Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kyllä kropassa ny jottai o. Anteeks tää kuva määrä. :ashamed:
Pakko oli tehdä uus testi ja viiden minuutin aikana, tältä näytti. Ylhäällä siis uus ja alhaalla se aikasempi.
image - Aijaa.com

Mul o kokoajan takaraivos ajatus, et ei tää sitä oo. Mul o nyt varmaa ovis. Kai sitä suojelee itseään jo valmiiks pettymykseltä, noh jos huomenna on vahvistunut niin jos se oliski sit sitä....:whistle:
 
Munkin oli pakko tulla kommentoimaan. Olen pitkän aikaa seurannut tätä palstaa taka-alalla. Itse raskaana viikolla 19 nyt.
Heilanga, kumman vahva viiva mikskään viivanpaikaks tms.
Toivon niin paljon että sä lopulta onnistuisit. Eikös teillä ollu suunnitteilla alkaa hoidot lähiaikoina?
?
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Täällä ois yks kuumeileva 30v kahden lapsen äiti, lapset 9v ja 7v . Ensimmäistä kertaa on laskeskeltu ja testailtu ovista ja päästiinkin puuhiin h-hetkellä, tapahtumasta on nyt viis päivää ja tänään on kärsitty ällöttävästä olosta ja mahakivusta. Mutta luulenpa että kroppa tekee vaan tepposiaan ???? Nooh nyt täytyy malttaa odotella vielä piiiiitkä aika ennen ku viittii/saa ruveta testailemaan ???? Mitenkäs mitkä testit on niitä herkimpiä?
 
Heilanga Taitaa juu jotain tapahtua enkä usko että ois ovulaatioo.. voi kun pian jo vahvistuisi!!! :heart:

Neinäsä Haaleeta haamua näkyy =). Onko apteekin oma? Mulla alkoi se näyttää ensimmäisenä testiajan ulkopuolella antavaa haamua sit ihan haamujen haamua, josta vavistui. En ole kyllä ikinä väärää haamuakaan sillä tehnyt. Peukut sullekin!
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
Nyt o maailma oudoin testi kyllä, kuivana näytti ihan selvää viivaa ja aattelinkin et se o varmaa vaan joku väriliukuma, joten kastoin sitä ja tält se nyt sit näytti. Mitä helv?!
image - Aijaa.com

Sitten "kosteana"
image - Aijaa.com

Kyseessä pc;n testi. Ikinä ei tommost oo tullu ja voin sanoa, että noita on ihan muutama tehty.
Kyllä tässä vaan jotain näkyy ?
Apteekin oma vois kertoo vielä tarkemmin herkkyyttä ajatellen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
^^ Mulla taas pc näyttää vahvempaa viivaa kun apteekin oma. Ja se apteQ ei näyttänyt mitään :O.. siis samasta pissasta otettu vielä, kun pc piirtää viivaa ni tuo pas*a ihan planko! Jännästi myö eri ihmiset erilailla näiden testilöidenkin kaa vaa mennään =)
 
^^ Mulla taas pc näyttää vahvempaa viivaa kun apteekin oma. Ja se apteQ ei näyttänyt mitään :O.. siis samasta pissasta otettu vielä, kun pc piirtää viivaa ni tuo pas*a ihan planko! Jännästi myö eri ihmiset erilailla näiden testilöidenkin kaa vaa mennään =)
Tein myös tän plussa kierron alusss apteQ testeillä, aamupisusta tuli haamu iltapisusta nega, ajattelin vaan että hormonia et varmastikkaan riittänyt iltapisussa, kun vaan malttais aina edes aamuun. Kehu kovasti apteekissa ko. Testiä, mutta toisin kävin. Kävin vielä labrassa varmuuden vuoks otattamassa hg arvot oli sillon 350 viikkoja oli 4+3, nyt en tiedä mitä on.. la 13.9 jos kyydissä pysyy ?
 
Dippailin PC:tä nyt, ihan kuin se viivanpaikka olisi vähän vahvempi :xmas: En tiedä oonko ensimmäinen joka näin sanoo mutta mun mielestä se voisi jopa olla ihan ministi punertava kuvassa, luonnossa ei :LOL:

Ylin on ensimmäinen testattu ilman pidätystä sen clearbluen jälkeen joka antaa kunnon roskishaamut, keskimmäinen sitten eilen illalla hetken pidättelyn jälkeen ja alin nyt aamupissasta.

kp 26

image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Siis meillä tosiaan ensikäynti 5.2 eli aikas hassua olis jos meikä plussais nyt. Toisaalta vaikka tikutin ovista en ollut niin sillä asenteella, että nyt tehdään vauvaa. Jotenkin se tieto hoitoihi pääsemisest helpotti. Jospa se vaiks ois auttanu. :)
Tän aamuntesti oli tosi hailura eiliseen iltaan verrattuna, mutta eihän ne aamut oo mulla niitä parhaita.
Meinaan kyllä hakea vielä apteekin omankin. :)
Pelko on silti persiissä, et tää on vaan ovista, täytyy siis varoiks peittojakin heilutella. :D PCO kun voi "vähän" tätä ovistakin sekoittaa.

annikaeveliina mikäs sulla on tilanne?
neinäsä onhan sulla siellä testissä viivasta. :heart:

Laitan tän oman aamunkin nyt tänne. Viivasta otettu kuva on testiajan jälkeen, mut kyl se siin tönötti jo ekan parin minuutin jälkeen.
image - Aijaa.com
Noh, just nyt täsä ei näy oikke mittää. :(
 
Viimeksi muokattu:
paljon onnea teille kaikille jotka ootte saanu plussaa testiin!!! :) ketkä teistä tikuttaa ovista?? minä ensimmäistä kertaa ostin mammaksilta 12kpl muistaakseni one step liuskoja,onko teillä jotain kokemusta niistä??? :) nyt kp 6,rupean tikuttamaan varmaankin jo kp 12 :)?
 
Huomenta mutuliinix. Minäkin tuore tikuttelija. En vain ole vielä oikein päässyt jyvälle kun musta tuntuu, että mulla on kesto ovis, tikut punaisella pian viikon. Olen tehnyt urakalla r testejäkin mutta väritöntä viivaa vaan tarjoilee . Kävin 13. Päivä tohtorillakin ja hää näki kummallekin puolella follin.eli superovis sitte kait :D. Noh, laitan nyt kuitenkin tän aamuisen apteekin oman ...
 
No voi rähmä, vaikeeta on. Pitäs vaan yrittää olla tikuttelemasta noita r testejä vaan minkäs teet. Mä vaan en tiiä koska se mun ovis nyt sitte on ollut kun tosiaan kohta viikon ollut kunnon plussa ovistikussa. Nyt kyllä tullut leukaan perinteinen ovis Finni joten tadaaa, kohti uusia seikkailuja lue ( tikkuja)
 
Aliaana: minä kyllä tuon laskisin jo ihan plussaksi. Aika selvä ja värillinen viiva =)

Heilanga: kyllä mä nään tossakin viivasta. Voin kun ois pieni kyydissä nyt.

Oon jääny ihan koukkuun teitä jännäilee tänne ja joka välissä pitää käydä kattoo tilanne. Itellä vieläkin välillä epäuskoinen olo, että ois raskaana. En ole enää testannu.. ajattelin että odotan varhais uä:n varmistusta. Lähti vähä mopo ?äsistä tuon testailun kaa, heh.

Mä niin puhaltelen plussia teille ihanaiset! Ei ois tuota piinaa ykskn nestänyt <3
 
Työn täyteistä huomenta!
mulla vähän sama et pitää täällä käyä kurkkimassa :) ja ittellä vielä niin uutta että määhän on raskaana :D en oo vielä uskaltanu tuonne syyskuisten puolelle, jotenkin niin jännittävää ja epävarma olo et ihanko oikeesti?! :) onneks on töitä niin kuluu päivät nopeemmin ja sitä myötenmyöten km pelko väistyä tai pienentyä. Ekan neuvolan varasin se on 17.2 ehkä sitte uskon.. :D
 

Yhteistyössä