Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Omppuf Ihan selvä haamulainen siellä kurkkii!! :)

Pakko laittaa pari kuvaa mun testailuista toukokuun alussa:

Kuva 1

Aijaa.com - 10323724

Testattu siis dpo 11. Ylimpänä ovistesti ja alempana Davidin herkkä testi.
Erittäin haalea haamulainen, jota oli vaikea saada kuvaan. Paljaalle silmälle näkyi.

Kuva 2

Aijaa.com - 10323726

Testattu dpo 13. Ylempänä Wondfon/Pregcheckin raskaustesti ja alempana Davidin herkkä testi.

Herkkään testiin en saanutkaan tuolloin alkuvaiheessa mitään supervahvaa viivaa.
 
Iloksi: Selvä haamulainenhan sieltä kurkkii! Voi kun olisi sitä itteään.. Kannattaa kyllä vaihtaa testiä, turhaa epävarmuutta lisää ihan kuin ei muuten piinapäivillä sitä jännättävää olisi!
Itse tein (en tosin aamuvirtsasta, koska olin eilisen negan jälkeen päättänyt etten testaa ennen ku virallinen testipäivä) Davidin puikkotestin. Siihen tuli punavärihaamulainen. Kyllähän se siinä selkeästi on, mutta ehkä toivoin salaa jo vahvempia viivasia. Sen päätin, että testipäivänä haen itselleni viikkonäytöllisen, niin ei tarvitse pohtia viivoja! =) Mulla on takana yksi ihan alkuraskauden keskenmeno, ja siksi tietysti hysteerisenä kyttään näitä viivojani, hölmöä, tiedän.
Toivottavasti Dyrankin viivaset on vahvistumaan päin!

muoks. tässä vielä tuo tän aamuinen Davidin puikkotesti
Aijaa.com - 10323925
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
iloksi: Kyllä minäkin olisin tuossa aika selkeen haamun näkeväni! :) Miten monta päivää oviksen jälkeen se raskaushormooni normaalisti poistuu? :eek: Joka tapauksessa toivottavasti viivasi vahvistuu :)!!

Tiudeliini: Mahtavaa! viivalle vahvistumista :)

Kiitoksia varovaisista onnitteluista, tänä aamuna viiva oli hieman vahvistunut! (niin mitenniin himotestaaja) :D Ja nyt päiväseltään mua hoitanut lääkäri soitti verikokeen tuloksen olevan positiivinen. Joskin ei mikään kamalan korkea (tarkkaa lukua en tällä hetkellä muista kun potta vieläkin ihan sekasin).
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Voihan närhen munat! Mikä ihme mua mahtaa vaivata, kun nuo haamut ilmestyvät vieläkin. Tänään on eilistä selkeämpi, väri ainakin. Hain ovisliuskoja, ajattelin piirtyykö niihin mitään ja tulihan sieltäkin.

Hiukan taustaa vielä. Vuoto alkoi siis perjantaina, vaikka piti alkaa vasta alkuviikosta, nyt kun oikein tarkasti kalenteria ja kaikki kiertoja yhteensä summailin. Ekana päivänä tuli vain vaaleanpunaista limaa ja lauantaina tuli kunnon supistukset kellotuksella minuutin-parin välein. Kesti pari tuntia ja kipu hävisi. Vuotoa tuli kuitenkin aika paljon, muttei hyytymiä. Vuoto loppuikin sitten ma-ti ja eilen tuli paperiin pyyhittässä paperillinen, jonka jlk tullut hieman aivan tummanruskeaa tuhrua. :O

Tässä on ovistikku ja raskaustikku, kummatkin pregcheck, kaksi kuvaa vielä märkinä ja yksi kuiva, jossa haamu on jo melkein hukkunut.
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Onko kellään mitään viisaita sanoja näihin? :D
 
Tsirbu, en hirveän hyvin näe noissa raskaustesteissä viivoja, mutta jos sä näät ne päivänvalossa niin sitten vaihtoehtoja:

-olet raskaana, mutta sulle on ollut vuotohäiriötä (Itsellä edellisessä raskaudessa ekat 3 kk vuotoja säännöllisesti, sen jälkeenkin vielä pari kertaa, tutkittiin, muttei löytynyt erikoista syytä)
-odotit kaksosia, joista toinen meni kesken

Ovulaatiotestien viivat selittyy sillä, että hormoniahan erittyy muutenkin vain erityspiikki liitetään ovulaatioon.

Mutta kannattaa varmaan odottaa vähän josko tulisi vahva plussa.
 
Tsirpu: Näen tossa keskimmäisessä r-testissä haalean viivan jossa hieman väriäkin..
Hmm..ettei olis kuitenkaan ovis menossa ja r-testi reagoi siihen? Ei varmaan auta kun testata muutaman päivän päästä taas uudelleen..:) Tsemppiä!
 
Teillä muilla on niin selkeitä viivoja, etten meinaa kehdata tulla näiden surkuhupasien "viivojeni" kanssa tänne. :LOL:

Eilen oli surkeat viivat, tänään oli taas punaväriä.. Mä en enää kyllä tahdo luottaa tuohon Davidiin, huomenna haen sieltä apteekista paremman testin. Toivottavasti se sitten jää viimeiseksi.

Aijaa.com - 10324792
Aijaa.com - 10325351

Yllä eilisaamuinen, alla tämän aamuinen.

Aijaa.com - 10324880
Aijaa.com - 10325418
 
Totaa... tossa daavidin testi ohjeessa sanotaan että pissankin pitää olla huoneenlämpöistä... Eli pitää siis antaa pisun jäähtyä siinä purkissa ennenku dippaa vai?
Aika jännä kun taas puikkotestit testataan virtsasuihkusta joka kehonlämpöistä...

Surffailin muuten tuolla etsi-toiminnolla vanhoja ketjuta joissa Davidin-10 testit kyseessä. Joku oli testauttanu miehensä pissan ja sekin haamuili.. Joten joko ne testit näyttää mitä sattuu tai sitte mies oli raskaana :LOL:

Mutta halpojahan nuo on kun viikon testisuoran saa alle kympillä, joten sama tikutella ja uhraa enemmän pennosia sitten kierron ollessa täysi kunnon testeihin..

Huomenna ois dpo9... jokohan aloittelis aamulla ;)
 
Dyra Noi davidit on ihan tyhmiä testejä :| Mä taisin testata niillä just viime kierrossa, niin en selkeetä viivaa saanut ollenkaan, just tollasia "kuivahtaneita" roskishaamuja... Mut kun tilasin raskaaksi.fi sivulta herkän puikkotestin, niin ihan selkeän haamun sain jota ei tarvinnut tihrustaa :)
 
Viimeksi muokattu:
Heippa..
Tulen tännekin testieni kanssa..
Tänään tein vaihtelun vuoksi Preghceck-testin ja siihen sain jo paremman viivasen.
Se näkyi selvästi alle 5 min testin tekemisestä.
Kaksi kertaa sama kuva, toisessa kontrastia säädetty.





ja tässä vielä kuva 10 minuutin päästä tekemisestä



ja vielä noin 30 min myöhemmin ja ilman salamaa otettu kuva



Kyllä siinä viiva on, mutta MITÄ SE TARKOITTAA?? Voi kumpa sitä tietäisi, että olisko tuo vai ei. Toisaalta... kyllä se tässä viikon sisään varmaan selviää. En vaan malttaisi odottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Iloksi: Voi toivotaan, että vain tuosta lähtis tummumaan =) Kauanko sulla saattaa ne "hormoni jutut näkyä" pitäiskö jo alkaa haalenemaan testissä? Jännään täällä sun puolesta :D

tää on kyllä ihana pino...=D hullu täällä kyttää toisten viivoja kun omia ei vielä tartte ihmetellä. =)
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Leo81 sen tiedän, että laskennallisesti lääkkeestä ei pitäisi olla enää jäämiä jäljellä viikon päästä sunnuntaina. Eli ainakin viikon on vielä teoriassa mahdollista näkyä piikitettyä raskaushormonia. Se vaan ainakin aiemmin on kadonnut minun elimistöstä nopeammin.
Tällä hetkellä hormonia pitäisi MAKSIMISSAAN olla noin 100iu ja määrän pitäisi vähentyä noin joka toinen päivä.

Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa
a) viiva alkaa vaalenemaan, kun hormonin määrä vähenee
b) viiva alkaa tummenemaan raskauden takia kun hormonimäärä nousee

toivon, että vaihtoehto b toteutuu. Olen todella ajoissa liikkeellä tämän asian kanssa sillä ovulaatiosta on kulunut vasta 9 päivää (no kohta on mennyt 10 pv) raskaus ei tässä vaiheessa useinkaan vielä näy vaikka olisi alkanutkin. Sen takia tuo viivojen ilmaantuminen tukee sitä teoriaa, että ne piikitetyt hormonit vielä näkyy.

Hulluksi tässä vielä tulee :)
Kiitos mukana jännittämisestä ja hyvää yötä :) Nyt on mentävä nukkumaan, että se pp8/dpo 10 lopulta koittaisi.
 
iloksi: kyllä tuo lupaavalta näyttää, koska viivahan on vahvistunut! Seurataan jännityksellä :) Tuollainen mulle tuli tässä raskaudessa Wondfo:n testiin (sama kun pregcheck) dpo 10. Mut siis jos olet pistänyt pregnyliä, niin eikö siinä ole 10 vrk varoaika, joten tänäänhän tulos olisi luotettava?
 
malttamaton minä pistin tällä kertaa Ovitrelle-nimistä lääkettä jossa raskaushormonipitoisuus on 13000iu eli vähän enemmän kuin kahdessa Pregnylsatsissa. Sen takia on mahdollista, että lääke edelleen näkyy. Pistämisestä on nyt reilu 11 vuorokautta ja tuo määrä saattaa näkyä jopa 16 vuorokautta, vaikka siis pitoisuudet eivät enää kovin korkeita olekaan.

Aamulla samainen testi antoi suunnilleen samanvahvuisen viivan kuin testi illalla, mutta tälle aamulle oli aamulämmöt tipahtaneet. Menkat pitäisi alkaa huomenna ja nyt näyttää pahasti siltä, että ne alkavat. Voi olla silti, ettei vuoto ala, koska on tuo Lugesteron käytössä.

Piina jatkuu ja pahenee vaan..

Kiitos tsempistä :) Minä varmaan jatkan näitä kuvien laitteluita tänne...
 
eilinen pregchekki, eipä tuossa mitään näy kun ei ole niin herkkä kuin edelliset mun testit... mut laitan nyt kumminkin kuvan :D Tänään iltapäivällä saan uuden herkän testin, siitä sitten laitan kuvaa jos aihetta :D

 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu - mitkä dpo päivät siulla nyt menossa?

Sinähän aloit dippailemaan tosi aikaiseen - siitäkö aloit laskemaan..ja siitä laskienko mennyt nyt 2vko?


Olitkos sie tikuttanut ovista..en nyt muista?
Onko menkat kuinka paljon JO myöhässä?

Kyllähän tuossa testissä punertava viivanen näkyy=)..oletko kuvanut tuon tulkihtemisajan sisään?
..herkkyyshän RFSU:n testillä on 50mIU/ml

((muoks))
siulla taitaa olla dpo19-20..luulisi jo nyt näkyvän selvempää viivasta jos ensimmäinen punertava tullut tuolloin 28.5..eikö?
..tai siten ovis on siulla ollutkin myöhemmin, kuin luulitkaan!..saattaa testi tosin reagoida kohoneeseen LH-hormoniinkin.

Saisitkohan Pregcheckin testiin nyt mimmosen viivasen jos RFSU:n testi, joka on epäherkempi, antoi selkeän punaviivasen?;)

Kyllähän se viiva tuosta tietenhin vahvenee millä R-testillä vain jos tärpistä kyse.
 
Viimeksi muokattu:
Tiudeliini, hieno haamu jo sulla! :) Onnea siitä, sylikaupalla! <3

*mur-mur*, aloin tosiaan jo viikkoa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää dippailemaan ja siitä asti on haamuillut. Vuoto oli sen yhden päivän kovien kipujen kanssa, muuten kivuton. Testasin vielä vuodon aikana ja sen jlk ja haamuja (hyvin haaleita kyllä) antaa edelleen. Nyt on siis jo kaks viikkoa haamuiltu (tarkkaan en ole päiviä seurannut). Sen vaaleanpunaisen limavuodon alkamisen mukaan nyt ois kp8. Kierto ollut muutaman viime kuun 24-28 päivää. Sillä mietin tuota ovisviivaa, että joko tässä kohtaa voi noin vahvana näyttää? Eikös ne anna haamuja aina, vaikkei ovista oliskaan?

Raskaustestistä. Kuva on otettu testiajan jälkeen, mutta tuolta se näytti vielä ollessaan märkä. Tuossakin siis on vielä testialusta kostea, mutta mennyt yli sen puolen tunnin, jonka sisään se tulee viimeksi tulkita. Viiva alkoi näkyä yli viiden minuutin jlk pissaamisesta vasta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä