Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Lilypie -Ok, kiitti tiedosta!:wave:
..ihuna on viivanen:rolleyes::heart:



Tällainen kummajainen se dippaukseni nyt on..

..viivan paikka hieman näkyy ja miun omassa kansiossani näen siinä punertavaahin hiukkasen mutta tänne siirreltynä laatu sitten kärsii, niin kuin aina.(piti jo kontrastia säädellä)
 
Viimeksi muokattu:
Näättekö tässä mitään tai voiko tähän testiin edes luottaa? Vasta ens viikon lopulla pitäis alkaa menkat, ja tämä testi ei ilmeisesti herkemmästä päästä ole.Tyhmä minä, kun piti mennä testaamaan :ashamed:

Tilasin herkkiä testejä netistä, jos sitä pääsis tiistaina dippaamaan..

 
Hannasi vähän kehno tuo sinun kuva, olisko sulla selkeämpää kuvaa laittaa? :)

Hmm, en kyllä tiedä, mitä ajatella tuosta omasta testistä. Se kun on rfsu:n testi ja olen siitä kuullut huonoa. En ole kyllä siihen koskaan mitään haamuviivoja ennen saanut.. Mikähän olisi apteekissa herkkä testi, jos kävisin hakemassa? :p
 
Madeia, mulla ainakin kahdessa raskaudessa näyttäneet selkeän plussan jo aikaisin ne cittarin pregcheckin testipuikot :) halpoja ja hyviä!

Ja just äsken tein toisen testin, edellisen siis eilen ja ihan selkee nega siihen tuli ;( Parempi onni ensikierrossa :)
 
Juu eipä tuohon toiseen testiin tullut mitään. Jos oikein kunnolla tihrusti, niin näkyi jotain viivanpaikkaa/haamujen haamua, mutta siinäpä se. En edes viitsi kuvaa laittaa. Katellaanpa ens viikolla uusiksi tilannetta :)
 
Madeia toivotaan että viiva vahvistuu! :) onko sulla mikä kp nyt menossa?

Mä tein äsken niillä pregcheckin liuskoilla. Jotenki ei kyllä oo sellanen olo että raskaana olisin. Kyllä se yleensä on mulla jo näillä päivillä plussa pärähtänyt. Tiedä sitten :)
 
Hannasi mulla on nyt kp 21/28-30 menossa, eli "vähän" ajoissa taas ollaan testailujen suhteen :D Yritän malttaa odottaa tiistaihin saakka, niin testaan aamupisusta uudemman kerran. :)

Ainiin ja mullahan on edelleenkin tullut sitä veristä limaa, oviksen jälkeen alkoi tulla joka aamu. Mitähän sekin nyt meinaa :confused:
 
Riiliina paha mennä sanomaan, kun sain itse tänään ja pari päivää sitten samanlaisen (jos siis sullakin on rfsu:n testi..? )

Tässä tämän aamun dippaus, taitaa olla ihan höpö koko testi, kun googlettelin :/ onko muilla kokemuksia?
Testaan ehkä päivällä uudemman kerran, kun postista pitäis tulla herkempiä testejä.

12603708.jpg - Image - Aijaa.com

muoks. tulipa huono kuvanlaatu, noh, luonnossa näkyy selkeä haamu, jossa on myös vaaleanpunaista..
 
Viimeksi muokattu:
jep, rfsu:han se. itse en oo koskaan aiemmin saanut noihin mitään paitsi esikoisesta sain aika nopeasti haalean viivan. toi testi siis tehty eilen illalla kp26/28 ja viiva ilmesty vartin päästä kun noissahan on 30min testiaika. tänään tein aamulla uuden, niin kappas kun oli joku maanantaikappale, ettei meinannut tulla ekaakaan viivaa. sitten tuli ja samanlainen tuli toi toinenkin viiva. ahdistavaa, kun pitäis heti nyt samantien saada tietää mikä tilanne oikeesti on :D
 
riiliina musta toi on selkee haamu.. viivanpaikat ei mun muistaakseni näy kunnolla kuin itselle jos oikein tarkkaan tuijottaa.. ja ton nyt näkeekin jo näytön takaakin ja kuvalla otettuna joten luonnossa avrmasti paljon tummempi :) <3 voithan kokeilla jollain muulla testillä vielä?
 
Mun mielestä haamunen siellä kurkkii. Viivanpaikkoja noihin testeihin kyllä helposti tulee, mut se et saako viivapaikan noin hyvin kameralla tallennettua... Ei kyllä taida.
Mä tein tässä plussakierros monen monta testiä ja myös RSFU:ta ja eka viiva oli sillä tuotaluokkaa mitä silmin näin, mun ei kamera tallentanu.
Olettaisin siis, et tuo on vahvempi jopa, kun se mun eka.
Väristä en tiiä onko tuossa, minusta näyttäs et vois ollakin.:)
Toivottavasti tuo viivanen tuosta vahvistuu...
 
Tänään aamulla dpo 14 ja tältä näytti testit.. kai tää on jo pikku hiljaa uskottava! Vuoden yritys vihdoin palkittiin, lieneekö Preseedillä ollut asiaa kun tää oli eka kierto ku sitä koitettiin. Ihan sama, lopputulos tärkein. <3 Hcg näyttää siis nousevan tasaisesti, ja vajaan parin viikon päästä päästään Naikkarille alkuraskauden ultraan. <3 Voi kunpa tää nyt jatkuis onnellisesti!!!!

 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa

Yhteistyössä