Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kiitos vastauksistanne! :kiss:
Halusin kuulla muidenkin mielipiteitä eilisestä "väriläntti" testistäni.

Olen kuullut hieman huonoa Rfsu:n testeistä.? Ja taisi olla tuo minun eilinen testailutikku jotenkin viallinen tms.
Sillä kävin eilen ostamassa Pregcheckin testejä ja tein tänäaamuna aamuvirtsaan sen testin. Tikkuun ei ilmestynyt mitään :ashamed:

Inhottaa.. Luulis että näin tärkeiden testien tulisi toimia. Alkaa turhauttamaan nähdä aina vain negatiivisia testejä, joten sen vuoksi kai eilen innostuin kun testiin tuli kerrankin viivan näköinen ja värin kanssa.

..noh, menkkoja ja uutta kiertoa odotellessa :saint:
 
Onnea kengumamma :) neIHM, eilen jo tein,ei näyttänyt oikein mitään :( rupesin jo miettimään,oliko liian vahva pissa,kun oli ihan tummaa.. tänään meinaan ainakin vielä testata,vaikken plussaan uskokkaan. Kp 36/28-31,ei menkkaoloja,kohdunsuu ylhäällä ja kivikova,limavuotoa kokoajan.. eipä oo hetkiinsä näin pitkä kierto ollut.. äh,ja etoo koko ajan. Ihmettelen ettei oo menkat alkaneet,ku en tosiaan ajattele raskaana olevani..
 
Tuu Annikaeveliina kertoo sit mitä testi näytti! !

Mulla loppu vuoto ku seinään päivällä, iha ku ois hanasta kääntäny kiinni :O.. himotestaajajana tein huvikseen ovistestin (huhhuh :D). Onko sen tarkotus näyttää iha oikeeta viivaa vaikka on kp3? Ainako sitä lh hormonia on? Eikä tuo mikää haamu ole edes. Neuvokee tyhmää.

Muoks. Mulla meni tissit kipeiks ja juikkasee tuolta muniksista ja huomasin mkettiväni että ovisoireita.. eipä voinut olla testaamatta. Pitääkö sitä jo nyt alkaa tikuttaan ovista :O? Kuopuksen tärppikierrossa ovis oli kp5-7.. plussa tuli jo viikko ennen menkkoja.
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kyl mulla näyttää melkein poikkeuksetta aina ovistesti menkkojen aikana- heti sen jälkeen tosi tummaa. JOskus huvikseni kun testasin kp 6 ja oli "melkein plussa", mut siitä se sit vaaleni ja oikea ovisplussa tuli sit kp 17.
 
Heips!

Olen seuraillut tätä keskustelua jo jonkun tovin. Hirvee vauvakuume, mutta vauvaa emme ole yrittäneet koska mieheni ei ole valmis vielä iskäksi. enkä myöskään ole mikään himotestaaja niin ku osa täällä :D mutta päätin tulla tänne kyselemään ku täältä iihan varmasti saan vastauksen. minulla on ollut menkat myöhässä jo yli viikon ja rinnat ollut ihan älyttömän kipeet erityisesti nännin päät! Tänään uskaltauduin tekemään digitestin jonka onnistuin suoraan sanottua pissimään. Näyttöön tuli virheellinen merkki. No empä jaksa enään lähteä mihkään metsästämään uutta joten päätin avata testin. Löysin sieltä toisesta tikusta yhden viivan ja toisesta kaksi. Onko siis niin että olen raskaana? vai mitä?

tässä vielä kuva tikuista IMG 2500[1] - Aijaa.com Ylimmässä yksi selkeä viiva ja alimmaisessa kaksi (kamera jotenki sain sen näyttämään että siinä olisi kolme mutta on vain siis kaksi)

Iso kiitos avusta!
 
nelHM: Yritin etsiäi noita kuvia kun muistelin katsoneeni tällä palstalla juurinkin noita digin tikkuja. Mutta en löytäny. Täytyy vielä jatkaa etsimistä. Jos mahdollisesti olisin raskaana olisin viikolla 4-5 joten olisi varmaa digi näyttäny kanssa tuota viikolla 1-2 niin kuin sinulla. Tikussa olevat viivat näki siis selkeästi eikä tihrustamallla.
 
Viimeksi muokattu:
Blu
Palaanpas hiljaiselon jälkeen. yk 4, kp 34 (32-45) Edellinen kierto siis venyi pitkälle ja päätin, että tässä kierrossa en niinkään ressaa. P-tracker näyttäisi oviksen 19-23.2. Tänään alkanut kovasti oireita..
-närästää
-etoo
-mahassa möyrii ja ilmavaivoja on paljon
-viluttaa
-rinnat (ja nännit) hieman arkana
Oletan, että nyt on dpo 9-13. Perjantaina illalla (viiden tunnin pidätyksellä) testi oli selkeä nega. Nyt yritän vaivalla ja vängällä oottaa, että testaisin vasta sunnuntaina. Ootellaan niitä menkkoja nyt kuitenkin kylään.

ääääää!
 
Viimeksi muokattu:
katso liitettä 19464

Tässäpä koko liuta kuvia digitestin sisältä. Eka on nega testi, ovis (gynellä) varmistettu tuli vasta viikko testin teon jälkeen. Toka on 1-2 ja muissa onkin selitykset. Hätähousuilin itsekin täällä syksyllä 2013, ja nyt menossa 21+

Clearbluen UK -sivuilta löytyy professional tms. matsku digitestistä. Tuolla on selitetty myös noista sisälle piirtyvistä viivoista. Käsittääkseni sinne piirtyy aina kolme viivaa, kun mittaa kai osittain lutenisoivaa hormonia, mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Plussatuulia!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä