Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Aika ironista. Ton äskösen viestin jälkeen menin veskiin.. tuli tuhrua pyyhkiessä. Kesken menee ja kohta vuotaa. V*ttu! Mulla koskaan ollu mitää tuhruja missää raskauden vaiheessa. Eiköhän tää ollu tässä. Itku tulee.
 
koita neIHM olla stressaamatta ja rauhoitu,toi stressi pahentaa sitä hommaa.. ei se varmaan kesken mene,voi niitä vuoteluita tulla kuule vaikka olis limakalvossa joku haavauma ;) mutuliinix olis voinut melkein jättää tuon kommentin pois,vaikkei varmasti mitään pahaa tarkoittanutkaan,mutta varmasti me kaikki ollaan semmosia himotestailijoita täällä että sit kun tärppää ni saa olla kokoajan pelko perseessä, eikä toi ainakaan auta sitä.. monilla ei neIHM edes vahvistu tosta viivat ja täysin raskaana ovat, joten älä huoli <3
 
NeIHM: voi ei. :hug: Nyt otat iisisti vaan, helpommin sanottu ku tehty tiedän... oon kuullu paljon kuinka tulee vuotoja välilä kesken. Yhdelläkin tuli ihan vuotoja läpi housujen ja sai just terveen pojan. Luuli joka kerta, et nyt se meni kesken.
Onks teil jotain yksityist siin lähel. Eiks ne ota vastaan näin sunnuntaisinkin?
 
Ei ole yksityistä meidän kylällä.. pitäs lähtee "isolle kirkolle". Mut eipä sitä mitää näi aikasessa vois.. Ainut ois että pääsiskö päivystyksenä otattaa hcg:n. Tietäs vähä suuntaa mihin varautua.

Kiitos teille, ootte ihania ja helpotatte vähön tätä sekavaa mielentilaa <3
 

ja kuivana,n.tunti teosta. selvä viiva, mutta tosiaan väristä en tiedä. oli viel ihan laimee pissa et olin ihan varma ettei mitään tule.. ja toi sofi nyt ei oo parina kertana ku eri aikoihin testaillut, antanut kyl mitään.. huoh, en tiiä taas mistään mitään,miten se vois noin vaihdella että välillä jotain ja välillä ei mitään ja tuntuu et mitä laimeempi pissa ni sitä "vanhempi" viiva.. luulis nyt et olis jo vahvistunu,jos olis about dpo 14.. :/
 
neIHM soita sinne päivystykseen ja selitä tilanne, kato mitä ne sanoo. Tiiä vaikka pääsisitkin verikokeisiin. :heart: voimia.

Tää on kyl iha paras ketju kun on tällanen tikkuaddikti. :) aina saa mielipiteitä ja apua kun ahdiataa. Kiitos neidit teille. :heart:

Mä tein apteekin oman tänään aamupisusta ja arvatkees. Jo testiajalla siinä ruudussa alko näkymään jotain haaleaa. En saanu kuvaa, kun miehellä oli tää padi ja tällä mä yleensä saan ne parhaat kuvaset. Yritin nyt sit jälkeen ottaa kuvaa.
Pc:hen en saanut oikkee mittää. :/ outoa. Noh, tässä nyt taas kuvasaastetta.

image - Aijaa.com
Tää on tosiaan n. 10min sisään, mut kun ei tahdo saada sitä variä tähän kuviin.
Vieläkään en innosta hypi enkä usko ennenkuin siinä on sen luokan viiva, että toi äijäki näkee ilman osottamista. :)
 
nelHM Voi ei, eikä! :( Toivottavasti ois nyt jotain normaalia raskauteen liittyvää tuhruttelua! Toisaalta..pakko se on munkin sanoo ääneen, koska on omakohtaista kokemusta..että viivojen vahvistumattomuus ja nyt vuotelu, voivat johtua kemiallisesta raskaudesta. Mä tiiän et tuntuu pahalta eikä toisen mieltä haluu ikinä pahoittaa, mutta itse ainakin aina toivoin saavani täältä rehellisiä, kokemuksiin perustuvia vastauksia ja mielipiteitä. Joka tapauksessa haleja sinne! :hug:

annikaeveliina Punertavaa nään molemmissa kuvissa! Ja noi sofit ei oo mitään herkimpiä näyttään haamuja! Pc:llä vois näkyä jo paremmin. ;) Vahvistumista viivalle! Mikä kp/dpo sullon nyt menossa?

Heilanga Haamusen näen minäkin! :heart: Mutta samaistun tohon haluun nähdä se kunnon viiva ennenku alkaa uskoa yhtään mihinkään..Toivotaan parasta! :)
 
Annikaalla ja Heilangallla molemmilla haamuset. Joutas jo vahvistua molemmilla!

Rehellisyyttä kaipaankin, en loukkaannu. Ja kun omaa kokemusta ei ole kuin onnistuneista raskauksista niin mielellään mielipiteitä otan vastaan. Kyllä jotenkin epävarma olo ollut koko ajan kaikesta.. no mä pääsin päivystyksenä labraan ja puoli yksi saan kysyä tuloksen. Kontrorolliarvohan se pitää ottaa parin päivän päästä niin näkee suunnan. Soittelen neuvolaan huomenna. Nyt kun hedelmöittymisestä on 2-3 viikkoa niin hcg arvossa on iso haitari mitä vou olla
 
Sitähän mun piti vielä laittaa että si tuhrua tuli yhen kerran uudestaan, vaaleanpunaista ja pieni veriviiru seassa. Nyt ei mitään. Ei ole kipuja. Alaselkää juilii niinkuin aina mulla alkuraskauksissa, jopa kivun takia ultrattukin.
 
^ Hyvä jos loppu siihen. :) ja tosi hyvä, että pääsit labraan saa siit hiuka mielen rauhaa. :)

On se hyvä, että te muutkin näette sen viivasen. Kauhioit menkkajuilintaa alaseläs. Ja aivan jäätävän pahaolo. Yök.
Huimausta myös hieman havaittavissa. Koskakohan mulla olis sit ovis ollu, kun nyt vast ns. Paremmin viivast antaa...tai sit se oli perjantaina. Ikuinen skemptikko. :D

annikaeveliina mäkin näen punaista.:heart:

Punaista siellä punaista täällä....sunnuntai sekoiluu.:p
 
Kiitos. Alkas ees vuotaa pois. Kamalle tuntuu pitää kuollutta elämän alkua sisällään. Vaikka ei nii ehtinyt siellä vielä kasvamaan, niin mun sydämessä oli jo mun vauva. Sattuu ja tippa herkässä kyllä. Kuitenkin viikon ajan ehdin tässä todistetusti raskaana olla. Ihmettelen tuota hcg arvoa, että alle 4 ja eilen noinkin selvä viiva testissä. Noh mä en näistä tiiä.. tulis vaa nyt pois kokonaan.
 
Voi neIHM mä olen niin pahoillani. :hug: mulla anto kans kerran haamua testeihin ja kun kävin kokeis, arvo oli 3. Toisaalta just siks nää testit on niiiiiiiin pyllystä, kun näyttää jo pienimmästäkin arvosta selvää viivaa.
Todella pahaolo sun puolesta, jaksamisia teille molemmille. Olit siis ihan syystä huolissasi.
 

vähän hävettää nyt tulla omia kuviaan tänne jakelemaan,mutta pakko on ku en saa mielenrauhaa. ylempi sofi,alempi pregcheck. pregcheckin teosta pari tuntia,sofin tein aamulla ja molemmissa on viiva. oli jo tehdässä mutta kuivuessaan vahvistu.. lisäsin vähän kontrastia, että koneellisetkin näkee. ja nää molemmat tehty ihan haaleesta pissasta,tuntuu että mitä vahvempi pissa,sitä olemattomammat viivat.. mitä ihmettä tää on? kun ei kuitenkaan vahvistu..
 
Kyllä mä nään molempien testeissä viivanalkua. =)


Mulla ei vuoda eikä ole kipujakaan sen kummemmin. Millon sen pitäs alkaa tyhjentyä? Mä oon niin hullu että teen sen digin tuolta vielä jls ei aamuun mennessä vuoda.. huvikseen vaan. Verikoe on satavarma mut silti kaivelee se eilinen positiivinen testi.. mite se yön aikana laski nolliin se arvo. En elättele toivoa, mutta ärsyttää kun ei tääkään nyt voi vaan kunnolla loppua. Pakko oli vanhimmille lapsille kertoa (tytöt 9&10v) koska olivat jo huolissaan ku äiti vaa itkee..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä