Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Pakko kommentoida sen verran että..
Pamsku mulla ekat tekemäni testit oli juurikin tuollaiset.. r-testissä ehkä hieman minulla punaista, sinulla en sitä erottanut (?) :/ ite en kovinkaan tyytyväinen noihin sofin testeihin ollut! apteekin oma näytti jo ihan selkeää viivaa, kun sofin testi vielä hyyyyyvin haaleaa! tuolla plussaketjussa on kuvia mun testeistä jos kiinnostaa..

Vissyliini käsittääkseni tulee aina kuoressa, jossa ei tunnuksia! mulla ainakin aina ollut näin, en tosin raskauskeijulta ole tilannut kun dopplerin..
*muoks* muista firmoista siis olen tilannut!

YP & Fantti 10+3 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heh, terve taas kaikille! Ihania viivasia monilla teistä! :) Pikkuiset tarratkoon lujasti kiinni pesässään! :heart:

Minä palasin taas tänne, vaikkakin lauantaina heitin jo kirveen kaivoon tän kierron osalta. Tein nimittäin tään Pregcheckin puikkotestin ja siihen ilmestyikin vahvempi haamunen kuin aikaisemmin! :eek: :confused: Kuitenkaan ei mun mielestä tarpeeks vahva mun kiertopäiville, jotka tänään siis 28/28-32..dpon luulisin olevan 13 tai 14. Toki voihan se olla, että erehdyin oviksen tarkasta ajankohdasta, mutta toisaalta kun meillä oli sitä peittojen heilutusta vain kerran sillä viikolla ja se oli maanantai-päivä. Eli siitäkin jo tasan kaks viikkoo tänään. Kyllä taidan kaikesta huolimatta olla varma siitä, että kemiallinen tässä on kyseessä. Harmi sinänsä tietysti! :( Mutta laitan kuvan testistä, jos viitsisitte arvioida onko viivassa yhtään väriä vai onko se sitten vaan viivanpaikka!!?

Aijaa.com - 10315928
 
Dyra Täällä päin on myös k-kaupassa noita pregchekkejä :) Ja hyviä ovat :)

Kiitos kaikille vastauksista :flower: Kun en juuri ole varma tuosta, että onko siinä viiva vai eikö :D Mutta jotain alkoi kumminkin ilmestymään heti testiajalla, muttei mitään selkeetä viivaa kyllä näy, enkä ota selvää onko punainen vai vaan harmaa :D

Vihlomiset vahvistuu :) Mutta eipä tässä oikein muita oireita : / Nyt kun on ollut jo pari kemiallista putkeen, niin on niin 95%a varma olo että tämäkin päättyy niin... Ei ole toiveet yhtään korkealla : / tässä vaiheessa ehkä se kaikista polttavin testaushimo tuleekin "mitä jos se olisikin yhtäkkiä vahvistunut plussaksi??" :D

MiNalo Vaaleanpunaista näyttää minunkin kone :) toivotaan että sulla on ollut vaan myöhäisempi ovis ja simpat eläneet pitkän aikaa valmiudessa ;)
 
MiNalo: kyllä siellä hieman pinkkiä näkyy:)

Tänä aamuna varmistin raskauden vielä digillä ja "plussaa" näytti. Davidin paljon herkempi testi taasen ei näytä plussaa!! Tuo Clearblue on musta joko 20 tai 25miU/ml Davidin pitäis olla 10miU/ml. Hullua!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Tämän aamun saldo... Eipä vieläkään kauheasti vakuuta... Tein ovistestinkin, mikä näyttää ns. puoliksi positiivista. Helpottaisi kummasti kun tietäisi missä vaiheessa kiertoa mennään :D Ovis on kumminkin tapahtunut, mutta missä vaiheessa... :confused:





 
Täällä taas. Vuoto lakkasi eilen, lauantaina siis oli ne krampit. Eilen tuli jo hyvin vähän. Aivan haaleita viivoja edelleen. Mä en jaksa laittaa noita välipäivien viivakuvia koneelle, mutta tässä ois tämänaamuinen. Kuinkahan kauan kestää viivan pois haalistuminen, jos kyseessä oli varhainen keskenmeno? Kellään tietoa?

Ylimmässä kuvassa aivan heti liukenemisen jälkeen ja alemmassa kuivuttuaan. Kuvanlaatu kökkö, puhelimella taas kuvattu ja zoomailtu, vetää hieman mössöksi. :(
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]

Muiden testeihin.. UniQuePopPyn alimmassa kuvassa erotan haalean viivan, muissa en. Kuvakulmasta siis kiinni ja viiva siellä kumminkin on. :)
Dyrankin testissä näen jotakin, väriä en erota omalta koneelta, mutta haaleaa viivaa kyllä. :) Vahvistumisia viivasille!
 
Joo just niitä. Mä en oo vielä ehtinyt perehtymään aiempien sivujen viivoihin. Kiirusta ollut ja nyt pääsin pöytäkoneelle ajan kanssa isosta näytöstä kuvia tiirailemaan.

Tämän viivan siis olettaisin aivan pian häviävän pois..
 
Tsirbulla näkyy haalea, mutta selvä punaviiva! Onpas mystinen tilanne. : / Vuoto voi olla tietysti alkuraskauden vuotoakin, mutta kannattaa kääntyä lekurin puoleen pikimmiten, ettei raskaus olisi väärässä paikassa! Tsemppiä hirmuisesti :heart:

UniQuePopPyn testissä näen myös jotain haaleanpunaista! Vahvistumisia viivaselle :heart:

-------------------------------------------

Täällä vähän mitäänsanomaton tilanne. Testiin tuli aamulla haalea viiva, mutta ei mitään vertoja edellisille.. Kuivuttuaan viiva tummenikin, ja on omaan silmään tummempi kuin eilisaamuinen. En vedä tästä mitään johtopäätöksiä, mutta laitanpas nyt tihrustelijoille silmänruokaa. ;)

Alhaalla siis tämänaamuinen, ylhäällä eilisaamuinen.

Aijaa.com - 10319227
Aijaa.com - 10319220
Aijaa.com - 10319222
 
Onnea Mama007!

Testasin tänään päiväpissasta (malttamattomana) haamujen esiesiesiäidin Davidin herkällä... Pitäsköhän huomenna käydä ostaan jotain toista merkkiä, jos Mama007:llekkaan ei näyttäny heti..hmmm..
 
Onnea plussanneille!
Täällä myös yksi hätähousu, testasin pas:n jälkeen PP6 jo ensimmäisen haamun esiäidin, joka lähti mukavasti siitä vahvenemaan. Mutta tänään (PP9) tein Davidin herkän liuskan iltapissasta, ja se oli negaa?! Mitä ihmettä?
Apteekin omalla tein aiemmat testit, ja ne ovat olleet luotettavia. Vissiin sama "virhe" kuin Mama007:llakin.
Nyt hiukan pelottaa kun alkoi niin varhaisessa vaiheessa testailemaan, että mitä jos kaveri tippuukin kyydistä ja testipäivänä onkin vain yksi viiva...
 
Nipula Millä testillä testasit PP6 ? Minä olen testaillut Sofi One Step-liuskalla (erittäin herkkä) ja sain mielestäni tänään iltapäivällä (pp6) tosiaan jonkun haamun esiäidin mummon tai jotain. Kuivuttuaan testiin jäi viivan paikka "selvästi" näkyviin (eli näkyy kun oikein tihrustaa). Vertasin edellisiin testeihin, jotka jo kuivuneita myös tämä iltapäivän testin viivanpaikka oli kaikista vahvin.

En osaa sanoa tuosta Davidista, mutta sen verran muistan, että olen lukenut siitä kritiikkiä. Taitaa olla noista Sofi-testeistä myös negatiivisia kokemuksia viivanpaikoista.

Toivottavasti David-testi ei ole nyt ollenkaan oikeassa vaan uusi testi näyttää kahta viivaa. Tsemppiä!
 
Tässä tämä mun eilinen apteekin oma. Omasta mielestäni jo aika selkeä plussa, mutta toi Davidin testi kyllä veti mielen matalaksi. Luulisi kyllä, ettei vuorokaudessa voi hcg niin nopeasti laskea, että negaa näyttäisi. Josko sitä huomenna uskaltaisi uudelleen..
En oo koskaan liittänyt kuvaa, joten toivottavasti tää pelittää:D

Aijaa.com - 10322398

Omppuf: kyllä toi plussa-haamulta näyttää! Vahvistumisia viivaselle!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja iloksi
Omppuf, minäkin luokittelisin tuon jo plussaksi, onnea!! :heart:

Tiudeliinilla näkyy myös selvä haamulainen, vahvistumisia! :heart:

Nipula, tuo on kyllä selvä plussa. ;) Luottaisin sinuna Apteekin Omaan! Onnea! Itse testailen juuri Davideilla, ja antavat tositosi hailakkaa viivaa.. Apteekin Omaan tuli maanantaina jokin haamulainen päiväpissasta.. Perjantaihin asti meinaan mennä Davideilla, sitten on Apteekin oman ja/tai digin vuoro..
 
Omppuf minä sanoisin sinun viivoja myös plussaksi! Varovaiset onnittelut!

Tiudeliinin testissä näkyy myös viiva. Toivottavasti se jatkaa vahvistumista!

Nipula on kyllä selvä tapaus tuo apteekin oma testi. Eli onnittelut !!!! Taitaa olla parasta, että jätät sen David-testin omaan arvoonsa.
Minä tein tänään kaksi erittäin herkkää SofiOneStep-testiä ja sitten vähemmän herkän sofin puikkotestin. Liuskat oli ihan mitäänsanomattomia, vaikka viivanpaikka tuli kyllä toiseen ja jäi haaleana näkyviin. Puikkoon sen sijaan tuli testiajalla se viivanpaikka näkyviin ja vähän niinkuin väriäkin siinä olevinaan, kun tihrustaa.
Totesin, että vähemmän herkät huomaa paremmin!

kuinka paljon pistit Pregnyliä/Ovitrellea ? Minä pistin Ovitrellea 13000iu, joten minulla ainakin saattaa vielä se näkyä näin pienillä piinapäivillä.

Hae vaikka cittarista preghceck-testejä (sama kuin apteekin oma) ja testaa niillä. Tulee halvemmaksi.

Dyra minusta tuntuu, että näin sinun testeissä jotain samantapaista, kuin omissani.. en tiedä onko se näköharha vai jotain oikeasti. Mut kuten tuossa totesin, niin minä lakkasin luottamasta noihin erittäin herkkiin! Tein juuri tilauksen Raskauskeijulta Preghceck-testeistä... jatkan niillä testailua :D

Alla vielä kuva tämäniltaisesta puikkotestistä. Toinen kuva on säädetty kontrastin osalta, muutoin ovat sama kuva. Vaaleammassa ei juuri näy mitään, mutta kun laittaa kontrastia, niin vähän erottuu kuvassakin.

Ja siis tämä ei minun kohdalla välttämättä tarkoita vielä mitään raskautta, sillä menossa on PP6 ja hoidon aikana on piikitetty raskaushormonia. Se saattaa vielä näkyä testeissä.



 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä