Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

lintetsa kierto on ollu tarkalleen 28 päivää, siks nyt ihmetyttääkin et miks menkat on näin myöhässä... oviksen ajankohdasta ei oo kyllä tietoakaan..
kai pitää ootella partri päivää ja tehä testi ja jos tällanen samanlainen/nega niin sit soitettava lääkäriin.
 
Lisäisin kuvan, jos osaisin. Mutta kysympä teiltä silti, että mitä ajattelisitte tilanteessani:
Tänään kp 26/28-32. Tein pregchek liuskatestin tunnin rakossa olleesta pissasta, tuli väritön viivanpaikka.
Yritin pidätellä, mutta puolentoista tunnin päästä oli taas mentävä vessaan ja tein apteekin oman testin.
Apteekin omassa ei 5 minuutin sisään näkynyt kuin kontrolliviiva, mutta 5 minuuttia myöhemmin
oli lisäksi tullut testialueelle selvästi nähtävä, pikkuisen punertava viiva.

Antaako useinkin roskishaamuja?
 
äbyli mulla on tullu pc:stä jotain mitä en tiedä oliko viivanpaikka vai haamujen haamu. Herkkyys niissä on 25mIu.

mammanen85Kyllä näkyy, en osaa sanoa onko viivanpaikka vai ei kun olen huonompi näyttöisellä koneella :( Pidetään kuitenkin sormet ristissä!

Itse olen pitänyt hiljaiseloa foorumilla, kun en ole pariin viikoon testannutkaan. Nyt kuitenkin jännittää taas kun huomenna pitäisi menkat alkaa. Jos ei näy niin sitten taas testailemaan. Pahoinvointi on kyllä lisääntynyt ja muitakin oireita on ollut, mutta olen pessimisti ja pelkään kuvitelleeni kaiken ja huomenna oireet häiviäisivät kuin tuhkatuuleen:|
 
piti sitten vielä tehdä toinen testi tänään:D apteekin omalla tuli samanlainen "viiva" kun tänään aiemmin testaamallani pregcheck testillä. tuleekohan näihin testeihin usein viivanpaikkoja näkyviin? voi voi kun on niin malttamaton, eikä jaksaisi odottaa että saisi tietää miten asia on:D
 
apsu, olen pahoillani kun joudun sanomaan että minusta tuo näyttää "väärältä haamulta" tai viivanpaikalta joita itse viime yrityksessä sain monta peräkkäin. Kääntelin niitä kuvanmuokkauksella negatiivisiksi väreiltään ja oli niissä vähän väriä, mutta vääriä haamuja olivat silti :/ Tuollainen tarkkarajainen lähes väritön, ehkä hieman ohkasempi kuin kontrolliviiva -eikös? Tosin näytöltä on aina vaikeampi sanoa kuin livenä.
 
Kiitos vastauksista. Pitää siis odotella huomiseen, mä muualta luin, että herkkyys on 50. Kyseessä ei siis ole herkimpiä testejä. Tinttu ja hiulu teilläkin siis tullut sen puolen tunnin sisällä haamut? Teitkö yöperhonen tänään testiä?
 
apsu kyllä sain testiajan sisällä noilla testeillä aavistuksen värillisiäkin haamuja, jotka ei sitten kuitenkaan mitään ollu - mutta toivotaan,että omassasi olisi enemmän väriä ollut kuitenkin ja se siitä vahvistuisi!
 

Yhteistyössä