 
Piti tulla kyselemään täältä, että onko kellään kokemusta Predictor Early -raskaustestistä?

Itsellä tänään menossa dpo 10 ja torstaina pitäisi menkkojen alkaa. Tein hetki sitten 3 tunnin pidätyksellä testin (testi lupaa tuloksen jo 4 päivää ennen oletettujen menkkojen alkamista). No testiajalla (5min) en nähnyt juuri muuta kun kontrolliviivan, ehkä siis EHKÄ jonkun todella todella haalean haamun. Katsoin vielä äsken testiä, kun testauksesta on kulunut n. 25-30min ja testissä on nyt selvästi kaksi viivaa! Ei siis tarvitse edes tihrustaa vaan ihan selkeä toinenkin testiviiva!

Onko todella vaan roskishaamu vaan voisiko olla jotain muuta?
Joskus joku jossain kirjoitteli, että tuo testi tekee niitä roskishaamuja... Itselleni ei antanut mitään viivaa, mutta en ollut kyllä raskaanakaan...
 
Minä sain tolla predictor early testillä selvän plussan kierrosta jossa en ollu raskaana. Viiva tuli vielä testiajalla. Ihan p*ska testi. Googleta niin moni samaa mieltä. Tee joku toinen, ehkä kuitenkin oot raskaana =).
 
mulla ei täällä niin mitään uutta. nyt odottelen menkkoja tai ainakin yritän (viikonloppuna pitäis alkaa) ja ens viikolla vasta testiä jollei ala.. niin varmaan :D ainakin ajatuksena kuulostaa hyvältä :D mites neIHM,joko on kunnolla alkanut vuoto..? miten jakselet? <3
 
Onnea Dolly =)! ! Apteekin oma tuskin valehtelee! !

Mulla niin törkee tää vuoto ja kivut että varmasti jo hb laskenut. Puol tuntia pärjää aina yhellä siteellä.. särkylääkkeitäkään ku oikein voi ku panadolia. Kait tää joskus helpottaa?
 

Yhteistyössä